|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Hubert Urbański poprowadzi "The Voice" w TVP 2
Hubert Urbański zostanie gospodarzem nowego talent show TVP 2 “The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Prezenter podpisał już umowę z producentem i od dziś bierze udział w kampanii promującej castingi do programu.
więcej
|
|
Jakie tytuły prasowe czytają Polacy?
“Tele Tydzień” to najpopularniejszy tytuł prasowy w Polsce i zarazem najchętniej czytany tygodnik. Wśród dzienników prowadzi “Gazeta Wyborcza” przed “Faktem”. Raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Canal+: zmiana nazw stacji, cała oferta w HD
Stałe sportowe pasmo w Canal+, Canal+ Gol zamiast Canal+ Sport 2 , a Canal+ Weekend za Canal+ Gol - takie zmiany od 30 lipca br. czekają abonentów płatnego pakietu Canal+. Na jesień nadawca zapowiada natomiast uruchomienie kolejnych wersji HD swoich stacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
Eksperci o spocie PiS-u: dziura w drodze - nie, wykluczenie - tak
Spot wyborczy PiS-u „Słowa prawdy” zbiera mieszane opinie ekspertów. Dość dobrze oceniany jest sam przekaz, natomiast gorzej - jego forma, inspirowana reklamą amerykańskiej partii republikańskiej.
więcej
|
|
Ryszard Krajewski: 3D to przyszłość świata telewizji
- Należę do absolutnych entuzjastów telewizji 3D i jestem przekonany, że będzie to standard przyszłej telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, właściciel spółki Astro, która uruchomiła kilka dni temu trzy polskie kanały 3D.
więcej
|
,,Wprost" powalczy w sądzie o tytuł i logo z ,,Wprost Przeciwnie"
|
Dlaczego ITI sprzedaje TVN? Eksperci: kłótnia między Wejchertami a Walterami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Hubert Urbański poprowadzi "The Voice" w TVP 2
Hubert Urbański zostanie gospodarzem nowego talent show TVP 2 “The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Prezenter podpisał już umowę z producentem i od dziś bierze udział w kampanii promującej castingi do programu.
więcej
|
|
Canal+: zmiana nazw stacji, cała oferta w HD
Stałe sportowe pasmo w Canal+, Canal+ Gol zamiast Canal+ Sport 2 , a Canal+ Weekend za Canal+ Gol - takie zmiany od 30 lipca br. czekają abonentów płatnego pakietu Canal+. Na jesień nadawca zapowiada natomiast uruchomienie kolejnych wersji HD swoich stacji.
więcej
|
|
Co z przejęciem Aster przez UPC? UOKiK stawia warunki
Aby przejęcie sieci kablowej Aster przez UPC Polska nie zagroziło konkurencji, UPC powinno sprzedać krakowską część Aster. To wniosek z badania przeprowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, do którego dotarła “Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
"Tylko muzyka 2": rusza 5-dniowy casting z jury
W przyszłym tygodniu startują jurorskie castingi do drugiej edycji talent show Polsatu “Tylko muzyka. Must be the music”. Przesłuchania odbywać się będą przez pięć dni w warszawskim Teatrze Roma.
więcej
|
|
Lifestyle: TLC znów liderem, kanały TVN tuż za nim
TLC w czerwcu br. ponownie był najpopularniejszym kanałem lifestylowym. Pozycje na podium utrzymały też stacje TVN Style i TVN Turbo, notując lekkie wzrosty, dalej rosły też kanały Polsatu. Największy spadek dotknął zaś BBC Lifestyle.
więcej
|
|
,,W starym kinie" promuje telewizję cyfrową (wideo)
Do emisji trafia pierwszy spot informujący o starcie w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamę - nawiązującą do programu „W starym kinie” - przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
TVP 2 reklamuje castingi do "The Voice of Poland" (foto)
Telewizyjna Dwójka rozpoczyna pierwszy etap kampanii reklamowej nowego talent show “The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Działania promować będą internetowy casting do programu.
więcej
|
|
BBC Worldwide z przychodami na poziomie 1,2 mld funtów
Spółka BBC Worldwide zanotowała w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca br. przychody na poziomie 1157,7 mld funtów, czyli 7,8 proc. wyższe niż rok wcześniej - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
PKP Intercity z programem ,,Kierunek wakacje" w Tele5
Tele5 wprowadza do ramówki program„Kierunek wakacje”. Projekt realizowany jest wspólnie ze spółką PKP Intercity.
więcej
|
|
Bezpłatna naziemna telewizja cyfrowa. Jakie korzyści daje cyfrowa telewizja?
Możliwość odbioru telewizji cyfrowej nie jest już zarezerwowana wyłącznie dla abonentów płatnych platform satelitarnych i kablowych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
GroupM: w 2011 r. globalne nakłady na reklamę wzrosną o 4,8 proc.
.W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę wyniosą 505,8 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Mroźna świeżość reklamuje Garnier Mineral X-treme Ice (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa dezodorantów Garnier Mineral X-treme Ice (L’Oréal). Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Aktywnie goi" w reklamie Nexcare 360° (wideo)
W telewizji, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa plastrów opatrunkowych Nexcare 360° (3M Poland). Akcję pod hasłem „Nexcare: Aktywnie goi” przygotowały firmy Euro RSCG 4D i MEC.
więcej
|
|
Wielkie rapowanie reklamuje McWrap w McDonald's (wideo)
W restauracjach McDonald’s ruszyła promocja McWrap. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB, Tribal DDB i Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Stop dyskryminacji przedsiębiorców" w kampanii Idea Banku
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa Idea Banku. Akcję pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” przygotowały firmy Lampa, MediaVest i Sales & More.
więcej
|
|
San Markos będzie reklamować Termisil
Agencja San Markos przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową szkła żaroodpornego Termisil produkowanego przez Termisil Hutę Szkła Wołomin. Akcja potrwa do końca br.
więcej
|
|
,,Nie pytaj! Odpowiadaj!" w konkursie Cinema City
Pod hasłem „Nie pytaj! Odpowiadaj!” rozpoczął się internetowy konkurs promujący Cinema City. Akcję wspierają działania reklamoe prowadzone przez firmy Saatchi &Saatchi, Mediacom i Genesis PR.
więcej
|
|
Kina Max-Film: z New Age Media do KinAds
Z początkiem sierpnia firma KinAds przejmuje obsługę reklamową sieci kin Max-Film. Poprzednio zajmowało się tym New Age Media.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W polskim internecie najszybciej ładuje się Allegro (infografika)
Wśród najpopularniejszych polskich stron internetowych najszybciej wyświetla się użytkownikom Allegro.pl. Ogółem czołowe serwisy ładują się szybciej niż rok temu.
więcej
|
|
Właściciel Allegro inwestuje w Turcji
Kontrolujący portal Allegro.pl holding Naspers kupił 71,2 proc. udziałów w tureckim klubie zakupowym Markafoni.
więcej
|
|
Google+ ma już 10 mln użytkowników, wkrótce dwa razy więcej
Z nieoficjalnych statystyk wynika, że nie będący jeszcze dostępny dla wszystkich serwis społecznościowy Google+ ma już 10 milionów użytkowników, a wkrótce liczba ta podwoi się.
więcej
|
|
40 proc. użytkowników polskich stron o modzie i urodzie to mężczyźni
Wśród polskich internautów odwiedzających serwisy o modzie i urodzie aż 40 proc. stanowią mężczyźni. Najczęściej z takich stron korzystają osoby mające poniżej 35 lat.
więcej
|
|
,,Czy jarasz się Polską?" - Allegro promuje otoWakacje.pl w Facebook Places (wideo)
W internecie trwa kampania „Czy jarasz się Polską?” promująca serwis ogłoszeń turystycznych otoWakacje.pl należący do Grupy Allegro. Akcja - wykorzystująca Facebook Places - jest prowadzona wspólnie z agencjami 121PR i Ciszewski PR.
więcej
|
|
Wirtualna Polska na sprzedaż? Grupa TP: nie sprzedajemy WP
„Puls Biznesu” podał, że Grupa TP zamierza sprzedać Wirtualną Polskę. W odpowiedzi koncern oświadczył, że nie rozpoczął procedury sprzedaży portalu.
więcej
|
|
Donald Tusk o blokowaniu i filtrowaniu stron internetowych
Dostęp do informacji publicznej, a także kwestie blokowania i filtrowania stron internetowych - to tematy środowej dyskusji premiera Donalda Tuska z przedstawicielami organizacji pozarządowych, przedsiębiorców, ekspertami i blogerami.
więcej
|
|
ipla z Vivarto ma tysiąc filmów
W ipli pojawiły się filmy z oferty firmy dystrybucyjnej Vivarto. Ogółem w aplikacji jest dostępnych już ponad tysiąc pełnometrażowych produkcji.
więcej
|
|
FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu
Firma e-mail marketingowa FreshMail stworzyła nową wersję swojego systemu - FreshMail v 4.2.
więcej
|
|
Bosch: nowy serwis dla specjalistów Junkers
Bosch uruchomił nowy serwis internetowy dla specjalistów zajmujących się serwisowaniem i montażem urządzeń marki Junkers. Serwis będzie wspierał kampanię komunikacyjną Bosch skierowaną do profesjonalistów.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ponad 80 proc. Polaków zadowolonych z życia. Diagnoza Społeczna 2011
Coraz więcej Polaków jest zadowolonych z życia, coraz więcej oszczędza i mniej pali, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosło bezrobocie i zwiększyła się liczba osób nadużywających alkoholu - wynika ze wstępnych wyników Diagnozy Społecznej 2011.
więcej
|
|
"Own the future - One GfK" - nowa strategia grupy GfK
Firma badawcza GfK zapowiedziała wprowadzenie od 1 stycznia 2012 roku nowej strategii, która ma uwzględniać zmiany i innowacje pojawiające się w obrębie badań rynkowych.
więcej
|
|
Jaki jest Donald Tusk? Sympatyczny, inteligentny, przystojny. Dużo mówi, mało robi
Premier Donald Tusk jest sympatyczny, przystojny i inteligentny, ale dużo mówi, mało robi, a na jego słowach nie można polegać - taki obraz szefa rządu wyłania się z badania "Portret Donalda Tuska po trzech latach sprawowania urzędu" zrealizowanego przez CBOS.
więcej
|
|
Wybory parlamentarne: PO popiera 45 proc. Polaków, PiS - 28 proc.
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w połowie lipca, wygrałaby je Platforma Obywatelska, uzyskując 45 proc. głosów - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP. Na drugim miejscu znalazłoby się PiS z 28 proc. poparciem. Do Sejmu weszłyby też SLD i PSL.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Małgorzata Zaborowska - prezes agencji United PR
Z Małgorzatą Zaborowską, prezesem zarządu agencji United PR/Ketchum rozmawiamy m.in. o sytuacji na polskim rynku usług PR, jego ewolucji w ciągu ostatnich 20 lat, PR politycznym i działaniach promocyjnych podejmowanych przez główne polskie ugrupowania.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|