|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Sielskie Życie" - nowe pismo od Burdy
„Sielskie Życie“ - tak nazywa się nowy magazyn, który w środę 23 marca br. wprowadziła na rynek Grupa Burda. Tematyka pisma skupia się wokół spokojnego życia zgodnie z naturą na prowincji.
więcej |
|
Wpływy reklamowe dzienników: ,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Puls Biznesu" w górę
W lutym br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam o prawie 5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki tych wpływów zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Metro”, a największy wzrost – „Puls Biznesu”.
więcej |
|
Adam Małysz zarobił dla TVP o 16 mln zł więcej niż Justyna Kowalczyk
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich z udziałem Adama Małysza oglądało w TVP 1 w minionym sezonie średnio 4 mln widzów, z kolei transmisje z zawodów w biegach z udziałem Justyny Kowalczyk przyciągały do Dwójki 2 mln widzów.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Bałuk prezesem SAR-u, Czaja i Bogdanowicz w zarządzie
Tomasz Bałuk został wybrany na prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Nowymi członkami zarządu organizacji zostali też Magdalena Czaja i Przemysław Bogdanowicz.
więcej
|
|
Piłkarska radość w reklamie Warki (wideo)
Rusza pierwsza kampania reklamowa Warki podkreślająca, że marka ta jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały firmy Just i OMD Macroscope.
więcej
|
|
,,I jesteś w domu!" w kampanii Agata Meble (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa salonów Agata Meble. Akcję pod hasłem „Agata Meble. I jesteś w domu!” przygotowały firmy SpinHouse i Infinity Media.
więcej
|
|
,,Wszystko co kochasz" - jeże reklamują Delectę (wideo)
Pod hasłem „Wszystko co kochasz” ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Delecty. Akcję na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy DDB Warszawa, Brand Esteem Strategies i Starcom.
więcej
|
|
,,Lekcje stylu" Joanny Horodyńskiej w kampanii Dreftu (wideo)
Z udziałem Joanny Horodyńskiej trwa kampania reklamowa płynu do prania Dreft. Akcję na zlecenie Procter&Gamble przygotowały i realizują firmy Interactive Solutions, Miedacom i Twenty Four Seven PR.
więcej
|
|
BOŚ Bank reklamuje ofertę dla firm
Startuje kampania reklamowa oferty BOŚ Banku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotował dział marketingu banku wspólnie z firmami Brasil, Equinox i ENA.
więcej
|
|
,,Żyje się lepiej" znów w kampanii kart Visa (wideo)
W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa kart płatniczych Visa. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi i MEC.
więcej
|
|
Konsorcjum z BBDO Warszawa przygotuje kampanię ,,Włącz myślenie"
Za realizację tegorocznej kampanii „Włącz myślenie” będzie odpowiadać konsorcjum kierowane przez agencję BBDO Warszawa, a złożone ponadto z firm ARS Communication, Media Direction, PBS DGA i Proximity.
więcej
|
|
,,Top Model" reklamuje kolekcję Viceversa
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży Viceversa. W akcji pod hasłem „True Romance” wykorzystywane są zdjęcia Beaty Szarłowskiej, znanej z programu „Top Model”.
więcej
|
|
San Markos będzie reklamować Kroplę Beskidu
San Markos przygotuje nową kampanię reklamową wody mineralnej Kropla Beskidu. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
|
Edyta Wójcik-Mendyk dyrektorem zarządzającym Headz Marketing Partner
Edyta Wójcik-Mendyk rozpoczęła pracę jako dyrektor zarządzający Headz Marketing Partner. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Maciej Szewczenko i Emil Wiśniewski w Netizens Peppermint
Maciej Szewczenko i Emil Wiśniewski dołączyli do zespołu kreacji agencji Netizens Peppermint. Szewczenko objął stanowisko art directora, a Wiśniewski – copywritera.
więcej
|
|
Microsoft dzieli medialny budżet między Starcom MediaVest i Universal McCann
Microsoft podzielił obowiązki w zakresie swojego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Starcom MediaVest (Publicis Groupe) i Univeral McCann (Interpublic Group).
więcej
|
|
Union Investment TFI: Zasmakuj w słodkich zyskach
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Union Investment TFI. Akcję pod hasłem „Zasmakuj w słodkich zyskach” przygotowały firmy S4, Mindshare Polska i Cube Group.
więcej
|
|
"Western Grill" - nowa promocja w Burger Kingu
W restauracjach Burger King w Polsce rozpoczęła się nowa promocja "Western Grill".
więcej
|
|
Prasa |
|
|
100 tys. zł kary dla prezesa Point Group za 'rażące naruszenie obowiązków'
Komisja Nadzoru Finansowego nałożyła na prezesa Platformy Mediowej Point Group (PMPG) Michała Lisieckiego karę w wysokości 100 tys. zł.
więcej
|
|
,,Sielskie Życie" - nowe pismo od Burdy
„Sielskie Życie“ - tak nazywa się nowy magazyn, który w środę 23 marca br. wprowadziła na rynek Grupa Burda. Tematyka pisma skupia się wokół spokojnego życia zgodnie z naturą na prowincji.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe dzienników: ,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Puls Biznesu" w górę
W lutym br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam o prawie 5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki tych wpływów zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Metro”, a największy wzrost – „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Czy Rada Etyki Mediów jest potrzebna? - dziennikarze o mediach u prezydenta
Czy Rada Etyki Mediów jest potrzeba, czy należy ją zmodyfikować, czy wystarczy, by środowisko dziennikarskie kontrolowało się samo - o tym dyskutowali przedstawiciele mediów podczas zorganizowanej we wtorek w Kancelarii Prezydenta konferencji na temat etyki w mediach.
więcej
|
|
Ewa Siedlecka z "GW" laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa
Ewa Siedlecka z Gazety Wyborczej jest laureatką tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa. Wyróżniono ją za cykl publikacji o Trybunale Konstytucyjnym. W gali uczestniczył Carl Bernstein - amerykański dziennikarz, współautor artykułów o aferze Watergate.
więcej
|
|
Anna Malanowska odchodzi ze "Zwierciadła"
Anna Malanowska, zastępca redaktor naczelnej “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) rozstaje się z redakcją.
więcej
|
|
Tygodniki lokalne tracą. Kto liderem?
Większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało w styczniu 2011 roku spadki sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia została gazeta “Regionalna”, a najwięcej stracił “Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
|
"Cała prawda o Smoleńsku" od 26 marca w kioskach
W sobotę 26 marca ukaże się kolejna publikacja z serii “Fakt Album” (Ringier Axel Springer Polska) - książka "Cała prawda o Smoleńsku. Rekonstrukcja zdarzeń". Dziennikarze “Faktu” Piotr Bugajski i Jerzy Kubrak, minuta po minucie odtwarzają w niej wydarzenia tragicznego dnia 10 kwietnia ub.r.
więcej
|
|
,,Focus" z artykułami z ,,New Scientist"
Kwietniowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska) ukazało się 22 marca br. wraz z 36-stronicowym dodatkiem specjalnym pt. „Pytania i wyzwania”. Zawartość dodatku stanowią artykuły pochodzące z brytyjskiego tygodnika „New Scientist”.
więcej
|
|
"Super Express" najczęściej o Marcinie Dubienieckim
Firma Newton Media zbadała, jak w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich pisano w tym roku o Marcinie Dubienieckim. Mąż Marty Kaczyńskiej najczęściej pojawiał się na łamach "Super Expressu".
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook zyskał 300 tys. RU, Gazeta.pl przed Allegro.pl
W styczniu br. serwisy Gazeta.pl odwiedziło więcej użytkowników niż strony Allegro.pl. Natomiast zasięg Facebooka wzrósł o 300 tys. real users.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2011 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
,,Hip-hopowi" Łowcy Promocji w kampanii Ceneo.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa porównywarki Ceneo.pl. Akcję – opartą na filmikach viralowych – przygotowała agencja Gong.
więcej
|
|
Nawet o 1 mln wzrośnie liczba aktywnych klientów e-bankingu w 2011 r.
Związek Banków Polskich (ZBP) prognozuje, że liczba aktywnych użytkowników bankowości internetowej wzrośnie w tym roku maksymalnie o 1 mln, poinformował dyrektor ZBP Remigiusz Kaszubski.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków składa PIT przez internet. Kolejny rekord pobity
Podatnicy złożyli w tym roku już ponad 345 tys. deklaracji za pośrednictwem internetu. To prawie o 21 tys. więcej niż w całym 2010 r., a do końca okresu rozliczeniowego zostało jeszcze półtora miesiąca - poinformował we wtorek resort finansów.
więcej
|
|
Ruszył Sprzedajemy.pl - serwis zakupów lokalnych zintegrowany z Facebookiem
Udostępniono serwis e-commerce Sprzedajemy.pl mocno zintegrowany z Facebookiem. Twórcy strony określają ją jako nieaukcyjną alternatywę dla Allegro. Portal chce docelowo obsługiwać 5 mln ofert handlowych.
więcej
|
|
Twitter świętuje piąte urodziny nową witryną i filmikiem (wideo)
Właśnie mija pięć lat od wysłania pierwszego "tweeta". Z tej okazji popularny mikroblog uruchomił specjalną witrynę i udostępnił klip z udziałem korzystających z serwisu znanych osobistości.
więcej
|
|
Apple pozywa Amazon za nazwę sklepu z aplikacjami
Amazon uruchomił właśnie sklep z aplikacjami dla urządzeń z systemem Android. Jego nazwa nie spodobała się firmie Apple, która oskarżyła internetowy serwis o bezprawne wykorzystanie jej znaku towarowego.
więcej
|
|
LinkedIn ma 100 mln użytkowników (infografika)
Już ponad 100 milionów osób zarejestrowało się w LinkedIn - serwisie społecznościowym skupionym wokół rozwoju kariery i życia zawodowego
więcej
|
|
"Father crashes and dies" - szkodliwa aplikacja na Facebooku
Firma Kaspersky Lab poinformowała o rozprzestrzenianiu nowej szkodliwej aplikacji za pośrednictwem facebookowego czata. Użytkownicy są nakłaniani do wysyłania SMS-ów na numery o podwyższonej opłacie.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|