Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

MEC Polska zwycięzcą w globalnym konkursie sieci MEC

Polski oddział MEC triumfował w konkursie Global Ideas organizowanym co roku przez londyńską centralę firmy. Kampania „Le Bobo kot fotograf” dla marki FRISKIES z portfolio Nestlé Polska otrzymała pierwszą nagrodę w regionie EMEA oraz Globalne Grand Prix konkursu.

„Jestem zachwycony tym wyborem. Kampania ta opierała się na najlepszym insighcie ze wszystkich zgłoszeń. Fantastyczne rezultaty, wielkie zaangażowanie, Gratulacje dla całego zespołu w Polsce”powiedział Charles Courtier CEO Global w MEC.

To nie wszystkie nagrody jakie przyznano MEC Polska. Agencja zdobyła również główną międzynarodową nagrodę w kategorii Analytics and Insight. Zbiera ona najlepsze projekty badawcze z całego świata. Nagrodzono autorski system WebTrack służący do przeprowadzania ilościowych badań konsumenckich w połączeniu z precyzyjnym pomiarem wpływu działań w środowisku on-line na pozycję marki. Tym samym potwierdzając wyjątkową jakość ekspertyzy badawczej oferowanej lokalnie w Polsce.

Konkurs Global Ideas organizowany jest co roku przez sieć MEC. W aktualnej edycji zgłoszono 258 prac z całego świata. Międzynarodowe jury wyłania najlepszą kampanię w każdym z regionów oraz przyznaje Grand Prix konkursu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS