Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 8 Maja 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
145 tys. widzów show "Trinny i Susannah ubierają Polskę"

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej. więcej

Dzienniki regionalne tracą, tylko "Dziennik Polski" do góry

W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich najpopularniejszych dzienników regionalnych. Największy spadek zanotowały rzeszowskie “Nowiny”, a zyskał jedynie “Dziennik Polski”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Polo TV ruszyło oficjalnie, co w ramówce?

Wytwórnia Lemon Records ruszyła z oficjalną emisję kanału muzycznego Polo TV, który prezentuje głównie muzykę disco polo. Stacja jest niekodowana. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

HBO Polska poszukuje osoby na stanowisko
KEY ACCOUNT MANAGER

Gazeta branżowa poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor gazety branżowej

Żyj zdrowo i aktywnie poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

TVP Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Agencja Reklamowa A'propos poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

Great Open House poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

IKEA poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Netiology, grupa Orenore Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Internetowego

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W marcu z internetu korzystało 363,7 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski. więcej

Plebania straciła widzów i może spaść z ramówki

Serial „Plebania”, emitowany w TVP1, w ciągu sześciu lat stracił milion widzów. Jedynka podczas emisji produkcji nieprzerwanie jest liderem rynku. Mimo to serial z końcem roku może spaść z ramówki. więcej

Facebook płaci za oglądanie reklam

Facebook wprowadził nowy program, w ramach którego użytkownicy są wynagradzani finansowo za oglądanie reklam wideo w społecznościowym portalu. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kanały informacyjne tracą widzów, najbardziej TVN 24

Wszystkie kanały informacyjne miały w kwietniu br. niższą widownię niż rok wcześniej, gdy relacjonowały wydarzenia po tragedii smoleńskiej. Największy spadek zanotowała TVN 24. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

"Przegląd Sportowy" stracił najwięcej, tylko "SE" zyskał

W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich największych dzienników ogólnopolskich w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku. Najwięcej stracił "Przegląd Sportowy”, a wzrost zanotował jedynie “Super Express”. więcej

Kanały tematyczne w kwietniu: 13TH Street i Viva zyskały widzów - traci TVN 24
Bardzo słaby kwiecień TVP 1 - zyskały Polsat i TVP 2
 
 
 
 
 
Telewizja
 
145 tys. widzów show "Trinny i Susannah ubierają Polskę"

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej. więcej

Polo TV ruszyło oficjalnie, co w ramówce?

Wytwórnia Lemon Records ruszyła z oficjalną emisję kanału muzycznego Polo TV, który prezentuje głównie muzykę disco polo. Stacja jest niekodowana. więcej

Plebania straciła widzów i może spaść z ramówki

Serial „Plebania”, emitowany w TVP1, w ciągu sześciu lat stracił milion widzów. Jedynka podczas emisji produkcji nieprzerwanie jest liderem rynku. Mimo to serial z końcem roku może spaść z ramówki. więcej

Vectra: niemal co drugi abonent telewizji korzysta z cyfrowej

Sieć kablowa Vectra na koniec I kwartału br. miała w sumie 331,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 32,5 proc. więcej niż rok temu. Z usługi korzysta już niemal co drugi abonent telewizji operatora. Najdynamiczniej rośnie jednak telefonia. więcej

Wpadki telewizyjne: Jarosław Kuźniar - i nie tylko - uśmierca Obamę (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

TVP ma nowy zarząd. Jakie ma plany?

Od piątku Juliusz Braun nie zarządza już jednoosobowo TVP. Do zarządu spółki dołączyli tego dnia Bogusław Piwowar i Marian Zalewski. Odbyło się już pierwsze, inauguracyjne posiedzenie zarządu w nowym składzie. więcej

Kanały muzyczne: Viva Polska liderem, 4FunTV mocno w górę

Liderem kanałów muzycznych była w kwietniu telewizja Viva Polska.  Na drugą pozycję, po wzroście, awansowała stacja 4FunTV. więcej

Cyfra+ reklamuje kanały filmowe

Ruszyła kampania reklamowa kanałów filmowych dostępnych na Cyfrze+. Akcję – obejmującą na razie radio i internet – przygotowały firmy Change Communications i ZenithOptimedia Group. więcej

W wakacje debiut Viacom Blink! - nowego kanału dla kobiet

Spółka telewizyjna Viacom International Media Networks oraz firma producencka Endemol wprowadzą na rynek nowy kanał rozrywkowy dla kobiet pod nazwą Viacom Blink!. Stacja zadebiutuje latem br. w Polsce. więcej

National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)

Spółka FOX International Channels z początkiem maja br. ruszyła z wizerunkową kampanią kanału National Geographic Channel. Działania prowadzone są w stacjach telewizyjnych. więcej

Tańszy Canal+ w UPC Polska

Sieć UPC Polska przygotowała promocję pod nazwą „Canal+ dodaje emocji”, w ramach, której można zamówić pakiet Canal+ w niższej cenie. więcej

Radio
 
Jarosław Kusto zostanie prezesem Radia Kielce

Rada nadzorcza Radia Kielce wybrała podczas sobotniego posiedzenia kandydatów do nowego zarządu stacji. Kandydatem na prezesa został Jarosław Kusto, a kandydatem na członka zarządu, który ma być odpowiedzialny za sprawy programowe radia - Marzena Sobala. więcej

Reklama
 
,,Zrób to dla pieniędzy" - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku

Pod hasłem „Zrób to dla pieniędzy” ruszył konkurs promujący Meritum Bank. Akcję, której twarzą jest piosenkarz Maciej Maleńczuk, będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Media Group. więcej

Kobiecy autostop z sukienką New Yorker (wideo making of)

Jak przygotowano „The Dress” – emitowany obecnie spot reklamowy odzieży New Yorker? Zapraszamy do obejrzenia wideo. więcej

ADHD Warsaw - Roman Jędrkowiak w Grupie Brain

Działalność rozpoczyna agencja marketingowa ADHD Warsaw. Jej założycielami są Roman Jędrkowiak oraz udziałowcy Grupy Brain: Asiya Malinowska i Jakub Kamiński. więcej

BNP Paribas: MPG zamiast MEC

MPG wygrał przetarg na obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym MEC. więcej

G2, Just, Publicis i PZL walczą o obsługę Żywca

Grupa Żywiec ogłosiła przetarg na obsługę reklamową ATL marki Żywiec. Biorą w nim udział agencje G2, Just, Publicis i PZL. więcej

,,Świeży aromat, pełny smak" w kampanii Okocimia

Trwa outdoorowa kampania reklamowa piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone (Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Red8 i PHD Media Direction. więcej

Chusteczki Velvet zmieniają nazwę na Kleenex

Rozpoczyna się rebranding należącej do Kimberly-Clark marki chusteczek Velvet. Będą dostępne pod nazwą Kleenex, funkcjonującą od wielu lat za granicą. więcej

Uniwersytet Jagielloński reklamuje się wśród kandydatów na studia

Ruszyła wizerunkowo-rekrutacyjna kampania reklamowa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Akcję na zlecenie uczelni przygotowało konsorcjum firm BBDO, Media Direction Digital i Fleishman-Hillard. więcej

Nowe galaretki Winiary wsparte kampanią

Wprowadzeniu do sprzedaży nowych smaków galaretek Winiary będą towarzyszyć promocja i reklama telewizyjna. Akcję na zlecenie Nestlé Polska przygotowały firmy Legend Group i MEC. więcej

Niepasteryzowane Specjal, Królewskie i Leżajsk reklamowane w sklepach

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowała agencja Men at Work. więcej

Konkursowe monety promują Stock Prestige

Ruszył konkurs z monetami promujący wódkę Stock Prestige. Akcję na zlecenie Stock Polska przygotowały i realizują agencje Koledzy Strategia & Kreacja i MKI. więcej

Agnieszka Krawczak: z Sony Poland do Partner ASM

Agnieszka Krawczak objęła stanowisko key account managera w agencji Partner ASM. Poprzednio pracowała jako marketing koordynator w Sony Poland. więcej

Prasa
 
Dzienniki regionalne tracą, tylko "Dziennik Polski" do góry

W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich najpopularniejszych dzienników regionalnych. Największy spadek zanotowały rzeszowskie “Nowiny”, a zyskał jedynie “Dziennik Polski”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Stefan Niesiołowski pozywa ,,Rzeczpospolitą" za ,,spuszczenie ze smyczy"

Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski złożył pozew sądowy przeciwko „Rzeczpospolitej” (Presspublika). Chodzi o fragment artykułu jej redaktora naczelnego Pawła Lisickiego. więcej

Segment yellow: zyskało tylko "Na Żywo"

Prawie wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży poza pismem “Na Żywo”, które zyskało. więcej

120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik "Gala"

Dwa pierwsze wydania magazynu “Gala” (G+J Polska) jako dwutygodnika rozeszły się w ilości 120 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy. więcej

"Dziecko" bez dodatków za 1 zł

Agora obniżyła cenę pustej mutacji miesięcznika “Dziecko”. Od numeru czerwcowego, który ukazał się 6 maja br., kosztuje ona 1 zł. Do wydania dołączono kupony rabatowe, które będzie można zrealizować w ramach akcji. “Z miesięcznikiem Dziecko taniej!”. więcej

Springer wydaje oficjalny przewodnik do gry "Wiedźmin 2"

We wtorek 17 maja br. na rynek trafi wydana przez Ringier Axel Springer Polska książka "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Oficjalny Przewodnik", poświęcona grze komputerowej o tym samym tytule. więcej

,,Wygraj Drewniany Domek" - dom do wygrania w konkursie "Dziennika Bałtyckiego"

W poniedziałek, 9 maja br. rusza konkurs " Dziennika Bałtyckiego" (Polskapresse) "Wygraj drewniany dom".  Każda osoba, która nadeśle komplet kuponów z prawidłowymi odpowiedziami na pytania konkursowe może wygrać drewniany dom. więcej

Internet
 
comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W marcu z internetu korzystało 363,7 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski. więcej

Facebook płaci za oglądanie reklam

Facebook wprowadził nowy program, w ramach którego użytkownicy są wynagradzani finansowo za oglądanie reklam wideo w społecznościowym portalu. więcej

Wyszukiwanie głosowe testowane na Google.com

Google rozpoczęło testy usługi wyszukiwania głosowego na głównej stronie swojej internetowej wyszukiwarki. więcej

W tym roku po raz pierwszy błąd w PIT można skorygować przez internet

Podatnik, który popełnił błąd w deklaracji podatkowej może złożyć korektę. W tym roku, po raz pierwszy można to zrobić także przez internet, za pośrednictwem systemu e-Deklaracje - poinformowało Ministerstwo Finansów. więcej

Coca-Cola i Disney najpopularniejszymi markami na Facebooku

W rankingu najpopularniejszych marek na Facebooku nastąpiła istotna zmiana - na drugą pozycję awansował Disney, spychając na trzecie miejsce Starbucks. więcej

YouTube: 72 mln internautów obejrzało na żywo książęcy ślub

72 miliony internautów ze 188 państw obejrzały na YouTube transmisję na żywo ze ślubu księcia Williama z Kate Middleton. więcej

Anna Miller account managerem w GoldenSubmarine

Anna Miller rozpoczęła pracę jako account manager w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Poprzednio była związana z agencją Data Solutions. więcej

Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive

Łukasz Zieliński rozpoczął pracę w interaktywnej agencji mediowej NetComms Interactive. Poprzednio pracował w agencji ClickAd. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Homo Homini: zyskuje PO i PiS

PO może liczyć na 32,9 proc. poparcia, PiS na 27,4 proc., SLD na 17 proc., a PSL na 7 proc. - wynika z sondażu Instytutu Homo Homini dla Polskiego Radia. więcej

Polacy popierają zamykanie stadionów, ale nie wierzą w tę metodę

Ponad połowa respondentów (54 proc.) dobrze ocenia decyzje wojewodów o zamknięciu stadionów Legii Warszawa i Lecha Poznań, ale 63 proc. uważa, że nie jest to skuteczna metoda walki ze stadionowymi chuliganami - wynika z sondażu Homo Homini dla Polskiego Radia. więcej

Public Relations
 
Schoenherr nowym klientem Solski Burson-Marsteller
Przemysław Wojak partnerem w Q&A Consulting
Technologie
 
Nokia C3-01 i X3-02: Więcej niż dwa powody, aby je mieć (wideo)
IDC: w I kw. sprzedaż smartfonów o 80 proc. w górę, Nokia liderem
Chronologia ataku na PlayStation Network (wideo)
Samsung Galaxy S II - reklamy telewizyjne
Nowa reklama iPada 2 (wideo)
Facebook inside Xperia - społecznościowy portal w telefonach Sony Ericsson
Tablet Yarvik w Polsce za 499 zł
Samsung: ponad 34 mld USD przychodu i 2,6 mld USD zysku w I kw.
Gospodarka
 
Provident stosował niedozwolone zapisy w umowach pożyczkowych
Ryzyko korzystania z karty płatniczej w sieci - jak się zabezpieczać
Apartament nad Morzem Czarnym czy Śródziemnym coraz bliżej naszych kieszeni
O prawie 6 proc. spadła sprzedaż nowych samochodów osobowych
Stabilne ceny benzyny na stacjach paliw
W kwietniu stopa bezrobocia spadła do 12,6 proc.
UOKiK: Lontano Investments może przejąć sieć Żabka
Jak uniknąć odsetek od niezapłaconego na czas podatku
Gant wystawia na sprzedaż 1797 lokali
Kultura/Rozrywka
 
"Judas" - święty w nowym teledysku Lady GaGi (wideo)
God Bless The USA: Beyoncé wspomina 11 września (wideo)
Będzie piąty sezon "Californication". Zagra w nim Camilla Luddington
Alexis Jordan, Madcon i Skunk Anansie na ESKA Music Awards
Seal wprowadzi Białymstok w Pozytywne Wibracje
Penélope Cruz pierwszym piratem w historii "Piratów z Karaibów"
"It's So Cool"- duet Madonny i córką Lourdes
Johnny Depp nie może oglądać filmów w 3D
The Pirates! In an Adventure with Scientists: piratem Hugh Grant
What to Expect When You're Expecting: Cameron Diaz w ciąży
"Solidarni z Japonią": Polacy wciąż sercem z Japonią
 

Blog
Realizm magiczno - skarpetkowy

Magdalena Gieorgica

DUSZENIE NA KORBĘ

Eli Barbur

Premier Portugalii też bredzi.

Ewaryst Fedorowicz

Mozaika Belzebuba

Wanda Konarzewska

Strategiczny podstęp Staniszewskiego

Bartosz Konopka

Tydzień Wielkiej Flagi

Magda Furman

Szczuczka się udała

Mirosław Usidus

Kaczyński za Hitlerem, Bratkowski za Misiem, Miś za Buddą!

Jerzy Szygiel

Polska, wielka blogosfera kontra karlejąca prasa (na marginesie pewnego raportu)

Zbigniew Brzeziński

Kasia Werner zdjęta ze śniadaniowego mostka?;)

Ryszard Herod

Nasz Gość
Ewa Siedlecka

Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom,  stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku. więcej

Kwestionariusz
Anna Kotowska: Konkurencja to coś, co nie śpi

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Anna Kotowska, prezes zarządu agencji reklamowej Swiift, autorka i host programu „Inspiracje w kolorze biznesu” w Radiu Kolor. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
SPECJALISTY D/S SPRZEDAŻY
[ Agencja Hiro ]  | mazowieckie
Senior Interactive web designer
[ Agencja Livebrand ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ ICAN Institute ]  | mazowieckie
KEY ACCOUNT MANAGER
[ HBO Polska ]  | mazowieckie
Redaktor gazety branżowej
[ Gazeta branżowa ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Żyj zdrowo i aktywnie ]  | mazowieckie
Reporter
[ TVP Warszawa ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ Agencja Reklamowa A'propos ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Great Open House ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ Pressmart ]  | cała Polska
Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej
[ IKEA ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Traffic
[ Euro RSCG Poland ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl