8 godzin pełnych wrażeń i 5 inspirujących wykładów prowadzonych przez takich mistrzów motywacji, jak Katarzyna Miller, Miłosz Brzeziński, Olga Kozierowska, Dagmara Skalska czy Tatiana Mindewicz-Puacz, to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekały 16 czerwca 2018 r. na uczestniczki Power Day w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 350 kobiet, które chcą czuć się pewnie zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym.
Power Day to dzień dla kobiet i z myślą o nich. W związku z tym, w trakcie wydarzenia odbył się cykl wykładów i porad indywidualnych, poruszających tematy i sfery ważne dla kobiet. O tym, jak zbudować udany związek, który przetrwa lata, opowiedziała psycholożka, poetka i psychoterapeutka z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem – Katarzyna Miller. Z kolei trenerka i psychoterapeutka Tatiana Mindewicz-Puacz podczas swojego wykładu „Luz i tak nie będę idealna” wyjaśniła zebranym kobietom, jak odpuścić, zaakceptować siebie i dać sobie prawo do rozluźnienia, które daje siłę.
Z dużym zainteresowaniem uczestniczek spotkała się także prelekcja psychologa i autora wielu książek, Miłosza Brzezińskiego, który dawał wskazówki, jak przestać być naiwnym i nie dawać się nabrać, ale także jak budować zaufanie w relacjach z innymi ludźmi. Z kolei Olga Kozierowska, bizneswoman, dziennikarka, trenerka biznesu i ekspertka od życiowych zmian, zdradziła, jak wyjść z kryzysu i wyrwać się z błędnego koła. Dagmara Skalska – pisarka, blogerka i inspiratorka – podczas swojego energetyzującego wystąpienia przekonywała uczestniczki, że egoizm to nie grzech.
Power Day to jednak nie tylko inspirujące prelekcje, ale również obszerna część wystawiennicza, w której partnerzy wydarzenia, jak m.in. Philips, Acuvue, Vienna, Chias Superfoods czy Oceanic, zaprezentowali produkty przeznaczone dla kobiet. Panie biorące udział w wydarzeniu mogły skorzystać z porad makijażystów oraz zrobić makijaż na stanowisku marki AA, zakręcić włosy, zapoznać się z najnowszymi produktami gospodarstwa domowego i do pielęgnacji – na stoisku firmy Philips, a także – na stoisku marki Acuvue – zbadać wzrok, dowiedzieć się, jak dbać o oczy oraz jak odpowiednio dobrać soczewki.
Organizatorem Power Day jest Edipresse Polska SA. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Sukces Pisany Szminką. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie www.powerday.polki.pl