|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
TOPtrendy z wyższą widownią, 15 mln zł z reklam
Tegoroczny festiwal TOPtrendy zanotował drugi najlepszy wynik oglądalności w historii imprezy. Polsat był w czasie transmisji liderem rynku, chociaż niedzielne show Dody i Kayah przegrały z “X Factor”. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł.
więcej
|
|
Za dwa tygodnie nowy prezes Polskiego Radia. Kto walczy?
Obecny prezes, dwóch b. prezesów, szef RN, członek obecnego zarządu i wiceprezes Radia Katowice - to kandydaci na stanowisko prezesa PR. Rada Nadzorcza spółki podała wczoraj nazwiska kandydatów na członków zarządu.
więcej
|
|
Kozyra, Chylińska i Foremniak w jury ,,Mam talent"
Jurorami kolejnej edycji show „Mam talent”, która pojawi się na antenie TVN jesienią, będą Robert Kozyra, Agnieszka Chylińska oraz Małgorzata Foremniak - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Ranczo" straciło 1,5 mln widzów, ale pokonało konkurencję
Piąty sezon serialu “Rancza” miał mniej widzów niż nadawana dwa lata temu poprzednia seria, ale dał Jedynce pozycję lidera rynku TV. W grupie komercyjnej TVP 1 straciła jednak pierwsze miejsce na rzecz TVN i jego “X Factora”.
więcej |
|
,,X Factor" miał 4,5 mln widzów i zarobił 58,5 mln złotych
Pierwszą edycję show „X Factor” oglądało w TVN średnio 4,5 mln widzów. Program, który wygrał Gienek Loska, zarobił dla stacji 58,5 mln złotych. Kolejna edycja za rok.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" na purpurowo-różowo w kampanii T-Mobile
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” wszystkie kartki zostały zabarwione na kolor purpurowo-różowy. To niestandardowy element kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TOPtrendy z wyższą widownią, 15 mln zł z reklam
Tegoroczny festiwal TOPtrendy zanotował drugi najlepszy wynik oglądalności w historii imprezy. Polsat był w czasie transmisji liderem rynku, chociaż niedzielne show Dody i Kayah przegrały z “X Factor”. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł.
więcej
|
|
Kozyra, Chylińska i Foremniak w jury ,,Mam talent"
Jurorami kolejnej edycji show „Mam talent”, która pojawi się na antenie TVN jesienią, będą Robert Kozyra, Agnieszka Chylińska oraz Małgorzata Foremniak - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Ranczo" straciło 1,5 mln widzów, ale pokonało konkurencję
Piąty sezon serialu “Rancza” miał mniej widzów niż nadawana dwa lata temu poprzednia seria, ale dał Jedynce pozycję lidera rynku TV. W grupie komercyjnej TVP 1 straciła jednak pierwsze miejsce na rzecz TVN i jego “X Factora”.
więcej
|
|
,,X Factor" miał 4,5 mln widzów i zarobił 58,5 mln złotych
Pierwszą edycję show „X Factor” oglądało w TVN średnio 4,5 mln widzów. Program, który wygrał Gienek Loska, zarobił dla stacji 58,5 mln złotych. Kolejna edycja za rok.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień Polsatu, TVP1 coraz bliżej. Słaby wynik TVP2
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o trzecie miejsce toczą TVN i TVP2. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" na purpurowo-różowo w kampanii T-Mobile
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Wyborczej” wszystkie kartki zostały zabarwione na kolor purpurowo-różowy. To niestandardowy element kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek markę T-Mobile.
więcej
|
|
Ronald Nowak: Nie przyjąłbym do pracy męczybuły
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Ronald Nowak, dyrektor kreatywny Avantura Studio.
więcej
|
|
wRodzinie z nowym logo, promocją i reklamami
Sieć wRodzinie ma nowy logotyp i claim „bliscy bliżej.” oraz rozpoczęła promocję „Minuty za Minuty”. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez CenterNet wspólnie z agencją Tenton Communication.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska i Caroline Wozniacki reklamują Oriflame
Ruszyła kampania reklamowa Oriflame z udziałem pięciu tenisistek: Agnieszki Radwańskiej, Jeleny Jankovic, Caroline Wozniacki, Marii Jose Martinez Sanchez i Danieli Hantuchovej. Akcję przygotowały firmy Epoka i Media Group.
więcej
|
|
,,Poczuj moc wsparcia" - BNP Paribas promuje Konto Witalne
BNP Paribas udostępnił ofertę promocyjną Konto Witalne. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Poczuj moc wsparcia” przygotowana przez firmy Saatchi&Saachi i MPG.
więcej
|
|
,,Dołącz do nas" - Michał Żebrowski ponownie reklamuje Eneę
W telewizji, prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa Enei. Akcję - wykorzystującą wizerunek Michała Żebrowskiego - przygotowały firmy Grupa Codex, InternetPlus i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Electro World: A my ściągamy ceny z Internetu
W prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sklepów Electro World. Akcję pod hasłem „A my ściągamy ceny z Internetu” przygotowały firmy Hand Made i MPG.
więcej
|
|
Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus
Po 33 latach logo Sanyo zniknie ze słynnej ściany reklamowej na placu Piccadilly Circus w Londynie. Zastąpi je Hyundai.
więcej
|
|
Samsung Galaxy S II reklamowany jako ,,wyrazisty, szybki, smukły"
W telewizji, prasie i internecie startuje kampania reklamowa telefonu Samsung Galaxy S II. Akcję przygotowały firmy Cheil, Next Innovation, Starcom i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
At Media przewiduje 20-proc. wzrost popytu w wakacje
Broker At Media otworzył w piątek sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Firma przewiduje, że w wakacje nastąpi 20 proc. wzrost popytu na zakup reklam w reprezentowanych przez nią stacji tematycznych.
więcej
|
|
Jerzy Dudek i Castrol rozdają bilety na Euro 2012 (wideo)
Jerzy Dudek został twarzą akcji firmy Castrol w której kibice mogą zdobyć bilety na turniej piłkarski Euro 2012.
więcej
|
|
,,Pełna gotowość na każdym froncie" w kampanii Philips
W mediach i punktach usługowych rusza kampania produktów Philips do pielęgnacji męskiego ciała i zarostu. Akcja pod hasłem „Pełna gotowość na każdym froncie” obejmuje m.in. promocję, w której otrzymuje się prenumeratę „Playboya”.
więcej
|
|
Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa aparatu fotograficznego Fujifilm HS-20. Przygotował ja dom mediowy Mconnection.
więcej
|
|
Panasonic: "Uchwyć najlepszy moment" w kampanii aparatu Lumix TZ20
Polski oddział firmy Panasonic rozpoczął kampanię reklamową aparatu fotograficznego Lumix TZ20. Strategia komunikacji zbudowana jest wokół wykonanych aparatem dzieł siedmiu młodych filmowców.
więcej
|
|
,,Ulżyj główce w harówce" w studenckiej kampanii Plusssz Active
Pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ruszyła kampania reklamowa Plusssz Active (Polski Lek SA) skierowana do studentów. Akcja obejmuje radio, prasę i BTL.
więcej
|
|
SoInteractive dla Aptek Medycznych
Agencja SoInteractive rozpoczęła współpracę z ogólnopolską siecią Aptek Medycznych.
więcej
|
|
Janusz Łapacz: z Samsunga do Logitech
Do polskiego biura Logitech dołączył Janusz Łapacz, który jako sales manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim.
więcej
|
|
Torus promuje się Gdańsku (foto)
Firma deweloperska Torus rozpoczęła kampanię, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Działania obejmują reklamę na na billboardach w Gdańsku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Europa największym kontynentem na Facebooku
Europa pokonała Amerykę Północną i jest kontynentem, z którego obecnie pochodzi najwięcej użytkowników Facebooka.
więcej
|
|
Słowa "Facebook" i "Twitter" zakazane w mediach
We francuskiej telewizji i radiu nie można już używać słów "Facebook" i "Twitter", chyba że w informacjach bezpośrednio dotyczących tych społecznościowych portali.
więcej
|
|
Jak zabezpieczyć się przed przejęciem konta na Facebooku
O tym, jak najlepiej ochronić konto na Facebooku przed przejęciem przez hakerów, podpowiada ekspert z firmy Trend Micro. Poniżej poradnik, jak zrobić to w trzech prostych krokach.
więcej
|
|
O efektywnej analizie e-strategicznej
Co to jest strategia działań w internecie, czy moja strategia online jest efektywna, jak budować dobrą strategię, jak ją zmienić, czy strategia internetowa jest potrzebna, „jak to robią inni”?
więcej
|
|
Google Apps bez wsparcia dla starszych przeglądarek
Wkrótce usługa Google Apps będzie wspierać tylko najnowsze wersje internetowych przeglądarek.
więcej
|
|
Ochrona danych osobowych w internecie. Jak się zabezpieczyć
Ostatnie ataki hakerów na firmę Sony pokazują jak niskie, w porównaniu do możliwości potencjalnych naruszycieli, są standardy ochrony danych osobowych na świecie. Hakerzy ukradli dane milionów osób, co w praktyce oznacza, że dane te mogą być aktualnie nielegalnie wykorzystywane.
więcej
|
|
Ksiądz Natanek w kampanii epoznan pl
Ruszyła kampania reklamowa serwisu epoznan.pl. Akcję - opartą na hasłach inspirowanych fragmentami słynnych kazań księdza Natanka - przygotowała Telewizja WTK.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|