|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 8 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
145 tys. widzów show "Trinny i Susannah ubierają Polskę"
Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej.
więcej
|
|
Polo TV ruszyło oficjalnie, co w ramówce?
Wytwórnia Lemon Records ruszyła z oficjalną emisję kanału muzycznego Polo TV, który prezentuje głównie muzykę disco polo. Stacja jest niekodowana.
więcej
|
|
Plebania straciła widzów i może spaść z ramówki
Serial „Plebania”, emitowany w TVP1, w ciągu sześciu lat stracił milion widzów. Jedynka podczas emisji produkcji nieprzerwanie jest liderem rynku. Mimo to serial z końcem roku może spaść z ramówki.
więcej
|
|
Vectra: niemal co drugi abonent telewizji korzysta z cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec I kwartału br. miała w sumie 331,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 32,5 proc. więcej niż rok temu. Z usługi korzysta już niemal co drugi abonent telewizji operatora. Najdynamiczniej rośnie jednak telefonia.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Jarosław Kuźniar - i nie tylko - uśmierca Obamę (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
TVP ma nowy zarząd. Jakie ma plany?
Od piątku Juliusz Braun nie zarządza już jednoosobowo TVP. Do zarządu spółki dołączyli tego dnia Bogusław Piwowar i Marian Zalewski. Odbyło się już pierwsze, inauguracyjne posiedzenie zarządu w nowym składzie.
więcej
|
|
Kanały muzyczne: Viva Polska liderem, 4FunTV mocno w górę
Liderem kanałów muzycznych była w kwietniu telewizja Viva Polska. Na drugą pozycję, po wzroście, awansowała stacja 4FunTV.
więcej
|
|
Cyfra+ reklamuje kanały filmowe
Ruszyła kampania reklamowa kanałów filmowych dostępnych na Cyfrze+. Akcję – obejmującą na razie radio i internet – przygotowały firmy Change Communications i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
W wakacje debiut Viacom Blink! - nowego kanału dla kobiet
Spółka telewizyjna Viacom International Media Networks oraz firma producencka Endemol wprowadzą na rynek nowy kanał rozrywkowy dla kobiet pod nazwą Viacom Blink!. Stacja zadebiutuje latem br. w Polsce.
więcej
|
|
National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)
Spółka FOX International Channels z początkiem maja br. ruszyła z wizerunkową kampanią kanału National Geographic Channel. Działania prowadzone są w stacjach telewizyjnych.
więcej
|
|
Tańszy Canal+ w UPC Polska
Sieć UPC Polska przygotowała promocję pod nazwą „Canal+ dodaje emocji”, w ramach, której można zamówić pakiet Canal+ w niższej cenie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jarosław Kusto zostanie prezesem Radia Kielce
Rada nadzorcza Radia Kielce wybrała podczas sobotniego posiedzenia kandydatów do nowego zarządu stacji. Kandydatem na prezesa został Jarosław Kusto, a kandydatem na członka zarządu, który ma być odpowiedzialny za sprawy programowe radia - Marzena Sobala.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Zrób to dla pieniędzy" - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku
Pod hasłem „Zrób to dla pieniędzy” ruszył konkurs promujący Meritum Bank. Akcję, której twarzą jest piosenkarz Maciej Maleńczuk, będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Media Group.
więcej
|
|
Kobiecy autostop z sukienką New Yorker (wideo making of)
Jak przygotowano „The Dress” – emitowany obecnie spot reklamowy odzieży New Yorker? Zapraszamy do obejrzenia wideo.
więcej
|
|
ADHD Warsaw - Roman Jędrkowiak w Grupie Brain
Działalność rozpoczyna agencja marketingowa ADHD Warsaw. Jej założycielami są Roman Jędrkowiak oraz udziałowcy Grupy Brain: Asiya Malinowska i Jakub Kamiński.
więcej
|
|
BNP Paribas: MPG zamiast MEC
MPG wygrał przetarg na obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym MEC.
więcej
|
|
G2, Just, Publicis i PZL walczą o obsługę Żywca
Grupa Żywiec ogłosiła przetarg na obsługę reklamową ATL marki Żywiec. Biorą w nim udział agencje G2, Just, Publicis i PZL.
więcej
|
|
,,Świeży aromat, pełny smak" w kampanii Okocimia
Trwa outdoorowa kampania reklamowa piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone (Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Red8 i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Chusteczki Velvet zmieniają nazwę na Kleenex
Rozpoczyna się rebranding należącej do Kimberly-Clark marki chusteczek Velvet. Będą dostępne pod nazwą Kleenex, funkcjonującą od wielu lat za granicą.
więcej
|
|
Uniwersytet Jagielloński reklamuje się wśród kandydatów na studia
Ruszyła wizerunkowo-rekrutacyjna kampania reklamowa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Akcję na zlecenie uczelni przygotowało konsorcjum firm BBDO, Media Direction Digital i Fleishman-Hillard.
więcej
|
|
Nowe galaretki Winiary wsparte kampanią
Wprowadzeniu do sprzedaży nowych smaków galaretek Winiary będą towarzyszyć promocja i reklama telewizyjna. Akcję na zlecenie Nestlé Polska przygotowały firmy Legend Group i MEC.
więcej
|
|
Niepasteryzowane Specjal, Królewskie i Leżajsk reklamowane w sklepach
W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowała agencja Men at Work.
więcej
|
|
Konkursowe monety promują Stock Prestige
Ruszył konkurs z monetami promujący wódkę Stock Prestige. Akcję na zlecenie Stock Polska przygotowały i realizują agencje Koledzy Strategia & Kreacja i MKI.
więcej
|
|
Agnieszka Krawczak: z Sony Poland do Partner ASM
Agnieszka Krawczak objęła stanowisko key account managera w agencji Partner ASM. Poprzednio pracowała jako marketing koordynator w Sony Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dzienniki regionalne tracą, tylko "Dziennik Polski" do góry
W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich najpopularniejszych dzienników regionalnych. Największy spadek zanotowały rzeszowskie “Nowiny”, a zyskał jedynie “Dziennik Polski”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Stefan Niesiołowski pozywa ,,Rzeczpospolitą" za ,,spuszczenie ze smyczy"
Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski złożył pozew sądowy przeciwko „Rzeczpospolitej” (Presspublika). Chodzi o fragment artykułu jej redaktora naczelnego Pawła Lisickiego.
więcej
|
|
Segment yellow: zyskało tylko "Na Żywo"
Prawie wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży poza pismem “Na Żywo”, które zyskało.
więcej
|
|
120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik "Gala"
Dwa pierwsze wydania magazynu “Gala” (G+J Polska) jako dwutygodnika rozeszły się w ilości 120 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy.
więcej
|
|
"Dziecko" bez dodatków za 1 zł
Agora obniżyła cenę pustej mutacji miesięcznika “Dziecko”. Od numeru czerwcowego, który ukazał się 6 maja br., kosztuje ona 1 zł. Do wydania dołączono kupony rabatowe, które będzie można zrealizować w ramach akcji. “Z miesięcznikiem Dziecko taniej!”.
więcej
|
|
Springer wydaje oficjalny przewodnik do gry "Wiedźmin 2"
We wtorek 17 maja br. na rynek trafi wydana przez Ringier Axel Springer Polska książka "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Oficjalny Przewodnik", poświęcona grze komputerowej o tym samym tytule.
więcej
|
|
,,Wygraj Drewniany Domek" - dom do wygrania w konkursie "Dziennika Bałtyckiego"
W poniedziałek, 9 maja br. rusza konkurs " Dziennika Bałtyckiego" (Polskapresse) "Wygraj drewniany dom". Każda osoba, która nadeśle komplet kuponów z prawidłowymi odpowiedziami na pytania konkursowe może wygrać drewniany dom.
więcej
|
|
Internet |
|
|
comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W marcu z internetu korzystało 363,7 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.
więcej
|
|
Facebook płaci za oglądanie reklam
Facebook wprowadził nowy program, w ramach którego użytkownicy są wynagradzani finansowo za oglądanie reklam wideo w społecznościowym portalu.
więcej
|
|
Wyszukiwanie głosowe testowane na Google.com
Google rozpoczęło testy usługi wyszukiwania głosowego na głównej stronie swojej internetowej wyszukiwarki.
więcej
|
|
W tym roku po raz pierwszy błąd w PIT można skorygować przez internet
Podatnik, który popełnił błąd w deklaracji podatkowej może złożyć korektę. W tym roku, po raz pierwszy można to zrobić także przez internet, za pośrednictwem systemu e-Deklaracje - poinformowało Ministerstwo Finansów.
więcej
|
|
Coca-Cola i Disney najpopularniejszymi markami na Facebooku
W rankingu najpopularniejszych marek na Facebooku nastąpiła istotna zmiana - na drugą pozycję awansował Disney, spychając na trzecie miejsce Starbucks.
więcej
|
|
YouTube: 72 mln internautów obejrzało na żywo książęcy ślub
72 miliony internautów ze 188 państw obejrzały na YouTube transmisję na żywo ze ślubu księcia Williama z Kate Middleton.
więcej
|
|
Anna Miller account managerem w GoldenSubmarine
Anna Miller rozpoczęła pracę jako account manager w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Poprzednio była związana z agencją Data Solutions.
więcej
|
|
Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive
Łukasz Zieliński rozpoczął pracę w interaktywnej agencji mediowej NetComms Interactive. Poprzednio pracował w agencji ClickAd.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|