|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Szef TVP2 Jerzy Kapuściński: Nikogo się nie boimy
- Dzisiejsza Dwójka nie chce konkurować ze stacjami komercyjnymi, chcemy być inni. Stawiamy na jakość, jesteśmy pewni, że widz to doceni - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef kanału.
więcej
|
|
Starcie Adamek-Kliczko w Cyfrze+. Gdzie jeszcze i za ile?
Cyfra+ poinformowała oficjalnie, że pokaże pojedynek między Tomaszem Adamkiem i Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Walka dostępna będzie też w sieci UPC Polska, transmisji nie planuje Vectra, inni jeszcze rozmawiają.
więcej
|
|
Grażyna Torbicka, Kamil Dąbrowa i Kazimiera Szczuka w ,,Pytaniu na śniadanie"
Anna Popek i Agnieszka Szulim-Badziak będą od września nadal wśród prowadzących „Pytanie na śniadanie”. W piątki w programie będzie pojawiać się także Grażyna Torbicka, która poprowadzi blok o kulturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Katoliccy dziennikarze: TVP zatrudniając Nergala promuje satanizm
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy zaprotestowało przeciw udziałowi Adama „Nergala” Darskiego w programie „The Voice of Poland”, który od września pokazywać będzie TVP 2. Zdaniem KSD, Telewizja Polska zatrudniając kontrowersyjego artystę promuje satanizm.
więcej
|
|
Nowa oprawa Czwórki w 3D (wideo)
Od 1 września br. TV 4 zyska odświeżoną oprawę graficzną. Pojawią nowe jingle (dla filmu, nowości, zwiastunów zbiorczych i poszczególnych dni tygodnia) nawiązujące do kryształowego logotypu stacji w różnych kolorach, który będzie motywem spajającym wszystkie elementy oprawy.
więcej
|
|
Dwójka wiodła prym w letnich eventach rozrywkowych
Najchętniej oglądanym letnim eventem rozrywkowym w głównych stacjach TV był Festiwal Kabaretu w Koszalinie, który w TVP 2 obejrzało 3,63 mln widzów. W czołówce znalazły się tylko pozycje z anteny Dwójki. “Hity na czasie” TVP 1 wygrały jednak minimalnie z “Latem ZET i Dwójki”.
więcej
|
|
Nadawca FOX-a i National Geographic sprzedał seriale TVP
Spółka FOX International Channels Poland, nadająca m.in. kanały FOX i National Geographic Channel, zajmuje się też dystrybucją kontentu wytwórni 20th Century FOX dla innych nadawców telewizyjnych. Sprzedała już m.in. trzy produkcje Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
TVP1 odrabia straty, TVN 24 przed TVP Info
Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, a w grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
TV Puls reklamuje wieczorne seriale
TV Puls wesprze start nowego pasma serialowego, nadawanego od poniedziałku do czwartku o 20.30, zewnętrzną kampanią reklamą. Obejmie ona prasę, radio i internet.
więcej
|
|
"Debata" Tusk-Pawlak z 1,3 mln widzów w Polsacie
Zorganizowaną przez Polsat w miniony piątek “Debatę wyborczą” koalicjantów, czyli Donalda Tuska i Waldemara Pawlaka, obejrzało na głównej antenie stacji 1,31 mln widzów, co dało kanałowi prawie 16 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
CD Projekt zajmie się dystrybucją filmów i seriali Polsatu
Spółka dystrybucyjna CD Projekt z grupy CD Projekt RED (CDR) chce w najbliższym czasie pozyskać nowych partnerów wydawniczych z rynku gier komputerowych, będzie też dystrybutorem filmów i seriali wyprodukowanych przez Polsat, poinformowali przedstawiciele spółki.
więcej
|
|
Jerzy Kapuściński, szef TVP2. Rewolucja w "Dwójce"
Z Jerzym Kapuścińskim, szefem TVP2 rozmawiamy o nowej ramówce Dwójki, zmianach w „Pytaniu na śniadanie”, sytuacji w TVP, nowych pasmach oraz programie „The Voice” i sposobach przyciągnięcia przed ekrany młodych widzów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Play zmienia swoje reklamy po interwencji UKE (wideo)
Operator sieci Play po sugestii Urzędu Komunikacji Elektronicznej zmodyfikował swoje reklamy internetu mobilnego. Nie pada w nich już odwołanie do pomiarów UKE, tylko do niezależnych badań.
więcej
|
|
Polska liga koszykówki nadal z Tauronem i TVP Sport
Tauron Polska Energia będzie nadal sponsorem tytularnym polskiej ligi koszykarskiej. Natomiast mecze tych rozgrywek w dalszym ciągu będzie transmitować TVP Sport.
więcej
|
|
Drutex sponsoruje Michała Szpaka
Firma Drutex została sponsorem debiutanckiej płyty Michała Szpaka, finalisty pierwszej polskiej edycji programu X-Factor.
więcej
|
|
Tłumaczeniowa kampania reklamuje kredyt w Lukas Banku (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu prosto liczonego w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy Lowe Activation, Prime Time i Initiative.
więcej
|
|
Semahead będzie promować Polskie Radio w Google
Agencja Semahead zrealizuje roczną kampanię reklamującą serwisy Polskiego Radia w wyszukiwarce Google i sieci partnerskiej Google. Firma zdobyła to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
Muzyka od Mood Media w sklepach Tchibo
W sieci sklepów Tchibo będzie puszczana muzyka przygotowana przez Mood Media Corporation. Firmy zawarły w tej sprawie umowę na trzy lata.
więcej
|
|
TVP 2 więcej z reklam, Polsat i TVP 1 - mniej
W lipcu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam ponad 5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały TVP 1i Polsat, za to wzrost osiągnęła TVP 2.
więcej
|
|
Grupa Eskadra i Arena Media będą reklamować Katowice
Grupa Eskadra i Arena Media Communications wygrały przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej Katowice. Akcja będzie promować to miasto jako miejsce ważnych wydarzeń w br.
więcej
|
|
,,Wakacyjny flirt" promuje Unimil Skyn. Do wygrania księga kamasutry
Trwa internetowa kampania „Wakacyjny Flirt” promująca markę Unimil Skyn. Akcja - realizowana przez firmy S4 i Maxus - potrwa do 30 września.
więcej
|
|
\Sales Link eventowo dla Bridgestone
Od 5 do 9 września odbędzie się w Toruniu „Winter Driving Experience” - event promujący opony firmy Bridgestone. Za przygotowanie i realizację wydarzenia odpowiada \Sales Link.
więcej
|
|
easyJet: 56,5 mln euro na paneuropejską kampanię
Tanie linie lotnicze easyJet planują paneuropejską kampanię repozycjonującą je jako markę, która łączy ludzi.
więcej
|
|
ARBOmedia: trzy nowe osoby i cztery awanse
Pracę w dziale sprzedaży i realizacji ARBOmedia Active Advertising rozpoczęły Małgorzata Piekacz, Anna Elsner i Natalia Martowska. Natomiast nowe stanowiska objęli w firmie Anna Rzepniewska, Łukasz Besaraba, Michał Dunin i Agnieszka Kowalska.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|