|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 19 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Ludzie Chudego" stracili połowę widowni
Drugi sezon serialu “Ludzie Chudego” po zmianie dnia emisji z niedzieli na czwartek ma o około połowę mniej widzów niż pierwsza seria, która widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r. Stacja przez to przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.
więcej |
|
Allegro: znak ,,Sprzedaję" zamiast ,,Jestem", konto dla małżonków
Allegro wprowadza możliwość korzystania z jednego konta przez małżonków. Natomiast znaczek „Jestem na Allegro” zostaje zastąpiony przez „Sprzedaję na Allegro”.
więcej |
|
Ruch odmówił dystrybucji ,,Wprost Przeciwnie". Debiut pisma wstrzymany
Dzisiaj na rynku nie zadebiutuje nowy tygodnik opinii „Wprost Przeciwnie” (3S Media). Po decyzji firmy Ruch, która odmówiła dystrybucji, wydawca wstrzymał się ze startem pisma.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Ludzie Chudego" stracili połowę widowni
Drugi sezon serialu “Ludzie Chudego” po zmianie dnia emisji z niedzieli na czwartek ma o około połowę mniej widzów niż pierwsza seria, która widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r. Stacja przez to przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
"Szpilki na Giewoncie" straciły widzów, ale nadal są liderem
Trzeci sezon serialu Polsatu “Szpilki na Giewoncie” ogląda o 700 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon produkcji, emitowany rok wcześniej w tym samym paśmie. Serial pozostał jednak liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Dwójka broni udziału Nergala w swoim show (przeczytaj cały list)
Dyrekcja TVP 2 przygotowała specjalny list do widzów, którzy protestują przeciw zatrudnieniu Adama “Nergala” Darskiego w show “The Voice of Poland”. - Kontrowersyjny wizerunek sceniczny zespołu Behemoth, kreowany na potrzeby artystyczne, nie ma nic wspólnego z postawą Adama Darskiego w programie TVP 2 - czytamy w nim.
więcej
|
|
KRRiT wytyka TVP flagi w kiełbasie. Będzie kara za kryptoreklamę?
KRRiT rozważa ukaranie finansowe Telewizji Polskiej za kryptoreklamę w porannym programie TVP Info. Jej nośnikiem były... miniaturowe flagi z logo i nazwą producenta wetknięte w wędliny prezentowane w studiu.
więcej
|
|
Niewielki wzrost oglądalności ,,Hotelu 52", Polsat dalej za TVP 1
Pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu „Hotelu 52” zgromadziły przed ekranami średnio 2,54 mln widzów. Jest to wynik nieco lepszy niż w analogicznym okresie rok temu. Liderem w tym paśmie w dalszym ciągu pozostaje Jedynka.
więcej
|
|
Szef Rady Etyki Mediów: filozofia życiowa Nergela nie godzi w misyjność TVP
Filozofia życiowa Adama Darskiego ma wielu zwolenników i nie godzi w misyjność telewizji publicznej, która powinna uwzględniać różnorodność światopoglądową odbiorców - uważa przewodniczący Rady Etyki Mediów Ryszard Bańkowicz.
więcej
|
|
Cyfryzacja telewizji zdominowała III Forum Regulatorów Europy Centralnej
W Warszawie zakończyło się w piątek III Forum Regulatorów Europy Centralnej (CERF). Przedstawiciele urzędów będących odpowiednikami polskiej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wymienili uwagi m.in. na temat procesu cyfryzacji naziemnego nadawania telewizji publicznej.
więcej
|
|
UPC kupiło sieć Aster
Sieć UPC Polska sfinalizowała transakcję zakupu operatora sieci kablowej Aster od funduszu Mid Europa Partners za łączną kwotę 2,4 mld zł wraz z długiem operatora. Transakcja ta rozpoczyna proces konsolidacji branży kablowej w Polsce.
więcej
|
|
,,Poziom 2.0" debiutuje w Dwójce
Na antenie telewizyjnej Dwójki w poniedziałek 19 września br. zadebiutuje dedykowany młodzieży, kulturalno-edukacyjny program „Poziom 2.0”.
więcej
|
|
Wysoka kara dla Vectry za ograniczanie praw konsumentów
Vectra ograniczała prawa odbiorców telewizji kablowej, m.in. informując swoich klientów o nowym regulaminie usług już po jego wejściu w życie - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i nałożył na spółkę ok. 0,5 mln zł kary.
więcej
|
|
,,Kroniki Jerzego Kryszaka z Grabiny" od października w Czwórce
W październiku widzowie telewizyjnej Czwórki będą mieli okazję zobaczyć kolejny cykl z serii „Kroniki Facetów z klasą”. Tym razem jego bohaterem będzie Jerzy Kryszak.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Wojciech Jagielski z danymi o Bronce (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Rusza jesienna ramówka rolniczej telewizji TVR
W poniedziałek rusza jesienna ramówka rolniczej telewizji TVR. W ofercie stacji znajdują się programy kierowane do mieszkańców wsi i małych ośrodków miejskich.
więcej
|
|
Next Music HD na platformie Ooognet.pl
Platforma Ooognet.pl udostępniła internautom Next Music HD, premierowy kanał tematyczny należący do telewizji Next Ryszarda Krajewskiego.
więcej
|
|
"Język bez granic" i "Zielony serwis Poznania" w WTK
We wrześniu w ramówce poznańskiej telewizji WTK zadebiutują dwa nowe magazyny - językowy "Język bez granic" i ekologiczny "Zielony serwis Poznania".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bors: Heyah dalej z Ryśkiem i Winstonem, T-Mobile bez loterii
W nowych reklamach Heyah nadal będą występować Rysiek i Winston - zapowiada Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operator nie zamierza już organizować loterii SMS-owych, za to przygotowuje wprowadzenie płatności NFC.
więcej
|
|
,,Frugo przyszło" z Facebookiem w reklamach outdoorowych
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Frugo, produkowanego przez FoodCare. Akcję przygotowały i realizują firmy Credo, Lubię To i Mindshare.
więcej
|
|
Bank Pocztowy reklamuje konto i kredyt dla nestorów (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa Pocztowego Konta Nestor i Kredytu dla Nestorów, które oferuje Bank Pocztowy. Akcję przygotowały agencja reklamowa Banah Group i dom mediowy Effective Media.
więcej
|
|
7,2 mld USD na reklamę w grach wideo w 2016 r.
W 2016 roku globalne wydatki na reklamę w grach wideo sięgną 7,2 miliarda dolarów, w porównaniu do 3,1 miliardów dolarów w roku 2010.
więcej
|
|
,,Wejdź do świata natury" w promocji Timotei
Pod hasłem „Wejdź do świata natury Timotei” ruszyła promocja kosmetyków do włosów Timotei (Unilever Polska). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy IQ Marketing, Media Direction OMD i Evolution PR.
więcej
|
|
Betfair reklamuje się na owcach (wideo)
Betfair wpadł na kolejny nietypowy pomysł na kampanię reklamową. Firma bukmacherska płaci nowozelandzkim farmerom za malowanie na owcach symbolu angielskiej flagi oraz swojego logo.
więcej
|
|
Grupa Kombinat będzie reklamować ekonomię społeczną w Małopolsce
Rusza kampania promująca przedsiębiorstwa społeczne z województwa małopolskiego. Akcję na zlecenie Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej przygotowała i realizuje Grupa Kombinat.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gala" dla mężczyzn w listopadzie
Wydawnictwo G+J Polska planuje wydać specjalne wydanie dwutygodnika “Gala” zatytułowane “Gala Man”. Ukazać się ma ono 17 listopada br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ruch odmówił dystrybucji ,,Wprost Przeciwnie". Debiut pisma wstrzymany
Dzisiaj na rynku nie zadebiutuje nowy tygodnik opinii „Wprost Przeciwnie” (3S Media). Po decyzji firmy Ruch, która odmówiła dystrybucji, wydawca wstrzymał się ze startem pisma.
więcej
|
|
"Sekrety Nauki" - nowe pismo od G+J Polska
“Sekrety Nauki” to nowy miesięcznik popularnonaukowy, który 19 września br. wprowadzi na rynek wydawnictwo G+J Polska. Pismo przygotowywane przez redakcję “Focusa” ma mieć lżejszy charakter.
więcej
|
|
Pisma komputerowe straciły, najwięcej ,,Play" i ,,PC World"
Wszystkie tytuły z segmentu prasy komputerowej i o grach komputerowych zanotowały spadek sprzedaży w pierwszym półroczu br. Najwięcej straciły „PC World” oraz „Play”, który niedawno zmienił swoją formułę i stał się dwumiesięcznikiem.
więcej
|
|
,,Przekrój" i ,,Sukces" ze zmienioną aplikacją na iPada
W App Store pojawiła się nowa wersja aplikacji na iPada z tygodnikiem „Przekrój” i miesięcznikiem „Sukces”. Na zlecenie Wydawnictwa Przekrój przygotowała ją firma Infor IT.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Wprost Przeciwnie" zablokowana
Start tygodnika „Wprost Przeciwnie”, zaplanowany na 19. września br., został uniemożliwiony - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wszystko za sprawą zablokowania dystrybucji przez spółkę Ruch.
więcej
|
|
"Gala" z Katarzyną Figurą za 1,99 zł
Wydawnictwo G+J Polska przygotowało kolejne wydanie dwutygodnika “Gala” w promocyjnej cenie 1,99 zł. Numer z Katarzyną Figura i jej rodziną na okładce pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 19 września br.
więcej
|
|
"Cztery Kąty" z płytą i kuponami rabatowymi na 20. urodziny
W sprzedaży ukazało się jubileuszowe wydanie miesięcznika "Cztery Kąty" (Agora), który obchodzi swoje 20. urodziny. Do numeru dołączono płytę z poradami stylistów oraz kupony rabatowe ze zniżką na zakupy w sklepach z wyposażeniem wnętrz..
więcej
|
|
"Viva! Style" z siostrami Krupa w większej objętości (foto)
Najnowszy numer dwutygodnika “Viva!” ukazał się pod tytułem “Viva! Style” i zawiera więcej stron poświęconych modzie i urodzie. Na okładce znalazły się Joanna i Marta Krupa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Eksperci o zmianach w Onecie: logo fajne, kropki jak w Netii
Zmieniony logotyp i nieco zmodyfikowany układ strony głównej Onetu są pozytywnie oceniane przez specjalistów z agencji interaktywnych. Gorzej wypada ich zdaniem motyw kropek na marginesie serwisu.
więcej
|
|
Allegro: znak ,,Sprzedaję" zamiast ,,Jestem", konto dla małżonków
Allegro wprowadza możliwość korzystania z jednego konta przez małżonków. Natomiast znaczek „Jestem na Allegro” zostaje zastąpiony przez „Sprzedaję na Allegro”.
więcej
|
|
YouTube: edycja wideo na stronie odtwarzania (wideo)
Google wprowadziło nową funkcję do YouTube, dzięki której użytkownicy umieszczający w serwisie klipy mogą je edytować bezpośrednio na stronie.
więcej
|
|
Górny pasek na Facebooku cały czas widoczny
Wielu użytkowników Facebooka zaobserwowało nowość na portalu - górny pasek nawigacyjny jest zablokowany na górze ekranu.
więcej
|
|
API Google+ udostępnione
Google opublikował interfejs programowania aplikacji dla serwisu Google+. Oznacza to, że niezależni programiści mogą przystąpić już do pisania pierwszych programów na tę platformę.
więcej
|
|
Travelplanet.pl sprzedany. Invia.cz kupiła pakiet 44,44 proc. akcji
Invia.cz nabyła od funduszu MCI.TechVentures (Grupa MCI) pakiet akcji Travelplanet, stanowiący 44,44 proc. kapitału zakładowego tej spółki.
więcej
|
|
Sławomir Puchalski: z Eskadra Opcom do K2
Sławomir Puchalski objął stanowisko dyrektora IT w K2. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój czterdziestoosobowego zespołu programistycznego oraz nadzorowanie realizacji dla największych klientów agencji.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Kto wygra wybory? Liderem PO, w Sejmie także Palikot
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu, na PO zagłosowałoby 36,3 proc. Polaków; PiS mogłoby liczyć na 28,6 proc. poparcia, SLD na 14,9 proc., a PSL na 7,1 proc. - wynika z sondażu firmy Estymator.
więcej
|
|
Kto weźmie udział w wyborach? Najbardziej tego pewni zwolennicy PiS i PO
71 proc. zwolenników PiS i 70 proc. zwolenników PO jest przekonanych o swoim udziale w wyborach; mniej zdyscyplinowany jest elektorat SLD i PSL - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Ponad połowa osób, które nie wiedzą jeszcze na kogo głosować, na pewno pójdzie do urn.
więcej
|
|
Kto może skorzystać z głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika?
Ponad połowa Polaków nie wie, kto może skorzystać z głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika - wynika z opublikowanego w piątek sondażu CBOS wykonanego na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|