|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 6 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat News zwiększył widownię o 41 proc. i goni TVN 24
Polsat News był jedynym kanałem informacyjnym, który w sierpniu br. zanotował wzrost oglądalności, pozostałe stacje straciły, najbardziej TVN 24. Zyskał za to biznesowy TVN CNBC, zaś widownia konkurencyjnej TV Biznes spadła już poniżej tysiąca widzów.
więcej
|
|
TVP i TVN 24 ze wspólnym badaniem exit poll od TNS OBOP
Stacje TVP 1 i TVN 24 w dniu wyborów parlamentarnych 9 października br. przekażą widzom wyniki tego samego badania exit poll. Na zlecenie obu nadawców sondaż przed lokalami wyborczymi przygotuje instytut TNS OBOP, dotychczas pracujący tylko dla TVP.
więcej
|
|
UPC zaakceptowało warunki UOKiK w sprawie Aster. Co na sprzedaż?
Firma UPC Polska zaakceptowała decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który zgodził się warunkowo na przejęcie przez nią Aster pod warunkiem sprzedaży części sieci, wynika z wypowiedzi prezes UOKiK Małgorzaty Krasnodębskiej-Tomkiel. UPC będzie musiało sprzedać sieć Astera tam, gdzie pokrywała się z jego własną.
więcej
|
|
Platforma N: pakiet All inclusive z multiroomem za 149 zł
Z początkiem września br. platforma N wprowadziła nowe oferty promocyjne. Pojawiły się dwa zupełnie nowe pakiety promocyjne: Start HD za 39 zł miesięcznie oraz All inclusive za 149 zł.
więcej
|
|
Jesienny weekend w telewizji: hitami "Taniec" i "Tylko muzyka"
“Taniec z gwiazdami” był najchętniej oglądanym programem weekendu wśród wszystkich widzów, zaś w grupie 16-49 wygrał show “Tylko muzyka. Must be the music”. Najpopularniejszą stacją w obu grupach okazała się telewizja TVN.
więcej
|
|
,,Terra Nova" Stevena Spielberga w FOX-ie, tydzień po premierze w USA
Kanał FOX wyemituje pierwszy sezon serialu „Terra Nova” Stevena Spielberga. Jego premiera jest zaplanowana w naszym kraju zaledwie niecały tydzień po premierze w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
"Mam talent!" pokonał "The Voice", jaka była widownia?
Pierwszy odcinek czwartej edycji programu rozrywkowego TVN “Mam talent!” oglądało niemal dwa razy więcej widzów niż dwa premierowe wydania nowego talent-show TVP 2 “The Voice of Poland”.
więcej
|
|
Odświeżony "Taniec z gwiazdami" lepszy od "Tylko muzyki"
Premierowe wydanie 13. edycji “Tańca z gwiazdami” przyciągnęło 800 tys. widzów więcej niż nadawany w tym samym czasie pierwszy odcinek drugiej serii show “Tylko muzyka. Must be the music”. Ten drugi program osiągnął jednak lepszy wynik w grupie 16-49.
więcej
|
|
UOKiK: UPC może warunkowo przejąć Aster
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zgodził się na przejęcie Astera przez UPC Polska, pod warunkiem odsprzedaży przez spółkę części sieci w Warszawie i Krakowie.
więcej
|
|
Polski tenis stołowy na żywo w Orange sport
6 września ruszają rozgrywki Superligi Tenisa Stołowego. Wybrane mecze na zywo pokaże stacja Orange Sport.
więcej
|
|
"Eye on Poland" - CNN przyjrzy się Polsce (wideo)
Od 12 do 20 września w programie z cyklu "Eye on" telewizja CNN International przybliży swoim widzom najważniejsze wydarzenia z Polski. Stacja będzie m.in. śledzić przygotowania naszego kraju do Euro 2012.
więcej
|
|
FOX Life promuje "Dochodzenie"
Kanał FOX life w piątek 2 września br. ruszył z kampanią promocyjną nowego serialu “Dochodzenie”. Działania potrwają przez cztery tygodnie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czy rzeczywiście #twitterrzadzikampania?
Polski marketing polityczny słynie ze swojej odtwórczości. Niby nie ma w tym nic złego - bo warto zawsze czerpać z dobrych wzorców, ale w kraju, w którym coraz częściej mówi się o innowacyjności, powiew świeżości w marketingu politycznym też by się przydał.
więcej
|
|
Monika Bronowska za Jakuba Potrzebowskiego na czele ZenithOptimedia
Monika Bronowska objęła funkcję prezesa zarządu domu mediowego ZenithOptimedia Group. Zastąpiła na tym stanowisku Jakuba Potrzebowskiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki o pogodzie w nowym spocie Play (wideo)
W telewizji pojawiła się kolejna reklama promocji „Testuj smartfona” w Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Tym razem showman rozmawia o pogodzie.
więcej
|
|
FoodCare chce od Dariusza "Tigera" Michalczewskiego 20 mln zł
Do krakowskiego sądu wpłynął pozew o blisko 20 mln zł odszkodowania, jakiego od Dariusza Michalczewskiego domaga się podkrakowska spółka FoodCare. To kolejna odsłona sporu wokół produkcji napojów energetyzujących Tiger.
więcej
|
|
Zadowolenie z likwidacji szkód w kampanii Link4 (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
więcej
|
|
Tomasz Adamek będzie reklamował Las Vegas Power Energy Drink
Bokser Tomasz Adamek podpisał umowę reklamową z producentem napoju energetycznego Las Vegas Power Energy Drink. Współpracę na razie zaplanowano na 10 miesięcy.
więcej
|
|
Tymbark walczy ze świeczkami w nowej reklamie jubileuszowej (wideo)
Do emisji w telewizji trafił kolejny spot Tymbarku z okazji 75-lecia tej marki. Reklamę na zlecenie Maspexu Wadowice przygotowały agencja reklamowa 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Środoceny - extra cięcie" w promocji Lukoil
Na stacjach benzynowych Lukoil rozpoczęła się promocja „Środoceny - extra cięcie”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy TBWA i OMD.
więcej
|
|
Policjant w nowej reklamie Żabki (wideo)
Do emisji w telewizji trafiła reklama Żabki z policjantem. To kolejny spot z formatu kreatywnego przygotowanego przez agencję Ambasada Brand Communications.
więcej
|
|
Marcin Gortat w menu Sphinx
Sieć restauracji Sphinx wydała wzbogacone o elementy lifestylowe menu, które klienci mogą zabrać ze sobą. Gwiazdą "Sphinx Menu" jest Marcin Gortat, który w ramach współpracy ze Sfinks Polska promuje na okładce menu na wynos.
więcej
|
|
,,Zrealizuj swój plan" - BNP Paribas Bank reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy
W internecie, radiu i na outdoorze rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa kredytu gotówkowego i samochodowego w BNP Paribas Banku. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi&Saachi i MPG.
więcej
|
|
Atmedia ruszają ze sprzedażą na październik. GRP za 2,76 tys. zł
Atmedia rozpoczęły sprzedaż czasu reklamowego na październik. W ofercie pre-sales cena jednego GRP wynosi 2760 zł.
więcej
|
|
Maciej Biernacki: z TBWA do EM Labu
Maciej Biernacki objął stanowisko head of client service w agencji EM Lab. Wcześniej pracował m.in. w Momentum Worldwide, Leo Burnett i TBWA Warszwa.
więcej
|
|
zanox wzmocnił zespół o 10 osób
Zajmująca się marketingiem internetowym w modelu "płać za efekt" firma zanox powiększyła swój zespół. W ostatnim kwartale jej polski oddział zasiliło dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech w sierpniu.
więcej
|
|
Stanisław Warwas senior copywriterem w nano
Stanisław Warwas dołączył do zespołu agencji reklamowej nano, obejmując stanowisko senior copywritera. Wcześniej pracował m.in. w Grey Worldwide, Momentum Experiential Marketing i Testardo.
więcej
|
|
Ewa Organiściak w Cormedia
Ewa Organiściak objęła stanowisko junior media planner w domu mediowym Cormedia, wzmacniając tym samym dział wsparcia sprzedaży.
więcej
|
|
Krzysztof Rejek senior designerem w Ars Thanea
Krzysztof Rejek objął stanowisko senior designera w Ars Thanea. Wcześniej pracował m.in. w Interactive Solutions oraz współpracował z Saatchi Digital, Adv.pl, Hypermedia Isobar i 180Heartbeats.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mniej gwiazdek za komentarze - duża zmiana na Allegro
Allegro przygotowuje zmianę gwiazdkowych oznaczeń punktów otrzymanych za komentarze. Gwiazdki będą tylko pojedyncze, zmienią się też dotyczące ich przedziały punktowe.
więcej
|
|
Czy rzeczywiście #twitterrzadzikampania?
Polski marketing polityczny słynie ze swojej odtwórczości. Niby nie ma w tym nic złego - bo warto zawsze czerpać z dobrych wzorców, ale w kraju, w którym coraz częściej mówi się o innowacyjności, powiew świeżości w marketingu politycznym też by się przydał.
więcej
|
|
Google robi porządki. Koniec 10 produktów
Google zapowiedziało, że w najbliższych kilku miesiącach zamknie kilka produktów, a inne wcieli jako funkcje do już istniejących usług. Firma chce poświęcić więcej wysiłków na produkty, które "poprawiają życie miliardów ludzi".
więcej
|
|
Darmowy internet na dworcu Centralnym, niebawem w całej Polsce
Od piątku w hali głównej warszawskiego dworca Centralnego można korzystać z bezprzewodowego internetu - poinformował rzecznik PKP SA Łukasz Kurpiewski. Docelowo bezprzewodowy internet ma być dostępny na wszystkich większych dworcach.
więcej
|
|
Facebook doda funkcję tłumaczenia komentarzy?
Facebook testuje nową funkcję, która umożliwia tłumaczenie komentarzy z innych języków niż używany przez użytkownika portalu.
więcej
|
|
Nowa funkcja w Twitterze pozwoli przesyłać wpisy na Facebooka
Serwis mikroblogowy Twitter pozwala odtąd na automatyczne przesyłanie wpisów na Facebooka, gdzie zostaną opatrzone specjalną ikonką. Nowa funkcja to po części odpowiedź na wprowadzoną jakiś czas temu w serwisie Zuckerberga możliwość integracji fanpage’ów z Twitterem.
więcej
|
|
Doodle - narzędzie do planowania wydarzeń w Poczcie WP
Poczta WP wprowadziła narzędzie do planowania wydarzeń, np. spotkań ze znajomymi, imprez czy zebrań pracowniczych. Partnerem wdrożenia jest szwajcarska firma Doodle AG.
więcej
|
|
Anna Podolska w Think Kong
Anna Podolska objęła stanowisko account executive w dziale client service agencji Think Kong.
więcej
|
|
Jest tam ponad 750 mln osób, a mojej firmy tam nie ma..
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|