|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Owsiak, Majewski, Solorz-Żak, "Uważam Rze" i Tok FM z szansami na Nagrodę Niptel
Na ostatecznej liście nominacji do Nagrody Mediów Niptel 2011 znaleźli się m.in.: Jerzy Owsiak, Szymon Majewski, Zygmunt Solorz-Żak, Polskie Radio, "Uważam Rze", TVP Kultura, Ewa Ewart i Radio Tok FM.
więcej |
|
"Gala" powyżej 100 tys. egz. po zmianach, "Viva!" do góry o 155 proc.
W maju br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Viva!”, której jednak jeden numer ukazał się w cenie 0,99 zł. Wynik powyżej 100 tys. egz. osiągnęła odświeżona i przekształcona w dwutygodnik w kwietniu “Gala”.
więcej |
|
Sieci radiowe: Eska liderem, zyskują Audytorium 17 i RMF Maxxx
Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały RMF Maxxx i Audytorium 17. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN 24 ma 10 lat, jak zmieniała się jej widownia?
10 lat temu, 9 sierpnia 2001 roku, ruszył kanał TVN 24 - pierwsza stacja informacyjna w Polsce. W pierwszym roku miała średnio 30 tys. widzów, obecnie każdą minutę jej programu ogląda niemal 200 tys. osób.
więcej
|
|
Owsiak, Majewski, Solorz-Żak, "Uważam Rze" i Tok FM z szansami na Nagrodę Niptel
Na ostatecznej liście nominacji do Nagrody Mediów Niptel 2011 znaleźli się m.in.: Jerzy Owsiak, Szymon Majewski, Zygmunt Solorz-Żak, Polskie Radio, "Uważam Rze", TVP Kultura, Ewa Ewart i Radio Tok FM.
więcej
|
|
Koniec serialu "Gotowe na wszystko"
Przedstawiciele stacji ABC potwierdzili, że emisja serialu "Gotowe na wszystko" zakończy się w 2012 roku.
więcej
|
|
Juliusz Braun: nie blokujemy produkcji filmu o żołnierzach wyklętych
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun wydał oświadczenie, w którym odpiera zarzuty zawarte w liście otwartym w sprawie filmu „Historia Roja czyli w ziemi lepiej słychać”.
więcej
|
|
Polsat Sport umocnił się na pozycji lidera, TVP Sport na minusie
Liderem oglądalności w lipcu br. był Polsat Sport, który swój wynik poprawił o 123 proc. Dynamiczne wzrosty zanotowało większość stacji, na czele z Orange Sport Info. Kanałem, który stracił najwięcej, był TVP Sport.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień Polsat News, tracą TVN i TVP2
Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1 a w grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
"Dragons' Den 2" w TV4: Marek Rusiecki nowym inwestorem
W jesiennej ramówce TV 4 znajdzie się druga edycja programu “Dragons' Den - jak zostać milionerem”. Wśród inwestorów formatu nie będzie już Krzysztofa Golonki, którego zastąpi wieloletni wspólnik Marek Rusiecki.
więcej
|
|
,,Zwariowane zadania" - nowy program iTV
Kanał iTV od sierpnia br. wprowadził do ramówki nowy program rozrywkowy “Zwariowane zadania”, który łączy w sobie humor i dużą dozę rywalizacji.
więcej
|
|
Sportklub zmienił stronę internetową (foto)
Kanał Sportklub uruchomił nową wersję swojej strony internetowej. Poza odmienioną szatą graficzną oferuje nowe rozwiązania i bardziej intuicyjną nawigację.
więcej
|
|
Biełsat promuje się przy granicy z Białorusią (foto)
Przy trzech polskich przejściach granicznych pojawiły się billboardy zachęcające do oglądania kanału Biełsat zamiast białoruskiej telewizji państwowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kuba Wojewódzki twarzą nowej akcji sieci Play (wideo)
Kuba Wojewódzki został ambasadorem akcji “Testuj smartfona”, organizowanej przez sieć komórkową Play. Showman zachęcać będzie do testowania smartfonów. Pojawi się w reklamach telewizyjnych, a także w prasie i na bilboardach.
więcej
|
|
Serce i Rozum z irokezem reklamują nową promocję Neostrady (wideo)
Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię nowej promocji Neostrady pod hasłem "Więcej swobody". Kreację akcji, w której występują Serce i Rozum, przygotowała agencja Publicis.
więcej
|
|
Unilever tnie wydatki marketingowe
W pierwszej połowie bieżącego roku Unilever zmniejszył swoje wydatki marketingowe o 1,5 proc. To reakcja na rosnące koszty działalności koncernu.
więcej
|
|
Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy ,,Tele Magazynu" i ,,Kropki TV"
Polskapresse, wydawca dodatku telewizyjnego „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca tygodnika telewizyjnego „Kropka TV, uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet, gwarantujący dotarcie do czytelników obu tytułów.
więcej
|
|
Warc obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę zwiększą się o 3,2 proc. wobec roku 2010.
więcej
|
|
Debiut jogurtu Premium Frutica wsparty kampanią (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca nowy produkt Bakomy - jogurt Premium Frutica w 100 proc. słodzony owocami. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Macroscope OMD oraz dział marketingu Bakomy.
więcej
|
|
"Wielka Loteria" w sieci Groszek, do wygrania trzy samochody
Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia - rozpoczyna "Wielką Loterię" dla swoich klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tys. złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova.
więcej
|
|
Emil Wiśniewski: z Netizens Peppermint do Brainshake
Emil Wiśniewski objął stanowisko senior copywritera w agencji Brainshake.
więcej
|
|
Magdalena Wojtan szefem nowego działu Mea Group
Magdalena Wojtan objęła stanowisko project managera odpowiedzialnego za dział BTL w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group. Dział BTL jest nową komórką w strukturze agencji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gala" powyżej 100 tys. egz. po zmianach, "Viva!" do góry o 155 proc.
W maju br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Viva!”, której jednak jeden numer ukazał się w cenie 0,99 zł. Wynik powyżej 100 tys. egz. osiągnęła odświeżona i przekształcona w dwutygodnik w kwietniu “Gala”.
więcej
|
|
"To & Owo TV" z nową szatą graficzną, ale będzie mniej stacji
Od wtorku 9 sierpnia br. tygodnik telewizyjny “To & Owo TV” (Wydawnictwo Bauer) ukazywać się będzie w nowej szacie graficznej. Zmieni się też sposób prezentacji programu telewizyjnego, ale zmniejszy się liczba prezentowanych stacji.
więcej
|
|
"Świat Wiedzy" zwiększa nakład, bo ma wysoką sprzedaż
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o powiększeniu nakładu drugiego numeru miesięcznika popularnonaukowego “Świat Wiedzy” do 240 tys. egz. Powodem jest wysoka sprzedaż pierwszego wydania pisma.
więcej
|
|
,,M jak mieszkanie" z nową dyrektor artystyczną
Paulina Ochnio-Przylipiak została nową dyrektor artystyczną miesięcznika „M jak mieszkanie” (Murator).
więcej
|
|
Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy ,,Tele Magazynu" i ,,Kropki TV"
Polskapresse, wydawca dodatku telewizyjnego „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca tygodnika telewizyjnego „Kropka TV, uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet, gwarantujący dotarcie do czytelników obu tytułów.
więcej
|
|
,,Wielka Wojna na Wschodzie" z ,,Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić płyty DVD z dwiema częściami serialu dokumentalnego „Wielka Wojna na Wschodzie” w którym widzowie mogą śledzić przebieg wojny polsko-bolszewickiej niemal dzień po dniu.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agata Młynarska, szef nowych projektów w Polsacie
Z Agatą Młynarską rozmawiamy o jej autorskim serwisie internetowym onaonaona.com, podejściu do reklamy, wieloletnich doświadczeniach telewizyjnych, ramówce Polsatu oraz wspomnieniach z pracy w TVP2, jak również m.in. o jej zawodowej relacji z Niną Terentiew.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|