|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Lis stracił 500 tys. widzów, przegrywa z TVN i Polsatem
Program “Tomasz Lis na żywo” po czterech odcinach nowego sezonu gromadzi o pół miliona mniej widzów niż rok wcześniej. TVP 2 w czasie emisji publicystycznego talk-show przegrywa z Polsatem i TVN.
więcej
|
|
Ruszył kanał TV.Disco. Nadawany jest z Izraela (wideo)
Wczoraj spółka 4fun Media uruchomiła kanał TV.Disco, prezentujący muzykę taneczną. Stacja nadaje niekodowanie z satelity Hot Bird, na razie w wersji testowej. Prezenterami TV.Disco zostali Mandaryna i Paweł Stasiak.
więcej
|
|
Rośnie oglądalność programu ,,Ugotowani"
Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.
więcej
|
|
Sześć kanałów z Polski walczy o "Satelitarnego Oskara"
Sześć polskich kanałów tematycznych: Viva Polska, Comedy Central Polska, MiniMini, Domo.tv, TVN CNBC i BBC Knowledge znalazło się w finale tegorocznej edycji konkursu Hot Bird TV Awards.
więcej
|
|
,,Kultura głupcze" ma 570 tys. widzów, Dwójka na szarym końcu
Emitowany od września br. na antenie telewizyjnej Dwójki program Kamila Dąbrowy „Kultura głupcze” nie zdobył uznania widzów. Średnio ogląda go tylko 570 tys. osób, czyli znacznie mniej niż śledzi programy głównych konkurentów TVP 2.
więcej
|
|
4fun Media uruchomi kolejny kanał w 2012 roku
Spółka 4fun Media, która we wtorek uruchomiła swój trzeci kanał TV.Disco, pracuje nad kolejnymi projektami kanałów tematycznych. Kolejna stacja nadawcy może wystartować już w II kwartale 2012 roku.
więcej
|
|
4fun Media zakłada wzrost zysku, chce przejmować spółki internetowe
Spółka medialna 4fun Media może w całym 2011 r. osiągnąć zysk netto na poziomie 7,7 mln zł, wynika z prognozy przedstawionej przez firmę. Poprzedni rok spółka zakończyła z wynikiem na poziomie 4,81 mln zł.
więcej
|
|
Katarzyna Bojarska przechodzi z TVP do TV Puls
Katarzyna Bojarska od 1 października br. obejmie funkcję zastępcy dyrektora programowego TV Puls ds. zakupów programowych.
więcej
|
|
Szósty sezon amerykańskiego "You Can Dance" od października w TV6
7 października TV6 rozpocznie emisję szóstej edycji amerykańskiej wersji programu "You Can Dance" ("So You Think You Can Dance 6").
więcej
|
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Juliette Binoche twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska
W kampanii wprowadzającej Credit Agricole Bank na polski rynek wystąpi francuska aktorka Juliette Binoche. Reklamy przygotowała agencja NestPoint Warszawa, a wyreżyserowała Małgorzata Szumowska.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)
Startuje kampania reklamująca e-fakturę w Telekomunikacji Polskiej. Akcję - z udziałem Serca i Rozumu - przygotowały firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
,,Dzień świra" w nowej reklamie ING z Mecwaldowskim i Kondratem (wideo)
Do emisji trafił drugi spot w kampanii kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim. Reklamę - już wprost nawiązującą do filmu „Dzień świra” - przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.
więcej
|
|
Ceneo.pl: Nie trać życia na zakupy w markecie (wideo)
Pod hasłem „Nie trać życia na zakupy w markecie” startuje kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję przygotowała i realizuje agencja Gong.
więcej
|
|
Irina Shayk w zmysłowej reklamie stanika Intimissimi (wideo)
W polskiej telewizji ruszyła kampania reklamowa stanika super push-up Intimissimi. W spocie występuje rosyjska modelka Irina Shayk.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki gra w kinowej reklamie Play (wideo)
Spoty Play z Kubą Wojewódzkim są również emitowane w kinach. W jednej z reklam - przygotowanych przez firmy firmy Grey Group, Tank Production i Orka - showman gra w gry na komórce.
więcej
|
|
Jarosław Szczepański za Marka Gawlika szefem marketingu Grupy Goodyear
Jarosław Szczepański rozpoczął pracę jako dyrektor marketingu Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił na tym stanowisku Marka Gawlika, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Vibovit Aquażelki: Codzienna porcja witamin dla Twojego dziecka (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa Vibovit Aquażelków produkowanych przez TEVA Pharmaceuticals. Akcję - prowadzoną pod hasłem - „Codzienna porcja witamin dla Twojego dziecka” - przygotowały firmy Hand Made, M5, BrosFX i Media Concept.
więcej
|
|
Microsoft reklamuje pakiet Office wśród polskich firm
Rozpoczęła się kampania reklamowa oprogramowania Microsoft Office Standard skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann.
więcej
|
|
,,We love logistics" w internetowej kampanii UPS
Pod hasłem „We love logistics” ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej UPS. Akcja - przygotowana globalnie przez agencję Ogilvy&Mather Worldwide - jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
"W Poszukiwaniu Niesamowitego" - Asus i Intel promują notebooki (wideo)
Globalnemu launchowi muzycznych notebooków Asus serii N towarzyszy globalna kampania promocyjna "W Poszukiwaniu Niesamowitego". Akcję - będącą efektem współpracy Asusa i Intela - przygotowały firmy Kitcatt Nohr Digitas, ZenithOptimedia i Monday PR.
więcej
|
|
"SMS Zgłoś się" - konkurs dla klientów sieci Chata Polska
Sieć sklepów detalicznych Chata Polska organizuje promocję konsumencką pod hasłem "SMS Zgłoś się". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada \Sales Link.
więcej
|
|
"Face for Fashion" - konkurs na twarz marki Diverse
Pod hasłem "Face for Fashion" rozpoczął się konkurs na twarz marki Diverse. Za kreację i realizację akcji promocyjnej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polak na zakupach - najważniejsza jakość produktu
Trzy dominujące w Europie postawy konsumenckie to konsument w poszukiwaniu wartości, konsument bez trosk oraz konsument oszczędny. Dla zdecydowanej większości Polaków podstawowym kryterium wyboru produktu jest jego jakość - wynika z badania firmy Henkel i GFK Austria.
więcej
|
|
W kawiarniach sieciowych najczęściej zamawiamy café Latte
Polacy w kawiarniach sieciowych zazwyczaj zamawiają café Latte. Najczęstszymi gośćmi kawiarnianych "sieciówek" są kobiety w wieku 20-29 lat - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Ruch Poparcia Palikota czarnym koniem wyborów? Traci SLD
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się pod koniec września, na PO zagłosowałoby 37,4 proc. Polaków; PiS mogłoby liczyć na 29,0 proc. poparcia, SLD na 10,5 proc., a Palikot na 8,2 proc. - wynika z sondażu firmy Estymator.
więcej
|
|
Większość Polaków chce gazu z łupków
73 proc. Polaków opowiada się za wydobywaniem w naszym kraju gazu łupkowego - wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS. Przeciwnych temu jest 4 proc. respondentów, a 23 proc. nie ma wyrobionej opinii w tej sprawie.
więcej
|
|
Raport komisji Millera rzetelny tylko dla 30 proc. Polaków
41 proc. Polaków uważa, że raport komisji Millera ws. katastrofy smoleńskiej jest nierzetelny i nie uwzględnia wszystkich okoliczności katastrofy smoleńskiej; 30 proc. uznaje go za rzetelny, 29 proc. nie ma zdania na ten temat lub w ogóle nie słyszało o tym raporcie - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|