|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 30 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wirtualne "Fakty" TVN na początek prezydencji
Dzienniki i stacje informacyjne szykują 1 lipca specjalne wydania i liczne relacje poświęcone rozpoczęciu prezydencji Polski w UE. Tego dnia “Fakty” nadaną zostaną ze studia wirtualnego, a “Wiadomości” z placu Defilad.
więcej
|
|
"The Voice of Poland" jesienią w TVP 2, emisja w soboty (wideo)
Jesienią w TVP 2 pojawi się talent-show “The Voice of Poland”, w którym poszukiwany będzie najlepiej śpiewający wokalista. Program nadawany będzie w soboty, konkurując z widowiskami TVN i Polsatu.
więcej
|
|
TVP oficjalną telewizją Prezydencji, jakie plany?
Telewizja Polska produkować będzie sygnał z najważniejszych wydarzeń polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej, będąc jej narodowym nadawcą. TVP planuje także specjalne pozycje programowe związane z okresem przewodnictwa.
więcej
|
|
Reklamy wszech czasów i Parszywa dwudziestka w TVN Turbo
TVN Turbo wprowadza do ramówki dwie nowości program „Reklamy wszech czasów” oraz cykl „Parszywa dwudziestka”, prezentujący niebezpieczne momenty utrwalone na taśmie.
więcej
|
|
Władimir Kliczko - David Haye na żywo w TVP
TVP pokaże na swoich antenach walkę Władimir Kliczko - David Haye. Pojedynek na żywo będzie można śledzić w TVP 1,TVP SPORT i TVP HD.
więcej
|
|
Jerzy Modlinger, szef ,,Teleexpressu"
Z Jerzym Modlingerem, szefem „Teleexpressu”, rozmawiamy o tajemnicy sukcesu tego programu oraz jego jubileuszu 25-lecia istnienia, rzetelności dziennikarskiej, sztandarowych programach informacyjnych emitowanych w TVP oraz stacjach komercyjnych, jak również o polskim rynku mediów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stare reklamy Frugo - ,,No to...", pestki, dżungla i siła owoców (wideo)
Wracające właśnie do sprzedaży Frugo jest kultowe m.in. ze względu na swoje stare reklamy. Czekając na nowe reklamy napoju, przypominamy jego stare spoty.
więcej
|
|
Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. "Jest lepiej niż planowaliśmy"
Kredyt Bank w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii promocyjnej z Wojciech Mannem i Krzysztofem Materną pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.
więcej
|
|
Ekstraklasa ma nowe logo
Ekstraklasa SA, spółka prowadząca w naszymkraju rozgrywki Ligi Zawodowej Piłki Nożnej, zmienia stosowane do tej pory logotypy oraz ich kolorystykę. Nowa identyfikacja wizualna powstała na bazie analizy ponad 160 logotypów rozgrywek, związków krajowych oraz klubów piłkarskich.
więcej
|
|
Agnieszka Klepacka: Moja praca to... jedna z moich pasji
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy firmy Cormedia.
więcej
|
|
Syrop Paola - rusza letnia kampania. Autorem Andrzej Smolik (wideo)
1 lipca rusza nowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Autorem kampanii, która potrwa do 24 lipca, jest agencja Brand Place.
więcej
|
|
"Zaczaruje chwile" - nowy spot wizerunkowy Karmi (wideo)
Rusza najnowsza telewizyjna kampania reklamowa marki Karmi z portfolio Carlsberg Polska. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
|
"Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes" - pkt.pl promuje BiznesFinder.pl
Spółka pkt.pl rozpoczęła nową kampanię reklamową online promującą serwis BiznesFinder.pl i prowadzoną pod hasłem "Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes". Akcję przygotowały firmy Open i MediaOn.
więcej
|
|
Kampania Cersanit Nano w sieci Budowia
Budowia – należąca do IDMnet sieć reklamy dla branży budowlanej i wnętrzarskiej – rozpoczęła kampanię nowej linii produktów Cersanitu - Nano. Kampania będzie prowadzona do końca listopada.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google wprowadza zmiany w wyglądzie swoich usług
Google wprowadza zmiany w wyglądzie wielu swoich usług, w tym na głównej stronie wyszukiwarki i w wynikach wyszukiwania.
więcej
|
|
Google+ zagrozi Facebookowi? (wideo)
Google uruchomiło projekt o nazwie Google+, który ma zagrozić dominacji Facebooka na rynku portali społecznościowych.
więcej
|
|
Politycy nie wiedzą, jak skutecznie zaistnieć w internecie
Politycy wykorzystują internet nie przemyślanie, kierując się modą, a nie świadomą strategią; nie korzystają też z oferowanych przez sieć możliwości komunikowania się z wyborcami i angażowania ich w kampanię - wynika z raportu Instytutu Spraw Publicznych.
więcej
|
|
Jak wybrano miasta na polską planszę Monopoly (wideo case study)
W jaki sposób przeprowadzono głosowanie na polską planszę do gry Monopoly? Zapraszamy do tekstu i wideo opisujących projekt, który na zlecenie firmy Hasbro przeprowadziły agencje OS3 multimedia i Weber Shandwick.
więcej
|
|
Po co markom społeczności?
Możliwości wzmacniania świadomości marki dzięki social media.
więcej
|
|
Facebook: od powstania do IPO (infografika)
Serwis Namesake przygotował ciekawą infografikę, na której można prześledzić drogę Facebooka od powstania do zbliżającego się debiutu giełdowego.
więcej
|
|
PayPal ma 100 mln aktywnych użytkowników
Już ponad 100 milionów użytkowników aktywnie korzysta z systemu płatności PayPal.
więcej
|
|
Facebook pokonał Microsoft
Facebook pokonał Microsoft i stał się drugą najpopularniejszą firmą internetową w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
|
Propertynews.pl - nowy portal Grupy PTWP SA
W sieci wystartował dziesiąty branżowy portal spółki PTWP - Propertynews.pl. Celem portalu jest stworzenie biznesowej społeczności internetowej skupionej na rynku nieruchomości w Polsce.
więcej
|
|
Tomasz Machała - Kampania na Żywo, "Wydarzenia" Polsatu
Na stronie Kampania na Żywo został wprowadzony liquid layout, który dopasowuje jej szerokość do czterech typów urządzeń. O serwisie rozmawiamy z jego twórcą Tomaszem Machałą, dziennikarzem „Wydarzeń” Polsatu.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|