|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wprost" powalczy w sądzie o tytuł i logo z ,,Wprost Przeciwnie"
- Tytuł “Wprost Przeciwnie” został rok temu zarejestrowany w sądzie - mówi nam Tomasz Sommer współwłaściciel firmy 3S Media, która pracuje nad nowym tygodnikiem. PMPG, wydawca “Wprost”, grozi krokami prawnymi, jeśli taki tytuł pojawi się na rynku.
więcej
|
|
TVN stawia na własną telenowelę, a nie na format
Nowa telenowela, która na początku 2012 roku zastąpi na antenie TVN serial “Prosto w serce”, będzie produkcją wymyśloną w całości przez scenarzystów stacji, a nie adaptacją latynoamerykańskiej opowieści.
więcej
|
|
Eksperci: ITI chce sprzedać TVN wraz z platformą "n" i Onet.pl
Eksperci uważają, że Grupa ITI będzie chciała sprzedać TVN wraz z Grupą Onet.pl i platformą "n". Wskazują też, że ewentualna transakcja nie będzie miała wpływu na polski rynek medialny.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na własną telenowelę, a nie na format
Nowa telenowela, która na początku 2012 roku zastąpi na antenie TVN serial “Prosto w serce”, będzie produkcją wymyśloną w całości przez scenarzystów stacji, a nie adaptacją latynoamerykańskiej opowieści.
więcej
|
|
Eksperci: ITI chce sprzedać TVN wraz z platformą "n" i Onet.pl
Eksperci uważają, że Grupa ITI będzie chciała sprzedać TVN wraz z Grupą Onet.pl i platformą "n". Wskazują też, że ewentualna transakcja nie będzie miała wpływu na polski rynek medialny.
więcej
|
|
Polsat dogonił TVP1, która znowu pobiła swój niechlubny rekord
Duże zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1, ale jej przewaga na drugim Polsatem to mniej niż błąd statystyczny. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Miliony widzów oglądało mecze polskich siatkarzy w Ergo Arenie. Rekord Polsatu Sport
Mecze Polaków w ramach finałowego turnieju Ligi Światowej, rozgrywanego w gdańskiej Ergo Arenie, przyciągnęły przed ekrany Polsatu i Polsatu Sport średnio 2,38 mln widzów. Wygrane spotkanie z Argentyną o trzecie miejsce zainteresowało 2,2 mln widzów.
więcej
|
|
Kanały dla dzieci: Polsat JimJam podwoił udział, duży spadek CBeebies
W czerwcu br. największy, ponad 100-proc. wzrost oglądalności w segmencie kanałów dla dzieci zanotował Polsat JimJam, niewiele mniej zyskał też Nickelodeon. Najwięcej stracił z kolei kanał CBeebies. Liderem segmentu, mimo spadku, pozostał zaś Disney Channel.
więcej
|
|
Lato w Eska TV: prezenterki w bikini i wybory miss (foto)
W letniej ramówce kanału muzycznego Eska TV znalazły się dwie nowe pozycje programowe: “Summer City” oraz “Miss Club Poland”.
więcej
|
|
Czwórka - Radio na Wizji w Multimedia Polska
Kanał telewizyjny Czwórka - Radio na Wizji dołączył w piątek 8 lipca br. do oferty sieci kablowej Multimedia Polska. Stacja znalazła się w cyfrowym pakiecie Komfort.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Słowa prawdy" do premiera Tuska w spotach PiS-u. Plagiat spotu z USA? (wideo)
Do emisji w telewizji i radiu trafiły nowe spoty PiS-u, w których różni ludzie deklarują: „Panie premierze Tusk, panu już dziękuję”. Spoty są zainspirowane niedawną reklamą amerykańskiej Partii Republikańskiej.
więcej
|
|
Małaszyński, Richardson i Brodnicki ,,dzięki pandzie" w kampanii WWF
Pod hasłem „Zrobiłem to dzięki pandzie” ruszyła kampania WWF z udziałem Pawła Małaszyńskiego, Moniki Richardson i Pascala Brodnickiego. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.
więcej
|
|
Change Integrated ma już następcę Roberta Witkowskiego
Przedstawiciele Change Integrated zapewniają, że został już wybrany nowy dyrektor kreatywny agencji. Z firmą żegna się pełniący poprzednio tę funkcję Robert Witkowski.
więcej
|
|
O-Okularnik: Polskie Radio i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym dla wykształconych
Polskie Radio i Agora wprowadziły do swoich ofert wspólny pakiet reklamowy O-Okularnik. Obejmuje on stacje i pasma skierowanego do wykształconych ludzi z miast.
więcej
|
|
Kibice reklamują Żabkę (nowy spot - wideo)
Do emisji trafia kolejny spot Żabki w ramach bieżącej kampanii reklamowej. Odpowiadają za nią firmy Ambasada Brand Communications i PRO Media House.
więcej
|
|
Internetowy konkurs z dziewczynami w wakacyjnej kampanii Axe
Trwa wakacyjna kampania promująca żele Axe (Unilever). W ramach akcji - realizowanej przez firmy Tequila\Polska, E-Graphics, Extreme Young, Streetcom Media Direction OMD i TBWA\PR - rusza internetowe głosowanie na dziewczyny tej marki.
więcej
|
|
Nowe witryny w sieciach tematycznych IDMnet
Do IDMnet dołączyły nowe witryny, które wzbogacą ofertę sieci tematycznych. Serwisy Familie.pl i Zapytajpolozna.pl dołączą do sieci 4clover i ZdrowieNet, a współpracę z witrynami Mieszkaniezpomyslem.pl i Chemia-budowlana.pl nawiązała sieć Budowia.
więcej
|
|
"Trzymaj z TUI" - ruszyła druga edycja programu partnerskiego TUI
Wystartowała II edycja programu partnerskiego dla firmy TUI Poland skierowanego do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday.
więcej
|
|
Anna Pisarska i Adam Sierociński tworzą team kreatywny w Scholz & Friends
Od lipca do zespołu kreacji agencji Scholz & Friends Warszawa dołączył juniorski team kreatywny: Anna Pisarska i Adam Sierociński.
więcej
|
|
Piotr Markowski dyrektorem w Polskim Centrum Marketingowym
W lipcu do zespołu Polskiego Centrum Marketingowego dołączył Piotr Markowski, który objął stanowisko dyrektora działu doradców klienta.
więcej
|
|
Oshee oficjalnym napojem izotonicznym koszykarskich reprezentacji Polski
Oshee zostało oficjalnym napojem izotonicznym reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn w koszykówce.
więcej
|
|
Smartlink będzie promować Łódź jako miasto innowacji
Firma Smartlink wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej „Łódź - Miasto Innowacji”. Akcja obejmie m.in. konferencję i konkurs dla przedsiębiorców.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" powalczy w sądzie o tytuł i logo z ,,Wprost Przeciwnie"
- Tytuł “Wprost Przeciwnie” został rok temu zarejestrowany w sądzie - mówi nam Tomasz Sommer współwłaściciel firmy 3S Media, która pracuje nad nowym tygodnikiem. PMPG, wydawca “Wprost”, grozi krokami prawnymi, jeśli taki tytuł pojawi się na rynku.
więcej
|
|
Gremi Media: Hajdanowicz ma pieniądze na kupno Presspubliki. To nie Leszek Czarnecki
Gremi Media zapewnia, że ma pieniądze na zakup całej Presspubliki, czyli udziałów należących do Mecomu i Skarbu Państwa - powiedział w poniedziałek doradca Gremi Media Jarosław Knap. Presspublica to wydawca m.in. "Rzeczpospolitej".
więcej
|
|
Prezydent Sopotu chce 500 tys. złotych od "Rzeczpospolitej"
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski złożył pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko "Rzeczpospolitej", która opisywała tzw. aferę sopocką. Karnowski uznaje "aferę" za pomówienie i domaga się przeprosin oraz pół miliona złotych odszkodowania.
więcej
|
|
Tylko "Pani Domu" zyskała, liderem "Przyjaciółka"
W kwietniu 2011 roku jedynie “Pani Domu” zanotowała wzrost sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Pozycję lidera segmentu, mimo spadku, zachowała “Przyjaciółka”, a najwięcej straciła “Tina”.
więcej
|
|
Złote Tarasy mają swój magazyn
We wtorek 12 lipca br. ukaże się pierwszy numer magazynu “Z” adresowanego dla klientów warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Za przygotowywanie pisma odpowiada firma Valkea Media Custom Publishing.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Małgorzata Zaborowska - prezes agencji United PR
Z Małgorzatą Zaborowską, prezesem zarządu agencji United PR/Ketchum rozmawiamy m.in. o sytuacji na polskim rynku usług PR, jego ewolucji w ciągu ostatnich 20 lat, PR politycznym i działaniach promocyjnych podejmowanych przez główne polskie ugrupowania.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|