|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pierwsze decyzje personalne nowego prezesa TVP
Program Jana Pospieszalskiego nie wraca, Jacek Snopkiewicz nadal kieruje biurem programowym - w TVP p.o. prezes Juliusz Braun wciąż weryfikuje ubiegłotygodniowe decyzje zawieszonego zarządu telewizji.
więcej
|
|
Ekstraklasa piłkarska - prawa telewizyjne ciągle bez nabywcy
Wciąż nie wiadomo, gdzie będzie można zobaczyć w przyszłym sezonie transmisje meczów polskiej ekstraklasy piłkarskiej. Ogłoszony prawie pół roku przetarg medialny nie wyłonił zwycięzcy. Teraz Ekstraklasa SA będzie rozmawiać z poszczególnymi kontrahentami.
więcej
|
|
Polsat Cafe: Wolszczak i Wójcik z nowymi programami
Wiosną w Polsat Cafe pojawią się dwie polskie nowości: “Przychodzi baba do lekarza” i “Pozamiatane”. Na antenę wracają “Gadżety kobiety”, a stacja pokaże również show z Jerrym Springerem oraz czeski “Moment prawdy”.
więcej
|
|
Vectra testuje oglądanie telewizji przez internet
Sieć kablowa Vectra rozpoczęła testy abonenckie usługi TV Online, polegającej na udostępnianiu kanałów telewizyjnych poprzez protokół IP, dzięki czemu można oglądać je na ekranie komputera podłączonego do internetu.
więcej
|
|
Serwis internetowy TVN w nowej wersji
Strona internetowa telewizji TVN została udostępniona w zmienionej wersji. Przygotowała ją agencja interaktywna Artegence.
więcej
|
|
Nick zyskał najwięcej, CBeebies najbardziej w dół
Disney Channel mimo spadku utrzymał pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych w lutym br. Najwięcej zyskał Nickelodeon, zaś po usunięciu z oferty Cyfrowgo Polsatu duży spadek zanotowała stacja CBeebies.
więcej
|
|
Figura, Palikot i Rokita w ,,Kurczak na ostro" nowym talk-show Tele5
Tele5 wprowadza talk-show „Kurczak na ostro”, w którym przed kamerami spotkają się dwie znane osoby - gwiazdy show-biznesu, politycy, sportowcy. Rozmówcy, choć są rozpoznawalni przez większą część widzów, nie znają się nawzajem.
więcej
|
|
Charlie Sheen zwolniony. Koniec "Dwóch i pół"
Twórcy serialu "Dwóch i pół" oficjalnie podziękowali Charliemu Sheenowi za współpracę.
więcej
|
|
Radio |
|
|
PiS zapowiada bojkot Radia ZET. "Monika Olejnik powinna pracować w PO"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że jego partia będzie prawdopodobnie bojkotować Radio ZET.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)
Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Citi Handlowym z udziałem Michaela Moritza, prezentera Radia PiN. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
,,Barbra Streisand" w kampanii ,,Re-Born To Party" Planety FM (wideo)
Rusza drugi etap kampanii wizerunkowej Planety FM. Akcja pod hasłem „Re-Born To Party” jest oparta na filmie viralowym.
więcej
|
|
KRRiT wybrała Radę Nadzorczą Radia Koszalin
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Jan Kania, Marek Pysz i Roman Radziwonowicz - to nowi członkowie rady nadzorczej Radia Koszalin, których we wtorek wskazała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
PR III szuka talentów
Trójka po raz drugi ogłosił konkurs „Talenty Trójki” dla młodych twórców. Kandydatów w trzech kategoriach – teatr, film i sztuki wizualne – można zgłaszać przez osiem tygodni, do 30 kwietnia.
więcej
|
|
Polskie Radio uruchamia kanał radiowy o Janie Pawle II
Portal polskieradio.pl uruchamia kanał „Jan Paweł II w Radiach Wolności”. To wybór archiwów RWE, RFI i BBC zawierający blisko 300 audycji (100 godzin nagrań) poświęconych papieżowi Polakowi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W 2010 r. Polacy skarżyli się na reklamy dwa razy częściej
W ub.r do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęło dokładnie 1 422 skarg – ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Na jakie reklamy skarżyli się Polacy?
więcej
|
|
Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)
Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Citi Handlowym z udziałem Michaela Moritza, prezentera Radia PiN. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
Iker Casillas i Lewis Hamilton w kampanii Reebok ZigTech (wideo)
Rusza kolejna odsłona globalnej kampanii Reebok ZigTech. Akcja – z udziałem ośmiu sportowców, m.in. Ikera Casillasa i Lewisa Hamiltona – w Polsce rozpocznie się w kwietniu.
więcej
|
|
Neckermann: Dobre wakacje trzymają cały rok (wideo)
Pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” ruszyła kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Akcję przygotowały firmy Labcon, Time Code i Value Media.
więcej
|
|
Katarzyna Figura ambasadorką frytek McCain
Katarzyna Figura została ambasadorką promocyjną frytek McCain. Szczegóły i czas współpracy nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Skype wprowadza reklamy
Skype zdecydował się na wprowadzenie reklam do swojego komunikatora.
więcej
|
|
Harnaś rozdaje 8 milionów piw
Rozpoczęła się piąta edycja promocji „Harnaś miliony piw rozdaje”. Akcję na zlecenie Carlsberg Polska realizuje EuroRSCG Marketing House, a wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały Red8 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
VIP-owska kampania reklamuje nowe kanapki w McDonalad's
Ruszyła internetowa kampania reklamująca dwie kanapki wprowadzone właśnie do menu McDonald’s. Akcję przygotowała agencja interaktywna Tribal DDB.
więcej
|
|
Ewa Gawryluk w kampanii Activii
W internecie rusza kampania marki Activia pod hasłem „Uwolnij brzuch, uwolnij siebie”. Twarzą akcji – przygotowanej przez agencje Heureka i Pride&Glory Interactive – jest Ewa Gawryluk.
więcej
|
|
Streetcom Polska wchodzi na rynek litewski
Streetcom Polska rekrutuje uczestników kampanii marketingu szeptanego z Litwy. Agencja chce to wykorzystać w akcji dla jednego z koncernów FMCG.
więcej
|
|
Pan PayPass w kampanii MasterCard PayPass
Ruszyła promocja płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass. Akcję – opartą na wizerunku Pana PayPassa – i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, MRM Worldwide i Universal McCann.
więcej
|
|
Samsung promuje ,,drukarki swojego pańcia"
Pod hasłem „Drukarka swojego pańcia” rusza kampania drukarek Samsung. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Focus Advantage i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak: z FireFly Creation do Brainshop U-boot
Tworzący team kreatywny Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak dołączyli do Brainshop U-boot, agencji należącej do Grupy K2. Poprzednio wspólnie pracowali w FireFly Creation.
więcej
|
|
Intimissimi rusza z kampanią wiosna-lato (wideo)
Włoska marka bielizny Intimissimi uruchamia wiosenno-letnią kampanię z udziałem Alyssy Miller.
więcej
|
|
RIM traci szefa marketingu
Keith Pardy, szef marketingu w firmie Research In Motion, rezygnuje z zajmowanego stanowiska.
więcej
|
|
Ekstraklasa będzie miała nowe logo
Podczas spotkania w z prezesami klubów Ekstraklasy po raz pierwszy została zaprezentowana nowa identyfikacja graficzna spółki Ekstraklasa SA.
więcej
|
|
Gant Development: Zaufanie buduje się na faktach
W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Gant Development. Firma przygotowała ją wspólnie z agencją reklamową Pigeon.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Maj - managing director OS3 multimedia
- Każdy marketer powinien zadbać o takie działania, by konsument polubił markę nie tylko, dlatego, że otrzymał od niej gadżet, ale dlatego, że utożsamia się z przekazywanymi przez nią wartościami i emocjami - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Maj z OS3.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|