|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prasa |
|
|
Będzie wycena udziałów w Presspublice. Potem sprzedaż "Rzeczpospolitej"
Rada nadzorcza Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" podjęła we wtorek uchwałę, w której zobowiązała zarząd PWR do uzyskania wyceny udziałów w spółce Presspublica, należących do PWR.
więcej
|
|
"Świat Wiedzy" sprzedał już ponad 100 tys. egz.
Pierwszy numer popularnonaukowego miesięcznika “Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) sprzedał się już w liczbie co najmniej 100 tys. egz. - wynika ze wstępnych prognoz wydawcy.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" okroił dodatek "Kultura TV"
Od końca czerwca br. dodatek “Kultura TV”, dołączany w piątki do “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) ukazuje się w mniejszej objętości, a ostatnio z jego redakcją rozstały się dwie osoby. Wydawca zapewnia jednak, że nie ma planów likwidacji wkładki.
więcej
|
|
"Bloomberg Businessweek Polska" kompletuje redakcję
Krzysztof Adam Kowalczyk zostanie redaktorem prowadzącym szykowanego przez PMPG magazynu “Bloomberg Businessweek Polska”, zaś Michał Gajewski jest już jego wicenaczlenym. Na razie trzon redakcji stanowią głównie osoby pracujące w zamkniętym piśmie “?dlaczego”.
więcej
|
|
"Wróżka" z redaktor prowadzącą i kolejnymi zmianami
Od sierpnia br. redaktor prowadzącą miesięcznika “Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) została Dorota Jastrzębowska. Wydawca wprowadził też kolejne zmiany w magazynie.
więcej
|
|
"Playbox" stanie się miesięcznikiem
Magazyn o grach na konsole “Playbox” (Wydawnictwo Bauer), który dotychczas ukazywał się co dwa miesiące, od trzeciego numeru będzie wydawany już co miesiąc.
więcej
|
|
"Kaczor Donald" ma nowe logo i wyższą cenę
Tygodnik “Kaczor Donald” (Egmont Polska), od wydania, które ukazało się w środę 27 lipca br., zyskał odświeżone logo. Magazyn też zdrożał o 1 zł.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Dlaczego i po co blogują polskie firmy (raport)
Polskie firmy prowadzące blogi robią to przede wszystkim, żeby budować swój wizerunek ekspercki i mniej formalnie komunikować z klientami. Najczęściej decyzję o uruchomieniu bloga podejmuje właściciel, prezes lub dyrektor.
więcej
|
|
Facebook najpopularniejszy i jednocześnie najmniej lubiany. Szansa dla Google+?
Przed Google+ daleka droga do zdobycia pozycji jaką obecnie ma Facebook. Szansą dla nowego projektu internetowego giganta może być fakt, że jego konkurent nie ma zbyt dobrej opinii wśród użytkowników.
więcej
|
|
Domeny internetowe - kiedyś i teraz, w Polsce i na świecie (infografika)
Przedstawiamy infografikę pokazującą rozwój i ciekawe statystyki rynku domenowego w Polsce i globalnie. Ile działa ogółem adresów internetowych? Które z nich osiągnęły najwyższe ceny?
więcej
|
|
Facebook najszybszym i najstabilniejszym serwisem społecznościowym
Główna strona Facebooka kolejny kwartał z rzędu ładowała się szybciej niż jakiegokolwiek innego serwisu społecznościowego.
więcej
|
|
OS3 Group jesienią wejdzie na giełdę
OS3 Group planuje jesienią zadebiutować na rynku NewConnect. Chce pozyskać kapitał za rozwój swoich spółek i przejmowanie kolejnych podmiotów.
więcej
|
|
BRE Bank, Google i ITI wydały najwięcej na reklamę w polskim internecie
W I kwartale br. najwięcej na internetową reklamę graficzną w Polsce przeznaczył BRE Bank - ponad 30 mln zł. Natomiast wydatki wszystkich firm reklamujących się online wyniosły prawie 1,5 mld zł.
więcej
|
|
Google kupiło firmę PittPatt. Rozpoznawanie twarzy w Google+?
Google przejęło firmę PittPatt (Pittsburgh Pattern Recognition), która rozwija technologię rozpoznawania twarzy na zdjęciach i w materiałach wideo. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Iplex.pl: pakiet plus, Jerzy Stuhr w reklamie (wideo)
Serwis VOD Iplex.pl wprowadził płatny pakiet iplex plus. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Jerzego Stuhra, którą przygotowała firma Lightcraft.
więcej
|
|
Paweł Jędrak na czele strategii Adv.pl
Paweł Jędrak objął stanowisko dyrektora działu strategii w agencji interaktywnej Adv.pl (Grupa ADV). Wcześniej pracował m.in. w Philip Morris Polska i TP Internet.
więcej
|
|
Aero2: nowy sposób dystrybucji darmowego dostępu do internetu
Spółka Aero2 zobowiązała się zmienić sposób dystrybucji kart SIM umożliwiających dostęp do internetu oraz opłat z nią związanych.
więcej
|
|
Zynga wchodzi do Chin
Zynga wchodzi na chiński rynek z lokalną adaptacją jednej ze swoich popularnych gier społecznościowych.
więcej
|
|
Ruszył oficjalny Klub Kibica Reprezentacji Polski
Ruszył oficjalny Klub Kibica Reprezentacji Polski. Inicjatywa Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) ma zapewniać lepszą komunikację z kibicami, dostarczać im aktualne informacje oraz atrakcyjne oferty, produkty i usługi.
więcej
|
|
Amnon Bar-Lev prezesem Check Point
Amnon Bar-Lev został awansował na stanowisko prezesa działającej w dziedzinie bezpieczeństwa internetu firmy Check Point Software Technologies.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|