|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanały tematyczne w kwietniu: 13TH Street i Viva zyskały widzów - traci TVN 24
TVN 24, lider kanałów tematycznych, w kwietniu zanotował spory spadek. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej |
|
Szymon Majewski uczy dykcji w kolejnej reklamie PKO BP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
więcej |
|
Radosław Sikorski pozywa ,,Fakt" i ,,Puls Biznesu" za antysemickie komentarze
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski złożył pozew przeciwko wydawcom „Faktu” i „Pulsu Biznesu”. Chodzi o antysemickie komentarze – m.in. pod adresem Sikorskiego – zamieszczone przez użytkowników stron internetowych tych gazet.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Bardzo słaby kwiecień TVP 1 - zyskały Polsat i TVP 2
Liderem rynku telewizyjnego w kwietniu 2011 r. była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prognoza pogody po "Wiadomościach" najpopularniejsza
Spośród prognoz pogody nadawanych w polskich stacjach najwięcej widzów przyciąga ta, którą TVP 1 pokazuje po głównym wydaniu “Wiadomości” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały tematyczne w kwietniu: 13TH Street i Viva zyskały widzów - traci TVN 24
TVN 24, lider kanałów tematycznych, w kwietniu zanotował spory spadek. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
Rzecznik praw dziecka: w TVP za mało programów dla dzieci
W telewizji za mało jest programów dla dzieci, mają one coraz mniejszy budżet, trwają coraz krócej, zmieniane są dni i godziny emisji - napisał rzecznik praw dziecka Marek Michalak w wystąpieniu do prezesa TVP Juliusza Brauna.
więcej
|
|
Wyciekły dane osób, które zgłosiły się do "X Factor"
Wyciekły dane 250 tys. mieszkańców Stanów Zjednoczonych, którzy wysłali swoje zgłoszenia do pierwszej amerykańskiej edycji programu “X Factor”. Ma ją pokazać jesienią br. stacja FOX.
więcej
|
|
9 mln Polaków śledziło beatyfikację Jana Pawła II
Uroczystości beatyfikacyjne papieża Jana Pawła II śledziło w niedziele średnio 9 mln osób. Największą widownię zgromadziła transmisja w Jedynce, która przyciągnęła 6,8 mln widzów.
więcej
|
|
Jacek Koskowski przeszedł z Polsatu do BBC
Jacek Koskowski od połowy maja obejmie nowo utworzone stanowisko general managera BBC Worldwide Channels na obszar Europy Środkowo-Wschodniej. To początek zapowiadanej od dawna budowy polskiego biura nadawcy.
więcej
|
|
Rekord TVP 1. Beatyfikacja Jana Pawła II hitem tygodnia
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o trzecie miejsce toczą Polsat i TVP2. W grupie 16-49 liderem także TVP1 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Nowa telenowela i więcej sportu w TVS
Stacja TVS w maju br. wprowadzi na antenę nową telenowelę “Zakazana namiętność”. W ramówce pojawi się też magazyn “Świat sportu”.
więcej
|
|
3,5 mln widzów oglądało ślub Williama i Kate
Średnio 3,5 mln widzów oglądało piątkową transmisję z uroczystości zaślubin księcia Williama i Kate Middleton na antenie polskich stacji telewizyjnych. Najwięcej widzów zgromadziła relacja w TVP 1.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama w I kw.: radio mocno w górę, tv w dół (raport)
W I kwartale br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 3 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast stacje radiowe - jedną trzecią więcej. Kto zyskał, a kto stracił najwięcej?
więcej
|
|
Szymon Majewski uczy dykcji w kolejnej reklamie PKO BP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
więcej
|
|
Rutinoscorbin nie dla małych dzieci - reklama naruszyła kodeks (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot promujący Rutinoscorbin naruszył reguły branżowe. W reklamie wystąpiły dzieci poniżej 6. roku życia, którym ten preparat może być podawany tylko według zaleceń lekarskich.
więcej
|
|
Promocja Play pod nakrętkami Fanty i Sprite'a
W Play rusza promocja, w ramach której za kody spod nakrętek butelek Fanty i Sprite’a można dostać doładowania i startery. Oferta obowiązuje w taryfach prepaidowych.
więcej
|
|
Gwiazdozbiór Wagi reklamuje Orange na kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca pakiety tysiąca minut i SMS-ów w Orange na kartę. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
Nowy smak Jogurciku Malucha BoboVita wsparty reklamami
Ruszyła kampania reklamująca Jogurcik Malucha BoboVita (Nutricia Polska) o smaku malinowym. Akcję przygotowały firmy Arip, Mediacom Warszawa, ACR i Alert Media Communications.
więcej
|
|
,,Ruszaj na zakupy" w kampanii Kociołków Łowicza
Ruszyła kampania reklamowa nowych Kociołków do syta Łowicza (Agros-Nova). Akcję – obejmującą radio, prasę i internet – przygotowały firmy DDB Warszawa i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Ewa Rydel w Giełdzie Mediowej
Ewa Rydel od 4 maja br. objęła stanowisko new business managera w Giełdzie Mediowej.
więcej
|
|
Kia szuka agencji w Europie
Kia Motors Europe szuka agencji do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|