Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-10-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mercedes-Benz Vans w Polsce podsumowuje akcję #stepschallenge - zwycięski zespół przekazał nagrodę na cele charytatywne

 

Budowanie relacji w grupie, integracja, a także mobilizacja do spontanicznego wysiłku fizycznego w szczytnym celu – to tylko kilka elementów tegorocznej akcji #stepschallenge organizowanej wewnątrz struktur Mercedes-Benz Vans. Światowa inicjatywa giganta motoryzacji przyniosła imponujące wyniki.

 

Kilkanaście zespołów Mercedes-Benz Vans z całego świata, kilkuset uczestników i jeden przyświecający im cel: – W przypadku naszego teamu to oznaczało 12 milionów kroków w ciągu miesiąca. Biorąc pod uwagę tryb życia wielu z nas – pracę biurową czy obowiązki domowe – to spore wyzwanie. Właśnie dlatego stworzyliśmy manual dla naszych pracowników, który podpowiadał im, jak wprowadzić spontaniczną aktywność do codziennego życia. W humorystycznym tonie zachęcaliśmy np. do regularnych spacerów z czworonogami czy parkowania samochodu w najdalszym zakątku parkingu. Okazuje się, że także przeliczanie krótkich, ale regularnych aktywności, takich jak wejście na dane piętro biurowca, na spalone kalorie jest bardzo motywujące – wyjaśnia Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

 

Osiąganie przynajmniej 10 tysięcy kroków dziennie to wytyczne wielu organizacji prozdrowotnych, w tym np. WHO. Ta liczba ma zapewnić utrzymanie dobrego, ogólnego poziomu zdrowia, wpływając pozytywnie przede wszystkim na układ kardiologiczny, oddechowy czy metaboliczny. Codzienne uzyskiwanie tego wyniku może też przynieść ulgę psychiczną – spacery na świeżym powietrzu i każda forma aktywności fizycznej pozwalają na oderwanie się od natłoku obowiązków i spraw, wyzwalając przy tym wyrzut hormonów poprawiających samopoczucie, np. endorfin.

 

Zespół Mercedes-Benz Vans w Polsce zajął w wyzwaniu drugie miejsce – laur zwycięzcy przypadł zespołowi z Wielkiej Brytanii. – W tym przypadku to nie wygrana jest najważniejsza, a budowanie wartościowych, wieloletnich nawyków, a przede wszystkim wsparcie charytatywne wybranej organizacji. Nasz zespół przekaże 10 tysięcy złotych na wsparcie działań Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.





Słowa kluczowe:mercedes, vans

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS