Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-05-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Statystyczny Polak nie istnieje

Z początkiem maja WARTA rozpoczęła kampanię reklamową „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Promuje ona nową ofertę ubezpieczeniową WARTA MOTO ASSISTANCE.

Celem kampanii jest promocja produktów komunikacyjnych WARTY oraz zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej wśród klientów. Oferta adresowana jest przede wszystkim do kierowców, dla których ważna jest jakość produktu i kompleksowa obsługa.

Akcję pozyskiwania klientów wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 10 maja m.in. w stacjach: TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat + kanały tematyczne - Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ będą emitowane spoty reklamowe.

- Kreacja reklamy telewizyjnej opiera się na wykorzystaniu idei danych statystycznych. Większość rozwiązań proponowanych przez firmy ubezpieczeniowe wynika z badań nad statystycznym klientem. WARTA wie, że nie istnieje ktoś taki jak „statystyczny klient”. Każdy klient jest wyjątkowy, ma inne potrzeby i oczekiwania. Dla każdego z nich mamy ofertę ubezpieczeń assistance uszytą na miarę – mówi Boguslawa Potacka, dyrektor Dep. Marketingu TUiR WARTA.

Działania reklamowe WARTY wspierane są również aktywnością w dużych portalach internetowych (Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, Money.pl, Facebook.com), wyszukiwarkach, prasie regionalnej i kobiecej.

W trakcie dwumiesięcznej kampanii zostanie również wykorzystany potencjał nowych mediów. Landing page www.niestatystyczny.pl będzie zawierał mapę niestatystycznych przypadków drogowych, tworzoną przez użytkowników. Najlepiej oceniane anegdoty kierowców będą premiowane pakietami WARTA MOTO-ASSISTANCE. Całość kampanii w internecie zakłada również wykorzystanie potencjału social media dzięki nawiązywaniu relacji z liderami opinii. Za strategię i realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja Webola.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Dwa filmy reklamowe przygotowane do kampanii – po 30 sek. – wyreżyserował Jak Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.

Zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Starcom.

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS