Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-10-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Volvo na pierwszym miejscu

Od stycznia do września kupiono w Polsce 3390 nowych Volvo.  Jak wskazują dane Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, to najlepszy wynik w segmencie Premium w tym roku.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno samochodów osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, do września 2010 zarejestrowano 3390 nowych samochodów Volvo. Oznacza to pierwsze miejsce i 26 proc. udział skandynawskiej marki w segmencie Premium*.

W  porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o ponad 10 proc.

Informacje z CEP-u pokazują, że z sukcesem kontynuujemy naszą strategię wzrostu. Rośniemy już 10.3 proc., sprzedaliśmy ponad 3 tys. samochodów, z czego prawie 1200 modelu XC60. Od sierpnia w salonach jest dostępna nasza tegoroczna najważniejsza premiera  - nowe Volvo S60, a na początku listopada pojawi się w Polsce całkiem nowego Volvo - sportowe kombi V60. Myślę, że wyniki sprzedaży i tegoroczne premiery, pozwalają nam posiadać bardzo optymistyczne prognozy jeśli chodzi o cały rok 2010. – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.

*w skład wchodzą także marki Audi, BMW i Mercedes.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS