|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat stawia na ,,Tylko muzykę"
Drugi sezon programu „Tylko muzyka” ma pojawić się na antenie Polsatu już jesienią tego roku, a nie wiosną jak wstępnie planowano - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
więcej
|
|
Kasprzykowski i Tede w serialu "Wszyscy kochają Romana"
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu komediowego TVN „Wszyscy kochają Romana”. Zagrają w nim m.in. Bartek Kasprzykowski, Anna Seniuk i raper “Tede”. Produkcja pojawi się na antenie stacji jesienią br.
więcej
|
|
Kanał muzyczno-filmowy Kino Polska Muzyka rusza 16 maja
Spółka Kino Polska TV w poniedziałek 16 maja br. uruchomi zapowiadany kanał muzyczno-filmowy Kino Polska Muzyka. Projektem kieruje Hubert Augustyniak.
więcej
|
|
Ekstraklasa w Canal+ i Polsacie?
Canal+ przez kolejne lata nadal pokazywać będzie mecze Ekstraklasy, a na zasadzie odkupienia sublicencji pojawią się one też w Polsacie - wynika z informacji “Przeglądu Sportowego”. Na razie Ekstraklasa SA oficjalnie nie potwierdza tych informacji.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler hitem telewizji TVN
Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.
więcej
|
|
Zone Romantica liderem wzrostu, sporo straciło Kino Polska
AXN był niezmiennie najpopularniejszym kanałem filmowym w kwietniu br. Największy wzrost udziału zanotowała Zone Romantica, najwięcej stracił Cinemax, a ze ścisłej czołówki wypadła stacja Kino Polska.
więcej
|
|
Zdalne nagrywanie dostępne w telewizji cyfrowej UPC
Sieć UPC Polska wprowadziła usługę zdalnego nagrywania w telewizji cyfrowej. Pozwala ona na zaplanowanie nagrywania programów na dekoderze z twardym dyskiem za pomocą internetu, telefonu komórkowego, iPhona i iPada.
więcej
|
|
Regularna emisja pasma Canal+ 3D
W czerwcu br. w paśmie Canal+ 3D, dostępnym na platformie Cyfra+, pojawią się regularne emisje filmów fabularnych.
więcej
|
|
Partie walczą o anteny TVP
PO, PSL i SLD układają się co do obsady najważniejszych stanowisk w telewizji publicznej - podała "Gazeta Wyborcza".
więcej
|
|
Złoto dla TVP Kultura za spoty w konkursie EBUconnect (wideo)
W konkursie EBUconnect stacja TVP Kultura zdobyła wyróżnienie za spot promujący XVI Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina.
więcej
|
|
Eurosport 2 szerzej dostępny w najbliższy weekend
Kanał Eurosport 2 w najbliższy weekend (14-15 maja br.) dostępny będzie dla wszystkich abonentów platform Cyfra+ i N oraz telewizji cyfrowych sieci kablowych Vectra, Toya i Inea.
więcej
|
|
Program przejął od Chello dystrybucję stacji AETN
Spółka Program podpisała umowę na dystrybucję kanałów telewizyjnych History, History HD i Crime & Investigation Network u operatorów kablowych, IPTV i satelitarnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Logo polskiej prezydencji: słaba kompozycja, dobra symbolika
Zaprezentowano logo polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Specjaliści od identyfikacji wizualnej podkreślają, że znak pokazuje odpowiednią symbolikę, ale ma zbyt luźną kompozycję.
więcej
|
|
Sześć połączonych kolorowych strzałek - tak wygląda logo polskiej prezydencji
Sześć połączonych ze sobą kolorowych strzałek, które przypominają trzymające się za ręce postaci i flaga Polski, taka jak w legendarnym napisie "Solidarność" - to logo polskiej prezydencji, które we wtorek zaprezentował premier Donald Tusk.
więcej
|
|
Edyta Herbuś reklamuje Veroni Mineral Plus (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wody Veroni Mineral Plus (Zbyszko Company) z udziałem Edyty Herbuś. Akcję producent przygotował wspólnie z agencją GTO.
więcej
|
|
,,A dresik" ponownie w kampanii poczty Wirtualnej Polski
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa poczty na Wirtualnej Polsce oparta na koncepcji kreatywnej „A dresik”. Akcję portal przygotował wspólnie z firmami 303 i Value Media.
więcej
|
|
,,Jesteśmy gotowi" w kampanii BOŚ Banku dla firm
Startuje nowa kampania reklamowa BOŚ Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję departament marketingu banku przygotował wspólnie z firmami Fat Baby, Brasil, Equinox Media i ENA.
więcej
|
|
Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte
Princessa ma odświeżone logo, a Princessa Standard i Princessa Max są dostępne w zmienionych opakowaniach. Modyfikacje na zlecenie Nestlé Polska przygotowała firma Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Piccolo reklamowany ,,Na Wspólnej" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Piccolo (z portfolio firmy Ambra). Akcję – prowadzoną przede wszystkim przy serialu „Na Wspólnej” – przygotowały firmy Rosenbot i Kuźnia PR.
więcej
|
|
eMarketer: rosną nakłady na mobilną reklamę w krajach grupy BRIC
Liczba użytkowników telefonów komórkowych w krajach grupy BRIC (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny) powoli się stabilizuje, ale szybkie tempo wzrostu obserwowane jest jeśli chodzi o mobilny internet i nakłady na mobilną reklamę.
więcej
|
|
Maria Kolasa awansuje w Momentum Worldwide
Maria Kolasa awansowała w domu mediowym Momentum Worldwide na stanowisko senior account executive. W firmie pracuje od roku.
więcej
|
|
Aneta Wasiak i Monika Jukiewicz wracają do Infor Biznes
Aneta Wasiak i Monika Jukiewicz rozpoczęły pracę w biurze reklamy Infor Biznes. Poprzednio były związane z biurem reklamy AWR Wprost.
więcej
|
|
Evolution Media Net wprowadza reklamy wideo
W ofercie internetowej sieci reklamowej Evolution Media Net pojawiły się formaty wideo. Do końca czerwca są objęte 50-procentowym rabatem.
więcej
|
|
4 All wygrała przetarg na obsługę BTL marki Beko
W związku z wygranym przetargiem agencja reklamowa 4 All rozpoczęła stałą obsługę BTL firmy Beko - producenta nowoczesnego sprzętu AGD. Umowa o współpracy została do lutego 2012 r..
więcej
|
|
Azjatyckie loty Finnair promowane na Okęciu
Na warszawskim lotnisku Okęcie trwa kampania reklamowa połączeń biznesowych Finnair do Azji. Akcję realizują firmy MEC i Arbo Media.
więcej
|
|
Koncert Ayo w kampanii Asusa N
Rusza promocja notebooków Asus serii N, w której można wygrać bilet na koncert Ayo. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmę wspólnie z agencją ClickAd.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Samochody Google Street View ruszają w Polskę (wideo)
Przed rozpoczynającymi się 8 czerwca 2012 r. piłkarskimi mistrzostwami Europy miliony internautów na całym świecie będą mogły obejrzeć zdjęcia z pięciu polskich miast. Specjalne pojazdy Google Street View w czerwcu rozpoczną przygotowywanie zdjęć z Polski.
więcej
|
|
Dominik Kaznowski odchodzi z Naszej Klasy
Dominik Kaznowski kończy pracę w Naszej Klasie, firmie zarządzającej serwisem NK.pl. Uzasadnia, że wykonał już w spółce swoje zadanie.
więcej
|
|
YouTube: tysiące nowych filmów do wypożyczenia
YouTube rozszerza ofertę swojej wypożyczalni filmów o trzy tysiące nowych pozycji.
więcej
|
|
Większość internautów nie chce płacić za newsy online
Coraz więcej wydawców gazet kieruje się w stronę płatnego modelu biznesowego w sieci. Czytelnicy nie są jednak zbyt skłonni do płacenia za newsy online.
więcej
|
|
Google uruchamia muzyczny serwis bez umów z wytwórniami (wideo)
Google testowo uruchomiło własny serwis z muzyką w chmurze - Music Beta by Google.
więcej
|
|
Search Globe - wizualizacja wyszukiwań w Google
Google uruchomiło platformę Search Globe, która jest wizualizacją reprezentującą jeden dzień wyszukiwań w firmowej wyszukiwarce.
więcej
|
|
OnetPrawdomierz na polityków. Krzysztof Leski w Onet.pl
W nowo uruchomionym serwisie Prawdomierz.onet.pl dziennikarze Onetu będą sprawdzać czy politycy mówią prawdę i czy realizują składane obietnice.
więcej
|
|
Tomasz Danielewicz dyrektorem kreatywnym GoldenSubmarine
Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji GoldenSubmarine. Wcześniej pracował m.in. w CzteryCzwarte, EuroRSCG, TBWA\Warszawa i AHA.
więcej
|
|
Hyperion kupił za 3,46 mln zł NetShops.pl, wchodzi w e-commerce
Spółka Hyperion kupiła 100 proc. udziałów w firmie Netshops.pl. Wejście w segment e-commerce ma być elementem nowej strategii Hyperiona. Wartość transakcji to 3,46 mln zł.
więcej
|
|
Wizualizacja 3D w Ceneo
Ceneo wprowadziło możliwość przeglądania części produktów w 3D.
więcej
|
|
SARE: 402 tys. zł zysku w I kw.
Firma e-mail marketingowa SARE, która 25 marca zadebiutowała na rynku NewConnect, przedstawiła swoje wyniki finansowe za I kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Kamila Żurawska dyrektorem handlowym Supermedia Interactive
Kamila Żurawska awansowała na stanowisko dyrektora handlowego Supermedia Interactive. W firmie pracuje od stycznia ub.r.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|