|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN przed Polsatem, Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest TVN, która zarobiła 949 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Nestle i PTK.
więcej
|
|
Kanały informacyjne tracą widzów, najbardziej TVN 24
Wszystkie kanały informacyjne miały w kwietniu br. niższą widownię niż rok wcześniej, gdy relacjonowały wydarzenia po tragedii smoleńskiej. Największy spadek zanotowała TVN 24. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały Polsatu już na platformie N
Dziewięć kanałów Grupy Polsat oraz Superstacja dołączyło w czwartek 5 maja br. około południa do oferty platformy N. W jakich pakietach stacje te się znalazły?
więcej
|
|
Eurosport 2 podwoił udział, liderem Polsat Sport
Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był w kwietniu br. - tak jak rok wcześniej - Polsat Sport. Największy wzrost przypadł stacji Eurosport 2, która poprawiła swój wynik o 100 proc., zaś najwięcej stracił ESPN Classic.
więcej
|
|
UPC ma 410 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Na koniec marca br. sieć UPC Polska miała 408,1 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Internet i telefonia zanotowały z kolei wzrosty o kilkadziesiąt proc.
więcej
|
|
Grażyna Nagawiecka-Połeć prezesem spółki Program
Grażyna Nagawiecka-Połeć, dotychczas dyrektor zarządzająca spółki Program zajmującej się dystrybucją kanałów telewizyjnych, awansowała na stanowisko prezesa zarządu tej firmy.
więcej
|
|
Dorota Pawłowska Territory Managerem Turner CN Enterprises
Dorota Pawłowska została nowym Territory Managerem Turner CN Enterprises odpowiedzialnym za Europę Środkowo-Wschodnią (z wyłączeniem Rosji i państw regionu WNP).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Naukowiec z ,,Szymon Majewski Show" reklamuje Żabkę (wideo)
W telewizji i radiu wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Żabka. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i PRO Media House.
więcej
|
|
Coca-Cola reklamowo świętuje 125-lecie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa podkreślająca 125. rocznicę istnienia Coca-Coli. Akcję – prowadzoną m.in. w sklepach – przygotowała agencja Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Orange wprowadza Combo - zniżki przy łączeniu usług (wideo)
Orange udostępniło opcję Combo, w ramach której po połączeniu różnych usług tej sieci w pakiet otrzymuje się zniżkę do 45 zł miesięcznie. Nową ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
Mumio reklamuje ,,satysfakcję monitorowaną" w Plusie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Plusa podkreślająca, że sieć dba o satysfakcję swoich klientów. Akcję, w której bierze udział kabaret Mumio, przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Advertisers PL na razie nie ruszy. Brak zainteresowania
Inicjatorzy organizacji Advertisers PL zawiesili działania z nią związane. Okazało się, że pomysł nie spotkał się z wystarczającym zainteresowaniem reklamodawców.
więcej
|
|
,,Less Serious" ponownie reklamuje Fantę (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej „Fanta Less Serious” podkreślającej zabawę i radość z życia. W Polsce akcja m.in. wspiera promocję prowadzoną wspólnie z siecią Play.
więcej
|
|
Ponad 20 st. C - dostajesz darmowy Budweiser (wideo)
Budweiser przygotował oryginalną promocję dla irlandzkich konsumentów. Przy odpowiednio wysokiej temperaturze mogą oni liczyć na darmowe piwo.
więcej
|
|
,,Odkładaj pieniądze, nie rezygnując z niczego" w kampanii AXA (wideo)
W telewizji, kinach, radiu, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze startuje kampania reklamowa AXA Polska. Akcję pod hasłem „Odkładaj pieniądze z AXA, nie rezygnując z niczego” przygotowały firmy TBWA i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Jejeje każdy je gdzie chce" w promocji Winiar
Pod hasłem „Jejeje każdy je gdzie chce” ruszyła promocja zup i dań instant Winiary (Nestlé Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Albedo Marketing, MEC i Eskadra Publica.
więcej
|
|
David Beckham olimpijskim ambasadorem Samsunga
Samsung nawiązał współpracę z Davidem Beckhamem, w ramach której angielski piłkarz został globalnym ambasadorem marki.
więcej
|
|
Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa jogurtów deserowych Milko (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcja podkreśla przyjemność płynącą z delektowania się tymi jogurtami.
więcej
|
|
Alpen Gold: Uśmiecha Ci się kasa? Sięgnij po czekoladę!
Rozpoczęła się loteria promująca czekolady Alpen Gold (Kraft Foods Polska). Akcję wspiera kampania reklamowa, którą przygotowały firmy Polymus i Starcom.
więcej
|
|
At Media z niższymi cenami reklam w czerwcu
Broker At Media otworzył we czwartek sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec. W pierwszej fazie sprzedaży (tzw. presales) CPP 30 sekundowego spotu w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wyniesie 2 420 zł, o ponad 8 proc. mniej niż w maju br.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Wyborcza" straciła najwięcej, tylko "Super Express" zyskał
W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich największych dzienników ogólnopolskich w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku. Najwięcej straciła “Gazeta Wyborcza”, a wzrost zanotował jedynie “Super Express”.
więcej
|
|
Wulgarne wpisy usunięte. "PB" i "Fakt" przeprosiły Sikorskiego
"Puls Biznesu" i "Fakt" przeprosiły szefa MSZ Radosława Sikorskiego za "obraźliwe" i "wulgarne" komentarze, jakie znalazły się na ich forach internetowych oraz poinformowały o ich usunięciu. Sikorski zapowiedział, że pozwów przeciw wydawcom nie wycofa.
więcej
|
|
"Viva!" o 50 proc. do góry, "Gala" traci
W segmencie people w lutym br. swoją sprzedaż poprawiły “Show” i “Viva!”, której wynik poszedł do góry aż o połowę. Spadki zanotowały z kolei lider segmentu “Party” oraz “Gala”, która straciła najwięcej.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" z dwoma programami od Kaspersky Lab
“Rzeczpospolita” (Presspublica) w poniedziałek 9 maja br. ukaże się z płytą CD z programem do ochrony komputera Kaspersky Pure Total Security. Z kolei następnego dnia dziennik dołączy płytę z programem do ochrony smartfonów Kaspersky Mobile Security 9.0.
więcej
|
|
"Super Express" z aplikacją na Androida
Wydawca "Super Expressu" (Murator) uruchomił aplikację na urządzenia mobilne z systemem Android.
więcej
|
|
Media Profil wydaje magazyn "Wzorcownia"
Agencja Media Profil na zlecenie włocławskiego Centrum Handlowego Wzorcownia rozpoczęła wydawanie magazynu “Wzorcownia”. Pierwszy numer pisma, kierowanego do klientów wspomnianej galerii handlowej, ukazał się z końcem kwietnia br.
więcej
|
|
Fest Loteria w ,,Dzienniku Zachodnim"
Dzisiaj startuje Fest Loteria „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse). Czytelnicy będą mogli wygrać nagrody o łącznej wartości ponad 93 tys. złotych.
więcej
|
|
Konkursy dziennikarskie dla poznaniaków na Euro 2012
Poznań, jedno z czterech polskich miast gospodarzy piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 roku, ogłosiło w czwartek dwa konkursy dziennikarskie - "Welcome to Poznań" oraz "Moje miasto na Euro". Dla zwycięzców przygotowano liczne niespodzianki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Skype na celowniku Facebooka i Google
Facebook i Google rozważają bliską współpracę z operatorem komunikatora internetowego Skype - podał Reuters.
więcej
|
|
Kazik Staszewski blokuje stronę o sobie z powodu reklam
Nieoficjalna strona internetowa Kazika Staszewskiego przestała działać. Piosenkarzowi nie podobało się bowiem, że wyświetlane są na niej reklamy.
więcej
|
|
Alternative.to - nowa wyszukiwarka od twórców FilesTube.com
Spółka Red Sky, odpowiedzialna za wyszukiwarkę plików FilesTube.com, uruchomiła nowy serwis - Alternative.to.
więcej
|
|
Onet uruchamia serwis na Euro 2012
Onet.pl uruchomił serwis specjalny dedykowany piłkarskim mistrzostwom Europy. Pod adresem euro2012.onet.pl kibice znajdą bieżące i archiwalne informacje, materiały foto i wideo dotyczące przygotowań do imprezy.
więcej
|
|
Kissing Point - Sympatia.pl zaprasza do całowania
7 maja, po raz trzeci, wystartuje organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl akcja Kissing Point. W czasie jej trwania, w 11 miastach, zliczane będą pocałunki, którymi obdarują się uczestnicy zabawy. Podczas zeszłorocznej edycji Polacy obdarowali się ponad 3,5 milionami buziaków.
więcej
|
|
Netia na 700 tys. klientów internetu. Na koniec roku chce mieć 800 tys.
Spółka telekomunikacyjna Netia miała na koniec I kwartału 704.082 klientów usług szerokopasmowych. Spółka prognozuje, że na koniec roku będzie mieć 780 - 800 tys. klientów usług szerokopasmowych wobec 690.247 na koniec zeszłego roku. Netia szacuje, że jej udział w rynku usług szerokopasmowych wynosi 11,5%.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|