|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 30 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN zawiesiła emisję sitcomu "Wszyscy kochają Romana"
Telewizja TVN podjęła decyzję o zawieszeniu emisji serialu komediowego “Wszyscy kochają Romana”. Stacja nie jest zadowolona z wyników oglądalności produkcji, ale zapewnia, że pokaże następne odcinki w innym paśmie.
więcej
|
|
Sondaż telefoniczny w Polsacie, exit poll w TVP i TVN
Polsat jako jedyny nadawca w dniu wyborów parlamentarnych zaprezentuje widzom sondaż telefoniczny, podczas gdy TVP i TVN wspólnie zamówiły badanie exit poll. - Nie obawiamy się blamażu - zapewnia Marcin Duma, prezes firmy Homo Homini, która wykona sondaż dla Polsatu.
więcej
|
|
Polo TV wdarło się do czołówki. Ma już wierną grupę widzów
Nadający od kilku miesięcy kanał Polo TV z muzyką disco polo jest już drugą najchętniej oglądaną stacją muzyczną. Badania pokazują, że wynik ten zapewnia stacji mała, acz bardzo zaangażowana w jej oglądanie grupa widzów.
więcej
|
|
"Linia życia" radzi sobie gorzej niż "Samo życie"
Drugi sezon serialu obyczajowego “Linia życia” notuje o 300 tys. widzów niższy wynik oglądalności niż emitowany rok wcześniej w tym paśmie serial “Samo życie”. Podczas nadawania produkcji Polsat jest stacją trzeciego wyboru.
więcej
|
|
Wieczory wyborcze w TVP 1, TVP Info, TVN 24 i Polsat News
W dniu wyborów parlamentarnych 9 października br. główne stacje przygotują wieczory wyborcze. Telewizja publiczna specjalny program pokaże w TVP 1 i TVP Info, zaś jej komercyjni konkurenci wieczory wyborcze nadadzą tylko w swoich kanałach newsowych.
więcej
|
|
Wybory w telewizji: TVP neutralna, TVN i Polsat pozytywnie o Tusku
W TVP dominowało neutralne przedstawianie partii i ich liderów, prywatni nadawcy - TVN i Polsat częściej prezentowali pozytywnie Donalda Tuska a negatywnie liderów PiS i SLD - wynika z monitoringu serwisów informacyjnych prowadzonego przez Fundację im. S. Batorego.
więcej
|
|
TVN 24: Katarzyna Werner zastąpi Dagmarę Kaczmarek
Katarzyna Werner od października prowadzić będzie wieczorny program informacyjny “Polska i Świat” w TVN 24. Zastąpi w tej roli Dagmarę Kaczmarek - Szałkow, która idzie na urlop macierzyński.
więcej
|
|
Cyfra+: MTV i kanały Comedy Central dla wszystkich abonentów
Przez dwa miesiące, od 30 września do 30 listopada br., wszyscy abonenci Cyfry+ będą mogli oglądać kanały MTV Polska, Comedy Central i Comedy Central Family z portfolio Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Polo TV w ofercie Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska 1 października br. włączy do oferty kanał Polo TV prezentujący przede wszystkim muzykę disco polo. Stacja znajdzie się w pakiecie Cyfrowy Komfort.
więcej
|
|
Drugi sezon "Nowych glin" w 13th Street Universal, premiera w internecie
Kanał 13th Street Universal rozpocznie w październiku emisję drugiego sezonu serialu "Nowe gliny". Premierowy odcinek już teraz można oglądać w internecie.
więcej
|
|
Adam Małysz polskim sportowcem 15-lecia Eurosportu
Adam Małysz - to zdaniem dziennikarzy i komentatorów Eurosportu z całej Europy - polski sportowiec 15-lecia. Wyniki głosowania ogłoszono w czwartek podczas uroczystej gali z okazji 15-tych urodzin kanału w Polsce.
więcej
|
|
,,Zwykły Bohater" - wspólna akcja TVN, Onetu oraz Banku BPH
TVN, Onet i Bank BPH organizują akcję “Zwykły Bohater”, która ma wyłonić i nagrodzić ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, odważnie, mają chęć pomagania i są fair w stosunku do innych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania w tv: PO - 4,2 mln zł, PiS - 3,6 mln zł, SLD i Palikot w tyle
Od lipca Platforma Obywatelska na reklamy w telewizji wydała 4,21 mln zł, a Prawo i Sprawiedliwość - 3,59 mln zł. Spoty PO były emitowane ponad 800 razy, a PiS-u - 380 razy.
więcej
|
|
Maciej Malec odchodzi z ZenithOptimedia Group
Maciej Malec kończy pracę w domu mediowym ZenithOptimedia Group, w którym pełnił ostatnio funkcję managing directora. Zwolnione stanowisko ma zostać obsadzone w najbliższym czasie.
więcej
|
|
Magazyny z reklam: ,,Świat Kobiety" i ,,Twój Styl" dużo więcej, ,,Newsweek" ostro w dół
W lipcu br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych przychodów zanotowały „Świat Kobiety” i „Twój Styl”, za to ogromny spadek - „Newsweek Poska”.
więcej
|
|
,,Let's face it" - House reklamowo obala truizmy
Pod hasłem „Let’s face it” ruszyła jesienna kampania reklamowa odzieży House produkowanej przez LPP. Akcję - opartą na koncepcji obalania truizmów przez młodzież - przygotowały firmy Plej, Agencja Negatywna, AF Photo, Huncwot i Maxus.
więcej
|
|
IDMnet z Grupą o2
IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego.
więcej
|
|
Konto Standard w nowej kampanii Banku Pocztowego (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa Pocztowego Konta Standard oferowanego przez Bank Pocztowy. Akcję przygotowały agencja reklamowa Banah Group i dom mediowy Effective Media.
więcej
|
|
Michał Krejza dyrektorem zarządzającym Euro RSCG Digital
Michał Krejza, dotychczasowy growth director w Euro RSCG Poland, obejmie stanowisko managing directora Euro RSCG Digital, zastępując na tym stanowisku Macieja Gontarza.
więcej
|
|
Nowa loteria marki Nesvita wsparta kampanią
3 października rusza loteria marki Nesvita (Nestle), w której można wygrać ekspres Nescafé Dolce Gusto Circolo i karty o wartości 300 zł. Loterię wesprze kampania w prasie handlowej, internecie i punktach sprzedaży, przygotowana przez firmy Kropka Bordo i MEC.
więcej
|
|
Manta Multimedia ma nowe logo
Firma Manta Multimedia, dostawca sprzętu RTV/AGD/Multimedia, przedstawiła swój nowy logotyp.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje Start Leasing
Europejski Fundusz Leasingowy uruchomił kampanię internetową promującą Start Leasing - nowy produkt skierowany do przedsiębiorców sektora MŚP, którzy prowadzą działalność gospodarczą krócej niż 6 miesięcy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny z reklam: ,,Świat Kobiety" i ,,Twój Styl" dużo więcej, ,,Newsweek" ostro w dół
W lipcu br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych przychodów zanotowały „Świat Kobiety” i „Twój Styl”, za to ogromny spadek - „Newsweek Poska”.
więcej
|
|
Katarzyna Zielińska redaktor naczelną Tele Tygodnia"
Katarzyna Zielińska została redaktor naczelną 40. wydania tygodnika “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Numer przygotowywany przez aktorkę ukaże się w poniedziałek 3 października br.
więcej
|
|
Pokładowy "Kaleidoscope" z nową szatą graficzną
Od wydanie październikowego miesięcznik “Kaleidoscope” przygotowywany przez G+J Polska na zlecenie PLL LOT otrzyma nową szatą graficzną. Zmienią się też nazwy części działów w piśmie.
więcej
|
|
"Glamour Exclusive" z luksusowymi sesjami mody
Do części nakładu październikowego wydania miesięcznika “Glamour” (G+J Polska) dołączono 100-stronicowe wydanie specjalne “Glamour Exclusive”. Numer ukazał się w czwartek 29 września br.
więcej
|
|
Sylwia Kalinowska: z Gino Rossi do ,,Malemena"
Sylwia Kalinowska dołączyła do działu marketingu i promocji magazynu „Malemen” (Next Media). Poprzednio pracowała w dziale marketingu firmy Gino Rossi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro: komentarz z szablonu, wysyłka gratis oznaczona
Oferty na Allegro, w których wysyłka przedmiotu jest bezpłatna, będą wyróżniane odpowiednim oznaczeniem. Natomiast użytkownicy wystawiający pozytywny komentarz będą mogli skorzystać z gotowego tekstu.
więcej
|
|
Internauci o nowościach w tv: najgorsze ,,Wszyscy kochają Romana" i ,,Milion w minutę"
Wśród nowości w jesiennych ramówkach głównych kanałów telewizyjnych najczęściej omawiane w internecie były seriale „Wiadomości z pierwszej ręki” i „Wszyscy kochają Romana” oraz teleturniej „Milion w minutę”. Dwie ostatnie produkcje zebrały sporo negatywnych opinii.
więcej
|
|
Każdy mieszkaniec Mazowsza będzie miał internet. Inwestycja za 500 mln zł
Samorząd województwa mazowieckiego rozpoczął realizację projektu regionalnej sieci szerokopasmowej, dzięki której niemal każdy mieszkaniec Mazowsza będzie miał dostęp do internetu. Wartość inwestycji to 493 mln zł, z czego 85 proc. to środki unijne.
więcej
|
|
Startupy tygodnia: StudentsWatch.pl, Superbabka.pl i Ecrit.pl
Przedstawiamy najciekawsze z nowych polskich projektów internetowych, o których dowiedzieliśmy się w tym tygodniu. Poniżej krótkie opisy trzech stron: StudentsWatch.pl, Superbabka.pl i Ecrit.pl.
więcej
|
|
Facebook najwięcej użytkowników zyskuje w Brazylii
We wrześniu portal społecznościowy Facebook najwięcej użytkowników zyskał w Brazylii i Indiach.
więcej
|
|
eMarketer: 400 mln z reklam dla Twittera w 2013 r.
Twitter zanotuje w bieżącym roku 139,5 miliona dolarów przychodu z reklam - o 45 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2010 (45 mln USD).
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|