|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 1 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
"N na kartę" - "stara" oferta pre-paid, ale z Polsatem
Platforma N wprowadza na rynek pre-paidową usługę telewizyjną pod marką “N na kartę”. Jej oferta jest niemal identyczna z ofertą Telewizji na kartę HD, dodatkowo daje dostęp do Polsatu.
więcej
|
|
"Postaw na milion" miał 1,6 mln widzów, nowa seria jesienią
Teleturniej “Postaw na milion” oglądało wiosną w TVP 2 średnio 1,55 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVN i TVP 1, ale wygrał z Polsatem. Produkcja podniosła też nieco widownię Dwójki i ma powrócić jesienią.
więcej
|
|
,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej
W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"N na kartę" - "stara" oferta pre-paid, ale z Polsatem
Platforma N wprowadza na rynek pre-paidową usługę telewizyjną pod marką “N na kartę”. Jej oferta jest niemal identyczna z ofertą Telewizji na kartę HD, dodatkowo daje dostęp do Polsatu.
więcej
|
|
"Postaw na milion" miał 1,6 mln widzów, nowa seria jesienią
Teleturniej “Postaw na milion” oglądało wiosną w TVP 2 średnio 1,55 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVN i TVP 1, ale wygrał z Polsatem. Produkcja podniosła też nieco widownię Dwójki i ma powrócić jesienią.
więcej
|
|
Canal+ Sport: 116 tys. widzów śledziło mecze Ekstraklasy. Który mecz najwięcej?
W sezonie 2010/2011 transmisje z meczów piłkarskiej Ekstraklasy w stacji Canal+ Sport oglądało średnio 116 tys. widzów. Wpływy zarówno z relacji na żywo jak i z retransmisji wyniosły natomiast w sumie ponad 2 mln zł.
więcej
|
|
TV 6 dołączyła do Cyfry+ i N, a co z kablówkami? (wideo)
Nowy naziemny kanał rozrywkowy TV 6 we wtorek 31 maja br. pojawił się w ofercie platform Cyfra+ i N. Natomiast na razie brak go w dużych sieciach kablowych.
więcej
|
|
Nielsen: start pomiaru dekoderów z twardym dyskiem przesunięty
Firma Nielsen Audience Measurement przesunęła termin rozpoczęcia udostępniania klientom danych o oglądalności programów odtwarzanych z przesunięciem czasowym (tzw. time shift viewing). Prawdopodobnie pierwsze takie dane zobaczą oni dopiero pod koniec roku.
więcej
|
|
Startują castingi do ,,Top Model 2"
TVN pokaże jesienią drugą edycję show „Top Model - zostań modelką”. Castingi do programu startują 28 czerwca w Gdańsku.
więcej
|
|
Komisja Europejska sfinansuje TV Biełsat? Wniosek TVP popiera MSZ
Ministerstwo Spraw Zagranicznych - jeśli zajdzie taka potrzeba - poprze starania TVP o dofinansowanie TV Biełsat przez Komisję Europejską - zapowiedział we wtorek rzecznik resortu Marcin Bosacki.
więcej
|
|
Edyta Olszówka dla kanału MiniMini
Edyta Olszówka użyczyła głosu żółwicy Lulu, głównej bohaterce serialu animowanego „Lulu i inne zwierzaki”, który emitować będzie kanał MiniMini.
więcej
|
|
Radiowa Czwórka "na wizji" sieci Inea
Sieć kablowa Inea włączyła do swojej oferty przygotowany przez Polskie Radio kanał telewizyjny Czwórka.
więcej
|
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Startuje Radio Bajka, na początek Warszawa i Kraków
27 czerwca o godzinie 5:00 wystartuje Radio Bajka, skierowane do dzieci oraz rodziców. Stacja będzie nadawała całą dobę na częstotliwościach 87,8 MHz w Warszawie i 95,2 MHz w Krakowie.
więcej
|
|
Paradowska, Wielowieyska, Żakowski, Wróbel i Mosz rozmawiają w kampanii Tok FM
Pod hasłem „Zobacz, jak rozmawiają” startuje kampania reklamowa radia Tok FM (Agora). Akcja - promującą poranne programy stacji - obejmuje prasę, internet i outdoor.
więcej
|
|
RMF traci w zachodniopomorskim. Zyskują Radio ZET, Jedynka i Trójka
Przedstawiamy raport specjalny Radio Track MillwardBrown SMG/KRC dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie zachodniopomorskim w okresie luty - kwiecień 2011.
więcej
|
|
Marek Składowski ponownie prezesem Radia Łódź
Marek Składowski został ponownie prezesem Radia Łódź, a Andrzej Berut członkiem zarządu tej stacji.
więcej
|
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej
W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”.
więcej
|
|
T-Mobile wita się z Polakami i zapowiada wyjątkowe chwile (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z firmami G7 i Starcom.
więcej
|
|
Marek Kłuciński wiceszefem Biura Reklamy TVP ds. reklamy
Marek Kłuciński od 27 maja br. pełni obowiązki zastępcy dyrektora Biura Reklamy i Handlu TVP ds. reklamy i sposoringu.
więcej
|
|
Brodka i Egurrola będą reklamować Samsung Galaxy S II
Monika Brodka i Agustin Egurrola wystąpią w kampanii reklamującej telefon Samsung Galaxy S II. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Upside, Cheil i Starcom.
więcej
|
|
T-Mobile daje 20 mln zł rocznie za sponsorowanie Ekstraklasy
Według nieoficjalnych informacji T-Mobile ma przez najbliższe trzy sezony być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Roczny koszt to 18-20 mln zł.
więcej
|
|
Value Media i Cube Group wygrały przetarg PKO BP
Value Media i Cube Group przez najbliższy rok będą interaktywnymi domami mediowymi grupy kapitałowej PKO BP. Zlecenie zdobyły w ramach przetargu.
więcej
|
|
,,To my tworzymy jakość" - pracownicy i dostawcy reklamują Gerber (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa posiłków i soków marki Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję pod hasłem „To my tworzymy jakość” przygotowały firmy Legend Group, Tango Production i MEC.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje, że Dobre Konto oddaje co miesiąc (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa Dobrego Konta oferowanego przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja Mather Communications i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
G+J łączy biura reklamy prasowej i online
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu od 1 czerwca br. biura reklamy prasowej z biurem reklamy online. Szefem nowej struktury reklamowej zostanie Elżbieta Hołubka, dotychczas kierująca biurem reklamy prasowej spółki.
więcej
|
|
Beata Banaś za Martę Dzikiewicz w ARBOinteractive Polska
Marta Dzikiewicz zakończyła pracę w ARBOinteractive Polska. Jej obowiązki przejęła Beata Banaś.
więcej
|
|
,,Jazda po wygraną" promuje zupy Vifon (wideo)
Trwa loteria „Jazda po wygraną” promująca zupy orientalne Vifon (Tan-Viet International). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiada agencja Nano (wcześniej BTL Point Group).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,GW" i ,,Rz" dużo mniej z reklam, ,,Super Express" o połowę więcej
W kwietniu br. gazety cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”, natomiast o połowę wzrosły w przypadku „Super Expressu”.
więcej
|
|
Czasopisma Bauera nie znikną z kiosków Ruchu
- Ruch S.A i Wydawnictwo Bauer zakończyły negocjacje, w wyniku których ustalone zostały warunki współpracy w zakresie dystrybucji tytułów wydawcy - podał Bauer w komunikacie.
więcej
|
|
G+J łączy biura reklamy prasowej i online
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu od 1 czerwca br. biura reklamy prasowej z biurem reklamy online. Szefem nowej struktury reklamowej zostanie Elżbieta Hołubka, dotychczas kierująca biurem reklamy prasowej spółki.
więcej
|
|
"National Geographic Polska" z nową makietą i grubszy
Czerwcowy numer miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) ukazał się we wtorek 31 maja br. ze zmienioną makietą i powiększoną objętością - wydanie liczy aż 64 strony więcej niż zwykle.
więcej
|
|
14. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska dla "Dziennika Gazety Prawnej"
Dziennikarze z radia Suedwestrundfunk, "Dziennika Gazety Prawnej" i telewizji 3sat zdobyli tegoroczne Polsko-Niemieckie Nagrody Dziennikarskie, które wręczono we wtorek w Zielonej Górze. Na czternasty z kolei konkurs nadesłano 173 prace.
więcej
|
|
"Gazetą Wyborczą" startuje z nową serią filmową "Mocne kino"
"Mocne kino" to nowa seria filmowa "Gazety Wyborczej" (Agora). Składają się na nią filmy: „Siedem”, „Bezsenność”, „Nieuchwytny” i „Drapieżnik”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Dla nas Polska jest bezpiecznym krajem
75 proc. ankietowanych Polaków uważa, że Polska jest bezpiecznym krajem, aż 88 proc. czuje się bezpiecznie w swoim miejscu zamieszkania - wynika z sondażu CBOS, przeprowadzonego jak co roku na zlecenie policji. Według KGP to najlepszy wynik od ponad 20 lat.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|