|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
3,84 mld zł na reklamę w I połowie 2011. Wzrost o 5/8 proc.
Dom mediowy MPG szacuje, że w I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,84 mld zł netto. Najmocniej wzrosły inwestycje marketingowe w internecie, natomiast spadły w gazetach, kinach i na outdoorze.
więcej
|
|
,,Nie wiąż się z papierosem" w telewizji, radiu i prasie (wideo)
Rusza kampania społeczna „Nie wiąż się z papierosem” organizowana przez Polską Unię Onkologii wspólnie z GlaxoSmithKline. Reklamy i serwis na potrzeby akcji przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej, Zielony Pomidor i Discipline Media Group.
więcej
|
|
David Beckham wprowadza nową linię bielizny z H&M
David Beckham nawiązał współpracę z Hennes & Mauritz (H&M), dzięki której nowa linia bielizny piłkarza będzie dostępna wyłącznie w sklepach szwedzkiej firmy odzieżowej.
więcej
|
|
,,Poczuj smak wielkiej niewiadomej" w promocji Tymbarku (wideo)
Rusza wakacyjna kampania promująca napoje i soki Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i prowadzą firmy Tequila\Polska, Codemedia i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Facebook: nowa strona zachęca firmy do reklamowania się w portalu
Firmy czekają na udostępnienie przez Google+ odsłony serwisu dopasowanej do ich potrzeb, a Facebook próbuje zachęcić biznes do reklamowania się na jego platformie.
więcej
|
|
Nokia zatrudnia agencję Inferno. Nowa globalna kampania
Agencja Inferno będzie odpowiedzialna za nową globalną kampanię reklamową Nokii.
więcej
|
|
Heidi Klum twarzą reklamową Franke
Modelka Heidi Klum będzie reklamować Franke, szwajcarską markę systemów kuchennych i sanitarnych oraz urządzeń dla gastronomii. Ma to odświeżyć wizerunek i sposób komunikacji brandu.
więcej
|
|
Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym
Wódki i nalewki Soplica (produkowane przez CEDC) trafiają do sprzedaży w zmienionych butelkach. Jednocześnie na rynek wprowadzany jest Spirytus Nalewkowy Soplicy.
więcej
|
|
Open Track - nowa platforma od Afilo. Ma obniżyć koszty działania spółki
Firma Afilo wdraża autorską platformę do zarządzania programami partnerskimi - Open Track. Finalne przejście na nowe rozwiązanie planowane jest na połowę sierpnia.
więcej
|
|
Brainshake będzie promować pkt.pl
Agencja Brainshake rozpoczyna stałą obsługę promocyjną pkt.pl. Dotychczas firmy współpracowały przy konkretnych kampaniach.
więcej
|
|
Francuska agencja Playsoft ma pierwszego polskiego klienta
Playsoft, francuska agencja tworząca treści na urządzenia mobilne i platformy społecznościowe, zaczyna aktywną działalność na polskim rynku.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|