|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zbigniew Badziak przestaje kierować Biurem Reklamy TVP
Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polskiej, zdecydował, że po 18 latach pracy w TVP, z końcem tego roku odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cennik TVN na październik: 103 tys. zł za spot przy ,,Mam talent!"
W październikowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy show „Mam talent!”. Średnie ceny reklam wzrosły w skali roku o 6,4 proc.
więcej
|
|
"Top model 2" nie daje szans konkurencji
Druga edycja programu “Top model. Zostań modelką!” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria. Format zapewnia stacji TVN pozycję niekwestionowanego lidera rynku w środowe wieczory.
więcej
|
|
Widzowie woleli "Majkę" od "Prosto w serce" z Anną Muchą
Drugi sezon serialu TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą w roli głównej osiąga gorsze wyniki niż nadawana rok wcześniej w tym samym paśmie “Majka”. Telenowela zapewnia stacji dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Polsat Play: trzy nowości, Mariusz Kałamaga w "Kama sutrze"
W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdą się trzy nowe polskie programy: “Zjedz Rosję”, “Poławiacze” i “Wyprawy 4x4”. Obecna już rok na antenie “Kama sutra” zmieni natomiast prowadzącego.
więcej
|
|
Vivendi i Time Warner najbliżej przejęcia TVN. Zdecyduje cena
Amerykański Time Warner i francuski Vivendi to koncerny będące najbliżej przejęcia Grupy TVN - dowiedział się z kilku źródeł "Puls Biznesu". Transakcja powinna zakończyć się jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" ma 1,8 mln widzów. Polsat przegrywa z konkurencją
Emitowany przez Telewizję Polsat „Świat według Kiepskich” po trzech pierwszych odcinkach nowego sezonu zanotował spadek oglądalności w porównaniu z rokiem ubiegłym. Stacja znalazła się tym samym na ostatnim miejscu w tym paśmie.
więcej
|
|
Agnieszka Cegielska porozmawia z Wojciechowską w TVN Meteo
Kanał TVN Meteo wprowadza do ramówki program “Śladami kobiety na krańcu świata”. Będzie to seria rozmów Agnieszki Cegielskiej z Martyną Wojciechowską, będących poszerzeniem cyklu podróżniczki “Kobieta na krańcu świata” nadawanego w TVN.
więcej
|
|
"Państwo w państwie" w Polsacie i Polsat News (wideo)
Od 2 października br. kanały Polsat i Polsat News nadawać będą drugą edycję programu “Państwo w państwie”. Ideą przewodnią magazynu jest walka z powszechnym wśród urzędników przekonaniem, że wszyscy przedsiębiorcy to potencjalni przestępcy.
więcej
|
|
Naukowy ,,Copernicus" w ramówce Polsat News
Kanał Polsat News w sobotę rozpocznie emisję magazynu o nauce „Copernicus” , który powstawać będzie we współpracy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego i kanałem Discovery Channel.
więcej
|
|
MTV Plotek.pl powraca na antenę
W październiku br. na antenie MTV Polska pojawi się druga edycja programu “MTV Plotek.pl” tworzonego we współpracy z portalem Plotek.pl należącym do Agora SA.
więcej
|
|
AETN UK przekształca się w A+E Networks UK
AETN UK w ramach rebrandingu przyjmie nową nazwę - A+E Networks UK, a także otrzyma nowe logo i wizerunek.
więcej
|
|
Vector dla Asta-Net
Wielkopolski operator kablowy Asta-Net wybrał firmę Vector do realizacji projektu budowy gigabitowej pasywnej sieci optycznej GPON.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zbigniew Badziak przestaje kierować Biurem Reklamy TVP
Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polskiej, zdecydował, że po 18 latach pracy w TVP, z końcem tego roku odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cennik TVN na październik: 103 tys. zł za spot przy ,,Mam talent!"
W październikowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy show „Mam talent!”. Średnie ceny reklam wzrosły w skali roku o 6,4 proc.
więcej
|
|
eMarketer: w tym roku Facebook podwoi wpływy z reklam
W bieżącym roku globalny przychód Facebooka z reklam wzrośnie o 104 proc. - do 3,8 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Burger King reklamowany jako ,,najlepszy, bo grillowany na ogniu" (wideo)
W telewizji ruszyła kolejna kampania reklamowa restauracji Burger King. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” - przygotowały firmy FireFly Creation, Badi Badi i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Salesbooster - targetowane reklamy dla użytkowników e-sklepów od Afilo i Quartic
Firmy Afilo i Quartic wprowadzają na rynek system Salesbooster, który gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego. Na tej podstawie są im wyświetlane indywidualnie dopasowane reklamy.
więcej
|
|
Jacek Praszałek: z Saatchi & Saatchi do Kropki Bordo
Jacek Praszałek objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo. Poprzednio przez 12 lat pracował w Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Publicis z globalnym budżetem reklamowym Nescafé
Firma Nestlé zatrudniła agencję Publicis jako agencję wiodącą do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki Nescafé.
więcej
|
|
\Sales Link częstuje kisielami firmy Dr. Oetker
W wybranych hipermarketach trwa kampania promująca nowe trójsmakowe kisiele z owocami Dr. Oetker. Akcję - obejmującą degustacje tych produktów - przygotowała i prowadzi \Sales Link.
więcej
|
|
Education & School - nowy kanał w Evolution Media Net
Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net uruchomiła nowy kanał tematyczny - Education & School. Nowa oferta sieci zbiegła się z podpisaniem umowy z firmą Netstel, której sześć serwisów wchodzi w skład nowo utworzonego kanału.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wykop w nowej wersji: mikroblog i hity zamiast polityki
Wykop.pl ruszył w nowej wersji, w której bardziej wyeksponowano mikroblog, a mniej jest treści politycznych. O zmianach w serwisie portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z jego dyrektorem operacyjnym Michałem Białkiem.
więcej
|
|
Timeline - rewolucja w profilach na Facebooku (wideo)
Wczoraj - podczas konferencji dla deweloperów f8 w San Francisco - Mark Zuckerberg pokazał Timeline, całkowicie nowy wygląd profili użytkowników, który wkrótce pojawi się na Facebooku.
więcej
|
|
Muzyka, filmy i programy TV wkraczają do Facebooka (wideo)
Podczas konferencji dla deweloperów f8 w San Francisco Facebook oficjalnie ogłosił nowe funkcje, które dadzą użytkownikom dostęp do muzyki, filmów i programów telewizyjnych bezpośrednio na stronach społecznościowego portalu.
więcej
|
|
Google Analytics - dlaczego to podstawa dla każdej strony (początek kursu)
Rozpoczynamy kurs Google Analytics przygotowany przez firmę Conversion. Dzisiaj tekst wprowadzający, skierowany głównie do osób, które jeszcze nie miały jeszcze okazji pracować z tym narzędziem.
więcej
|
|
Donald Tusk prowadzi wideobloga z autobusu. "Polska to genialne miejsce" (wideo)
Wraz ze startem wyborczego objazdu Polski przez Donalda Tuska ruszył serwis AutobusTuska.pl. Premier prowadzi w nim wideobloga.
więcej
|
|
Facebook ma 800 milionów użytkowników, 500 mln jednego dnia
Podczas konferencji dla deweloperów f8 w San Francisco Facebook poinformował, że ma już 800 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Spotify ma 2 mln płacących subskrybentów
Muzyczny serwis Spotify ma już ponad 2 miliony użytkowników płacących za możliwość słuchania piosenek.
więcej
|
|
"+1" - przycisk Google także w reklamach
Google zapowiedziało, że z początkiem października funkcjonalność przycisku +1 zostanie rozszerzona o reklamy displayowe. Za pomocą jednego kliknięcia użytkownicy będą mogli polecać stronę docelową reklamy swoim znajomym i osobom z listy kontaktów.
więcej
|
|
Zdjęcia do Twittera można przesyłać MMS-em
Twitter udostępnił nową funkcję, dzięki której użytkownicy mogą wrzucać do serwisu zdjęcia za pomocą telefonu komórkowego poprzez dołączanie ich do wiadomości tekstowych.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|