|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 24 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Znika "Szymon Majewski Show", będzie nowy program
W jesiennej ramówce TVN nie będzie kolejnego sezonu programu “Szymon Majewski Show”. Popularny showman nie znika jednak z anteny stacji, poprowadzi nowy program “ADHD TV”.
więcej
|
|
Gazety z reklam: ,,Super Express" i ,,PB" mocno w górę, ,,GW" w dół
W I półroczu br. gazety zarobiły z reklam prawie 5 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największe wzrosty „Super Express”, „Echo Miasta” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Megapanel z maja: NK.pl w dół, Facebook coraz bliżej
W maju br. NK.pl straciła ponad 750 tys. użytkowników, przez co została wyprzedzona przez YouTube’a oraz strony Gazeta.pl i Allegro.pl. Od zasięgu Facebooka dzieli ją już tylko niecałe 550 tys. real users.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
290 mln zł na reklamę outdoorową - 3 proc. w dół (raport)
W I półroczu br. na reklamę out of home wydano w Polsce 287,9 mln zł, czyli 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Ponad 8 mln zł z tej kwoty przypadło na reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej.
więcej |
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2011 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej |
|
Grzegorz Cydejko: Pomoże tylko odpartyjnienie mediów publicznych
- Jeśli chodzi o „Wiadomości” z czasów poprzedniej i obecnej koalicji rządzącej, to różnica w redagowaniu tego programu jest nieznaczna - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Cydejko, prezes zarządu Oddziału Warszawskiego SDP.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Znika "Szymon Majewski Show", będzie nowy program
W jesiennej ramówce TVN nie będzie kolejnego sezonu programu “Szymon Majewski Show”. Popularny showman nie znika jednak z anteny stacji, poprowadzi nowy program “ADHD TV”.
więcej
|
|
87 proc. Polaków będzie miało od sierpnia dostęp do naziemnej telewizji cyfrowej
Od 1 sierpnia 87 proc. Polaków będzie miało dostęp do programów nadawanych na drugim multipleksie cyfrowym - TVN, TVN7, Polsatu, Polsatu Sport News, TV4, TV6 i TV Puls. Obecnie sygnał dociera do 46 proc populacji - poinformował dyrektor w TP EmiTel Piotr Siemieniec.
więcej
|
|
TVP odpowiada SDP: dziennikarze podpisują oświadczenia dotyczące etyki
- Dziennikarze TVP mają obowiązek zapoznania się z zasadami etyki i podpisania oświadczenia w tej sprawie - tak Telewizja Polska odpowiada na postulat Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich dotyczącej wpisania do umów dziennikarskich klauzul etycznych.
więcej
|
|
Kanał TV 6 nadawać będzie dłużej
Nadający w ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał TV 6 w sierpniu br. wydłuży godziny nadawania. W ramówce pojawią się też nowe pozycje programowe, w tym programy znane z anteny siostrzanej TV 4.
więcej
|
|
Tour de Pologne w TVP - plan relacji
31 lipca startuje wyścig kolarski Tour de Pologne. Potrwa do 6 sierpnia, a liczy 7 etapów. Transmisje znajdą się w TVP 1, TVP SPORT, TVP HD i na stronie internetowej sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Ryszard Krajewski - telewizja 3D to przyszłość
Z Ryszardem Krajewskim, większościowym udziałowcem spółki Astro i fascynatem telewizji 3D, rozmawiamy o potencjale telewizji trójwymiarowej w Polsce, planach stworzenia nowych kanałów w formacie 3D oraz atrakcyjnych formatach telewizyjnych.
więcej
|
|
Agata Młynarska, szef nowych projektów w Polsacie
Z Agatą Młynarską rozmawiamy o jej autorskim serwisie internetowym onaonaona.com, podejściu do reklamy, wieloletnich doświadczeniach telewizyjnych, ramówce Polsatu oraz wspomnieniach z pracy w TVP2, jak również m.in. o jej zawodowej relacji z Niną Terentiew.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety z reklam: ,,Super Express" i ,,PB" mocno w górę, ,,GW" w dół
W I półroczu br. gazety zarobiły z reklam prawie 5 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największe wzrosty „Super Express”, „Echo Miasta” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
290 mln zł na reklamę outdoorową - 3 proc. w dół (raport)
W I półroczu br. na reklamę out of home wydano w Polsce 287,9 mln zł, czyli 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Ponad 8 mln zł z tej kwoty przypadło na reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej.
więcej
|
|
Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?
Świadomie aczkolwiek często niechętnie, po prostu płynąc z prądem, stajemy się uczestnikami procesów, które na trwałe kształtują przyszłość mediów i tego, gdzie nasi potencjalni konsumenci, klienci inwestują swój wolny czas i emocje.
więcej
|
|
Fabio - nowy Old Spice Guy (wideo)
Old Spice rozpoczął nową kampanię reklamową, w której Isaiah Mustafę w roli Old Spice Guya zastępuje włoski model i aktor Fabio Lanzoni.
więcej
|
|
Bankowcy uważają, że reklamy usług finansowych są zbyt agresywne
70 proc. bankowców uważa, że reklamy usług bankowych nie mówią całej prawdy o oferowanych produktach finansowych - wynika z sondażu przeprowadzonego przez TNS Pentor. Połowa badanych uważa, że przekazy reklamowe są zbyt agresywne.
więcej
|
|
Dariusz Michalczewski: Black Energy Drink zbyt podobny do Tigera
Fundacja Dariusza Michalczewskiego protestuje przeciwko wyglądowi puszek Black Energy Drinku (produkowanego przez FoodCare), które są wykorzystywane w trwającej właśnie kampanii reklamowej tego napoju. Zdaniem fundacji są one zbyt podobne do opakowań Tigera.
więcej
|
|
Kampania wyborcza bez billboardów i spotów? Co zrobią PO, PiS, SLD, PSL i PJN
Politycy PiS, SLD, PSL i PJN twierdzą, że wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. spotów i billboardów, w niewielkim stopniu zmieni ich strategię wyborczą. PiS apeluje do PO, by nie korzystała z takich instrumentów; Platforma nie podjęła jeszcze decyzji w tej sprawie.
więcej
|
|
"Pora na pomidora" - ruszyła kampania promocyjna polskich warzyw
"Pora na pomidora" - pod takim hasłem rozpoczęła się promocja polskich warzyw. Kampanię BezpieczneWarzywa.pl, promującą polskie produkty, zainaugurował w piątek w Warszawie minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki.
więcej
|
|
Tatra w odświeżonych opakowaniach
Piwo Tatra jest dostępne w sprzedaży w zmienionych butelkach i puszkach. Na zlecenie Grupy Żywiec zaprojektowała je agencja BNA.
więcej
|
|
303 będzie reklamować nową przekąskę PepsiCo
Agencja 303 będzie obsługiwała reklamowo nową markę PepsiCo z portfolio przekąsek. Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group
Dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Boiron produkującej leki homeopatyczne. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.
więcej
|
|
Wiara.pl: z IDMNet do Evolution
Evolution Media Net podpisało umowę z serwisami z grupy Wiara.pl: wiara.pl, gosc.pl, malygosc.pl. Wcześniej serwisy te obsługiwała sieć reklamowa IDMnet.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety z reklam: ,,Super Express" i ,,PB" mocno w górę, ,,GW" w dół
W I półroczu br. gazety zarobiły z reklam prawie 5 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największe wzrosty „Super Express”, „Echo Miasta” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Grzegorz Cydejko: Pomoże tylko odpartyjnienie mediów publicznych
- Jeśli chodzi o „Wiadomości” z czasów poprzedniej i obecnej koalicji rządzącej, to różnica w redagowaniu tego programu jest nieznaczna - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Cydejko, prezes zarządu Oddziału Warszawskiego SDP.
więcej
|
|
"Wprost" zatrudnia byłe dziennikarki "Przekroju" i "DGP"
Od lipca br. nową dziennikarką działu kultura tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) została Małgorzata Sadowska, a od 1 sierpnia do tego działu dołączy też Marta Strzelecka.
więcej
|
|
Filmowa seria ,,Mumia" z ,,Gazetą Wyborczą" za 35,97 zł
Od wtorku przez trzy dni z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić płyty DVD z trzema kolejnymi częściami filmu „Mumia”.
więcej
|
|
"Newsweek Historia" już w sprzedaży
W poniedziałek 25 lipca br. na rynku pojawiło się wydanie specjalne tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zatytułowane “Newsweek Historia”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Megapanel z maja: NK.pl w dół, Facebook coraz bliżej
W maju br. NK.pl straciła ponad 750 tys. użytkowników, przez co została wyprzedzona przez YouTube’a oraz strony Gazeta.pl i Allegro.pl. Od zasięgu Facebooka dzieli ją już tylko niecałe 550 tys. real users.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2011 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Polskie strony na Facebooku: kiedy najwięcej wpisów, komentarzy i like'ów?
Na polskich fanpage’ach na Facebooku najwięcej komentarzy pojawia się wieczorem. Natomiast przycisk „Lubię to!” częściej jest klikany przed południem.
więcej
|
|
Google+ w trzy tygodnie zdobył 20 mln użytkowników
W ciągu pierwszych trzech tygodni od uruchomienia serwis społecznościowy Google+ zdobył około 20 milionów użytkowników z całego świata.
więcej
|
|
Strona Kasi Tusk usunięta z Facebooka
Fanpage fotobloga współprowadzonego przez Kasię Tusk został usunięty z Facebooka. Córka premiera postanowiła więc założyć nowy.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków korzysta z bankowości internetowej. 16 mln w 2015 r.
Liczba aktywnych klientów bankowości internetowej przekroczy 10 mln na koniec września tego roku, zaś do 2015 roku sięgnie ok. 16 mln, prognozuje Związek Banków Polskich (ZBP).
więcej
|
|
Facebook dzieli się wpływami z reklam z Zyngą
Zynga ma zawarte porozumienie z Facebookiem, dzięki któremu otrzymuje część przychodu z reklam umieszczanych przy grach firmy dostępnych na stronach społecznościowego portalu.
więcej
|
|
Fałszywe zaproszenia do Google+
Firma Kaspersky Lab poinformowała o pojawieniu się ukierunkowanych ataków, których celem są użytkownicy nowego portalu społecznościowego Google+. Fałszywe zaproszenia do serwisu mogą instalować trojana, który kradnie dane dotyczące bankowości internetowej.
więcej
|
|
eBay: przychód w górę, ponad 1 mld USD dzięki PayPal
Portal aukcyjny eBay zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Apple zainteresowane Hulu
Apple rozważa złożenie oferty przejęcia internetowego serwisu wideo Hulu - podaje Bloomberg.
więcej
|
|
Więzienie za treści w internecie mogące być instruktażem dla terrorystów
Za treści rozpowszechniane w internecie mogące być instruktażem dla terrorystów będzie kara do pięciu lat więzienia - przewiduje nowelizacja kodeksu karnego, którą zajmuje się Sejm. ABW po zamachach w Oslo weryfikuje treści zamieszczane w sieci wiążące ten atak z Polską.
więcej
|
|
GetinBank.pl w nowej odsłonie od K2
Agencja K2 przeprowadziła rewitalizację portalu GetinBank.pl. Nowa strona odświeża, porządkuje i ujednolica sposób prezentowania oferty oraz wizerunek GetinBanku.
więcej
|
|
artflash interactive dla nowej marki "Nasz Kurczak"
Agencja artflash interactive stworzyła serwis konsumencki dla nowej marki produktów drobiowych od firmy Wipasz S.A. - "Nasz Kurczak".
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|