Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-12-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Lidl Polska pomógł spełnić marzenia – podsumowanie XIX Wielkiej Gali Charytatywnej Fundacji Mam Marzenie

Fundacja Mam Marzenie ma wyjątkową misję spełniać najskrytsze pragnienia dzieci zmagających się z chorobą. Aby uczcić XX-lecie swojego istnienia, Fundacja zorganizowała wyjątkowy wieczór pod hasłem „Urodziny na galowo” w poznańskiej Auli UAM. Lidl Polska, jako wieloletni partner Mam Marzenie, został głównym partnerem Gali. Sieć przekazała środki pieniężne na spełnienie marzenia Dawida, który marzył o nowym rowerze oraz środki na realizację kolejnych kilkunastu życzeń dzieci.  

„Jako Lidl Polska, od wielu lat wspieramy Fundację Mam Marzenie m.in. jako główny partner corocznej Wielkiej Gali Charytatywnej. Ten piękny koncert jest pewnym podsumowaniem oraz zaprezentowaniem Fundacji osobom, które dotychczas jej nie znały. Działaniu Fundacji przyświeca piękna idea – spełnianie dziecięcych marzeń, aby zapewnić im niezapomniane przeżycia, dające radość i siłę do walki z chorobą. Wierzymy w misję Fundacji i moc, którą daje podbudowana nadzieja” mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. 

Galę, poprowadzoną przez Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Zawieruchę, uświetniły występy Arka Kłusowskiego, Jacka MEZO Mejera oraz Johna Portera. Wśród zaproszonych byli partnerzy i przyjaciele Fundacji, którzy wspierają jej szlachetny cel. Do osób, który szczególnie wspomagają działalność Mam Marzenie, powędrowały specjalne nagrody – „Marzenki”. 

Bardzo cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Lidl Polska przy realizacji dziecięcych marzeń. Wspólnie spełniliśmy ich już prawie 100, a kolejne są w trakcie realizacji. Cieszymy się, że możemy gościć nie tylko przedstawicieli zarządu sieci, ale również pracowników na naszej Gali. Dzięki temu każdy pracownik Lidl może przekonać się, że przekazywane środki spełniają dziecięce marzenia” – mówi Sebastian Uzar, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.





Słowa kluczowe:Lidl, CSR

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS