Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Powiew świeżości w Carrefour Zakopianka w Krakowie

Carrefour Polska zaprasza mieszkańców Krakowa i okolic do odwiedzenia zmodernizowanego hipermarketu Carrefour Zakopianka. Od końca września klienci krakowskiego hipermarketu, mieszczącego się przy ul. Zakopiańskiej 62 mogą robić zakupy w odnowionym obiekcie, który został opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych.

Zgodnie z nową strategią handlową, Carrefour Polska dostosowuje swoje sklepy oraz asortyment do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach, a nawet dzielnicach miast. Dzięki przeprowadzonej modernizacji, klienci krakowskiego hipermarketu mogą robić zakupy w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci Carrefour.

Hipermarket Carrefour Zakopianka jest kolejnym sklepem zorganizowanym według wprowadzanego przez sieć nowoczesnego modelu hipermarketów. Przestrzeń handlowa obiektu została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Dzięki połączeniu idei nowoczesności z funkcjonalnością i prostą komunikacją odświeżony hipermarket spełni zarówno estetyczne jak i praktyczne potrzeby klientów.

Zmianie uległy aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana i powiększona o 600 m², co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie jej o dodatkowy asortyment. Większy wybór produktów klienci znajdą m. in. w działach ze słodyczami, karmą dla zwierząt czy meblami. Aranżacja asortymentu w światy produktów została przygotowana tak, aby klienci mając pogrupowane i przejrzyście opisane działy produktów mogli zrobić zakupy bez zbędnej straty czasu. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, aby każdy klient znalazł dokładnie to czego potrzebuje.

Nowe oblicze sklepu Carrefour Zakopianka to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły oraz atmosfera nowoczesności i komfortu.Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

Nasza sieć cały czas chce zmieniać się na lepsze, a modernizacje hipermarketów Carrefour są na to najlepszym dowodem. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour pragnie utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Nieustannie pracujemy nad tym, aby sklepy Carrefour odpowiadały na indywidualne zapotrzebowania naszych klientów. Chcemy żeby zakupy w Carrefour były równoznaczne z miło spędzonym czasem – mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Nowa, przyjazna dla klientów, organizacja sklepu - światy produktów

Oferta produktowa została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką, która przejawia się w dbałości o szczegóły aranżacji poszczególnych stoisk. Udoskonalono system informacji o rozmieszczeniu produktów, który umożliwia ich łatwe odnalezienie. W ten sposób połączono nowoczesność z tradycyjną ekspozycją oferty hipermarketu. Co więcej, klienci Carrefour Zakopianka będą mogli poczuć prawdziwą atmosferę Grodu Kraka dzięki zdjęciom dawnego Krakowa, które będą stałym elementem dekoracji sklepu.

Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja strefy produktów świeżych, nazwana targiem świeżości. Dominują w niej kolory czerni i fioletu, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. W hipermarkecie pojawiła się również wędzarnia wędlin Carrefour, która każdego dnia oferuje świeże wyroby mięsne. Produkty z wędzarni Carrefour, takie jak chłopska kiełbasa czy boczek, produkowane są tradycyjnymi metodami z naturalnych składników, będąc jednocześnie gwarancją smaku i przystępnej ceny. Nowością w hipermarkecie jest również specjalne stoisko z sushi, które zadowoli wszystkich miłośników kuchni Kraju Kwitnącej Wiśni. Już niedługo klienci Carrefour Zakopianka będą mogli odpocząć przy aromatycznej kawie w powstającej na terenie sklepu kawiarni Nescafe Dolce Gusto.

Kolejnym udogodnieniem jest utworzona strefa „Szybkich zakupów”, miejsce idealne dla osób chcących zaopatrzyć się jedynie w najpotrzebniejsze produkty bez wchodzenia na teren hipermarketu. W ofercie „Szybkich zakupów” znajdują się zarówno przekąski, słodycze i napoje, jak i również świeże kanapki, prasa czy artykuły higieniczne.

Carrefour Polska zaprasza klientów do odwiedzin zmodernizowanego hipermarketu w Krakowie i zapoznania się urodzinową ofertą promocyjną Carrefour, która obowiązuje do 10 października.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS