|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 2 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Jedynka, Trójka i Tok FM podwoiły wpływy reklamowe
W kwietniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o ponad połowę więcej niż rok wcześniej. Publiczne Jedynka i Trójka oraz Tok FM zanotowały wzrosty wpływów reklamowych przekraczające 100 proc.
więcej
|
|
Ströer Polska: Wiejas, Tkaczyk i Magdziak zamiast Englerta
Tomasz Englert zrezygnował z funkcji prezesa zarządu Ströer Polska. Jego obowiązki przejęli Ewa Wiejas, Adam Tkaczyk i Andrzej Magdziak.
więcej
|
|
Szymon Majewski rekrutuje do Konta bez Granic w PKO BP (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Akcję - tym razem promującą Konto bez Granic - przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
więcej
|
|
Doktor Mann i siostra Materna w kolejnej reklamie Kredyt Banku (wideo)
W telewizji emitowana jest trzecia reklama konta osobistego w Kredyt Banku, w której występują Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Za całą kampanię odpowiadają firmy G7, Just, Starcom, Face Addicted i Face to Face.
więcej
|
|
Zrelaksowany Roger Federer w reklamie Credit Suisse (wideo)
Bank Credit Suisse uruchomił globalną kampanię telewizyjną z udziałem szwajcarskiego tenisisty Rogera Federera.
więcej
|
|
Ubezpieczenie z GPS w promocji Link4 (wideo)
Link4 rozpoczął promocję, w której przy zakupie pakietu ubezpieczeniowego o wartości minimum 1 tys. zł można otrzymać samochodową nawigację GPS. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom.
więcej
|
|
Liberty Direct promuje płatności kartą kredytową (wideo)
W Liberty Direct ruszyła promocja zachęcająca do płatności za OC i AC kartą kredytową. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez ubezpieczyciela wspólnie z firmami EasyHell i MPG.
więcej
|
|
Monika Brzózka: z Hypermedia Isobar do Grupy Heureka
Monika Brzózka objęła stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego w Grupie Heureka. Poprzednio pracowała w agencji Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
Szymon Szmigiel: z WP do Evolution Media Net
Szymon Szmigiel, dotychczasowy kierownik sprzedaży w należącej do Wirtualnej Polski sieci reklamowej AdTotal, rozpoczyna pracę w Evolution Media Net.
więcej
|
|
Drogerie Polskie reklamują urodzinowe promocje
W Drogeriach Polskich wprowadzono promocje z okazji pierwszej rocznicy działania tej sieci. Ofertę wspiera kampania reklamowa obejmująca przede wszystkim outdoor.
więcej
|
|
,,Możesz mieć inne pasje niż hosting" w kampanii home.pl
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa home.pl. Akcję pod hasłem „Możesz mieć inne pasje niż hosting” przygotowała Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz
więcej
|
|
M&C Saatchi dla Siemensa
Firma Siemens zatrudniła agencję M&C Saatchi do obsługi globalnego budżetu reklamowego swojego oddziału zajmującego się energią odnawialną.
więcej
|
|
ZdrowieNet wprowadza content marketing do cennika
Do cennika podstawowego tematycznej sieci reklamy internetowej ZdrowieNet weszły usługi z zakresu content marketingu. Oferta obejmuje opracowanie artykułów sponsorowanych, artykułów konsultowanych z lekarzem oraz produkcję poradnikowych materiałów filmowych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
comScore: 365,3 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W kwietniu z internetu korzystało 365,3 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.
więcej
|
|
"Neostrada Fiber" a oferty kablówek - gdzie najtańszy internet?
Urząd Komunikacji elektronicznej porównał ceny szerokopasmowego dostępu do internetu w nowej ofercie Telekomunikacji Polskiej oraz w ofertach operatorów kablowych UPC Polska, Vectra i Multimedia Polska.
więcej
|
|
Polskie firmy o zakupach grupowych: współpraca z nimi największą wadą
Ponad 70 proc. polskich firm, które umieściły oferty w serwisach zakupów grupowych, chciałoby powtórzyć taką promocję. Przy czym jedna czwarta źle ocenia współpracę z przedstawicielami portali social shoppingowych.
więcej
|
|
Eric Schmidt o własnych błędach, podziwie dla Facebooka i "gangu czterech"
Eric Schmidt przyznał, że "schrzanił" sprawę jeśli chodzi o działania Google na rynku serwisów społecznościowych w czasach gdy był dyrektorem wykonawczym firmy.
więcej
|
|
"Polska inwazja" w OnetVOD - ponad 200 filmów za darmo
Ponad 200 polskich filmów pojawi się w serwisie OnetVOD w ramach akcji "Polska inwazja". Wszystkie tytuły będą dostępne bezpłatnie.
więcej
|
|
Opera 11.50 beta z rozszerzeniami Speed Dial do pobrania (wideo)
Opera Sotware udostępniła nową wersję beta swojej desktopowej przeglądarki internetowej - Opera 11.50 (Swordfish).
więcej
|
|
Użytkownicy Chomikuj.pl pozwani za filmiki z Sagio.pl
Serwis Sagio.pl poinformował prokuraturę, że pochodzące z niego filmiki zostały bezprawnie umieszczone na Chomikuj.pl. Swoje straty szacuje na kilkadziesiąt tysięcy złotych.
więcej
|
|
Twitter wprowadza przycisk "Follow"
Twitter wprowadził przycisk "Follow", który umożliwia internautom dodawanie kont z serwisu do śledzonych źródeł bezpośrednio z poziomu stron internetowych.
więcej
|
|
"Next" - nowy serwis od Gazeta.pl i cykl w "Gazecie Wyborczej"
Next.Gazeta.pl to nowy serwis oraz cykl redakcyjny w "Gazecie Wyborczej" (Agora), w którym dziennikarze i eksperci poruszają temat zmian, jakie innowacyjne technologie wprowadzają w codziennym życiu, kulturze, ekonomii czy społeczeństwie. Partnerem projektu jest firma IBM.
więcej
|
|
ComperiaLead - Comperia.pl dzięki nowej ofercie chce pozyskać nowych partnerów
Dzięki nowemu programowi partnerskiemu Comperia.pl, operator pierwszej polskiej porównywarki finansowej, chce pozyskiwać minimum 20 nowych partnerów miesięcznie, poinformowali przedstawiciele spółki. Partnerem programu ComperiaLead może być każdy właściciel strony internetowej lub bloga.
więcej
|
|
Bajki w internecie. Nowy serwis Onet.pl
Portal Onet uruchomił 1 czerwca specjalny serwis z bajkami dla dzieci. Wszystkie filmy w serwisie dostępne są całkowicie bezpłatnie.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
comScore: 365,3 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W kwietniu z internetu korzystało 365,3 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.
więcej
|
|
96 proc. Polek codziennie myje zęby, 87 proc. używa perfum
Wśród najważniejszych codziennych czynności wykonywanych przez Polki znajdują się: mycie zębów (96 proc.), używanie perfum (87 proc.), a także stosowanie antyperspirantu (84 proc.).
więcej
|
|
70 proc. posiadaczy kont internetowych odwiedza placówki banków, mBank liderem
Tegoroczna fala badania Internet Banking Monitor przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że wciąż duża grupa posiadaczy kont internetowych odwiedza placówki banków. Robi to 70 proc. korzystających z bankowości elektronicznej. Głównym powodem wizyty w placówce jest chęć dokonania wypłaty gotówki w kasie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|