Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 28 Września 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

Program “Tomasz Lis na żywo” po czterech odcinach nowego sezonu gromadzi o pół miliona mniej widzów niż rok wcześniej. TVP 2 w czasie emisji publicystycznego talk-show przegrywa z Polsatem i TVN. więcej

Serwisy wyborcze: PiS przed PO i PJN, Palikot na dole

Serwis wyborczy PiS-u jest najlepszy wśród stron tego typu czołowych partii politycznych - uznali eksperci z branży interaktywnej. Nieco gorzej oceniono serwisy PO i PJN, a zdecydowanie najsłabsza okazała się strona Palikota. więcej

Ruszył kanał TV.Disco. Nadawany jest z Izraela (wideo)

Wczoraj spółka 4fun Media uruchomiła kanał TV.Disco, prezentujący muzykę taneczną. Stacja nadaje niekodowanie z satelity Hot Bird, na razie w wersji testowej. Prezenterami TV.Disco zostali Mandaryna i Paweł Stasiak. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Portal internetowy poszukuje osoby na stanowisko
handlowiec do pozyskiwania reklam

INTERIA.PL poszukuje osoby na stanowisko
Senior Promotion & Marketing Manager

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Działu Public Affairs

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Euro RSCG Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Director

Rzecznikprasowy.pl poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
KRRiT: TVP miała prawo odmówić emisji spotu "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że TVP nie naruszyła prawa, odmawiając emisji jednego ze spotów "Gazety Polskiej Codziennie". W ocenie Krajowej Rady w spotach gazety nastąpiło "wykorzystanie przekazu handlowego dla komunikatu politycznego". więcej

Rośnie oglądalność programu ,,Ugotowani"

Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show. więcej

Sześć kanałów z Polski walczy o "Satelitarnego Oskara"

Sześć polskich kanałów tematycznych: Viva Polska, Comedy Central Polska, MiniMini, Domo.tv, TVN CNBC i BBC Knowledge znalazło się w finale tegorocznej edycji konkursu Hot Bird TV Awards. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża nie wróży sukcesu tygodnikowi "Wręcz Przeciwnie"

Wczoraj na rynku ukazał się pierwszy numer tygodnika opinii „Wręcz Przeciwnie” (Sentret), za którym stoją byli dziennikarze „Wprost”. Eksperci - pytani przez portal Wirtualnemedia.pl - nie wróżą tytułowi specjalnego powodzenia. więcej

Timeline - rewolucja w profilach na Facebooku (wideo)

W czwartek - podczas konferencji dla deweloperów f8 w San Francisco - Mark Zuckerberg pokazał Timeline, całkowicie nowy wygląd profili użytkowników, który wkrótce pojawi się na Facebooku. więcej

Kolenda-Zaleska: Irytuje mnie absolutna jednostronność
Megapanel za lipiec: NK.pl w górę - Facebook i Skype w dół
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem

Program “Tomasz Lis na żywo” po czterech odcinach nowego sezonu gromadzi o pół miliona mniej widzów niż rok wcześniej. TVP 2 w czasie emisji publicystycznego talk-show przegrywa z Polsatem i TVN. więcej

Ruszył kanał TV.Disco. Nadawany jest z Izraela (wideo)

Wczoraj spółka 4fun Media uruchomiła kanał TV.Disco, prezentujący muzykę taneczną. Stacja nadaje niekodowanie z satelity Hot Bird, na razie w wersji testowej. Prezenterami TV.Disco zostali Mandaryna i Paweł Stasiak. więcej

Rośnie oglądalność programu ,,Ugotowani"

Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show. więcej

Sześć kanałów z Polski walczy o "Satelitarnego Oskara"

Sześć polskich kanałów tematycznych: Viva Polska, Comedy Central Polska, MiniMini, Domo.tv, TVN CNBC i BBC Knowledge znalazło się w finale tegorocznej edycji konkursu Hot Bird TV Awards. więcej

,,Kultura głupcze" ma 570 tys. widzów, Dwójka na szarym końcu

Emitowany od września br. na antenie telewizyjnej Dwójki program Kamila Dąbrowy „Kultura głupcze” nie zdobył uznania widzów. Średnio ogląda go tylko 570 tys. osób, czyli znacznie mniej niż śledzi programy głównych konkurentów TVP 2. więcej

4fun Media uruchomi kolejny kanał w 2012 roku

Spółka 4fun Media, która we wtorek uruchomiła swój trzeci kanał TV.Disco, pracuje nad kolejnymi projektami kanałów tematycznych. Kolejna stacja nadawcy może wystartować już w II kwartale 2012 roku. więcej

4fun Media zakłada wzrost zysku, chce przejmować spółki internetowe

Spółka medialna 4fun Media może w całym 2011 r. osiągnąć zysk netto na poziomie 7,7 mln zł, wynika z prognozy przedstawionej przez firmę. Poprzedni rok spółka zakończyła z wynikiem na poziomie 4,81 mln zł. więcej

Katarzyna Bojarska przechodzi z TVP do TV Puls

Katarzyna Bojarska od 1 października br. obejmie funkcję zastępcy dyrektora programowego TV Puls ds. zakupów programowych. więcej

Szósty sezon amerykańskiego "You Can Dance" od października w TV6

7 października TV6 rozpocznie emisję szóstej edycji amerykańskiej wersji programu "You Can Dance" ("So You Think You Can Dance 6"). więcej

Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN

Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych. więcej

Radio
 
Jacek Kapela: Rynek radiowy w Polsce jest dosyć dojrzały (wywiad)

Z Jackiem Kapelą, prezesem zarządu spółki Audytorium17, zrzeszającej 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia, rozmawiamy o specyfice regionalnego rynku radiowego oraz o zadaniach, przed którymi staje Audytorium17. więcej

Mazowieckie: zyskało Radio ZET, w dół RMF i Jedynka

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec-sierpień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie mazowieckim. więcej

Pomorskie: RMF FM i Trójka w górę

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec-sierpień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie pomorskim. więcej

Reklama
 
Juliette Binoche twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska

W kampanii wprowadzającej Credit Agricole Bank na polski rynek wystąpi francuska aktorka Juliette Binoche. Reklamy przygotowała agencja NestPoint Warszawa, a wyreżyserowała Małgorzata Szumowska. więcej

Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)

Startuje kampania reklamująca e-fakturę w Telekomunikacji Polskiej. Akcję - z udziałem Serca i Rozumu - przygotowały firmy Publicis i MEC. więcej

,,Dzień świra" w nowej reklamie ING z Mecwaldowskim i Kondratem (wideo)

Do emisji trafił drugi spot w kampanii kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim. Reklamę - już wprost nawiązującą do filmu „Dzień świra” - przygotowały firmy Brain i PanMedia Western. więcej

Ceneo.pl: Nie trać życia na zakupy w markecie (wideo)

Pod hasłem „Nie trać życia na zakupy w markecie” startuje kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję przygotowała i realizuje agencja Gong. więcej

Irina Shayk w zmysłowej reklamie stanika Intimissimi (wideo)

W polskiej telewizji ruszyła kampania reklamowa stanika super push-up Intimissimi. W spocie występuje rosyjska modelka Irina Shayk. więcej

Kuba Wojewódzki gra w kinowej reklamie Play (wideo)

Spoty Play z Kubą Wojewódzkim są również emitowane w kinach. W jednej z reklam - przygotowanych przez firmy firmy Grey Group, Tank Production i Orka - showman gra w gry na komórce. więcej

Jarosław Szczepański za Marka Gawlika szefem marketingu Grupy Goodyear

Jarosław Szczepański rozpoczął pracę jako dyrektor marketingu Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił na tym stanowisku Marka Gawlika, który odszedł z firmy. więcej

Vibovit Aquażelki: Codzienna porcja witamin dla Twojego dziecka (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa Vibovit Aquażelków produkowanych przez TEVA Pharmaceuticals. Akcję - prowadzoną pod hasłem - „Codzienna porcja witamin dla Twojego dziecka” - przygotowały firmy Hand Made, M5, BrosFX i Media Concept. więcej

Microsoft reklamuje pakiet Office wśród polskich firm

Rozpoczęła się kampania reklamowa oprogramowania Microsoft Office Standard skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann. więcej

,,We love logistics" w internetowej kampanii UPS

Pod hasłem „We love logistics” ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej UPS. Akcja - przygotowana globalnie przez agencję Ogilvy&Mather Worldwide - jest prowadzona w internecie. więcej

"W Poszukiwaniu Niesamowitego" - Asus i Intel promują notebooki (wideo)

Globalnemu launchowi muzycznych notebooków Asus serii N towarzyszy globalna kampania promocyjna "W Poszukiwaniu Niesamowitego". Akcję - będącą efektem współpracy Asusa i Intela - przygotowały firmy Kitcatt Nohr Digitas, ZenithOptimedia i Monday PR. więcej

"SMS Zgłoś się" - konkurs dla klientów sieci Chata Polska

Sieć sklepów detalicznych Chata Polska organizuje promocję konsumencką pod hasłem "SMS Zgłoś się". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada \Sales Link. więcej

"Face for Fashion" - konkurs na twarz marki Diverse

Pod hasłem "Face for Fashion" rozpoczął się konkurs na twarz marki Diverse. Za kreację i realizację akcji promocyjnej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. więcej

Prasa
 
KRRiT: TVP miała prawo odmówić emisji spotu "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że TVP nie naruszyła prawa, odmawiając emisji jednego ze spotów "Gazety Polskiej Codziennie". W ocenie Krajowej Rady w spotach gazety nastąpiło "wykorzystanie przekazu handlowego dla komunikatu politycznego". więcej

Ringier Axel Springer Polska dalej testuje pismo "Newsweek Historia"

W poniedziałek 26 września br. ukazał się drugi numer pisma “Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Jak informuje nas Tomasz Sofuł, dyrektor marketingu “Newsweeka”, od wyników jego sprzedaży zależeć będzie wydanie kolejnych numerów tytułu. więcej

"Dziennik Wschodni" z dodatkami tematycznymi

“Dziennik Wschodni” (Media Regionalne) w najbliższych dwóch dniach ukaże się wraz z dwoma dodatkami tematycznymi: budowlanym i poświęconym trendom. więcej

Internet
 
Serwisy wyborcze: PiS przed PO i PJN, Palikot na dole

Serwis wyborczy PiS-u jest najlepszy wśród stron tego typu czołowych partii politycznych - uznali eksperci z branży interaktywnej. Nieco gorzej oceniono serwisy PO i PJN, a zdecydowanie najsłabsza okazała się strona Palikota. więcej

Ceneo.pl: Nie trać życia na zakupy w markecie (wideo)

Pod hasłem „Nie trać życia na zakupy w markecie” startuje kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję przygotowała i realizuje agencja Gong. więcej

Najwięcej czasu na Facebooku spędzają Singapurczycy

Internauci z Singapuru przeznaczają najwięcej czasu na jedną sesję w portalu społecznościowym Facebook - średnio 38 minut i 46 sekund. więcej

W Google+ można dzielić się kręgami (wideo)

Google wprowadziło do serwisu społecznościowego Google+ możliwość udostępniania kręgów. więcej

Zynga wprowadza CityVille do Google+

Najpopularniejsza gra społecznościowa na Facebooku debiutuje w konkurencyjnym Google+. więcej

ipla pokaże wszystkie mecze siatkarskiej PlusLigi

Telewizja internetowa ipla pokaże wszystkie mecze rozgrywane w ramach Ekstraklasy PlusLigi oraz PlusLigi Kobiet, w tym także spotkania nieemitowane w stacjach telewizyjnych. więcej

Paweł Lebiedziński dyrektorem sprzedaży ThinkOpen

Paweł Lebiedziński objął stanowisko dyrektora ThinkOpen - agencji działającej w ramach Codemedia (Grupa ADV), specjalizującej się w marketingu relacji z wykorzystaniem kanałów komunikacji e-mail, SMS i innych oraz zarządzaniu i budowie baz danych. więcej

Marcin Kowol w Evo SEM

Marcin Kowol objął stanowisko specjalisty ds. SEO w agencji Evo SEM. więcej

Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl

- Grouponowy model zakupów grupowych nie zadziała długoterminowo - ocenia Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi też m.in. o modyfikacji forum w Onecie, strategii „mobile first” oraz zmianach w zumi.pl i vod.onet.pl. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polak na zakupach - najważniejsza jakość produktu

Trzy dominujące w Europie postawy konsumenckie to konsument w poszukiwaniu wartości, konsument bez trosk oraz konsument oszczędny. Dla zdecydowanej większości Polaków podstawowym kryterium wyboru produktu jest jego jakość - wynika z badania firmy Henkel i GFK Austria. więcej

W kawiarniach sieciowych najczęściej zamawiamy café Latte

Polacy w kawiarniach sieciowych zazwyczaj zamawiają café Latte. Najczęstszymi gośćmi kawiarnianych "sieciówek" są kobiety w wieku 20-29 lat - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Ruch Poparcia Palikota czarnym koniem wyborów? Traci SLD

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się pod koniec września, na PO zagłosowałoby 37,4 proc. Polaków; PiS mogłoby liczyć na 29,0 proc. poparcia, SLD na 10,5 proc., a Palikot na 8,2 proc. - wynika z sondażu firmy Estymator. więcej

Większość Polaków chce gazu z łupków

73 proc. Polaków opowiada się za wydobywaniem w naszym kraju gazu łupkowego - wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS. Przeciwnych temu jest 4 proc. respondentów, a 23 proc. nie ma wyrobionej opinii w tej sprawie. więcej

Raport komisji Millera rzetelny tylko dla 30 proc. Polaków

41 proc. Polaków uważa, że raport komisji Millera ws. katastrofy smoleńskiej jest nierzetelny i nie uwzględnia wszystkich okoliczności katastrofy smoleńskiej; 30 proc. uznaje go za rzetelny, 29 proc. nie ma zdania na ten temat lub w ogóle nie słyszało o tym raporcie - wynika z sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Partner of Promotion dla Tatry Mountain Resorts
VanguardPR dla Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych
Technologie
 
Kuba Wojewódzki gra w kinowej reklamie Play (wideo)
Nokia N9 - ruszyły dostawy
Facebook na iPada - premiera aplikacji na konferencji Apple?
Dell: nowe monitory S2230MX i S2330MX
Wniosek Apple o zastrzeżenie "Multi-Touch" odrzucony
Gospodarka
 
Jest budżet na 2012. 35 mld zł deficytu
Chmura to dopiero początek - nowa era technologiczna. Koniec komputerów PC
Do wygrania 50 mln zł w Lotto. Na co można wydać te pieniądze?
Jacek Rostowski: interwencja NBP i BGK to nauczka dla spekulantów
Studenci stawiają na trzy pokoje
Programy lojalnościowe - wszystkie chwyty dozwolone?
Dojeżdżasz do pracy? Zapłacisz niższy podatek
W które banki warto inwestować?
Eksport wzrośnie o 10,5 proc. a import o 12,0 proc. w tym roku
ERGO ARENA numerem jeden w Sopocie. Zostawiła w tyle nawet Molo
Tradis: 1000 sklepów 'Minutka' za dwa lata
Lojalność wobec banku się nie opłaca
Połowa polskich CIO chce wprowadzić rozwiązania cloud computing
Spada zdolność kredytowa Polaków
300 mln euro kredytu na poprawę infrastruktury drogowej w Polsce
KGHM przejmie znaną spółkę giełdową
WIG20 zyskał dzięki informacjom o planach KE
Kultura/Rozrywka
 
Juliette Binoche twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska
"Sztos 2": grają Borys Szyc, Bogusław Linda i Cezary Pazur (wideo)
"Lighthouse" - nowy przebój Westlife
Bruno Mars: "It Will Rain" (audio)
Emma Watson nieustannie się dokształca. "Chcę być nie tylko ładna"
"The Goodwin Games" - nowy serial twórców "Jak poznałem waszą matkę"
"Mud" - Matthew McConaughey oraz Michael Shannon, Sarah Paulson i Sam Shepard
"Brilliant" - Eric Bana kradnie diamenty
R.E.M na pożegnanie "Hallelujah"
"Red Dawn" w kinach w 2012 roku
 

Blog
JEDWABNIKI W OCZACH

Eli Barbur

Instytuty badawcze piłują gałąź, na której siedzą

Marcin Duma

Tyraliera na obcasach

Wanda Konarzewska

Mobilny Internet a Gemius, czyli coraz ciemniej zamiast jaśniej

Lucjan Exner

Co to jest zastaw na znaku towarowym i jak go ustanowić

Jarosław Filipek

300 miliardów, czyli bajka.

Ewaryst Fedorowicz

Pasje polityków a jakość stanowionego prawa i rynek mediów

dr Lech Jaworski

Radek Sikorski - Heca Bowfingera!

Piotr Barełkowski

Za darmo to tylko w ,,mordę" można dostać ...

Bartosz Konopka

Czy blogerzy potrzebują informacji PRasowych?

Zbigniew Brzeziński

Nasz Gość
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN

Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych. więcej

Kwestionariusz
Łukasz Wołek: Pensja wystarcza mi na frytki

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Łukasz Wołek, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Eura7. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
handlowiec do pozyskiwania reklam
[ Portal internetowy ]  | cała Polska
Senior Promotion & Marketing Manager
[ INTERIA.PL ]  | małopolskie
Asystent Działu Public Affairs
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
SEMINARIUM PRODUCENCKIE
[ TVP ]  | mazowieckie
Asystentka
[ Agencja Aktorska Actors ]  | mazowieckie
Project Manager
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
Project Director
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
Researcher/animator społeczności
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
DZIENNIKARZ / REDAKTOR
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
reporter, prezenter
[ TVP ]  | warmińsko-mazurskie
scenarzysta
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
redaktorów montażu
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Rzecznikprasowy.pl ]  | cała Polska
Kierownik Postprodukcji
[ Lemon&Orange ]  | mazowieckie
Account Manager / New Business Manager / Specjalista ds. Rozwoju
[ Grupa KOMBINAT ]  | cała Polska
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl