|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Ruszają TOPtrendy 2011, co w programie?
Koncerty TOP i trendy, recitale Kory, Dody i Kayah, wspólny występ Piaska i Seweryna Krajewskiego oraz kabareton - to program Sopot TOPtrendy Festiwal 2011, który rusza dziś i potrwa do niedzieli w Ergo Arenie.
więcej
|
|
"You Can Dance" stracił widzów, ale pokonał konkurencję
Szóstą edycję programu „You Can Dance - Po prostu tańcz!” śledziło na antenie TVN mniej widzów niż emitowaną rok temu piątą serię. Show wygrał jednak z konkurencją i przyniósł z reklam 38,8 mln zł. W planach kolejna edycja.
więcej
|
|
Polsat przed TVN. Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, Nestle i Procter & Gamble.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ruszają TOPtrendy 2011, co w programie?
Koncerty TOP i trendy, recitale Kory, Dody i Kayah, wspólny występ Piaska i Seweryna Krajewskiego oraz kabareton - to program Sopot TOPtrendy Festiwal 2011, który rusza dziś i potrwa do niedzieli w Ergo Arenie.
więcej
|
|
"You Can Dance" stracił widzów, ale pokonał konkurencję
Szóstą edycję programu „You Can Dance - Po prostu tańcz!” śledziło na antenie TVN mniej widzów niż emitowaną rok temu piątą serię. Show wygrał jednak z konkurencją i przyniósł z reklam 38,8 mln zł. W planach kolejna edycja.
więcej
|
|
Polsat przed TVN. Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, Nestle i Procter & Gamble.
więcej
|
|
Duże spadek Disney Channel, TVN24 też traci - ranking kanałów tematycznych
TVN 24, lider kanałów tematycznych, w maju zanotował spadek udziału w rynku. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
"Linia życia" przegrała z "Wiadomościami" i "Uwagą!". Nowe odcinki jesienią
Nowy serial Polsatu “Linia życia” wiosną śledziło nieco mniej widzów niż rok wcześniej nadawane w tym paśmie “Samo życie”. Kanał w czasie emisji produkcji zajmował trzecie miejsce w rynku. Wpływ z reklam wyniosły ponad 36 mln zł.
więcej
|
|
MTVNHD zmieni się w MTV Live HD
Międzynarodowy kanał muzyczny MTVNHD od 1 lipca br. zmieni logo i nazwę na MTV Live HD.
więcej
|
|
"Zestaw Rodzinny" od Cyfrowego Polsatu
Wystartowała kampania promocyjna Cyfrowego Polsatu zachęcająca do zakupu „Zestawu Rodzinnego”, nowej oferty platformy na wakacje.
więcej
|
|
Prezes TVP broni Tomasza Lisa
Juliusz Braun, nowy prezes TVP, w rozmowie z „Gościem Niedzielnym” broni Tomasza Lisa oraz deklaruje chęć zatrudnienia Jana Pospieszalskiego. - Dziennikarze telewizji publicznej powinni pomagać w zrozumieniu świata, a nie narzucać innym swoich poglądów – zastrzega jednak.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat przed TVN. Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, Nestle i Procter & Gamble.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Tele Tydzień" mocno w górę, ,,Viva!" i ,,Claudia" w dół
W kwietniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Newsweek Polska” i „Tele Tydzień”, za to małe spadki zanotowały „Viva!” i „Claudia”.
więcej
|
|
Jak zorganizować idealną konferencję? - rady krok po kroku
Jak uniknąć wpadek i o czym pamiętać, aby konferencja była owocna i została zapamiętana przez uczestników jako wyjątkowe wydarzenie? Radzi Katarzyna Bobowska, zarządca centrum konferencyjnego Adgar Plaza.
więcej
|
|
mBank: nowa kampania bez gwiazdorów
mBank startuje z nową kampanią wizerunkową, w której przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę.
więcej
|
|
Justyna Duszyńska szefową Biura Reklamy Grupy Onet.pl
Justyna Duszyńska została dyrektorem Biura Reklamy Grupy Onet.pl. To nowo utworzone stanowisko.
więcej
|
|
"The Date" - nowy spot w kampanii "Open Your World" Heinekena (wideo)
Marka piwa Heineken zaprezentowała drugi film, który stanowi część światowej kampanii reklamowej "Open Your World". Film nosi tytuł "The Date".
więcej
|
|
Robert Wielgo w AdTotal. Odszedł Michał Tober
Robert Wielgo został w Wirtualnej Polce zastępcą dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej. Zastąpił na tym stanowisku Michała Tobera, który z początkiem czerwca zakończył współpracę z WP.
więcej
|
|
Przemysław Włodarski w Value Media
Do zespołu domu mediowego Value Media dołączył Przemysław Włodarski. Objął on stanowisko SEM managera i odpowiada za rozwój działu SEM.
więcej
|
|
Fiat głównym sponsorem piłkarskiej kadry Włoch
Włoski Związek Piłki Nożnej (Federazione Italiana Giuoco Calcio - FIGC) oraz Fiat Group Automobiles ogłosili, że przez następne cztery lata Fiat będzie głównym sponsorem reprezentacji Włoch w piłce nożnej oraz piłce nożnej halowej.
więcej
|
|
Wyjazd do Nowego Jorku i 8 x 5 tys. zł w konkursie Blow Liquid Energy Drink
Rusza konkurs organizowany przez markę napojów energetycznych Blow Liquid Energy Drink. Do wygrania jest wyjazd na New York Fashion Week i 8 x 5 tys. zł co tydzień.
więcej
|
|
Samsung Mobile Live - poznaj dotykowe smartfony i tablety
Ruszyła kolejna edycja projektu Samsung Mobile Live, w ramach którego największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung - smartfonami i tabletami. Akcji towarzyszy promocja "Złap kontakt z nagrodami".
więcej
|
|
Samsonite wybrał Macroscope OMD
Dom mediowy Macroscope OMD nawiązał współpracę z firmą Samsonite, producentem bagaży i torb podróżnych.
więcej
|
|
Appetita uruchamia grillową promocję
Ruszyła promocja konsumencka marki Appetita - "Smak i aromat grillowania".
więcej
|
|
Joanna Zawada w coffeeheaven
Do działu marketingu sieci kawiarni coffeeheaven dołączyła Joanna Zawada, która objęła stanowisko marketing communications coordinator.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Presspublica zaoferowała płatny serwis giełdowy
Wydawnictwo Presspublica uruchomiło w czwartek nowy agencyjny serwis giełdowy „Parkiet News”. Miesięczny koszt dostępu do serwisu waha się na poziomie od 2 do 4,5 tys. złotych.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Tele Tydzień" mocno w górę, ,,Viva!" i ,,Claudia" w dół
W kwietniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Newsweek Polska” i „Tele Tydzień”, za to małe spadki zanotowały „Viva!” i „Claudia”.
więcej
|
|
Tesco wydaje magazyn lifestylowy
Tesco rozpoczyna wydawanie kwartalnika lifestylowego “Tesco magazyn”, skierowanego do klientów sieci. Projekt od strony wydawniczej przygotowuje firma Skivak Custom Publishing.
więcej
|
|
Jill Abramson nową redaktor naczelną "New York Timesa"
Redaktor naczelny amerykańskiego dziennika "New York Times" Bill Keller ustępuje po ośmiu latach ze stanowiska, które zajmie Jill Abramson, będąca obecnie jednym z jego zastępców - poinformowała w czwartek wydająca gazetę spółka New York Times Co.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" musi przeprosić ministra obrony za artykuł o łamaniu prawa
Wydawca dziennika "Rzeczpospolita" (Presspublica) ma przeprosić ministra obrony Bogdana Klicha za artykuł z 2008 r. opisujący domniemane nieprawidłowości w MON - uznał w czwartek Sąd Najwyższy, oddalając skargę kasacyjną w tej sprawie.
więcej
|
|
"Skarb Kibica" o Ekstraklasie
W sobotę 4 czerwca wraz z “Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się specjalny dodatek "Skarb Kibica - Ekstraklasa - Sezon 2010/2011 - Podsumowanie". Wydanie poświęcone będzie w całości zakończonym niedawno rozgrywkom Ekstraklasy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twoje pytanie do prezydenta. Internauci mogą o wszystko spytać B. Komorowskiego (wideo)
Twoje pytanie do prezydenta - tak nazywa się nowa internetowa akcja Kancelarii Prezydenta, w ramach której można zadać pytanie Bronisławowi Komorowskiemu. Prezydent raz w miesiącu będzie odpowiadał na te pytania, które zyskają największe poparcie internautów.
więcej
|
|
Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation
Serwis Socialbakers porównał wzrost popularności czołowych marek na Facebooku w odniesieniu do stanu z początku bieżącego roku.
więcej
|
|
Wprowadzenie do Google Analytics - kurs usability cz. VIII
Czy można w obiektywny i szybki sposób samemu zmierzyć użyteczność? Jakich użyć narzędzi? W poniższym artykule postaram się Państwu odpowiedzieć na te pytania, a także pokazać, jak analiza ruchu w serwisie staje się analizą użyteczności.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: co ósmy internauta korzysta z Chrome
Już co ósmy internauta korzysta z przeglądarki internetowej Chrome - aplikacja Google ma ponad 12,5 proc. udziału w rynku. Nieznacznie zyskał Firefox, a kolejny spadek zanotował Internet Explorer.
więcej
|
|
"+1" - przycisk Google w całej sieci (wideo)
Google wprowadza swój system rekomendacji do całego internetu. Przycisk "+1" jest już widoczny na niektórych witrynach.
więcej
|
|
Google: ataki z Chin na konta w Gmailu
Google poinformowało o odkryciu akcji mającej na celu zbieranie haseł użytkowników usługi pocztowej Gmail, najprawdopodobniej poprzez phishing.
więcej
|
|
Twitter: własna usługa do dzielenia się zdjęciami, nowa wersja wyszukiwarki (wideo)
Zgodnie z oczekiwaniami Twitter zapowiedział uruchomienie własnej usługi do dzielenia się zdjęciami w serwisie. Wprowadzona została także nowa wersja wyszukiwarki.
więcej
|
|
Wizytówka Franczyzodawcy według Pracuj.pl (case study)
Zapraszamy do przeczytania opisu kampanii reklamującej Wizytówkę Franczyzodawcy oferowaną przez portal Pracuj.pl. Akcję – prowadzoną w lutym br. – przygotowała i zrealizowała agencja Netizens Peppermint.
więcej
|
|
mBank wprowadza opłaty za karty debetowe
1 sierpnia 2011 r. nastąpi zmiana w ofercie kart debetowych mBanku - wprowadzona zostanie miesięczna opłata w wysokości 2 PLN miesięcznie.
więcej
|
|
Infor Ekspert dla branży logistycznej
Infor Ekspert uruchamia nowy serwis dedykowany branży logistycznej.
więcej
|
|
Program TV od WP na Androida i iOS
Wirtualna Polska uruchomiła dwie nowe, bezpłatne aplikacje z programem TV dla posiadaczy smartfonów z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|