|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 25 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Ojciec Mateusz" zyskał milion widzów i deklasuje konkurencję
Czwartkowe premiery szóstego sezonu “Ojca Mateusza” mają milion widzów więcej niż rok wcześniej i zdecydowanie wygrywają z konkurencją. O pół miliona spadła za to widownia niedzielnych powtórek, ale one też nadal dają TVP 1 pozycję silnego lidera.
więcej
|
|
,,Must be the music" najdroższe w cenniku Polsatu
W cenniku reklamowym Polsatu na październik najdroższe są spoty przy „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny są minimalnie wyższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
"Kuchenne rewolucje" liderem w czwartki i soboty
Program Magdy Gessler “Kuchenne rewolucje” po przeniesieniu emisji na czwartek, podniósł widownię stacji w nowym paśmie i pokonuje konkurencję. Walkę o widza z TVP i Polsatem wygrywają także powtórkowe odcinki formatu nadawane w dawnym paśmie premierowym.
więcej
|
|
Andrzej Muszyński: ATM Grupa tworzy podwaliny wytwórni filmowej
- Jednym z naszych celów jest uruchomienie na dużą skalę działalności usługowej w zakresie produkcji filmowej i telewizyjnej, obsługi eventów, koncertów i otwarcia się na rynek produkcji reklamowych - mówi w rozmowie z nami Andrzej Muszyński, prezes zarządu ATM Grupy.
więcej
|
|
"Jedyny taki" w pierwszej reklamie Cyfry+ (wideo)
Platforma Cyfra+ w poniedziałek rusza z pierwszą odsłoną nowej kampanii wizerunkowej. Występuje w niej nowa ikona Cyfry+ - lemur “Jedyny taki”, któremu głosu użyczył Borys Szyc. Działania obejmują m.in. telewizję, prasę i radio.
więcej
|
|
,,Pępek świata" i ,,Pingwiny z Madagaskaru 2" w Comedy Central
3 października br. na antenie Comedy Central zagości nowy amerykański serial „Pępek świata”. Tego samego dnia stacja rozpocznie też emisję drugiego sezonu „Pingwinów z Madagaskaru”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Must be the music" najdroższe w cenniku Polsatu
W cenniku reklamowym Polsatu na październik najdroższe są spoty przy „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny są minimalnie wyższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Nie zaśmiecaj swojego sumienia" w prasie i na śmieciarkach
3 października rozpocznie się tegoroczna edycja kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Akcję na zlecenie Ministerstwa Środowiska przygotowały i realizują firmy Adwertajzing i Media Group.
więcej
|
|
Telepata reklamuje loterię w Plusie (wideo)
Rozpoczęła się loteria skierowana do użytkowników różnych taryf sieci Plus. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy 303, Film Republic, Box i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Naxii: 1 tabletka na cały dzień bez bólu (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa Naxii, leku przeciwbólowego produkowanego przez USP Zdrowie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Nordea Bank znów reklamuje kredyt mieszkaniowy (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamującej kredyt mieszkaniowy w Nordea Banku. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Papaya Films, Media Contacts i MPG.
więcej
|
|
,,Dzień należy do Ciebie" w reklamie Knoppers (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa wafelków Knoppers (Storck). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Dzień należy do Ciebie” - przygotowały firmy Pahnke i Initiative Media.
więcej
|
|
José Mourinho globalnym ambasadorem marki Braun (wideo)
Trener Realu Madryt José Mourinho został pierwszym w historii globalnym ambasadorem należącej do koncernu Procter & Gamble, marki golarek Braun.
więcej
|
|
OMD z budżetem medialnym Sara Lee
Firma Sara Lee powierzyła swój międzynarodowy budżet medialny domowi mediowemu OMD.
więcej
|
|
,,Luksus przewraca w głowach" w promocji wódki Luksusowej
Pod hasłem „Luksus przewraca w głowach” rozpoczęła się promocja wódki Luksusowej (produkowanej przez Pernod Ricard). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Lowe GGK.
więcej
|
|
,,Przepis na pyszną zabawę" w promocji Lubelli
Pod hasłem „Przepis na pyszną zabawę” trwa promocja makaronów i sosów Lubella. Akcję realizuje Maspex Wadowice wspólnie z agencją Euro RSCG Warszawa.
więcej
|
|
,,be stereo - not stereotype" w kampanii Stereo.pl
Pod hasłem „be stereo - not stereotype” trwa wizerunkowa kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl. Jej kreację przygotowała agencja Walk The Line.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" reklamowany w odświeżonej wersji
Ruszyła kampania reklamująca nową odsłonę „Puls Biznesu”. Akcję firma Bonnier Business Polska, wydawca tego dziennika, przygotowała wspólnie z agencją Testardo Gram.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|