|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 1 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kliczko-Adamek w UPC za 39,90 zł, Vectra negocjuje
Sieć UPC Polska na pewno udostępni walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Dostęp do pojedynku kosztować będzie 39,90 zł. Pokazywaniem bokserskiego wydarzenia zainteresowana jest też sieć Vectra.
więcej
|
|
"Teleexpress" stracił najwięcej, tylko "Wydarzenia" w górę
Drugi miesiąc wakacji nie był dobry dla głównych programów informacyjnych, prawie wszystkie z nich zanotowały bowiem spadki oglądalności, obroniły się jedynie “Wydarzenia”. Najbardziej na minusie sierpień zakończył “Teleexpress”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat chce być liderem rynku rozrywki w Polsce
Cyfrowy Polsat zakończył II kwartał br. wzrostem przychodów i zysku, który generowały zarówno platforma jak i Telewizja Polsat, rosnąca reklamowo szybciej niż rynek. Spółka nie zwalnia tempa. - Chcemy być liderem rynku rozrywki w Polsce - deklaruje jej prezes.
więcej
|
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska poprowadzi pierwszą debatę. Bojkot TVP i Polsatu
Pierwszą przedwyborczą debatę zorganizuje już w piątek TVN24. Zgodnie z ustaleniami sztabów wyborczych PO, SLD, PSL i PJN tematem rozmowy będzie służba zdrowia i polityka społeczna.
więcej
|
|
Koniec Orange Sport Info. Zostaje tylko Orange Sport
Grupa TP od 1 września br. łączy stacje Orange Sport i Orange Sport Info w jeden kanał, który funkcjonować będzie pod nazwą Orange Sport. Stacja nadawać będzie w miejscu Orange Sport Info, a w jej ofercie znajdą się transmisje dostępne dotychczas na obu kanałach.
więcej
|
|
Jesień w Kino Polska. Stacja wprowadza pasma z klasyką z okresu PRL
Stacja Kino Polska od września uruchomi sześć nowych pasm filmowych, w których emitowane będą klasyki polskiego kina wyprodukowane jeszcze w okresie PRL. Dzięki wprowadzeniu pasm ofertę kanału ma cechować większy porządek i klarowność.
więcej
|
|
TVP i PO złamały prawo? PKW chce wyjaśnień
PKW poprosiła zarząd TVP i KRRiT o wyjaśnienia w sprawie spotu PO "Polska w budowie", który został wyemitowany w TVP1 wieczorem 8 sierpnia - poinformował sekretarz Komisji. Zdaniem TVP i KRRiT do żadnych nieprawidłowości nie doszło.
więcej
|
|
Paweł Moskalewicz zwolniony z TVP Info. Przez PSL?
Paweł Moskalewicz nie jest już zastępcą kierownika serwisów informacyjnych TVP Info. O jego zwolnieniu zdecydował dyrektor kanału Jan Szul.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat ma już ponad 3,5 mln abonentów
Liczba klientów usługi płatnej telewizji Cyfrowego Polsatu przekroczyła w zeszłym tygodniu 3,5 mln - poinformował na konferencji prezes platformy Dominik Libicki. Na koniec II kwartału spółka miała 3,472 mln abonentów.
więcej
|
|
,,Bez tajemnic" - pierwszy polski serial HBO zadebiutuje 17 października
Pierwszy polski serial wyprodukowany przez stację HBO - „Bez tajemnic” - pojawi się na antenie kanału 17 października. W rolę głównego bohatera w produkcji wcieli się Jerzy Radziwiłowicz.
więcej
|
|
"Eliot Kid" i nowe odcinki "Ben 10: Ultimate Alien" w Cartoon Network
Cartoon Network rozpocznie we wrześniu emisję nowego serialu "Eliot Kid". Kanał pokaże też nowe odcinki animacji "Ben 10: Ultimate Alien".
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: jeszcze 1 mln klientów można zdobyć na rynku płatnej TV
Potencjał wzrostu polskiego rynku płatnej telewizji to jeszcze około 1 mln osób w ciągu trzech lat, ocenił prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki. Potwierdził w ten sposób swoje poprzednie szacunki.
więcej
|
|
"Wiadomości z drugiej ręki" od 5 września w TVP2
5 września telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję nowego serialu komediowego "Wiadomości z drugiej ręki".
więcej
|
|
Seriale dla dzieci i reality show jesienią w TVS
Kanał TVS jesienią br. pokaże nowe seriale fabularne i animowane dla dzieci, a także dwa kanadyjskie formaty typu reality show „Żyć jak Milioner” i „Kuchenna metamorfoza”.
więcej
|
|
BBC Lifestyle: nowe programy w paśmie "Dom z pomysłem"
W październiku w paśmie "Dom z pomysłem" kanał BBC Lifestyle pokaże nowe programy, skierowane do widzów, którzy interesują się urządzaniem i projektowaniem wnętrz.
więcej
|
|
Viacom Blink! w telewizji cyfrowej Dialogu
Kobiecy kanał rozrywkowy Viacom Blink! od 1 września br. znajdzie się w ofercie telewizji cyfrowej operatora telekomunikacyjnego Dialog.
więcej
|
|
Eska TV w sieci Multimedia Polska
Kanał muzyczny Eska TV dołączy 1 września br. do oferty sieci kablowej Multimedia Polska. W pakiecie Cyfrowy Basic kanał ten zastąpi stację Nat Geo Music, która kończy emisję.
więcej
|
|
Ilu abonentów ma Cyfrowy Polsat? Na koniec czerwca miał 3,472 mln
Cyfrowy Polsat miał 3,472 mln abonentów na koniec I połowy 2011 r., co oznacza wzrost o 6,4% r/r, wynika z raportu spółki. ARPU (średni miesięczny przychód na abonenta) wzrósł w tym okresie o 1,9% do 36,6 zł.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rusza jesienna ramówka Radia ZET
„Taniec z Bryndalem”, „Weissbook”, „MotoZET” oraz „PartyZETka” to najważniejsze nowości, które znajdą się w jesiennej ramówce Radia ZET. Ruszy ona 5 września br.
więcej
|
|
Nowa ramówka RMF Maxxx
Rusza nowa ramówka RMF Maxxx. Wśród nowości są m.in. konkurs „Wydrzyj nam Ipoda” oraz nowe popołudniowe pasmo „I wszystko gra”.
więcej
|
|
,,Zjedz Pawelca" i ,,Ciała naprzód" - Radio Eska reklamuje programy poranne
Ruszyła kampania reklamowa porannych programów w Radiu Eska Warszawa i Radiu Eska Śląsk. Akcję na zlecenie Grupy Radiowej TIME przygotowały firmy Koledzy Strategia & Kreacja i Starcom.
więcej
|
|
Warmińsko-mazurskie: ostry zjazd RMF FM, zyskała Trójka
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj-lipiec 2011 dotyczący 15 najpopularniejszych stacji radiowych w województwie warmińsko-mazurskim.
więcej
|
|
Radio Szczecin współorganizatorem festiwalu ,,Gramy"
W czwartek rozpoczyna się w Szczecinie festiwal „Gramy”. Impreza organizowana jest przez Radio Szczecin oraz Miasto Szczecin. Gwiazdą tegorocznej, piątej edycji tego wydarzenia będzie Ania Dąbrowska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czaja: Nieetyczne zachowania w świecie reklamy to rzadkość
- Wiele firm w swoich sloganach reklamowych bardzo często koloryzuje fakty, a nawet używa nieprawdziwych stwierdzeń. Zachowania nieetyczne należą mimo to do rzadkości - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Czaja (San Markos, Komisja Etyki Reklamy).
więcej
|
|
Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)
W czerwcu br. IDMnet był największą siecią reklamową w polskim internecie. W porównaniu z majem wyprzedził ARBOinteractive. Natomiast trzecie miejsce utrzymało Google.
więcej
|
|
Dorota Czaja w trzech rolach reklamuje Top Secret, Troll i Drywash
Rusza jesienno-zimowa kampania reklamowa odzieży Top Secret, Troll i Drywash. Akcję - opartą na zdjęciach modelki i tancerki Doroty Czai - przygotowała firma Redan wspólnie z agencją Trendmaker.
więcej
|
|
,,Angry Birds" reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)
Startuje kampania reklamująca smartfony, a także tablety i netbooki dostępne w sieci T-Mobile. Akcję - pokazującą postaci z gry „Angry Birds” - przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Starcom.
więcej
|
|
Philips i Jaga Hupało: Pokochaj swoje włosy
Pod hasłem „Pokochaj swoje włosy” rusza wizerunkowa kampania promująca produkty Philips do stylizacji włosów. Za akcję - w której bierze udział stylistka Jaga Hupało - odpowiadają firmy DDB, Pride&Glory Interactive i Carat.
więcej
|
|
,,Źródło dobrych emocji" w piłkarskiej reklamie Cisowianki (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje). Akcja pod hasłem „Cisowianka - źródło dobrych emocji” jest oparta na motywie piłkarskim.
więcej
|
|
Pompidou BTL-owo dla Plusa
Agencja Pompidou rozpoczęła obsługę marki Plus (Polkomtel) w zakresie kreacji i produkcji BTL. Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Maciej Stec: Polsat będzie zwiększać przychody reklamowe co najmniej w tempie rynku
Cyfrowy Polsat zgadza się z prognozą domu mediowego Starlink, według którego rynek reklamy TV wzrośnie w tym roku o ok. 5%, wynika z wypowiedzi członka zarządu TV Polsat Macieja Steca. Spółka liczy, że jej przychody reklamowe będą rosły w tempie rynku lub szybszym.
więcej
|
|
,,Pimp my ride": Odpicujemy Ci brykę od zera!
Rusza kampania reklamowa polskiej edycji programu „Pimp my ride”, który MTV Polska realizuje przy wsparciu marki Coca-Cola Zero. Akcja pod hasłem „Odpicujemy Ci brykę od zera!” obejmie internet, kina i outdoor.
więcej
|
|
Carlsberg: nagrody do zdrapania dla klientów Sphinx i WOOK
W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród.
więcej
|
|
Edukator Stylu ponownie promuje Dukę
Ruszyła dwumiesięczna kampania reklamująca drugą edycję programu Edukator Stylu marki Duka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Public Bridge.
więcej
|
|
Polsat: mamy 23 proc. udziału w rynku reklamy telewizyjnej
Udział Telewizji Polsat w rynku reklamy TV wyniósł w II kw. 23% wobec 21,9% przed rokiem, podała grupa Cyfrowego Polsatu w raporcie. W całym półroczu ten udział wyniósł 22,4% i był o 0,8 pkt. proc. lepszy niż przed rokiem.
więcej
|
|
CHR Galaxy reklamuje się ,,na każdy dzień"
Ruszyła kampania promująca zmieniony wizerunek szczecińskiego centrum handlowo-rekreacyjnego Galaxy. Za przygotowanie i przebieg akcji odpowiada agencja Mediapromotion.
więcej
|
|
,,Flag Bearers" oraz ,,Ultimate Access": Communication Unlimited dla marki Coca-Cola
Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA EURO 2012TM. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i w Ukrainie, dedykowany do realizacji działań związanych z UEFA EURO 2012TM.
więcej
|
|
SABMiller szuka agencji dla marki Peroni Nastro Azzurro
Koncern piwowarski SABMiller ogłosił przetarg na budżet BTL włoskiej marki piwa Peroni Nastro Azzurro.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)
W czerwcu br. IDMnet był największą siecią reklamową w polskim internecie. W porównaniu z majem wyprzedził ARBOinteractive. Natomiast trzecie miejsce utrzymało Google.
więcej
|
|
56 proc. Polaków używa internetu. Chętnie robimy zakupy oraz oglądamy filmy i seriale
Do 56 proc. wzrosła w Polsce liczba internautów. CBOS prognozuje, że najważniejszym czynnikiem ograniczającym dostęp do zasobów sieci będzie nie, jak dotąd, wiek użytkowników, lecz ich umiejętność wyboru informacji oraz korzystania z aplikacji i usług.
więcej
|
|
Facebook z nowymi ustawieniami prywatności jest bezpieczniejszy?
Facebook wprowadził niedawno spore zmiany w zakresie prywatności. Wygląda na to, że po wyraźnym sukcesie Google+, najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie chce zapewnić swoich użytkowników, że oni również mogą kontrolować kto widzi ich posty i kto ich taguje. Teraz można w łatwy sposób oznaczyć, z kim jesteśmy na zdjęciu, gdzie jesteśmy i - co najważniejsze - kto może widzieć nasze posty.
więcej
|
|
Eutelsat z Egyptsat - internetowa umowa na 20 mln euro
Firma Eutelsat Communications poinformowała o podpisaniu 6-letniej umowy dystrybucyjnej o wartości 20 mln euro pomiędzy jej podmiotem zależnym Skylogic, a firmą Egyptsat.
więcej
|
|
Jest tam ponad 750 mln osób, a mojej firmy tam nie ma..
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|