|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 6 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Od 2012 roku podwyżka abonamentu rtv
KRRiT podjęła decyzję o podwyżce abonamentu radiowo-telewizyjnego od 2012 roku. Miesięcznie za tv i radio zapłacimy o 1,35 złotych więcej, a za sam odbiornik radiowy - o 0,15 złotych więcej.
więcej
|
|
Stacje informacyjne: najwięcej stracił TVN 24, najmniej - Polsat News
Wszystkie kanały informacyjne miały w maju br. niższą widownię niż rok wcześniej, gdy relacjonowały powódź. Największy spadek zanotowała telewizja TVN 24, najmniej stracił Polsat News. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krupa nową pogodynką w "Dzień dobry TVN"
Katarzyna Krupa, tancerka znana z show „Taniec z gwiazdami”, dołączyła do zespołu prezenterów pogody w programie „Dzień Dobry TVN”.
więcej
|
|
TVP staje w obronie abonamentu radiowo-telewizyjnego
- Obowiązujący od lat w Polsce abonament radiowo-telewizyjny nie jest nielegalny ani zagrożony interwencją Komisji Europejskiej - mówi Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
,,Operacja Życie" przegrała z konkurencją
Nadawany w środy o 21.30 serial dokumentalny „Operacja Życie” (TVP1) oglądało średnio 1,68 mln widzów. W środowym paśmie wieczornym Jedynka przegrała pod względem oglądalności z konkurencją.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Obama zachwiał Krzysztofem Ziemcem (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Gienek Loska wygrał pierwszą edycję show ,,X Factor"
W niedzielę wieczorem TVN wyemitował ostatni odcinek programu „X Factor”, którego zwycięzcą został Gienek Loska. Druga edycja show prawdopodobnie wiosną 2012.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wasowski i Szcześniak reklamują BossaFX.pl od DM BOŚ (wideo)
Trwa kampania reklamowa Domu Maklerskiego BOŚ z udziałem Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szcześniaka. Akcję - reklamującą oferowaną przez ten dom platformę BossaFX.pl - przygotowały firmy WM Media, Equinox i ENA.
więcej
|
|
Historie Jana Nowickiego w kampanii T-Mobile (wideo)
Do emisji trafiła telewizyjna reklama T-Mobile z udziałem Jana Nowickiego. Wspólnie z PTC przygotowały ją firmy G7, Saatchi&Saatchi i Starcom.
więcej
|
|
,,Szlachetna Paczka" najlepsza w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010
Główną nagrodę w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010 zdobyła akcja „REAL’na Pomoc. Szlachetna Paczka 2010”. W pozostałych kategoriach wyróżniono 10 innych akcji.
więcej
|
|
Gdańsk walczy o Europejską Stolicę Kultury 2016 (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii promującej kandydaturę Gdańska do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Akcja pokazuje firmy, organizacje i instytucje, które wspierają miasto w tych staraniach.
więcej
|
|
,,20 lat korzyści" w jubileuszowej kampanii Invest-Banku (wideo)
Ruszyła kampania z okazji 20-lecia działania Invest-Banku. Akcja pod hasłem „20 lat korzyści” obejmuje m.in. kampanię reklamową przygotowaną przez bank wspólnie z agencją Bogaczewicz.
więcej
|
|
Dorota Bratowska-Świacka i Marcin Rutkowski w Provident Polska
Dorota Bratowska-Świacka i Marcin Rutkowski rozpoczęli pracę w dziale marketingu Provident Polska. Bratowska-Świacka objęła funkcję kierownika ds. marketingu, a Rutkowski - kierownika ds. strategii i rozwoju.
więcej
|
|
Tenton przygotuje nowy wizerunek wRodzinie
Agencja Tenton będzie obsługiwać wRodzinie w zakresie strategii i komunikacji reklamowej. Umowa została podpisana z CenterNetem, operatorem tej sieci.
więcej
|
|
Brasil: Teresa Biernacka z Leo Burnett, Jacek Trujnara z NaviExpert
Teresa Biernacka i Jacek Trujnara rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Brasil. Biernacka pracowała poprzednio w Leo Burnett, a Trujnara - w NaviExpert.
więcej
|
|
Muzeum i galeria zmieniają ludzi w kampanii ,,Uwaga na Kulturę!" (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania „Uwaga na Kulturę! Ona naprawdę działa!”. Akcję na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i U2 Media.
więcej
|
|
,,Rozpoczyna się nowa era smartfonów" w kampanii LG Swift (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych właśnie na rynek smartfonów LG Swift. Akcję - obejmującą telewizję, internet i kina - producent przygotował wspólnie z Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Czyste złoto, czysty Luksus" w promocji Luksusowej
Pod hasłem „Czyste złoto, czysty Luksus” ruszyła promocja wódki Luksusowej (Wyborowa SA). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Lowe GGK i Lowe Activation.
więcej
|
|
Hellena ,,łączy nagrodami" w promocji
Trwa loteria promująca napoje Hellena. Akcję pod hasłem „Hellena łączy nagrodami” przygotowała agencja reklamowa GonnaBe.
więcej
|
|
Aviomarin reklamowany ,,na dobry start podróży"
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Aviomarinu (Teva Polska). Akcję pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” przygotowały firmy Nano i Media Concept.
więcej
|
|
Sea Towers reklamowany jako ,,nowa przestrzeń życia" (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa Sea Towers, apartamentowca zbudowanego przez Invest Komfort w Gdyni. Akcję firma przygotowała wspólnie ze Studien Panika.
więcej
|
|
Adwertajzing reklamuje Head & Shoulders
Agencja Adwertajzing rozpoczęła obsługę reklamową marki Head & Shoulders. Wcześniej prowadziła już działania marketingowe dla innych brandów Procter & Gamble.
więcej
|
|
Mateusz Kupczyk: z DreamLab do Smart AdServer
Mateusz Kupczyk objął funkcję technical support managera w agencji Smart AdServer. Poprzednio pracował w firmie DreamLab.
więcej
|
|
Momentum dla Super-Pharm
Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide przygotowała niestandardową dystrybucję gazetek dla sieci Super-Pharm. Akcja wsparła promocję konsumencką "2 za 1".
więcej
|
|
Mindshare Polska: Purple Day 2011 - Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji
8 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, odbędzie się Purple Day 2011.
więcej
|
|
Paweł Duszeńczuk awansuje w Philips Polska
Z dniem 1 lipca br. Paweł Duszeńczuk obejmie stanowisko dyrektora generalnego w sektorze Philips Consumer Lifestyle.
więcej
|
|
Stolichnaya ma nową agencję
Agencja reklamowa Berlin Cameron United wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki wódki Stolichnaya.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duże spadki na rynku gazet, "Fakt" w dół o 100 000 egz.
W kwietniu br. spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników ogólnopolskich w porównaniu do 2010 roku. Najwięcej stracił "Fakt” (w dół o ponad 100 tys. egzemplarzy) i "Gazeta Wyborcza" (mniej o 66 tys. egz.).
więcej
|
|
Konflikt w Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich. Zjazd zawieszony, bez prezesa
Zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich został w niedzielę zawieszony - nie udało się wybrać nowego prezesa, gdyż żaden z kandydatów nie uzyskał wymaganej liczby głosów. Władzę nadal będzie sprawował stary zarząd.
więcej
|
|
"Newsweek": Okłamiemy państwa za tydzień. REM: nie należy podważać wyroku sądu
Komentarz podważający prawomocne orzeczenie sądu i zarzucający mu propagowanie kłamstwa oznacza niewykonanie wyroku i ośmieszanie wymiaru sprawiedliwości; media powinny się tego wystrzegać - podkreśla Rada Etyki Mediów, odnosząc się do artykułu w "Newsweeku".
więcej
|
|
,,Wprost" stawia na kobiety. Ukazał się nowy dodatek
W poniedziałek z tygodnikiem „Wprost” (Point Group) ukazał się pierwszy numer „Magazynu dla Kobiet”. Nowy dodatek będzie pojawiał się na rynku na początku każdego kolejnego miesiąca.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" zmienił serwis - teksty będą później
Strona internetowa „Gościa Niedzielnego” została udostępniona w nowej wersji. Przygotował ją Witold Morawski, autor makiety papierowego wydania tygodnika.
więcej
|
|
Joanna Ciesielska szefową działu mody InStyle
Od czerwca b.r. nowa szefową działu mody miesięcznika InStyle została Joanna Ciesielska. Zastąpiła na tym stanowisku Olgę Piekarską, która rozstała się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Poradnik Medyczny w dwóch częściach w "Fakcie"
W poniedziałek i wtorek wraz z “Faktem” (Ringier Axel Springer) ukażą się dwie części Poradnika Medycznego. Dodatek, publikowany w formie wygodnej książeczki, ma pomóc prawidłowo odczytywać wyniki badań lekarskich.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook ma 900 mln użytkowników, nk.pl - 18 mln
Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Wyniki są mocno zaskakujące, ale nie pod względem kolejności witryn w rankingu, tylko skali ich popularności.
więcej
|
|
Polskie serwisy muzyczne: rządzą główne portale i strony z tekstami
Wśród polskich serwisów o muzyce najpopularniejsze są te należące do Onetu, Interii, WP z Orange i Muratora oraz witryny z tekstami piosenek. W marcu br. 7 stron odwiedziło po ponad 1 mln użytkowników.
więcej
|
|
Google: internetowy przewodnik teraz także po polsku
Internetowy przewodnik Google'a "20 Things I Learned about Browsers and the Web" jest już dostępny w polskiej wersji językowej.
więcej
|
|
Ruszył serwis MSZ promujący Polskę. Pokazuje, że PL jest cool
Co znaczy "ogarnąć", "grubo", "zajawka"? Na te i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź w nowym, skierowanym do młodych serwisie promującym nasz kraj. Stronę przy energetycznej muzyce, w postindustrialnej przestrzeni warszawskiego klubu "odpalił" szef MSZ Radosław Sikorski.
więcej
|
|
Groupon z Expedią. Chce podbić rynek wyjazdów wakacyjnych
Serwis zakupów grupowych Groupon nawiązał współpracę z internetową agencją podróży Expedia, której efektem będzie oferujący promocje związane z podróżami serwis Groupon Getaways with Expedia.
więcej
|
|
Groupon idzie na giełdę, liczy na co najmniej 750 mln USD
Serwis zakupów grupowych Groupon przedłożył w amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (US Securities and Exchange Commission - SEC) wniosek o dopuszczenie swoich akcji do obrotu giełdowego.
więcej
|
|
Amazon wchodzi w zakupy grupowe
Amazon.com uruchomił własny serwis zakupów grupowych o nazwie AmazonLocal.
więcej
|
|
Za napoje marki Coca-Cola za darmo filmy na OnetVOD
Dzisiaj ruszy wspólna akcja serwisu OnetVOD i Coca-Cola. W zamian za kody z nakrętek promocyjnych napojów Coca-Cola będą można oglądać za darmo w filmy w serwisie OnetVOD.
więcej
|
|
MaturaToBzdura.tv u minister edukacji. "Będziemy dalej rozmawiać"
Interesującym spojrzeniem na ten sam problem nazwała minister edukacji narodowej Katarzyna Hall działalność twórców portalu "MaturaToBzdura.Tv", w którym obnażają oni braki wiedzy uczniów szkół średnich. W czwartek spotkała się z twórcami portalu w Warszawie.
więcej
|
|
Natalia Kamińska redaktorem i stylistą Stylistka.pl
Natalia Kamińska dołączyła do zespołu InnovaWeb, wydawcy serwisu Stylistka.pl. Wcześniej współpracowała z należącą również do tej firmy stroną Mamzdrowie.pl oraz magazynem „Glamour”.
więcej
|
|
SARE: 463,1 tys. zł zysku w 2010 r.
Firma e-mail marketingowa SARE SA zaprezentowała wyniki finansowe za 2010 rok.
więcej
|
|
K2 z Sitecore
Agencja K2 podpisała umowę partnerską o współpracy z firmą Sitecore, działającą na światowym rynku systemów Web Content Management (WCM).
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|