|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 10 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jak reklamować ,,nowe" Frugo - radzą stratedzy
Stratedzy reklamowi uważają, że kampania reklamująca powrót Frugo nie może opierać się tylko na dawnym wizerunku tej marki. Zwracają też uwagę, że w segmencie napojów konkurencja jest o wiele większa niż wcześniej.
więcej
|
|
Tygodnik "Wprost Przeciwnie" od byłych dziennikarzy "Wprost"?
Byli dziennikarze tygodnika “Wprost”, którzy pracowali w tytule, gdy należał on do rodziny Królów, szykują nowy tygodnik opinii pt. “Wprost Przeciwnie”. Ma być przeciwwagą dla obecnego “Wprost”, kierowanego przez Tomasza Lisa.
więcej
|
|
Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011
RMF FM utrzymało pozycję lidera rynku radiowego w I półroczu 2011 r., jednak straciło słuchaczy. Spory wzrost zanotowały PR 3, Radio Maryja i RMF Classic. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dlaczego ITI sprzedaje TVN? Eksperci: kłótnia między Wejchertami a Walterami
Zdaniem ekspertów ewentualna decyzja o sprzedaży TVN przez Grupę ITI może wynikać nie z sytuacji finansowej holdingu, ale z braku porozumienia pomiędzy właścicielami stacji. Grupa podała, że rozważa różne opcje sprzedaży TVN.
więcej
|
|
TVP Seriale już wiceliderem, podium bez Kino Polska
W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem filmowym był AXN, a trzecie miejsce zajmował Comedy Central. Zmienił się natomiast wicelider rankingu - został nim nadający od ponad pół roku kanał TVP Seriale. Ze ścisłej czołówki wypadło natomiast Kino Polska.
więcej
|
|
Eryk Walkiewicz odchodzi z zarządu Polsatu
Eryk Walkiewicz, członek zarządu i dyrektor finansowy Telewizji Polsat, po 15 latach pracy rozstał się ze stacją. Do zarządu na jego miejsce wszedł Tomasz Szeląg, członek nadzorczej spółki i członek zarządu Cyfrowego Polsatu odpowiedzialny za finanse.
więcej
|
|
Dwójka szuka uczestników do "The Voice". Jak się zgłosić? (wideo)
TVP 2 rozpoczyna internetowe castingi do nowego talent show “The Voice of Poland. Najlepszy głos”, który pokaże na swojej antenie jesienią br. Poszukiwanie uczestników odbywać się będzie za pomocą specjalnej aplikacji.
więcej
|
|
Viacom Blink!: start 20 lipca, początkowo bez kodowania
Nowy rozrywkowy kanał dla kobiet Viacom Blink! rozpoczyna nadawanie 20 lipca br. Stacja przez pierwszy miesiąc będzie niekodowana, a w jej ramówce znajdą się m.in. seriale fabularne, programy lifestylowe i formaty reality.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Karteczki Kuźniara (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jak reklamować ,,nowe" Frugo - radzą stratedzy
Stratedzy reklamowi uważają, że kampania reklamująca powrót Frugo nie może opierać się tylko na dawnym wizerunku tej marki. Zwracają też uwagę, że w segmencie napojów konkurencja jest o wiele większa niż wcześniej.
więcej
|
|
Szymon Majewski reklamuje PKO BP w bankomacie pod wulkanem (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama Konta bez Granic w PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Za całą kampanię odpowiadają firmy DDB, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
więcej
|
|
Eurolot.com reklamuje połączenia z Gdańska do Krakowa i Wrocławia
Eurolot.com wprowadził do swojej oferty bezpośrednie połączenia między Gdańskiem, Krakowem i Wrocławiem. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmę wspólnie z agencją Victoria Promotion.
więcej
|
|
,,Familia" reklamuje odwróconą hipotekę dla emerytów (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa tzw. odwróconej hipoteki oferowanej przez Fundusz Hipoteczny „Familia”. Akcję przygotowały firmy Pełka Creatives i BrandConnection.
więcej
|
|
Ströer Media zmienia sprzedaż i marketing. Paweł Szkuta za Elżbietę Con
Ströer Media zmienił organizację swojego pionu sprzedaży i marketingu. Jednocześnie do zespołu dołączył Paweł Szkuta, natomiast odeszła z niego Elżbieta Con.
więcej
|
|
,,Pyszna odmiana!" w kampanii nowych Grześków (wideo)
W kinach i na outdoorze trwa kampania reklamująca nowe wersje smakowe wafelków Grześki (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Pyszna odmiana!” - przygotowały firmy Men at Work i Motion Brand.
więcej
|
|
,,Rodzinne zakupy" promują Cersanit
Pod hasłem „Rodzinne zakupy z Cersanit” trwa promocja produktów tej marki. Akcję - prowadzoną w dwóch odsłonach - przygotowała i realizuje agencja MAT.
więcej
|
|
Lowe Activation jako Open i z szerszą ofertą
Agencja Lowe Activation dołącza do międzynarodowej sieci Open i zaczyna funkcjonować właśnie pod tą nazwą. Jednocześnie firma rozszerza swoją ofertę o usługi interaktywne.
więcej
|
|
Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce
Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) trafił do sprzedaży w butelkach PET o pojemności 850 ml. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO i OMD.
więcej
|
|
,,Smaki lata" w wakacyjnej promocji Cin&Cin
W sklepach i internecie trwa wakacyjna kampania promująca smakowe wersje wina Cin&Cin (Grupa Ambra). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy AdPistols i Kuźnia PR.
więcej
|
|
,,Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!" w internecie i na outdoorze
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!”. Akcję realizuje firma Accu-Chek we współpracy z AMS.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tygodnik "Wprost Przeciwnie" od byłych dziennikarzy "Wprost"?
Byli dziennikarze tygodnika “Wprost”, którzy pracowali w tytule, gdy należał on do rodziny Królów, szykują nowy tygodnik opinii pt. “Wprost Przeciwnie”. Ma być przeciwwagą dla obecnego “Wprost”, kierowanego przez Tomasza Lisa.
więcej
|
|
Hajdarowicz chce całą "Rzeczpospolitą". Złożył propozycję dla rządu
Gremi Media złożyła list intencyjny w resorcie skarbu z propozycją rozpoczęcia rozmów w sprawie kupna udziałów należących do Skarbu Państwa w Presspublice, wydającej m.in. "Rzeczpospolitą" - powiedział doradca Gremi Media Jarosław Knap.
więcej
|
|
"Poradnik Domowy" nowym liderem, "Olivia" w dół o 40 proc.
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w kwietniu br. spadki sprzedaży. Zyskał tylko “Poradnik Domowy”, który dzięki obniżce ceny o 1 zł wskoczył na pozycję lidera. Największy spadek dotknął pisma “Olivia”.
więcej
|
|
Koniec "News of the World". W niedzielę pożegnał się z czytelnikami
"Dziękujemy & Żegnajcie" - takie słowa ukazały się w niedziele na tytułowej stronie ostatniego wydania brytyjskiego tabloidu "News of the World", który został zamknięty przez jego właściciela Ruperta Murdocha po ujawnieniu zataczającej coraz szersze kręgi afery podsłuchowej.
więcej
|
|
"Gala" dalej traci najwięcej, zyskuje "Show"
W kwietniu br. w segmencie pism people wzrost sprzedaży zanotował tylko magazyn “Show”. “Gala”, która w połowię kwietnia br. została odświeżona i stała się dwutygodnikiem, znów zakończyła miesiąc z największym spadkiem.
więcej
|
|
Magierowski nadal wicenaczelnym "Rzeczpospolitej", ale ma mniej obowiązków
Marek Magierowski zachował tytuł zastępcy redaktora naczelnego “Rzeczpospolitej” (Presspublica), ale ma mniejsze kompetencje niż pozostali zastępcy Pawła Lisickiego.
więcej
|
|
"Pani Domu" z wyższą ceną, zdrożeje "Przyjaciółka"?
Dwutygodnik “Pani Domu” (Edipresse Polska) od numeru, który ukaże się w poniedziałek 11 lipca br., zdrożeje o 10 groszy i będzie kosztować 0,99 zł. Wydawca podwyżkę tłumaczy wzrostem kosztów dystrybucji i papieru.
więcej
|
|
Internet |
|
|
YouTube testuje nowy wygląd - Cosmic Panda
YouTube zaprasza użytkowników do testowania nowego wyglądu strony o nazwie Cosmic Panda.
więcej
|
|
Google do firm: nie twórzcie profili w Google+ (wideo)
Google ujawniło, że pracuje nad odsłoną projektu Google+ skierowaną do firm. Gigant prosi marki aby na razie wstrzymały się z tworzeniem profili w nowym serwisie.
więcej
|
|
Ofensywa internetowa PO na wybory
PO przygotowuje nowy serwis internetowy, m.in. o kandydatach tej partii w jesiennych wyborach parlamentarnych - poinformowała posłanka Agnieszka Pomaska. Nowy serwis jest na etapie testów. PO liczy, że zostanie uruchomiony jeszcze w lipcu.
więcej
|
|
PiS postawi w internecie na popularność Jarosława Kaczyńskiego
PiS zapowiada, że w nadchodzącej kampanii wyborczej partii internet odegra znacznie większą rolę niż poprzednio. Politycy PiS nie zdradzają szczegółów kampanii, ale zapowiadają niespodzianki - chcą m.in. wykorzystać popularność Jarosława Kaczyńskiego w sieci.
więcej
|
|
SLD na wybory stawia na internet
SLD przygotowuje kampanię wyborczą w internecie, która tym razem ma być wyjątkowo intensywna. Sojusz ma być obecny na portalach społecznościowych, studenckich i You Tube. W przygotowaniu jest też strona internetowa poświęcona programowi SLD i wirtualne biuro Sojuszu na portalu Second Life.
więcej
|
|
Twitter chce zebrać 400 mln USD, wartość serwisu - 8 mld USD
Twitter jest blisko pozyskania nowych środków na swoją działalność, a według ostatnich doniesień wycena serwisu może sięgnąć nawet 8 miliardów dolarów.
więcej
|
|
GG Network: nie jesteśmy w Mobilvi. Mobilvi: to nieprawda
Zarząd GG Network zaprzeczył podanej przez Mobilvi informacji o rozpoczęciu współpracy reklamowej z tą siecią. Tymczasem prezes Mobilvi twierdzi, że GG Network już w czerwcu pozwoliło o tym informować.
więcej
|
|
Skype: 300 mln minut rozmów wideo w miesiącu
Połączenia wideo wykonywane w jednym miesiącu przez użytkowników komunikatora Skype trwają łącznie 300 milionów minut - poinformował Tony Bates, dyrektor wykonawczy internetowej firmy.
więcej
|
|
Gmail z nowymi stylami skrzynki odbiorczej
Google wprowadziło do Gmaila nowe style skrzynki odbiorczej, które mają pomóc użytkownikom w zarządzaniu otrzymywanymi wiadomościami.
więcej
|
|
Grupa Adweb otwiera studio programistyczne CodeFathers
Grupa Adweb w ramach jednej ze swoich marek - agencji interaktywnej Adweb - oficjalnie otworzyła studio programistyczne Codefathers.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Małgorzata Zaborowska - prezes agencji United PR
Z Małgorzatą Zaborowską, prezesem zarządu agencji United PR/Ketchum rozmawiamy m.in. o sytuacji na polskim rynku usług PR, jego ewolucji w ciągu ostatnich 20 lat, PR politycznym i działaniach promocyjnych podejmowanych przez główne polskie ugrupowania.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|