|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Internauci o Frugo częściej niż o T-Mobile, dużo linków do Kwejka i Demotywatorów
Od powrotu Frugo na rynek tygodniowo pojawia się w polskim internecie ok. 3 tys. wpisów dotyczących tej marki. Co piąty z nich zawiera link do serwisów typu Demotywatory i Kwejk.
więcej
|
|
,,Poznaj nas bliżej!" - KFC reklamuje się z nowym claimem (wideo)
Pod hasłem „Poznaj nas bliżej!” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa KFC, w której debiutuje nowy claim tej marki - „SO GOOD”. Za akcję odpowiadają firmy Red8 Communications, Propeller Film, Media Direction OMD i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Irina Shayk w kampanii... męskiej bielizny Intimissimi (Galeria)
Włoska marka Intimissimi postanowiła reklamować męską bieliznę w nietypowy sposób. Na sesję w męskich bokserkach zgodziła się rosyjska modelka Irina Shayk.
więcej
|
|
,,Na widelcu show" reklamuje Łowicz Dziś na obiad (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa dań Łowicz Dziś na obiad wprowadzonych właśnie do sprzedaży przez Agros Novą. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon Film i Mediacom.
więcej
|
|
,,Zawodnik pierwszej klasy" w kolejnej edycji ,,Klubu Pancernika" (wideo)
Pod hasłem „Zawodnik pierwszej klasy zawsze ma zapięte pasy” ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Klub Pancernika”. Akcję na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
,,I basta!" w kampanii oliwy Monini (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa oliwy extra vergine Monini. Wykorzystywane w niej spoty przygotowały firmy Timecode i Soul&Mind.
więcej
|
|
,,Rodzinne auto" promuje Winiary w Carrefourze
Rusza promocja produktów Winiary skierowana do uczestników programu lojalnościowego „Rodzinka” w sieci Carrefour. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Rodzinne auto od Winiary” - przygotowała i realizuje agencja Linea Recta.
więcej
|
|
Lego Polska promuje Duplo wspólnie z JWT Warszawa
Agencja reklamowa JWT Warszawa promuje dla Lego Polska markę Lego Duplo. Współpraca obu firm trwa od kwietnia br.
więcej
|
|
Męskie rozmowy reklamują preparaty do nóg Aflavic
W radiu ruszyła kampania reklamowa preparatów do pielęgnacji nóg Aflavic produkowanych przez Polframex. Akcję przygotowały firmy Easy Media, Cafe Ole Studio Dźwiękowe i Consulting & More.
więcej
|
|
BNP Paribas sponsoruje Tomaszewski Cup
BNP Paribas Polska będzie sponsorem tytularnym tegorocznej edycji międzynarodowego turnieju tenisowego dla młodzieży do lat szesnastu Tomaszewski Cup.
więcej
|
|
Ekspozycja piłkarska PGE Areny w Centrum Handlowym Osowa
17 sierpnia w Centrum Handlowym Osowa w Gdańsku pojawi się ekspozycja piłkarska stadionu PGE Arena, gdzie odwiedzający będą mogli doskonalić swoje umiejętności piłkarskie.
więcej
|
|
Magdalena Rudek w Intermedia
Do zespołu Intermedia dołączyła Magdalena Rudek, która objęła stanowisko account managera. Do jej zadań należeć będzie stała obsługa klientów domu mediowego, a także pozyskiwanie nowych budżetów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gazeta Polska Codziennie" zdobędzie czytelników, ale nie reklamy
Fachowcy z branży prasowej uważają, że prawicowy lekki dziennik polityczny, który szykuje wydawca “Gazety Polskiej”, ma szansę znaleźć czytelników. O wiele trudniej będzie mu jednak pozyskać reklamodawców.
więcej
|
|
Artur Rumianek odchodzi z Wydawnictwa Przekrój
Artur Rumianek z początkiem września obejmie stanowisko pełnomocnika ds. programowych spółki Gremi Media. Jego dotychczasowe funkcje red. naczelnego „Przekroju” i „Sukcesu” zajmą odpowiednio: Donat Szyller oraz Agata Daniluk.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu": informacja o Ergo Hestii była imprezowym żartem
- Wiadomość o odwołaniu prezesa Ergo Hestii, którą przekazałem dziennikarzowi „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, była jedynie żartem podczas imprezy zorganizowanej przez tę firmę dla mediów - informuje Wirtualnemedia.pl Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze dzienniki w regionach w I półroczu br.
W dwóch województwach - łódzkim i lubelskim - w I półroczu br. byli inni liderzy czytelnictwa niż rok wcześniej. Na czele znalazły się odpowiednio “Express Ilustrowany” i “Dziennik Wschodni”.
więcej
|
|
Okładka z gwiazdami nie pomogła "Olivii", najwięcej zyskał tytuł Agory
W maju br. w segmencie miesięczników poradnikowych dla pań wzrostami sprzedaży pochwalić się mogły jedynie “Poradnik Domowy” i “Świat Kobiety”. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej, bo prawie o 50 proc. spadła sprzedaż “Olivii”, która zmieniła formułę okładki.
więcej
|
|
Każdy może pojawić się na okładce "Bloomberg Businessweek"
Zerowy numer magazynu “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. Na okładce każdego wydania znajdzie się imię, nazwisko i zdjęcie jednego z czytelników.
więcej
|
|
"Miasto Kobiet" także w Warszawie
Bezpłatny dwumiesięcznik “Miasto Kobiet” (Agencja Etna), dystrybuowany dotychczas tylko w Krakowie, będzie od wydania wrześniowo-październikowego dostępny także w Warszawie. W związku z tym poszerzona zostanie zawartość pisma.
więcej
|
|
,,Atlas grzybów" z ,,Gazetą Wyborczą"
W środę i w czwartek razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić „Atlas grzybów” w dwóch częściach.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVN inwestuje w internet, rusza tvn player
TVN uruchamia serwis VoD tvn player, który dostępny będzie też w wersjach na iPada, iPhone'a i Androida. Stacja buduje także nowe witryny swoich formatów. - Rozwijamy markę TVN w internecie - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Tomasz Plata, szef działu online stacji.
więcej
|
|
Grupa Allegro zmienia BuyVip na Markafoni
Należący do Grupy Allegro serwis BuyVIP od początku września będzie działał pod nazwą Markafoni. Za rebranding portalu odpowiada jego dział marketingu i agencja kreatywna GPD.
więcej
|
|
Interpublic Group sprzedał połowę swoich udziałów w Facebooku
Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) sprzedał za 133 miliony dolarów połowę ze swoich 0,4 proc. udziałów w Facebooku.
więcej
|
|
eMarketer: wciąż szybki wzrost na rynku e-commerce w Europie Zach.
Wielka Brytania od dawna dominuje na zachodnioeuropejskim rynku e-commerce, generując ponad połowę rocznego przychodu. Wkrótce sytuacja ma się jednak zmienić, jako że coraz bardziej na znaczeniu zyskują Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania.
więcej
|
|
Posty z Google+ w wynikach wyszukiwania Google
Google integruje publiczne posty z serwisu Google+ z wyszukiwarką społecznościową.
więcej
|
|
Zynga: tylko 5 proc. graczy płaci
Za wirtualne dobra w grach społecznościowych firmy Zynga płaci tylko co dwudziesty gracz.
więcej
|
|
Stworzenie fałszywego fan-page to naruszenie prawa
W przypadku treści negatywnych, działania takie mogą być kwalifikowane jako naruszenie dóbr osobistych przedsiębiorcy (renoma, marka i dobre imię), czyn nieuczciwej konkurencji - jeśli fałszywą stronę tworzy inny przedsiębiorca, naruszenie praw do znaku towarowego - jeśli na stronie wykorzystywane są znaki towarowe przedsiębiorcy, czy naruszenie praw autorskich do należących do przedsiębiorcy ogłoszeń, tekstów lub zdjęć.
więcej
|
|
TwitPic będzie konkurować z Twitterem - uruchamia serwis Heello
Noah Everett, założyciel usługi TwitPic, dzięki której możemy umieszczać zdjęcia i klipy wideo na Twitterze, wystartował z nowym serwisem, wzorowanym bezpośrednio mikroblogu.
więcej
|
|
StarDSL wchodzi na nowe rynki
Firma StarDSL, oferująca szerokopasmowy dostęp do internetu przez satelitę, zapowiedziała ekspansję na nowe rynki w Europie.
więcej
|
|
GeoLab, Konkursy Kreatywne, Transportoid nagrodzeni w programie LabStar
Projekty GeoLab (GeoCraft + Warszawa 2030), Konkursy Kreatywne i Transportoid wygrały pierwszą edycję LabStar, programu Wirtualnej Polski dla internetowych start-upów. Zwycięzcy rozpoczną współpracę z WP przy wdrażaniu swoich pomysłów.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|