Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-04-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy format sprzedaży: centrum typu outlet połączone z tradycyjnym parkiem handlowym

Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym. Morski Park Handlowy w Gdańsku otwarty zostanie 15 kwietnia br. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku.

Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 000 m², z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to ponad 86 000 m².

15 kwietnia br. w ramach pierwszej fazy inwestycji otwarte zostaną: market OBI (powierzchnia najmu 11 047 m²) oraz hipermarket Carrefour (o powierzchni 8 412 m²) wraz z galerią handlową, licznymi butikami i punktami usługowymi. Nad galerią handlową znajduje się również 1 633 m² powierzchni biurowej brutto do wynajęcia. Do użytku oddany zostanie parking na 962 samochody.

Częścią Morskiego Parku Handlowego jest również, istniejące od 2005 roku centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre, z liczbą ponad 120 sklepów oferujących markową odzież 30-70 procent taniej 365 dni w roku.

Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.

- Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu – mówi Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD.

Druga faza Morskiego Parku Handlowego obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru”. Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę roku 2012 r. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble,z powierzchnią handlową około 17 000 m². Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów.

Konferencja prasowa, podczas której zaprezentowane zostały m.in. szczegóły dotyczące Morskiego Parku Handlowego, odbyła się w ciekawym miejscu. W Rekinarium w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Warszawie, firma Liebrecht & wooD poinformowała również o fakcie objęcia opieką rekina z gatunku tawrosz piaskowy.

- Wprowadzając koncepcję sprzedaży outletowej, a teraz rozwijając ją o parki handlowe pokazaliśmy, że nie boimy się wyzwań, odważnie wpływamy na nowe, szerokie wody. Podobnymi cechami wykazują się rekiny. Inteligencja, wytrwałość w dążeniu do celu, szybkość w działaniu – to pożądane wyróżniki również w otoczeniu biznesowym. Dlatego, widząc pewne podobieństwa w charakterach rekina i naszej firmy, zdecydowaliśmy się na symboliczną „adopcję” tej wyjątkowej ryby. Chcemy obalić towarzyszące mity i pomóc w lepszym zrozumieniu tych istot, które powinny być chronione w celu utrzymania odpowiedniej równowagi w oceanach. Czas przyjąć inną wizję, również w stosunku do rekinów – wyjaśnia Patrick Van Den Bossche. ###

Liebrecht & wooD to europejska firma deweloperska, koncentrująca swe projekty na rynku polskim, rumuńskim i rosyjskim. Jako jeden z niewielu deweloperów, Liebrecht & wooD zapewnia kompleksową obsługę w dziedzinie obrotu nieruchomościami, proponując budynki o wysokich walorach architektonicznych, które znalazły uznanie jurorów wielu europejskich konkursów. Realizacje firmy obejmują zarówno biura, jak i centra typu outlet, magazyny, obiekty handlowe oraz projekty pod klucz.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS