|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 2 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN szykuje serial medyczny "Szpital Alicji"
Telewizja TVN pracuje nad medyczno-obyczajowym serialem pod tytułem “Szpital Alicji”. Zdjęcia do produkcji ruszyć mają na przełomie października i listopada br.
więcej
|
|
Programy informacyjne straciły widzów, najwięcej ,,Wydarzenia"
We wrześniu br. wszystkie główne programy informacyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciły „Wydarzenia”, a najmniej zajmujące nadal drugą pozycję „Fakty”. Liderem pozostały „Wiadomości”.
więcej
|
|
"Wiadomości z drugiej ręki" radzą sobie bardzo słabo, ale TVP 2 ich nie zdejmie
Nadawany w TVP 2 od września serial “Wiadomości z drugiej ręki” ma bardzo słabą oglądalność i przegrywa z propozycjami głównych konkurentów stacji. Dwójka nie zamierza jednak przerywać emisji telenoweli, ani zmieniać jej pasma.
więcej
|
|
Polsat chce zorganizować Sopot Festival 2012
Telewizja Polsat jest bliska podpisania z miastem Sopot umowy na organizowanie zawieszonego w 2009 roku Sopot Festivalu. Gdyby tak się stało, stacja organizowałaby dwie muzyczne imprezie w nadmorskim kurorcie.
więcej
|
|
Antoni Macierewicz kłamał, musi przeprosić ITI
Antoni Macierewicz ma przeprosić ITI za swe słowa z 2007 r. o związkach tej spółki z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i o finansowaniu jej ze środków FOZZ - orzekł w piątek prawomocnie Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
|
Nowa prezenterka serwisów w TVN 24
Anna Seremak, krakowska reporterka TVN 24, od minionego weekendu prowadzi serwisy informacyjne w porannym paśmie stacji “Wstajesz i wiesz”.
więcej
|
|
SLD chwali telewizję publiczną i apeluje do mediów o 'rzetelność i obiektywność'
Prosimy media o dochowanie w ostatnim tygodniu kampanii wyborczej wszelkiej staranności, aby wydarzenia były relacjonowane w sposób rzetelny i obiektywny - zaapelował w niedzielę rzecznik prasowy SLD Tomasz Kalita.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w TVP, TVN24 oraz Polsat News
Programy wyborcze 9 października zorganizują TVP1, TVP Info, TVN24 oraz Polsat News. Sondażowe wyniki wyborów mają zostać podane po godz. 21, czyli tuż po planowanym zamknięciu lokali wyborczych.
więcej
|
|
"Viva Fan Number 1" na antenie Viva Polska
Kanał Viva Polska wprowadzi na antenę nowy program rozrywkowy “Viva Fan Number 1”, który poprowadzi Kasia Kępka. Wspierać jego emisję będą konkursy przygotowane wraz z platformą Cyfrowy Polsat.
więcej
|
|
Ponad 50 mln subskrybentów IPTV na świecie
Globalna liczba subskrybentów IPTV po raz pierwszy przekroczyła granicę 50 milionów.
więcej
|
|
Disco Budzik na antenie iTV
Jesienną ramówkę telewizji iTV wzbogaci nowy program muzyczny - Disco Budzik.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojewódzki w reklamach Play: ironiczny i przewidywalny (wideo)
Eksperci z branży reklamowej raczej pozytywnie oceniają spoty Play z Kubą Wojewódzkim, doceniając ich groteskowy humor i oryginalność. Zdaniem niektórych osób showman jest jednak zbyt przewidywalny.
więcej
|
|
Katarzyna Figura na opakowaniach frytek McCain
Zdjęcie i podpis Katarzyny Figury znalazło się na opakowaniach limitowanej serii 1.2.3 Frytek Karbowanych McCain. W ramach współpracy aktorka przygotowała też przepisy na zbilansowane dania z frytkami.
więcej
|
|
Gortat, Michalczewski, Khalidov i Wasilewski twarzami Oshee
Do sprzedaży trafiły napoje Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee, których twarzami są Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski i Mamed Khalidov. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Oshee Polska wspólnie z NeumannBrown i Partner of Promotion.
więcej
|
|
Michał Żebrowski reklamuje ,,Stałą cenę" w Enei
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę „Stała cena” w Enei. Akcję - z udziałem Michała Żebrowskiego - przygotowały firmy Grupa Codex, InternetPlus i Mindshare.
więcej
|
|
Jesień w puszczy reklamuje Żubra Ciemnozłotego (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr Ciemnozłoty (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały firmy Paralotna, Tequila\Polska, Starcom i Alert Media Communication.
więcej
|
|
Da Grasso reklamuje Smaki USA (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca menu Smaki Da Grasso USA w restauracjach Da Grasso. Akcję przygotował dział marketingu tej sieci wspólnie z firmami Timecode, Arena Media i 38PR.
więcej
|
|
Telewizje z reklam: TVN więcej, TVP 1 mniej
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o ponad 3 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród głównych kanałów znacznie mniej zarobiła z reklam TVP 1, za to dużo więcej - tylko TVN.
więcej
|
|
,,Nic nie smakuje tak jak Chiquita" w internecie i na outdoorze
Pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita” startuje kampania reklamowa bananów Chiquita. Akcję - obejmującą internet i outdoor - przygotowały firmy Jung von Matt Alster, 4Frame, MPG, Media Contact i Edelman Polska.
więcej
|
|
El Padre, Prowokator, Eskadra i Cam Media eventowo dla Plusa
El Padre, Prowokator, Eskadra i Cam Media będą organizować eventy dla Polkomtela, operatora sieci Plus. Dla dwóch pierwszych agencji to początek współpracy z telekomem.
więcej
|
|
Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa nowych warzyw mrożonych Frosta. Akcję firma przygotowała razem z domem mediowym MPG.
więcej
|
|
Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł
Pod hasłem "Dzielimy spadek po George’u Ballantine" rusza kampania marki whisky Ballantine's (wyborowa S.A.). Akcję, której centralnym punktem jest konkurs z pulą nagród 100 tys. zł, przygotowały firmy Tequila\Polska i 180 heartbeats.
więcej
|
|
Janusz Włodarski: z Leo Burnett do Platige Image
Janusz Włodarski dołączył do zespołu Platige Image, gdzie jest odpowiedzialny za stworzenie nowego działu usługowego firmy - Platige Post.
więcej
|
|
Hyundai zastąpił Sanyo na Piccadilly Circus (wideo)
W ostatnich dniach na słynnej ścianie reklamowej na placu Piccadilly Circus w Londynie po raz pierwszy pojawiła się reklama firmy Hyundai.
więcej
|
|
FoodCare bez praw do napoju Black - decyzja sądu na wniosek Michalczewskiego
Sąd Okręgowy w Gdańsku zdecydował, że FoodCare nie może obecnie produkować i promować napoju Black, bo jego wizerunek jest zbyt podobny do Tigera. Orzeczenie obowiązuje na czas procesu z fundacją Dariusza Michalczewskiego.
więcej
|
|
,,Kieszonkowe za 1 baton" promuje Lion, Kit Kat i Aero
Rusza loteria „Kieszonkowe za 1 baton” promująca batony Lion, Kit Kat i Aero produkowane przez Nestlé Polska. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Linea Recta, 3D Box i MEC.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|