|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Reklamy w TVP w dół o jedną piątą, najdroższe ,,M jak miłość"
We wrześniowym cenniku reklamowym TVP 1 i TVP 2 spoty są tańsze średnio o prawie 20 proc. Najwięcej, podobnie jak przed rokiem, trzeba zapłacić za reklamy przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
"Uważam Rze" liderem, wyprzedził "Politykę" i "Gościa"
“Uważam Rze” miał najwyższą sprzedaż w segmencie tygodników opinii w czerwcu br. Większość tytułów zakończyła szósty miesiąc br. ma minusie, najwięcej stracił “Przekrój”. Zyskały za to “Gazeta Polska”, “Wprost” i “Newsweek”.
więcej
|
|
TVP: trzy nowe seriale jesienią, "Siła wyższa" i "Aida" przesunięte
TVP zdecydowała, że część nowych seriali, które produkowano z zamiarem emisji jesienią br., znajdą sie w ramówkach w przyszłym roku. Jesienią widzowie zobaczą w sumie trzy nowe produkcje: “Rezydencję”, “Głęboką wodę” i “Wiadomości z drugiej ręki”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Reklamy w TVP w dół o jedną piątą, najdroższe ,,M jak miłość"
We wrześniowym cenniku reklamowym TVP 1 i TVP 2 spoty są tańsze średnio o prawie 20 proc. Najwięcej, podobnie jak przed rokiem, trzeba zapłacić za reklamy przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
TVP: trzy nowe seriale jesienią, "Siła wyższa" i "Aida" przesunięte
TVP zdecydowała, że część nowych seriali, które produkowano z zamiarem emisji jesienią br., znajdą sie w ramówkach w przyszłym roku. Jesienią widzowie zobaczą w sumie trzy nowe produkcje: “Rezydencję”, “Głęboką wodę” i “Wiadomości z drugiej ręki”.
więcej
|
|
Prezes TVP zapowiada dwa nowe kanały tematyczne
Telewizja Polska rozważa uruchomienie dwóch kolejnych kanałów tematycznych - poinformował prezes TVP Juliusz Braun podczas spotkania z sejmową Komisją Kultury i Środków Przekazu.
więcej
|
|
Koniec TVP Historia? Prezes TVP stawia na Discovery Historia
Prezes TVP Juliusz Braun poinformował, że Telewizja Polska prowadzi rozmowy na temat współpracy z kanałem Discovery Historia.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski wraca do TVP, ale nie z "Warto rozmawiać"
Szykuje się wielki powrót do Telewizji Polskiej Jana Pospieszalskiego. Prezes TVP Juliusz Braun zapowiedział, że prawicowy publicysta otrzyma jesienią nowy program.
więcej
|
|
Maria Rotkiel poprowadzi program "Ostatnia Szansa" w TV 4
W październiku br. kanał TV 4 wprowadzi na antenę program “Ostatnia szansa”, którego bohaterowie będą mieli szansę się pogodzić się z bliskim osobami przed kamerami. Format poprowadzi psycholog Maria Rotkiel.
więcej
|
|
TVN stawia na technologię Panasonica
Firma Panasonic PAVCSE (Panasonic Audio Visual Company System Europe) została wybrana na dostawcę profesjonalnego sprzętu przez stację TVN.
więcej
|
|
Juliusz Braun: prezes Koehler miał "trochę za mało czasu" dla TVP Kultura
Zmiany personalne w TVP są konsekwencją nowej koncepcji programowej. Źle by było, gdyby było odwrotnie - powiedział w czwartek prezes TVP Juliusz Braun podczas posiedzenia sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu.
więcej
|
|
"Ranczo": ruszyły zdjęcia do szóstej serii, akcja też w Warszawie
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do szóstego sezonu hitowego serialu “Ranczo”. Akcja nowej serii poza Wilkowyjami toczyć się będzie także w Warszawie. 13 nowych odcinków pojawi się w ramówce Jedynki wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVP w dół o jedną piątą, najdroższe ,,M jak miłość"
We wrześniowym cenniku reklamowym TVP 1 i TVP 2 spoty są tańsze średnio o prawie 20 proc. Najwięcej, podobnie jak przed rokiem, trzeba zapłacić za reklamy przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
Tomasz Adamek vs. Witalij Kliczko - Toshiba rozdaje bilety
Toshiba Television Central Europe została głównym partnerem technicznym walki bokserskiej Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko. Firma organizuje konkurs, w którym do wygrania jest 500 podwójnych zaproszeń na pojedynek. Wspiera go akcja promocyjna przygotowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Daniel Czok: z Sony do Indesitu
Daniel Czok został dyrektorem marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Indesit Company. Poprzednio przez 15 lat pracował w Sony.
więcej
|
|
Drutex reklamuje swoje okna jako najlepsze (wideo)
Od połowy sierpnia trwa kampania reklamowa okien Drutex. Kampania obejmuje telewizję, internet, prasę i punkty sprzedaży.
więcej
|
|
,,Bo jesteś wyjątkowa" w nowej kampanii Princessy
Pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” startuje telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i MEC.
więcej
|
|
,,Przyklej to" - Chiquita promuje się przez bananowe litery
Ruszył konkurs „Przyklej to” promujący banany marki Chiquita. Akcję - prowadzoną jednocześnie w czterech krajach - realizuje belgijska agencja These Days.
więcej
|
|
Kupony do kin Helios na stacjach Lotos
Spółka Lotos Paliwa wprowadziła do programu lojalnościowego Navigator możliwość zdobycia kuponów do kin Helios.
więcej
|
|
180 Amsterdam z budżetem europejskich kampanii Sony PlayStation
Agencja 180 Amsterdam będzie odpowiedzialna za kreację kampanii reklamowych promujących markę PlayStation na rynku europejskim.
więcej
|
|
"Naturze się należy" - Harnaś znów w Delikatesach Centrum
Ruszyła dwutygodniowa akcja promocyjna "Naturze się należy", zorganizowana wspólnie po raz drugi przez markę Harnaś (Carlsberg Polska) i Delikatesy Centrum.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|