|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Wyścig zwierząt reklamuje internet w Netii (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji internetu w Netii. Akcję - obejmującą telewizję, radio, internet i outdoor - przygotowały firmy Brasil, Lunapark i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Obejrzyj ocenzurowany spot "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)
Polsat nie wyemituje jednej z reklam „Gazety Polskiej Codziennie”. Wcześniej spot odrzuciły TVN i TVP.
więcej
|
|
,,Premiery i bestsellery" - Wedel reklamuje czekoladę i ptasie mleczko (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa nowych wersji smakowych czekolady i ptasiego mleczka Wedla. Akcję - obejmującą również konkurs „Premiery i bestsellery” - przygotowały firmy Team i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Limitowane wersje Żubra, Redd'sa i Książęce Pszeniczne wsparte reklamami
Do sprzedaży trafiają trzy nowe piwa Kompanii Piwowarskiej: Żubr Ciemnozłoty, Redd`s Cranberry i Książęce Pszeniczne. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy Paralotna, Tequila\Polska, Grey i Starcom.
więcej
|
|
Scholz & Friends: Marcin Jeziorski za Joannę Hurdę
Marcin Jeziorski zastąpił Joannę Hurdę na stanowisku dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Scholz & Friends. Poprzednio pracował w Change Integrated.
więcej
|
|
Orlen wybiera PanMedia Western i MEC zamiast ZOG
PanMedia Western i MEC wygrały przetarg mediowy PKN Orlen. Poprzednio koncern obsługiwała w tym zakresie firma ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Pozew za pozew - Michalczewski chce 10 mln zł od FoodCare'u
Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła przeciwko firmie FoodCare pozew o zapłatę zaległego wynagrodzenia z tytułu sprzedaży napoju Tiger. Wartość roszczenia to ponad 10 mln zł.
więcej
|
|
Gemius będzie emitował kampanie ZOG i Starcomu w 6 krajach
Gemius podpisał długoterminową umowę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group dotyczącą emisji i pomiaru internetowych kampanii reklamowych. Współpraca obejmuje sześć krajów, w tym Polskę.
więcej
|
|
Jerzy Dudek promuje w Polsce grę w golfa
W internecie rozpoczęła się kampania wspierająca program „Teraz Golf” promujący w całej Polsce grę w golfa. Twarzą akcji - realizowanej przez Polski Związek Golfa - jest piłkarz Jerzy Dudek.
więcej
|
|
Agora ruszyła z agencją SociAll
Działalność rozpoczęła agencja SociAll oferująca usługi w mediach społecznościowych. Należącą do Agory firmą kieruje Patrycja Matul.
więcej
|
|
Hanna Świątek, Eliza Graff i Agnieszka Pająk: z Onet.pl do Next.pl
Pracę w biurze reklamy Next.pl (Grupa Infor PL) rozpoczęły Hanna Świątek, Eliza Graff i Agnieszka Pająk. Poprzednio pracowały w Grupie Onet.pl.
więcej
|
|
Acatar Zatoki reklamowany sponsorsko (wideo)
Do emisji w telewizji trafił billboard sponsorski reklamujący Acatar Zatoki (USP Zdrowie). Spot przygotowała agencja Red8, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Anna Jarzębowicz: z Vita Direct do Universal McCann
Anna Jarzębowicz rozpoczęła pracę w domu mediowym Universal McCann. Poprzednio była związana z Vita Direct.
więcej
|
|
Stanisława Koło promuje ochronę własności intelektualnej (wideo)
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię promującą wśród przedsiębiorców wiedzę o ochronie własności intelektualnej. Spot na potrzeby akcji przygotował Zespół Produkcji Reklamowej TVN.
więcej
|
|
Patrycja Stachura, Daria Soroka i Weronika Brączek w Go Culture
W ciągu ostatnich kilku miesięcy do agencji Go Culture. Komunikacja dla kultury dołączyły trzy nowe osoby - Patrycja Stachura, Daria Soroka i Weronika Brączek. Obecnie w firmie pracuje 7 osób.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Żadna TV nie puści spotu "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)
Jeden ze spotów reklamowych nowego dziennika "Gazeta Polska Codziennie" nie zostanie wyemitowany ani w TVP, ani w TVN, ani w Polsacie. Stacje tłumaczą, że spot narusza m.in. Kodeks Wyborczy albo że czas antenowy został już sprzedany.
więcej
|
|
"Tina bardziej poradnikowa, ale i droższa
Dwutygodnik “Tina” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się w środę 7 września br., zwiększy objętość, odświeży dział kulinarny i wprowadzi dwa nowe działy. Wyższa będzie też cena magazynu.
więcej
|
|
Sprzedaż dzienników regionalnych - ostro w dół "Gazeta Lubuska" i "Nowiny"
Wszystkie dzienniki regionalne zakończyły lipiec br. ze spadkami sprzedaży. Najwięcej straciły “Gazeta Lubuska” i “Gazeta Codzienna Nowiny”. Liderem zestawienia pozostała “Polska Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
Szymon Sołtysik oficjalnie naczelnym "Top Gear"
Szymon Sołtysik, pełniący obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika “Top Gear”, po przejęciu tytułu w czerwcu br. przez Ringier Axel Springer Polska, został oficjalnie szefem redakcji pisma.
więcej
|
|
Beata Sadowska i Katarzyna Zielińska wspierają Fundację Faktu
Dziennikarka Beata Sadowska oraz aktorki Katarzyna Zielińska, Dorota Deląg, Joanna Orleańska i Aleksandra Mikołajczyk wsparły akcję „Krok nadziei” organizowaną przez Fundację Faktu. Otrzymały tytuł „Ambasadorów Nadziei”.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|