|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 25 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eurozet: dobrze wyliczyliśmy podwyżkę reklam w RMF FM
Przedstawiciele Eurozetu nie zgadzają się z zarzutami Grupy RMF, że zawyżyli wzrost cennika reklamowego w RMF FM. Kierujący w Eurozecie sprzedażą i marketingiem Jaromir Sroga zaznacza przy tym, że rozumie wprowadzanie tak dużych podwyżek przez konkurenta.
więcej |
|
Gazety z reklam w lipcu: ,,GW", ,,Rz" i ,,Fakt" w dół, ,,Echo Miasta" i ,,SE" w górę
W lipcu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej”, „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, natomiast mocno wzrosły w przypadku „Echa Miasta” i „Super Expressu”.
więcej |
|
Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro
W czerwcu Facebooka odwiedziło ponad 500 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu portal wyprzedził strony Interii. Na zasięgu zyskała też NK.pl.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grupa RTL chce kupić TVN. Daje miliard euro
Niemiecka Grupa RTL (największy nadawca telewizyjny w Europie), która bada możliwość wejścia na polski rynek telewizyjny, jest zainteresowana kupnem TVN. Do transakcji może dojść w drugiej połowie września.
więcej
|
|
Discovery Historia szuka dostawców polskiego kontentu
Firma Discovery Networks rozmawia z wieloma partnerami na temat zakupu od nich polskiego kontentu do ramówki kanału Discovery Historia. Spółka przyznaje, że wśród nich jest m.in. Telewizja Polska.
więcej
|
|
"Ciekawość" z Piotrem Fronczewskim hitem Discovery. Czas na polskie produkcje
Discovery Channel jesienią pokaże ponad 20 premierowych programów. Największą nowością stacji będzie seria dokumentalna “Ciekawość”, której lektorem będzie Piotr Fronczewski. W 2012 na antenie Discovery zagoszczą polskie produkcje.
więcej
|
|
Walka Kliczko - Adamek tylko w pay-per-view, u jakich operatorów?
Pojedynek Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko, który odbędzie się 10 września br. we Wrocławiu, będzie można w Polsce obejrzeć tylko w systemie pay-per-view (PPV). Dostęp do walki wykupić będą mogli abonenci platform satelitarnych i sieci kablowych.
więcej
|
|
"Nie mów pannie młodej" jesienią w TLC, więcej polskich produkcji w 2012
W jesiennej ramówce kanału TLC znajdzie się pierwsza polska produkcja - reality-show “Nie mów pannie młodej”, w którym panowie młodzi będą szykować ślub w tajemnicy przez swoimi wybrankami. Kolejne lokalne programy stacja zapowiada na przyszły rok.
więcej
|
|
Multimedia znikają z giełdy, Vectra chce je kupić
Operator kablowy Multimedia Polska zniknie z giełdy. Fundusze, do których należy 91 proc. akcji spółki, zdecydowały o przymusowym skupie reszty papierów. Umożliwi to sprzedaż Multimediów. Chęć ich zakupu deklaruje konkurencyjna Vectra.
więcej
|
|
Zamieszanie wokół TVP Białystok, znikają znane programy. Protest mniejszości i SLD
Organizacje mniejszości narodowych i posłowie SLD protestują przeciwko decyzji zdjęcia z anteny od września czterech programów dla mniejszości: litewskiej, tatarskiej, romskiej i rosyjskiej. Dyrekcja ośrodka TVP w Białymstoku tłumaczy to względami finansowymi.
więcej
|
|
Bogata palet barw w nowej oprawie Discovery Channel (foto)
Kanał Discovery Channel od 29 sierpnia br. zyska nową oprawę antenową. Będzie ona spójna z nowym sloganem stacji, który brzmi “Życie bez ograniczeń”.
więcej
|
|
"Czysta krew" - czwarty sezon od października w HBO
Od 1 października polscy widzowie będą mogli oglądać czwarty sezon serialu HBO "Czysta krew".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Eurozet: dobrze wyliczyliśmy podwyżkę reklam w RMF FM
Przedstawiciele Eurozetu nie zgadzają się z zarzutami Grupy RMF, że zawyżyli wzrost cennika reklamowego w RMF FM. Kierujący w Eurozecie sprzedażą i marketingiem Jaromir Sroga zaznacza przy tym, że rozumie wprowadzanie tak dużych podwyżek przez konkurenta.
więcej
|
|
Gazety z reklam w lipcu: ,,GW", ,,Rz" i ,,Fakt" w dół, ,,Echo Miasta" i ,,SE" w górę
W lipcu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej”, „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, natomiast mocno wzrosły w przypadku „Echa Miasta” i „Super Expressu”.
więcej
|
|
Dociekliwi.pl w kampanii McDonald's (wideo)
W telewizji i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s Polska. Akcję - której ważnym elementem jest strona dociekliwi.pl - przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i Macroscope OMD.
więcej
|
|
W Play najlepsza jakość transmisji danych? UKE: wycofać reklamę
Urząd Komunikacji Elektronicznej protestuje przeciwko powoływaniu się na jego dane w nowych reklamach internetu w Play. Prezes UKE chce, żeby operator wstrzymał tę kampanię.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka szykuje się do sprzedaży reklam
Kanał Kino Polska Muzyka planuje od października br. rozpoczęcie sprzedaży reklam. Sprzedawać je ma broker Atmedia.
więcej
|
|
Zakaz dla reklamy smartfonu Motoroli (wideo)
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) wprowadziła zakaz dla telewizyjnej reklamy smartfonu Motorola Atrix.
więcej
|
|
,,Mamo, tato, wolę wodę!" - Żywiec Zdrój znów edukuje (wideo)
Ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej „Mamo, tato, wolę wodę!” organizowanej przez Żywiec Zdrój. Akcję wspólnie z tą firmą przygotowały i realizują agencje KidsLab, Young&Rubicam, Heureka, Pride&Glory, Garden of Words i Mediacom.
więcej
|
|
WPP Group wypromuje USA na świecie za 200 mln dolarów
Grupa należących do holdingu WPP Group agencji będzie odpowiedzialna za działania promujące na świecie USA.
więcej
|
|
,,Wyścig po nagrody" promuje N-Gine
Pod hasłem „Wyścig po nagrody” rozpoczęła się promocja napoju energetycznego N-Gine. Akcję na zlecenie FoodCare prowadzi agencja Unia Interactive.
więcej
|
|
General Motors rewiduje medialne zobowiązania
Koncern General Motors rewiduje swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
HighCo przejmuje połowę POS Media Europe - będzie partnerstwo strategiczne
HighCo kupiło 48,25 proc. udziałów w POS Media Europe. Obie firmy - zajmujące się reklamą w sieciach sprzedaży detalicznej - będą dalej działać osobno pod nadzorem dotychczasowych władz, ale zarazem prowadzić współpracę strategiczną.
więcej
|
|
Magdalena Pachulska: z FremantleMedia do Nano
Magdalena Pachulska dołączyła do agencji Nano, obejmując stanowisko business development managera. Wcześniej pracowała m.in. w FremantleMedia Polska oraz Brand Support.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety z reklam w lipcu: ,,GW", ,,Rz" i ,,Fakt" w dół, ,,Echo Miasta" i ,,SE" w górę
W lipcu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej”, „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, natomiast mocno wzrosły w przypadku „Echa Miasta” i „Super Expressu”.
więcej
|
|
Miesięczniki wnętrzarskie w dół, najbardziej "M jak Mieszkanie"
Jedynie magazyn “Dobre Wnętrze” zanotował w maju br. wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników wnętrzarskich, pozostałe tytuły straciły. Najbardziej spadła sprzedaż pisma “M jak Mieszkanie”. Liderem pozostały “Cztery Kąty”.
więcej
|
|
"Magazyn Futbol" tańszy o ponad 5 zł
“Magazyn Futbol” (Sportlive 24) od numeru wrześniowego, który ukaże sie 26 sierpnia br., kosztować będzie 4,50 zł, czyli o 5,50 zł niższej niż dotychczas - podał wydawca w komunikacie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ad Planner: Facebook ma 870 mln użytkowników, onet.pl - 17
Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Zdecydowanie prowadzi Facebook, a z polskich witryn najwyżej plasuje się onet.pl.
więcej
|
|
Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro
W czerwcu Facebooka odwiedziło ponad 500 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu portal wyprzedził strony Interii. Na zasięgu zyskała też NK.pl.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (czerwiec 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Facebook: duże zmiany w ustawieniach prywatności, łatwiejsze dzielenie się
Facebook wprowadza znaczące zmiany do ustawień prywatności, związane m.in. z automatycznym tagowaniem zdjęć. Łatwiejsze ma być też dzielenie się treściami z konkretnymi osobami.
więcej
|
|
Internetowy kobiecy klub zakupowy Limango wchodzi do Polski
Na polskim rynku ruszył Limango - internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin. Jednocześnie serwis rozpoczął działalność w Holandii.
więcej
|
|
Facebook chce w tym roku przejąć 20 firm
Facebook planuje kolejne przejęcia, które mają poprawić design portalu i jego niezawodność, a także rozwijać funkcje dla użytkowników urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
Uwaga na fałszywe e-maile z powiadomieniami od Facebooka
Firma Kaspersky Lab Polska poinformowała o wykryciu ataku wykorzystującego wizerunek Facebooka. Cyberprzestępcy wysyłają masowo e-maile sugerujące użytkownikom posiadanie nieprzeczytanej wiadomości, która nadeszła już po wylogowaniu się z portalu.
więcej
|
|
zPilota - WP.tv w telewizorach z przeglądarką
Wirtualna Polska uruchomiła bezpłatną usługę "zPilota", dzięki której widzowie mogą oglądać materiały z telewizji internetowej WP.tv na ekranie odbiornika telewizyjnego.
więcej
|
|
Trzy krytyczne luki bezpieczeństwa w serwisie Dropbox
Na sympozjum USENIX Security zaprezentowano trzy krytyczne błędy w Dropboksie, które pozwalały cyberprzestępcom na uzyskanie dostępu do plików internautów.
więcej
|
|
Positive Power: reorganizacja i zmiany personalne
Małgorzata Gajda i Anna Siry objęły opiekę nad pionem handlowym w agencji interaktywnej Positive Power. Zmiany mają związek z rozbudową pionu odpowiedzialnego za kontakty z klientami.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|