Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 1 Czerwca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"N na kartę" - "stara" oferta pre-paid, ale z Polsatem

Platforma N wprowadza na rynek pre-paidową usługę telewizyjną pod marką “N na kartę”. Jej oferta jest niemal identyczna z ofertą Telewizji na kartę HD, dodatkowo daje dostęp do Polsatu. więcej

"Postaw na milion" miał 1,6 mln widzów, nowa seria jesienią

Teleturniej “Postaw na milion” oglądało wiosną w TVP 2 średnio 1,55 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVN i TVP 1, ale wygrał z Polsatem. Produkcja podniosła też nieco widownię Dwójki i ma powrócić jesienią. więcej

,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej

W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Polska firma świadcząca usługi dla sektora usług finansowych poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-Commerce

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
realizator wizji

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
realizator fonii

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
kierownik produkcji / floor manager

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
operator kamer

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
operator EVS

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
operator CCU

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
technik audio

Live Park poszukuje osoby na stanowisko
technik video

Telecom Media poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Czasopisma Bauera nie znikną z kiosków Ruchu

 - Ruch S.A i Wydawnictwo Bauer zakończyły negocjacje, w wyniku których ustalone zostały warunki współpracy w zakresie dystrybucji tytułów wydawcy - podał Bauer w komunikacie. więcej

T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z firmami G7 i Starcom. więcej

Canal+ Sport: 116 tys. widzów śledziło mecze Ekstraklasy. Który mecz najwięcej?

W sezonie 2010/2011 transmisje z meczów piłkarskiej Ekstraklasy w stacji Canal+ Sport oglądało średnio 116 tys. widzów. Wpływy zarówno z relacji na żywo jak i z retransmisji wyniosły natomiast w sumie ponad 2 mln zł. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wajda: TVN wzrost kanałów "zewnętrznych" nie opłaca się

- Trudno oczekiwać, by TVN jako broker pomagał konkurentom podnosić oglądalność, ryzykując odpływem widowni ze swojej głównej anteny - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maria Wajda, dyrektor zarządzająca At Media. więcej

Kuba Wojewódzki przez 5 lat dla TVN zarobił 150 mln złotych

We wtorek telewizja TVN nadała 150 odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Po pięciu latach emisji wpływy reklamowe wokół talk-show wyniosły ponad 151 mln złotych. Jak wygląda oglądalność programu? więcej

100 mln zł na rebranding Ery na T-Mobile
Megapanel za marzec: Gazeta.pl przed NK.pl, Onet.pl z 14 mln RU
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"N na kartę" - "stara" oferta pre-paid, ale z Polsatem

Platforma N wprowadza na rynek pre-paidową usługę telewizyjną pod marką “N na kartę”. Jej oferta jest niemal identyczna z ofertą Telewizji na kartę HD, dodatkowo daje dostęp do Polsatu. więcej

"Postaw na milion" miał 1,6 mln widzów, nowa seria jesienią

Teleturniej “Postaw na milion” oglądało wiosną w TVP 2 średnio 1,55 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVN i TVP 1, ale wygrał z Polsatem. Produkcja podniosła też nieco widownię Dwójki i ma powrócić jesienią. więcej

Canal+ Sport: 116 tys. widzów śledziło mecze Ekstraklasy. Który mecz najwięcej?

W sezonie 2010/2011 transmisje z meczów piłkarskiej Ekstraklasy w stacji Canal+ Sport oglądało średnio 116 tys. widzów. Wpływy zarówno z relacji na żywo jak i z retransmisji wyniosły natomiast w sumie ponad 2 mln zł. więcej

TV 6 dołączyła do Cyfry+ i N, a co z kablówkami? (wideo)

Nowy naziemny kanał rozrywkowy TV 6 we wtorek 31 maja br. pojawił się w ofercie platform Cyfra+ i N. Natomiast na razie brak go w dużych sieciach kablowych. więcej

Nielsen: start pomiaru dekoderów z twardym dyskiem przesunięty

Firma Nielsen Audience Measurement przesunęła termin rozpoczęcia udostępniania klientom danych o oglądalności programów odtwarzanych z przesunięciem czasowym (tzw. time shift viewing). Prawdopodobnie pierwsze takie dane zobaczą oni dopiero pod koniec roku. więcej

Startują castingi do ,,Top Model 2"

TVN pokaże jesienią drugą edycję show „Top Model - zostań modelką”. Castingi do programu startują 28 czerwca w Gdańsku. więcej

Komisja Europejska sfinansuje TV Biełsat? Wniosek TVP popiera MSZ

Ministerstwo Spraw Zagranicznych - jeśli zajdzie taka potrzeba - poprze starania TVP o dofinansowanie TV Biełsat przez Komisję Europejską - zapowiedział we wtorek rzecznik resortu Marcin Bosacki. więcej

Edyta Olszówka dla kanału MiniMini

Edyta Olszówka użyczyła głosu żółwicy Lulu, głównej bohaterce serialu animowanego „Lulu i inne zwierzaki”, który emitować będzie kanał MiniMini. więcej

Radiowa Czwórka "na wizji" sieci Inea

Sieć kablowa Inea włączyła do swojej oferty przygotowany przez Polskie Radio kanał telewizyjny Czwórka. więcej

Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)

Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show. więcej

Radio
 
Startuje Radio Bajka, na początek Warszawa i Kraków

27 czerwca o godzinie 5:00 wystartuje Radio Bajka, skierowane do dzieci oraz rodziców. Stacja będzie nadawała całą dobę na częstotliwościach 87,8 MHz w Warszawie i 95,2 MHz w Krakowie. więcej

Paradowska, Wielowieyska, Żakowski, Wróbel i Mosz rozmawiają w kampanii Tok FM

Pod hasłem „Zobacz, jak rozmawiają” startuje kampania reklamowa radia Tok FM (Agora). Akcja - promującą poranne programy stacji - obejmuje prasę, internet i outdoor. więcej

RMF traci w zachodniopomorskim. Zyskują Radio ZET, Jedynka i Trójka

Przedstawiamy raport specjalny Radio Track MillwardBrown SMG/KRC dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie zachodniopomorskim w okresie luty - kwiecień 2011. więcej

Marek Składowski ponownie prezesem Radia Łódź

Marek Składowski został ponownie prezesem Radia Łódź, a Andrzej Berut członkiem zarządu tej stacji. więcej

Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)

Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show. więcej

Reklama
 
,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej

W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”. więcej

T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z firmami G7 i Starcom. więcej

Marek Kłuciński wiceszefem Biura Reklamy TVP ds. reklamy

Marek Kłuciński od 27 maja br. pełni obowiązki zastępcy dyrektora Biura Reklamy i Handlu TVP ds. reklamy i sposoringu. więcej

Brodka i Egurrola będą reklamować Samsung Galaxy S II

Monika Brodka i Agustin Egurrola wystąpią w kampanii reklamującej telefon Samsung Galaxy S II. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Upside, Cheil i Starcom. więcej

T-Mobile daje 20 mln zł rocznie za sponsorowanie Ekstraklasy

Według nieoficjalnych informacji T-Mobile ma przez najbliższe trzy sezony być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Roczny koszt to 18-20 mln zł. więcej

Value Media i Cube Group wygrały przetarg PKO BP

Value Media i Cube Group przez najbliższy rok będą interaktywnymi domami mediowymi grupy kapitałowej PKO BP. Zlecenie zdobyły w ramach przetargu. więcej

,,To my tworzymy jakość" - pracownicy i dostawcy reklamują Gerber (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa posiłków i soków marki Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję pod hasłem „To my tworzymy jakość” przygotowały firmy Legend Group, Tango Production i MEC. więcej

Bank Millennium reklamuje, że Dobre Konto oddaje co miesiąc (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamowa Dobrego Konta oferowanego przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja Mather Communications i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

G+J łączy biura reklamy prasowej i online

Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu od 1 czerwca br. biura reklamy prasowej z biurem reklamy online. Szefem nowej struktury reklamowej zostanie Elżbieta Hołubka, dotychczas kierująca biurem reklamy prasowej spółki. więcej

Beata Banaś za Martę Dzikiewicz w ARBOinteractive Polska

Marta Dzikiewicz zakończyła pracę w ARBOinteractive Polska. Jej obowiązki przejęła Beata Banaś. więcej

,,Jazda po wygraną" promuje zupy Vifon (wideo)

Trwa loteria „Jazda po wygraną” promująca zupy orientalne Vifon (Tan-Viet International). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiada agencja Nano (wcześniej BTL Point Group). więcej

Prasa
 
,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej

W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”. więcej

Czasopisma Bauera nie znikną z kiosków Ruchu

 - Ruch S.A i Wydawnictwo Bauer zakończyły negocjacje, w wyniku których ustalone zostały warunki współpracy w zakresie dystrybucji tytułów wydawcy - podał Bauer w komunikacie. więcej

G+J łączy biura reklamy prasowej i online

Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu od 1 czerwca br. biura reklamy prasowej z biurem reklamy online. Szefem nowej struktury reklamowej zostanie Elżbieta Hołubka, dotychczas kierująca biurem reklamy prasowej spółki. więcej

"National Geographic Polska" z nową makietą i grubszy

Czerwcowy numer miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) ukazał się we wtorek 31 maja br. ze zmienioną makietą i powiększoną objętością - wydanie liczy aż 64 strony więcej niż zwykle. więcej

14. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska dla "Dziennika Gazety Prawnej"

Dziennikarze z radia Suedwestrundfunk, "Dziennika Gazety Prawnej" i telewizji 3sat zdobyli tegoroczne Polsko-Niemieckie Nagrody Dziennikarskie, które wręczono we wtorek w Zielonej Górze. Na czternasty z kolei konkurs nadesłano 173 prace. więcej

"Gazetą Wyborczą" startuje z nową serią filmową "Mocne kino"

"Mocne kino" to nowa seria filmowa "Gazety Wyborczej" (Agora). Składają się na nią filmy: „Siedem”, „Bezsenność”, „Nieuchwytny” i „Drapieżnik”. więcej

Internet
 
Kto korzysta w Polsce z serwisów geolokalizacyjnych? (raport)

Polacy korzystają z serwisów geolokalizacyjnych częściej żeby przeglądać oferty niż informować znajomych o swoim położeniu. Prawie co czwarty robi to codziennie. więcej

Zdjęcia profilowe na Facebooku (infografika)

Największa internetowa kolekcja zdjęć znajduje się na Facebooku. 10 proc. fotografii na stronach społecznościowego portalu stanowią zdjęcia profilowe. więcej

PrettyDeal.pl - kobiece zakupy grupowe od Nokautu

Grupa Nokaut uruchomiła serwis PrettyDeal.pl. Zbierane są w nim oferty serwisów z zakupami grupowymi skierowane do kobiet. więcej

Maciej Kossowski w zarządzie Onet.pl zamiast Macieja Żaka

Maciej Kossowski dołączył do zarządu Grupy Onet.pl. Zastąpił w nim Macieja Żaka, który odchodzi z firmy. więcej

Magdalena Surowiec prezesem Adv.pl

Magdalena Surowiec objęła stanowisko prezes zarządu agencji interaktywnej Adv.pl. Zastąpiła w tej funkcji Rafała Dziedzica. więcej

Ruszył internetowy kalkulator taryf elektroenergetycznych

Urząd Regulacji Energetyki uruchomił internetowy kalkulator taryf elektroenergetycznych. Dzięki niemu można policzyć koszty zakupu i dostarczenia energii elektrycznej do naszych mieszkań. więcej

Co dalej z Internet Group? Syndyk popiera wniosek o zmianę postępowania upadłościowego

Syndyk Internet Group popiera wniosek spółki o zmianę sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego z postępowania obejmującego likwidację majątku spółki na postępowanie z możliwością zawarcia układu - podała spółka w komunikacie. więcej

Xevin Investments i Red Sky właścicielami Grono.net

Fundusz Xevin Investments i firma Red Sky zainwestowały w spółkę Grono.net. W efekcie ma ona nowy zarząd. więcej

comScore: 11 mln użytkowników Spotify

11 milionów internautów co miesiąc odwiedza internetowy serwis muzyczny Spotify. więcej

Twitter uruchomi własną usługę do dzielenia się zdjęciami

W najbliższych dniach Twitter ogłosi uruchomienie własnej usługi umożliwiającej udostępnianie zdjęć w serwisie. więcej

Trolejbusy z internetem już w Polsce

Trolejbus, w którym można za darmo połączyć się z internetem, jeździ od wtorku po Lublinie. W przyszłości internet ma być dostępny w 30 trolejbusach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w tym mieście. więcej

"Oblicz ratę" - kalkulator zdolności kredytowej na WP

Wirtualna Polska uruchomiła platformę "Oblicz ratę" - narzędzie-kalkulator pozwalające użytkownikowi samodzielnie policzyć maksymalną zdolność kredytową w poszczególnych bankach. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Dla nas Polska jest bezpiecznym krajem

75 proc. ankietowanych Polaków uważa, że Polska jest bezpiecznym krajem, aż 88 proc. czuje się bezpiecznie w swoim miejscu zamieszkania - wynika z sondażu CBOS, przeprowadzonego jak co roku na zlecenie policji. Według KGP to najlepszy wynik od ponad 20 lat. więcej

Public Relations
 
Sybase postawiło na Monday PR
Technologie
 
Smartfony Nokia E6 i Nokia X7 z nowym Symbianem wchodzą do sprzedaży (wideo)
Sony: do końca tygodnia pełny powrót PlayStation Network
Apple: aplikacje iWork dostępne dla użytkowników iPhone'ów i iPodów touch
Google: Chrome OS na razie tylko dla notebooków
Padfone - smartfon w tablecie od Asusa (wideo)
oneTwo S - nowy komputer all-in-one od Packard Bell
Kto kupi sieć komórkową Plus? Faworytami TeliaSonera i Zygmunt Solorz-Żak
Nokia: Polacy pobierają ponad milion aplikacji miesięcznie
Gospodarka
 
Celebryci reklamują banki. Już ponad 50 znanych twarzy
Analitycy: dane za I kw. dają nadzieję na 4-proc. wzrost PKB w 2011 roku
UniCredit CAIB spodziewa się wzrostów na polskiej giełdzie
Bezrobocie w Polsce wyniosło 9,3 proc. w marcu, w całej UE to 9,4 proc.
Kultura/Rozrywka
 
"Jamaican Trip" od Star Guard Muffin. Czas na koncerty
"Dziewczyny z sąsiedztwa" - płyta uczestniczek "X Factor" od 13 czerwca
Kleopatra Angelina Jolie nie będzie "symbolem seksu"
Raj utracony: Bradley Cooper Lucyferem
Lady GaGa uwielbia telewizyjne programy o gotowaniu
Film o pornobiznesie
"Junk Of The Heart" - nowa płyta The Kooks
Ryan Reynolds nie doszedł po rozwodzie ze Scarlett Johansson
 

Blog
WYTWORNE SAM NA SAM (2)

Eli Barbur

Ogóry czyli koper-cichy zabójca

Magda Furman

Święty Piarowiec Putin

Magdalena Gieorgica

Pendolino bez pendolino.

Ewaryst Fedorowicz

W sprawie końca świata

Wanda Konarzewska

Reforma służby zdrowia cd

Bartosz Konopka

Strauss-Kahn: ale o co chodzi?

Jerzy Szygiel

Jak zacząć przygodę z blogowaniem (4 wpisy na 4 lecie. IV)?

Zbigniew Brzeziński

Kolorowe zombies - czyli podoba mi się logo Prezydencji

Mirosław Usidus

Telewizja, Internet i... trzeci ekran

Lucjan Exner

Nasz Gość
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)

Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show. więcej

Kwestionariusz
Marek Ruszkowski: Nie przyjąłbym do pracy córki szefa

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Marek Ruszkowski, dyrektor agencji Media Solutions należącej do grupy One-2-One. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. e-Commerce
[ Polska firma świadcząca usługi dla sektora usług finansowych ]  | mazowieckie
realizator wizji
[ Live Park ]  | mazowieckie
realizator fonii
[ Live Park ]  | mazowieckie
kierownik produkcji / floor manager
[ Live Park ]  | mazowieckie
operator kamer
[ Live Park ]  | mazowieckie
operator EVS
[ Live Park ]  | mazowieckie
operator CCU
[ Live Park ]  | mazowieckie
technik audio
[ Live Park ]  | mazowieckie
technik video
[ Live Park ]  | mazowieckie
lektor
[ Grupa Eurozet ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ FireFly Group ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ Henyo Behrendt ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ TRZY.TV ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ Telecom Media ]  | mazowieckie
MIESIĘCZNE WARSZTATY TVN24
[ TVN24 ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl