|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kolenda-Zaleska: Irytuje mnie absolutna jednostronność
- W dziennikarstwie politycznym irytuje mnie absolutna jednostronność, niczym nie wytłumaczalna agresja i mało elegancka złośliwość - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN.
więcej
|
|
Cyfra+ inwestuje w internet: streaming i VoD
Canal+ Cyfrowy w listopadzie br. uruchomi streaming własnych kanałów w internecie, a także internetowe serwisy catch-up-tv i wideo na żądanie z pozycjami z tych stacji. Nowe funkcjonalności zyskają też dekodery Cyfry+.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki zyskał 230 tys. widzów i znów lideruje
Dziesiąty sezon programu „Kuba Wojewódzki” cieszy się większą o 230 tys. widzów oglądalnością niż nadawany rok wcześniej w TVN ósmy sezon. Talk-show wrócił na pozycję lidera w swoim paśmie emisji.
więcej
|
|
Reklamy w TVP o 15 proc. w dół. Najdroższe ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o niecałe 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - 80-90 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Przepis na życie 2" zyskuje widzów, TVN liderem
Drugi sezon serialu „Przepis na życie” ogląda w TVN średnio 2,68 mln widzów. Produkcja z odcinka na odcinek ma więcej widzów, a stacja jest liderem pasma.
więcej
|
|
Wszystkie kanały Cyfry+ z plusami i w HD (wideo)
W listopadzie br. kanały tematyczne spółki Canal+ Cyfrowy: Minimini, Planete, Ale kino!, Kuchnia.tv i Domo.tv zyskają nazwy z plusem, nowe logotypy, a także rozpoczną nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Operator planuje też uruchomienie własnego kanału 3D.
więcej
|
|
Borys Szyc lemurem ,,Jedynym takim" w kampanii Cyfry+ (wideo)
Borys Szyc został nową twarzą Cyfry+. Aktor podkładać będzie głos pod postać lemura “Jedynego takiego”, który będzie bohaterem nowych wizerunkowych działań platformy.
więcej
|
|
Pracownicy TVP Info zmuszeni do sprzątania lasu
Prezenterzy TVP Info Adrian Klarenbach, Iwona Kutyna, Danuta Holecka oraz inni pracownicy stacji zostali zmuszeni do wzięcia udziału w akcji "Sprzątanie świata".
więcej
|
|
Nowe programy Szymona Hołowni i ks. Sowy w Religia.tv
W jesiennej ramówce kanału Religia.tv pojawią się nowe programy prowadzone przez Szymona Hołownię i ks. Kazimierza Sowę.
więcej
|
|
Hardcorowy koksu w TVN Turbo
TVN Turbo pokaże jesienią program Roberta Burneiki „Hardcorowy Koksu: nie ma lipy”. Nadawca określa pozycję jako „fitnessowy format z przymrużeniem oka”.
więcej
|
|
Wielka Brytania największym rynkiem płatnej telewizji w Europie
Wielka Brytania jest największym europejskim rynkiem płatnej telewizji pod względem generowanego przychodu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVP o 15 proc. w dół. Najdroższe ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o niecałe 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - 80-90 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
Kredyt Bank: Mann i Materna w gabinecie i parku (wideo making of)
Jak powstały nowe reklamy Kredyt Banku z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
więcej
|
|
,,M jak miłość" w kampanii firmy windykacyjnej Kruk (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa firmy windykacyjnej Kruk. Akcję - obejmującą m.in. działania związane z serialem „M jak miłość” - przygotowały firmy ARRS Effectica, Division i Brand Connection.
więcej
|
|
Borys Szyc lemurem ,,Jedynym takim" w kampanii Cyfry+ (wideo)
Borys Szyc został nową twarzą Cyfry+. Aktor podkładać będzie głos pod postać lemura “Jedynego takiego”, który będzie bohaterem nowych wizerunkowych działań platformy.
więcej
|
|
Gobarto - nowa marka Cedrob wsparta kampanią
26 września w prasie, radiu, na outdoorze i w punktach sprzedaży rusza regionalna kampania reklamowa marki Gobarto, promująca nową linii produktów wieprzowych firmy Cedrob.
więcej
|
|
Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska w Atmedia
Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska wzmocniły zespół do obsługi stacji telewizyjnych w biurze reklamy Atmedia. Obie objęły stanowiska channels account executive.
więcej
|
|
"Urban Mobility" w kampanii Decathlonu
W radiu, internecie i na outdoorze trwa nowa kampania reklamowa sklepów Decathlon. Akcję pod hasłem "Urban Mobility" przygotowały firmy Garmont, Radiowe Studio Produkcyjne Antyradio i PanMedia Western.
więcej
|
|
Lotnisko Chopina informuje o ustanowieniu Obszaru Ograniczonego Użytkowania
Lotnisko Chopina rozpoczęło kampanię informacyjną skierowaną do mieszkańców Warszawy i okolicznych gmin na temat ich praw wynikających z ustanowienia Obszaru Ograniczonego Użytkowania. W ramach akcji przygotowana została specjalna strona internetowa, pojawiły się plakaty, ulotki i informacje w lokalnej prasie, a w ostatnich dniach została uruchomiona telefoniczna infolinia.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
CBOS: Najmniej głosów krytycznych uzyskuje TVN
Które stacje telewizyjne i radiowe są najlepiej oceniane przez Polaków? Jak wynika z sondażu CBOS, na pierwszym miejscu znajdują się TVP i Polskie Radio.
więcej
|
|
Zakupy grupowe coraz popularniejsze
Rynek zakupów grupowych w Polsce będzie systematycznie rósł. Polacy są zainteresowani nie tylko zakupem usług w tym systemie, lecz również produktów z różnych kategorii - wynika ze wspólnego badania ARC Rynek i Opinia oraz IRC.
więcej
|
|
35 proc. Polaków pozytywne ocenia Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ocena działalności instytucji publicznych, takich jak OFE, GPW, PKP czy NIK nie zmieniły się znacząco w ciągu minionych pięciu miesięcy - wynika z sondażu CBOS. Centrum podkreśla też, że nie pogorszyła się ocena żadnej z instytucji, o które pytano w badaniu.
więcej
|
|
Polacy pozytywnie o policji, wojsku, Kościele
Polacy pozytywnie oceniają wojsko (65 proc.), działalność policji (72 proc.), a także Kościół (62 proc.); bardziej krytycznie wyrażają się o pracy sądów - taka sama grupa osób ocenia ją pozytywnie, co negatywnie (36 proc.) - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
65 proc. Polaków nie obawia się o swoje miejsca pracy
Pomimo narastającej niepewności w światowej gospodarce, blisko dwie trzecie (65%) Polaków nie obawia się o swoje miejsca pracy, wynika z sondażu przeprowadzonego przez Homo Homini.
więcej
|
|
Lepsze notowania prezydenta i parlamentu
We wrześniu poprawiły się notowania kończącego swoją kadencję parlamentu, nadal poprawiają się też oceny prezydenta Bronisława Komorowskiego, które obecnie są najlepsze od początku kadencji - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|