|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 11 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Słabe wyniki serialu TVP 2 "Wiadomości z drugiej ręki"
Nowy serial komediowy Dwójki “Wiadomości z drugiej ręki” po pierwszym tygodniu emisji ma zdecydowanie mniej widzów niż gromadzą w tym samym czasie pozycje konkurencyjnych stacji.
więcej
|
|
Kolejny biskup protestuje przeciwko udziałowi "Nergala" w show TVP
Abp Sławoj Leszek Głódź napisał w piątek list do prezesa TVP Juliusza Brauna, w którym wyraża swój protest przeciwko udziałowi Adama Darskiego "Nergala" w programie "The Voice of Poland" w TVP2.
więcej
|
|
Horizon - platforma telewizyjna nowej generacji od UPC (foto)
Podczas międzynarodowych targów branży telewizyjnej IBC w Amsterdamie, Liberty Global, spółka matka sieci UPC Polska, zaprezentowała Horizon - telewizyjną platformę nowej generacji, która integruje dostęp do treści telewizyjnych, internetowych oraz osobistych plików użytkownika.
więcej
|
|
Telewizja dla dzieci: Polsat JimJam i Nickelodeon zyskały najwięcej, traci czołówka
W segmencie kanałów dziecięcych największe wzrosty oglądalności w sierpniu br. zanotowały po raz kolejny Polsat JimJam i Nickelodeon. Straciły natomiast znajdujące się w czołówce stacje Disney Channel, Disney XD oraz Cartoon Network.
więcej
|
|
"Eny" promują platformę N - nowa koncepcja promocji (wideo)
Platforma N ruszyła z kampanią promocyjną nowego pakietu Start HD. To pierwsza odsłona nowej formy komunikacji marketingowej platformy, w której pojawiać się będą “Eny” - animowane, barwne postacie nawiązujące do logo platformy.
więcej
|
|
Pasmo z kreskówkami Nickelodeona w TVP 1
Na antenie TVP 1 pojawiło się pasmo z serialami z oferty stacji dziecięcej Nickelodeon. To efekt umowy podpisanej między firmą Viacom International Media Networks, nadawcą kanału Nickelodeon, a Telewizją Polską.
więcej
|
|
Jesienne nowości w Domo.tv
Jesienią na antenie Domo.tv pojawią się m.in. program z poradami jak ekologicznie urządzić mieszkanie, a także audycja redaktor naczelnej miesięcznika „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
FyreTV - serwis VoD z erotyką w sieci Toya
Sieć kablowa Toya udostępniła swoim abonentom możliwość korzystania z internetowego serwisu VoD z filmami erotycznymi FyreTV.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stanisław Mikulski reklamuje badania słuchu w Geers (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa firmy Geers Akustyka Słuchu. Akcję - z udziałem Stanisława Mikulskiego - przygotowały firmy Play Production i Different Media.
więcej
|
|
,,Star Trek" zastępuje ,,Hotel Zacisze" w reklamach Plusa na kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Plusa na kartę - tym razem utrzymana w konwencji „Star Treka”. Akcję na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Michał Kazimierczak dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi
Michał Kazimierczak awansował w Saatchi & Saatchi Communications na stanowisko dyrektora zarządzającego. W agencji pracuje od dwóch lat.
więcej
|
|
,,Też tego nie cierpisz?" w kampanii Hojo.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Hojo.pl - uruchomionej niedawno internetowej giełdy usług sprzątania. Akcję przygotowały firmy VA i Media On.
więcej
|
|
Nazwa.pl: Przejdź na boską stronę
Pod hasłem „Przejdź na boską stronę” rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Nazwa.pl (wcześniej działającej pod nazwą NetArt). Akcję - obejmującą internet i prasę - spółka przygotowała wspólnie z agencją Trendmaker.
więcej
|
|
Pracodawcy RP zaczynają kampanię ,,Zatrzymać przemyt"
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna „Zatrzymać przemyt”. Akcję na zlecenie organizacji Pracodawcy RP przygotowały Pheno Agency i Mconnection.
więcej
|
|
Rafał Malinowski: ze SanDisk do Logitech Polska
Rafał Malinowski rozpoczął pracę jako sales manager w Logitech Polska. Poprzednio przez 5 lat był związany z firmą SanDisk.
więcej
|
|
Krzysztof Kamiński: z Allegro Agency do Defacto
Do zespołu agencji Defacto dołączył Krzysztof Kamiński, obejmując stanowisko dyrektora ds. produkcji.
więcej
|
|
Bartosz Jędrasiak: z Intersnack do AmRest
Bartosz Jędrasiak objął stanowisko brand managera marki Burger King, należącej w Polsce do koncernu AmRest.
więcej
|
|
Urszula Wietocha: z Inforu do Ad i Media
Urszula Wietocha (Piątek) objęła stanowisko project managera w firmie Ad i Media. Wcześniej pracowała w Infor i See Mee Advertising.
więcej
|
|
Piotr Kuc prezesem USP
Piotr Kuc objął stanowisko prezesa - dyrektora zarządzającego w firmie USP.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rekordowa sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie"
Według wstępnych, bardzo przybliżonych danych z kiosków pierwszy numer "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum), który ukazał się w piątek 9 października br., rozszedł się w liczbie 120-150 tys. egzemplarzy.
więcej
|
|
"Bloomberg Businessweek Polska" będzie kosztować 8 zł
Dwutygodnik ekonomiczny “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), którego pierwszy numer ukaże się 19 września br., będzie kosztować 8 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Cosmopolitan" w większym formacie (foto)
Październikowy numer miesięcznika “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) ukazał się w piątek 9 września br. w większym formacie i ze zmienioną szata graficzną oraz zawartością. Na okładce znalazła się Anna Wendzikowska.
więcej
|
|
"Gala" sprzedała 415 tys. egz., bo obniżyła cenę do 99 groszy
Wydanie dwutygodnika “Gala” (G+J Polska) z 22 sierpnia br. sprzedało się w liczbie ponad 415 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Magazyn po raz pierwszy ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł.
więcej
|
|
Trójmiejska ,,Gazeta Wyborcza" partnerem Euro 2012
“Gazeta Wyborcza Trójmiasto” (Agora SA) została oficjalnym partnerem medialnym UEFA Euro 2012 w Gdańsku. Umowa między miastem a “Gazetą” została podpisana 6 września br. Celem współpracy jest popularyzowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych i społecznych w ramach organizacji Euro 2012.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy o2.pl pod lupą: Pinger w górę, o2 i Wrzuta w dół
W Grupie o2.pl zdecydowanie najpopularniejsze są serwisy rozrywkowe, lifestyle’owe i społecznościowe. Które strony zyskały, a które straciły na popularności w ciągu roku?
więcej
|
|
Facebook ma 750 mln użytkowników
Serwis Socialbakers podał, że Facebook osiągnął kolejny kamień milowy na drodze do miliarda użytkowników - obecnie ma ich 750 milionów.
więcej
|
|
Ile prądu zużywa Google w centrach obliczeniowych? Tyle co duże miasto
Internetowy gigant Google ujawnił informację, która była dotąd pilnie strzeżoną tajemnicą: zużycie energii elektrycznej w jego ogromnych centrach obliczeniowych wyniosło w zeszłym roku 2,26 miliarda kilowatogodzin. Tyle prądu zużywa niejedno duże miasto.
więcej
|
|
Marcin Jędrasiewicz na czele serwisów informacyjnych Interia.pl
Marcin Jędrasiewicz objął stanowisko dyrektora serwisów informacyjnych Interia.pl. Poprzednio pracował w Polsat News, a wcześniej m.in. w TVP Info, TV 4 i Polsacie.
więcej
|
|
Automatyczne grupowanie znajomych na Facebooku
Największy portal społecznościowy, wzorem Google+, będzie automatycznie grupował dodawanych znajomych. Cały model ma być oparty na trzech kryteriach.
więcej
|
|
Twitter ma 100 mln aktywnych użytkowników
Twitter ogłosił, że ma ponad 100 milionów aktywnych użytkowników, którzy korzystają z serwisu przynajmniej raz w miesiącu. To o 82 proc. więcej niż na początku tego roku.
więcej
|
|
Google przejmuje Zagat. Stawia na restauracje
Google kupiło firmę Zagat, wydawcę popularnych przewodników restauracyjnych.
więcej
|
|
Wideo w sieci coraz częściej z urządzeń mobilnych
Internauci coraz częściej wrzucają do sieci treści wideo pochodzące z urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|