|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 15 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coca-Cola przez trzy lata sponsorem Lechii Gdańsk
Przez najbliższe trzy lata Coca-Cola będzie sponsorem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. W ramach umowy na nowym stadionie Lechii będą też dostępne inne napoje produkowane przez Coca-Cola Poland Services.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro": 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.
W I połowie br. „Gazeta Wyborcza” zarobiła z reklam 70,3 mln zł, a „Metro” - 8,3 mln zł. To zaledwie 20 proc. cennikowych wpływów reklamowych tych dzienników.
więcej |
|
RP.pl przeprasza Ergo Hestię - ,,Puls Biznesu" udawał prezesa
Portal RP.pl zamieścił przeprosiny za podanie miesiąc temu nieprawdziwej informacji o odwołaniu Piotra Śliwickiego, prezesa Ergo Hestii. Redakcja wyjaśnia, że w błąd wprowadził ją... zastępca naczelnego „Pulsu Biznesu”, który podszył się pod Śliwickiego.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola przez trzy lata sponsorem Lechii Gdańsk
Przez najbliższe trzy lata Coca-Cola będzie sponsorem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. W ramach umowy na nowym stadionie Lechii będą też dostępne inne napoje produkowane przez Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro": 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.
W I połowie br. „Gazeta Wyborcza” zarobiła z reklam 70,3 mln zł, a „Metro” - 8,3 mln zł. To zaledwie 20 proc. cennikowych wpływów reklamowych tych dzienników.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki like'uje, taguje i zdrabnia w spotach Play (wideo)
Do emisji trafiły kolejnie dwie reklamy oferty „Testuj smartfona” w Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Za całą kampanię odpowiadają firmy Grey Group, Tank Production, Orka, Mediacom i K2.
więcej
|
|
Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje internet w UPC (wideo)
Z udziałem Katarzyny Pakosińskiej ruszyła kampania reklamowa internetu oferowanego przez UPC Polska. Akcję przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Arip i Media Vest.
więcej
|
|
Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż
Z początkiem sierpnia Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko dyrektora marketingu spółek z Grupy Paradyż. W przedsiębiorstwie pracuje od sześciu lat.
więcej
|
|
Malina Jankowska: z PricewaterhouseCoopers do Microsoftu
Malina Jankowska od początku lipca kieruje zespołem central marketing organization w polskim oddziale Microsoftu. Poprzednio pracowała w PricewaterhouseCoopers.
więcej
|
|
Cezary Ziemiński: z Brand Support do Nano
Cezary Ziemiński objął stanowisko creative group heada w agencji Nano należącego do PMPG. Do agencji dołączyły też trzy nowe account managerski.
więcej
|
|
Aldona Przewlekła quality assurance managerem w agencji Q
Agencja reklamowa Q utworzyła stanowisko związane z zarządzaniem jakością -quality assurance managera. Zajmie je Aldona Przewlekła, która wcześniej pracowała m.in. w mBanku.
więcej
|
|
Nutridrink promowany jako ,,polecany przez troskliwych opiekunów"
W internecie trwa kampania reklamowa Nutridrinka produkowanego przez Nutricia Advanced Medical Nutrition Polska (Grupy Danone). Akcję pod hasłem „Nutridrink polecany przez troskliwych opiekunów” przygotowała i realizuje firma ACR.
więcej
|
|
Zmiany personalne w Teja Tur
W dziale event agencji Teja Tur nastąpiły zmiany na trzech stanowiskach. Natalia Czapska objęła obowiązki creative managera, Joanna Repińska awansowała na event managera, a Magdalena Spica po stażu została junior event managerem.
więcej
|
|
Polscy koszykarze zagrają z orzełkiem na koszulkach
Koszykarze reprezentacji Polski podczas EuroBasketu 2011 na Litwie zagrają z godłem narodowym na koszulkach. Polski Związek Koszykówki otrzymał zgodę na używanie tego emblematu od FIBA Europe.
więcej
|
|
Martyna Adamczyk kierownikiem działu call centre w Provident Polska
Martyna Adamczyk objęła stanowisko kierownika działu call centre w Provident Polska. Jest odpowiedzialna za zarządzanie infrastrukturą działu kontaktów z klientami oraz zespołami konsultantów, reklamacji, wsparcia obsługi roszczeń ubezpieczeniowych i telemarketingu.
więcej
|
|
Chip.pl już nie w sieci Ad Total, ale w ARBOinteractive
Firma ARBOinteractive odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w internetowych serwisach komputerowych chip.pl i gambler.pl. Z początkiem sierpnia wydawca tych witryn, spółka Hubert Burda Media Polska, podpisała umowę z tą siecią reklamową.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Sakiewicz: Stawiamy na szybką i prostą informację
- W tym momencie na polskim rynku istnieje potężna nisza ludzi, którzy nie mają swojej gazety codziennej. M.in. dlatego postanowiliśmy wydać własny dziennik - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze gazety i magazyny w I półroczu
“Tele Tydzień” był najchętniej czytanym magazynem i tygodnikiem w I półroczu 2011 roku. Wśród dzienników prowadzi “Gazeta Wyborcza”, a wśród miesięczników - “Twój Styl”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro": 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.
W I połowie br. „Gazeta Wyborcza” zarobiła z reklam 70,3 mln zł, a „Metro” - 8,3 mln zł. To zaledwie 20 proc. cennikowych wpływów reklamowych tych dzienników.
więcej
|
|
RP.pl przeprasza Ergo Hestię - ,,Puls Biznesu" udawał prezesa
Portal RP.pl zamieścił przeprosiny za podanie miesiąc temu nieprawdziwej informacji o odwołaniu Piotra Śliwickiego, prezesa Ergo Hestii. Redakcja wyjaśnia, że w błąd wprowadził ją... zastępca naczelnego „Pulsu Biznesu”, który podszył się pod Śliwickiego.
więcej
|
|
"Smaczna Kuchnia" - nowe pismo od Edipresse
Wydawnictwo Edipresse Polska we wtorek 16 sierpnia br. wprowadzi na rynek miesięcznik “Smaczna Kuchnia Pani Domu”. To pierwszy tytuł kulinarny w portfolio spółki.
więcej
|
|
Magazyn "Show" z wkładką "Show Style"
Dwutygodnik “Show” od 16 sierpnia br. ukazywać się będzie z liczącą 26 stron wkładką “Show Style” poświęconą stylowi gwiazd. Zmiany w piśmie wspierać będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
"Super Express" rusza z tygodnikiem opinii "To robić!". "Budowanie dumy narodowej"
Od 16 sierpnia br. co wtorek wraz z “Super Expressem” (Murator) ukazywać się będzie liczący osiem stron dodatek “To robić!”, który ma mieć formułę tygodnika opinii.
więcej
|
|
Agora zarobiła w internecie 55 mln zł
W I połowie br. przychody internetowego segmentu Agory wyniosły 55,4 mln zł. To o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
"Wprost" nie musi płacić 5 mln USD córce Włodzimierza Cimoszewicza
Córka b. premiera Włodzimierza Cimoszewicza nie dostanie od dawnego wydawcy i naczelnego "Wprost" 5 milionów dolarów odszkodowania, przyznanych przez sąd w USA za jej zniesławienie - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. Jej adwokaci zapowiadają apelację.
więcej
|
|
"Przyjaciółka" i "Pani Domu" rosną, "Tina" spada
“Przyjaciółka” i “Pani Domu” zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem w segemencie dwutygodników poradnikowych. Straciła natomiast “Tina”.
więcej
|
|
"Stuff" z system nawigacji, ale tylko w Tesco
Do wrześniowego wydania miesięcznika “Stuff” (Ginza Media Group) dołączona zostanie płyta CD z oprogramowaniem do nawigacji GPS MapaMap Pocket PC. Dodatek znajdzie się jednak tylko w mutacji pisma sprzedawanej w sieci sklepów Tesco.
więcej
|
|
Marek Ciesielski odszedł z magazynu Malemen"
Marek Ciesielski, sprawujący funkcję brand manager lifestylowego miesięcznika “Malemen” (Next Media) od początku istnienia tego tytułu, rozstał się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Coraz lepszy wynik Agory. Zysk wzrósł o ponad 7 proc.
Spółka medialna Agora miała 21,70 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2011 roku wobec 20,20 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Agora: rynek reklamowy wzrósł do 2,2 mld zł w II kw. 2011
Wartość polskiego rynku reklamowego wzrosła w II kw. br. o 6,5 proc. r/r po wzroście o 2,5 proc. w trzech pierwszych miesiącach roku, wynika z ocen grupy medialnej Agora. Spółka podtrzymała swoje prognozy, zgodnie z którymi rynek reklamowy ma w tym roku wzrosnąć o 3-5 proc., ale zmieniła nieco oceny dotyczące jego poszczególnych segmentów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google: nowy algorytm wyszukiwarki także w Polsce
Google rozszerza zasięg nowego algorytmu swojej wyszukiwarki na wiele nowych języków, w tym język polski.
więcej
|
|
Serwisy formatów TVN zostaną na Plejadzie jako nieoficjalne
Mimo rozbudowy portalu tvn.pl w serwisie Plejada.pl pozostaną strony programów i seriali z tego kanału, tyle że będą działać jako nieoficjalne. Portal zamierza za to zwiększyć liczbę swoich stron poświęconym programom innych stacji, a także seriali zagranicznych.
więcej
|
|
Serwisy Gazeta.pl ,,martwe" przez pół dnia
W piątek od ok. 16 do późnych godzin nocnych na stronach Grupy Gazeta.pl nie pojawiały się nowe treści. Nie wiadomo, co spowodowało tę awarię.
więcej
|
|
Internet to nie kloaka - IAB polemizuje z Radosławem Sikorskim
Zarząd IAB Polska wydał oświadczenie, w którym odniósł się do niedawnego stwierdzenia szefa MSZ Radosława Sikorskiego, że internet to kloaka. Zdaniem IAB negatywne i bezprawne treści to tylko margines wpisów umieszczanych w sieci.
więcej
|
|
Google+ z grami (wideo)
Google wzbogaca projekt Google+ o gry społecznościowe.
więcej
|
|
Facebook wprowadza nowe funkcje do gier
Facebook wprowadził nowe funkcje, która mają umożliwić graczom łatwiejsze odkrywanie nowych pozycji oraz granie ze znajomymi.
więcej
|
|
Google przejmuje Motorola Mobility za 12,5 mld USD
Google za 12,5 miliarda dolarów kupuje firmę Motorola Mobility, a wraz z nią patentowe portfolio mające chronić Androida.
więcej
|
|
Facebook publikuje numery telefonów naszych znajomych?
Firma Kaspersky Lab Polska poinformowała o pojawieniu się informacji na Facebooku, z której może wynikać, że portal gromadzi i publikuje numery telefonów naszych znajomych, nawet bez naszej zgody.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|