Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 7 Września 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Żadna TV nie puści spotu "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)

Jeden ze spotów reklamowych nowego dziennika "Gazeta Polska Codziennie" nie zostanie wyemitowany ani w TVP, ani w TVN, ani w Polsacie. Stacje tłumaczą, że spot narusza m.in. Kodeks Wyborczy albo że czas antenowy został już sprzedany. więcej

Canal+ zmienia kanał dziecięcy: TeleTOON+ zastąpi ZigZapa

Kanał dziecięcy ZigZap od października br. przekształci się w stację TeleTOON+, która będzie mieć nieco inną grupę docelową i emitować więcej kreskówek. To reakcja nadawcy na słabe wyniki oglądalności ZigZapa. więcej

"Tina bardziej poradnikowa, ale i droższa

Dwutygodnik “Tina” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się w środę 7 września br., zwiększy objętość, odświeży dział kulinarny i wprowadzi dwa nowe działy. Wyższa będzie też cena magazynu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Distribution Administration Executive

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Adames poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. public relations i komunikacji

WARSZTAT TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarski TVN24

4FRAME poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych

Bonnier Business poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne

Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Canal+ szykuje serial sensacyjny i rekordowe wydatki na produkcję filmów

Canal+ jeszcze przed realizacją “Misji Afganistan” wyprodukuje inny polski serial - sensacyjną produkcję, której reżyserem ma być Wojciech Smarzowski. Stacja znacznie zwiększy też wydatki na koprodukcję polskich filmów fabularnych.   więcej

Sprzedaż dzienników regionalnych - ostro w dół "Gazeta Lubuska" i "Nowiny"

 Wszystkie dzienniki regionalne zakończyły lipiec br. ze spadkami sprzedaży. Najwięcej straciły “Gazeta Lubuska” i “Gazeta Codzienna Nowiny”. Liderem zestawienia pozostała “Polska Dziennik Zachodni”. więcej

Wyścig zwierząt reklamuje internet w Netii (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji internetu w Netii. Akcję - obejmującą telewizję, radio, internet i outdoor - przygotowały firmy Brasil, Lunapark i ZenithOptimedia Group. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowy tygodnik ,,Wprost Przeciwnie" na rynku 19 września

Nowy tygodnik opinii „Wprost Przeciwnie” pojawi się na rynku 19 września br. Jan Piński, redaktor naczelny, mówi w rozmowie z nami, że nowy magazyn będzie „konserwatywny w sferze wartości i liberalny w sferze gospodarki”. więcej

Magdalena Czaja: Reklama stała się symbolicznym ,,chłopcem do bicia"

- Wiele firm w swoich sloganach reklamowych bardzo często koloryzuje fakty, a nawet używa nieprawdziwych stwierdzeń. Zachowania nieetyczne należą mimo to do rzadkości - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Czaja (San Markos, Komisja Etyki Reklamy). więcej

Sieci e-reklamowe: IDMnet przed ARBO i Google (raport)
Szef TVP2 Jerzy Kapuściński: Nikogo się nie boimy
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Canal+ zmienia kanał dziecięcy: TeleTOON+ zastąpi ZigZapa

Kanał dziecięcy ZigZap od października br. przekształci się w stację TeleTOON+, która będzie mieć nieco inną grupę docelową i emitować więcej kreskówek. To reakcja nadawcy na słabe wyniki oglądalności ZigZapa. więcej

Canal+ szykuje serial sensacyjny i rekordowe wydatki na produkcję filmów

Canal+ jeszcze przed realizacją “Misji Afganistan” wyprodukuje inny polski serial - sensacyjną produkcję, której reżyserem ma być Wojciech Smarzowski. Stacja znacznie zwiększy też wydatki na koprodukcję polskich filmów fabularnych.   więcej

Piotr Borys: Tele5 nie planuje programów od producentów zewnętrznych

Tele5 stawia w jesiennej ramówce na filmy i seriale zagraniczne. Jak mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Borys, dyrektor programowy kanału, odłożony został na razie pomysł produkowania własnego serialu fabularnego. więcej

Więcej Canal+ w jakości HD

W październiku br. Canal+ Cyfrowy rozpocznie nadawanie stacji Canal+ Gol i Canal+ Weekend w wysokiej rozdzielczości. W dalszych planach jest uruchomienie wersji HD kolejnych kanałów nadawcy. więcej

Sundance Channel w usłudze UPC na żądanie

W ofercie usługi UPC na żądanie 6 września br. pojawił się kontent filmowy z oferty amerykańskiej stacji Sundance Channel. więcej

Dwa nowe polskie programy na antenie Kuchnia.tv

W jesiennej ramówce kanału Kuchnia.tv pojawią się dwa zupełnie nowe polskie pogramy: “Adam w sieci: patenty i triki” oraz  “Dziki obiad Łukasz Łuczaja”. Będą też kolejne sezony znanych już pozycji. więcej

Zbigniew Pruski: z Discovery do BBC Worldwide

Zbigniew Pruski objął w BBC Worldwide Channels stanowisko commercial managera kanałów tematycznych BBC na rejon Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

Radio
 
Łódzkie: RMF FM w dół, ZET zyskało

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj-lipiec 2011 dotyczący 15 najpopularniejszych stacji radiowych w województwie łódzkim. więcej

Coraz więcej osób słucha radia ponad 8 godz. dziennie

Już prawie co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. więcej

Reklama
 
Wyścig zwierząt reklamuje internet w Netii (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji internetu w Netii. Akcję - obejmującą telewizję, radio, internet i outdoor - przygotowały firmy Brasil, Lunapark i ZenithOptimedia Group. więcej

Obejrzyj ocenzurowany spot "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)

Polsat nie wyemituje jednej z reklam „Gazety Polskiej Codziennie”. Wcześniej spot odrzuciły TVN i TVP. więcej

,,Premiery i bestsellery" - Wedel reklamuje czekoladę i ptasie mleczko (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa nowych wersji smakowych czekolady i ptasiego mleczka Wedla. Akcję - obejmującą również konkurs „Premiery i bestsellery” - przygotowały firmy Team i ZenithOptimedia Group. więcej

Limitowane wersje Żubra, Redd'sa i Książęce Pszeniczne wsparte reklamami

Do sprzedaży trafiają trzy nowe piwa Kompanii Piwowarskiej: Żubr Ciemnozłoty, Redd`s Cranberry i Książęce Pszeniczne. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy Paralotna, Tequila\Polska, Grey i Starcom. więcej

Scholz & Friends: Marcin Jeziorski za Joannę Hurdę

Marcin Jeziorski zastąpił Joannę Hurdę na stanowisku dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Scholz & Friends. Poprzednio pracował w Change Integrated. więcej

Orlen wybiera PanMedia Western i MEC zamiast ZOG

PanMedia Western i MEC wygrały przetarg mediowy PKN Orlen. Poprzednio koncern obsługiwała w tym zakresie firma ZenithOptimedia Group. więcej

Pozew za pozew - Michalczewski chce 10 mln zł od FoodCare'u

Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła przeciwko firmie FoodCare pozew o zapłatę zaległego wynagrodzenia z tytułu sprzedaży napoju Tiger. Wartość roszczenia to ponad 10 mln zł. więcej

Gemius będzie emitował kampanie ZOG i Starcomu w 6 krajach

Gemius podpisał długoterminową umowę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group dotyczącą emisji i pomiaru internetowych kampanii reklamowych. Współpraca obejmuje sześć krajów, w tym Polskę. więcej

Jerzy Dudek promuje w Polsce grę w golfa

W internecie rozpoczęła się kampania wspierająca program „Teraz Golf” promujący w całej Polsce grę w golfa. Twarzą akcji - realizowanej przez Polski Związek Golfa - jest piłkarz Jerzy Dudek. więcej

Agora ruszyła z agencją SociAll

Działalność rozpoczęła agencja SociAll oferująca usługi w mediach społecznościowych. Należącą do Agory firmą kieruje Patrycja Matul. więcej

Hanna Świątek, Eliza Graff i Agnieszka Pająk: z Onet.pl do Next.pl

Pracę w biurze reklamy Next.pl (Grupa Infor PL) rozpoczęły Hanna Świątek, Eliza Graff i Agnieszka Pająk. Poprzednio pracowały w Grupie Onet.pl. więcej

Acatar Zatoki reklamowany sponsorsko (wideo)

Do emisji w telewizji trafił billboard sponsorski reklamujący Acatar Zatoki (USP Zdrowie). Spot przygotowała agencja Red8, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. więcej

Anna Jarzębowicz: z Vita Direct do Universal McCann

Anna Jarzębowicz rozpoczęła pracę w domu mediowym Universal McCann. Poprzednio była związana z Vita Direct. więcej

Stanisława Koło promuje ochronę własności intelektualnej (wideo)

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię promującą wśród przedsiębiorców wiedzę o ochronie własności intelektualnej. Spot na potrzeby akcji przygotował Zespół Produkcji Reklamowej TVN. więcej

Patrycja Stachura, Daria Soroka i Weronika Brączek w Go Culture

W ciągu ostatnich kilku miesięcy do agencji Go Culture. Komunikacja dla kultury dołączyły trzy nowe osoby - Patrycja Stachura, Daria Soroka i Weronika Brączek. Obecnie w firmie pracuje 7 osób. więcej

Prasa
 
Żadna TV nie puści spotu "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)

Jeden ze spotów reklamowych nowego dziennika "Gazeta Polska Codziennie" nie zostanie wyemitowany ani w TVP, ani w TVN, ani w Polsacie. Stacje tłumaczą, że spot narusza m.in. Kodeks Wyborczy albo że czas antenowy został już sprzedany. więcej

"Tina bardziej poradnikowa, ale i droższa

Dwutygodnik “Tina” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się w środę 7 września br., zwiększy objętość, odświeży dział kulinarny i wprowadzi dwa nowe działy. Wyższa będzie też cena magazynu. więcej

Sprzedaż dzienników regionalnych - ostro w dół "Gazeta Lubuska" i "Nowiny"

 Wszystkie dzienniki regionalne zakończyły lipiec br. ze spadkami sprzedaży. Najwięcej straciły “Gazeta Lubuska” i “Gazeta Codzienna Nowiny”. Liderem zestawienia pozostała “Polska Dziennik Zachodni”. więcej

Szymon Sołtysik oficjalnie naczelnym "Top Gear"

Szymon Sołtysik, pełniący obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika “Top Gear”, po przejęciu tytułu w czerwcu br. przez Ringier Axel Springer Polska, został oficjalnie szefem redakcji pisma. więcej

Beata Sadowska i Katarzyna Zielińska wspierają Fundację Faktu

Dziennikarka Beata Sadowska oraz aktorki Katarzyna Zielińska, Dorota Deląg, Joanna Orleańska i Aleksandra Mikołajczyk wsparły akcję „Krok nadziei” organizowaną przez Fundację Faktu. Otrzymały tytuł „Ambasadorów Nadziei”. więcej

Internet
 
CityVille najpopularniejszą grą na Facebooku

Użytkownicy Facebooka najchętniej grają w gry firmy Zynga, takie jak CityVille i FarmVille. Popularność szybko zdobywa The Sims Social od EA Playfish. więcej

Co drugie polskie dziecko odwiedza serwisy erotyczne

Połowa polskich dzieci w wieku 7-15 lat, które korzystają z internetu, weszła w maju na strony erotyczne. Portale randkowe i z hazardem są mniej popularne wśród młodych użytkowników sieci. więcej

Amazon.com testuje nowy wygląd

Amazon.com szykuje duży redesign swojej witryny. Może to zwiastować premierę firmowego tabletu. więcej

Amazon, Yahoo i Dish Network walczą o Hulu

W rywalizacji o przejęcie internetowego serwisu wideo Hulu pozostały trzy firmy - Amazon, Yahoo i Dish Network. więcej

Google przejmuje Zave Networks

Google kupiło firmę Zave Networks. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

SARE rusza z ekspansją zagraniczną

Firma e-mail marketingowa SARE SA pozyskała klientów działających na międzynarodowych rynkach. Przygotowuje też rosyjską wersję swojego programu z myślą o wejściu na wschodnie rynki. więcej

Jest tam ponad 750 mln osób, a mojej firmy tam nie ma.. więcej (reklama)
Public Relations
 
Neuca nowym klientem InnerValue
Technologie
 
Nokia ogłasza konkurs na nowy Nokia Tune (wideo)
Lenovo: Samsung sprzedał tylko 20 tys. tabletów
HP wróci jeszcze do tabletów?
Sharp Aquos Wireless Lifestyle - telewizor przenośnym źródłem rozrywki
Dell chce podbić Chiny z Baidu (wideo)
WiLAN oskarża Apple, HP i Della o naruszenie patentów
Gospodarka
 
Kto zyskał na załamaniu kursu franka
Refaktura z marżą jest możliwa
Jak płacić mniejszy czynsz za mieszkanie
NIP obowiązkowy również dla osób bez firmy
Stopa bezrobocia spadła do 11,6 proc. w sierpniu
Spada liczba Polaków niespłacających terminowo należności
Dolar zyskuje, indeksy giełdowe w dół
Polacy spłacają długi ze strachu
Decyzja Szwajcarów dobra dla polskich banków
Coraz więcej gości w hotelach w Polsce. Coraz wyższe ceny
Rynek internetu w Polsce ma rosnąć rocznie o 14 proc. do 2015 r.
Sprzedaż głównych dzienników ogólnopolskich znowu spadła
Kultura/Rozrywka
 
Zmarł Janusz Morgenstern
"Body & Soul": Tony Bennett odsłania Amy Winehouse (wideo)
Będzie trzeci film z cyklu "Z archiwum X"
Scarlett Johansson & Lulu Gainsbourg śpiewają "Bonnie and Clyde" (wideo)
Colin Firth: ambitny film przyciągnie do kin dużą widownię
The besf of Westlife - podsumowanie kariery
Robbie Williams ma gotowy materiał na nowy album
Al Pacino woli reżyserię od aktorstwa
Lisa Kudrow dla wszystkich tylko Phoebe Buffay
Mila Kunis oburzona ma młodych ludzi
 

Blog
PRYWATNA AKCJA KONSULA (2)

Eli Barbur

Social media - faza przesytu?

Mirosław Usidus

Historia dziennikarza, który słusznie wyleciał z pracy

Jerzy Szygiel

Kampania sztabami robiona.

Ewaryst Fedorowicz

Formatowanie bloga i Metal Hammer Festival

Zbigniew Brzeziński

Złota wolność internetu i raport ,,Analogowy polityk w cyfrowym świecie"

dr Lech Jaworski

Lądowanie na autopilocie

Wanda Konarzewska

Nowe medium marketingu - wojna patentowa na rynku technologii mobilnych

Jarosław Filipek

Lepper - media

Ryszard Warta

Czego nie możesz napisać, bo Cię wezmą za hardcorowego psychola

Anna Mieszczanek

Nasz Gość
Jerzy Kapuściński, szef TVP2. Rewolucja w "Dwójce"

Z Jerzym Kapuścińskim, szefem TVP2 rozmawiamy o nowej ramówce Dwójki, zmianach w „Pytaniu na śniadanie”, sytuacji w TVP, nowych pasmach oraz programie „The Voice” i sposobach przyciągnięcia przed ekrany młodych widzów. więcej

Kwestionariusz
Sylwia Paneth Malska: Nie uzależniam się od gadżetów

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Sylwia Paneth Malska, prezes agencji Toolbox Creative Communications. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Distribution Administration Executive
[ Discovery Networks ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Lemon Firma ]  | mazowieckie
Młodszy specjalista ds. SEO
[ Interia.pl ]  | małopolskie
Praktyki w dziale SEO
[ Interia.pl ]  | małopolskie
Inżynier ds. jakości oprogramowania
[ INTERIA .PL ]  | małopolskie
Menedżer ds. sprzedaży usług SEM
[ INTERIA.PL ]  | cała Polska
Senior Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Manager ds. public relations i komunikacji
[ Adames ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarski TVN24
[ WARSZTAT TVN24 ]  | mazowieckie
ACCOUNT EXECUTIVE
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych
[ Wydawnictwo ]  | mazowieckie
Director / Senior Account Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Account Manager / Executive Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne
[ Bonnier Business ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl