|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 11 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polsat szykuje "Dura Lex", "Komisarza Rozena" nie będzie
Telewizja Polsat zleciła nakręcenie pilotowego odcinka nowego serialu kryminalnego “Dura Lex”. Wcześniej przygotowywany dla stacji pilot serialu “Komisarz Rozen” nie spełnił bowiem oczekiwań stacji.
więcej
|
|
Wojewódka, Laskowski, Zawartka czy Dąbrowa szefem PR I?
Czterech z dziewięciu kandydatów zostało dopuszczonych do etapu rozmów kwalifikacyjnych na stanowisko dyrektora radiowej Jedynki. Są to: Paweł Wojewódka, Jerzy Zawartka, Kamil Dąbrowa i Witold Laskowski.
więcej
|
|
PO wygrała wybory. Sukces TNS OBOP
PO, PiS, Ruch Palikota, PSL, SLD oraz Mniejszość Niemiecka biorą udział w podziale mandatów poselskich - podała PKW na podstawie danych ze 100 proc. obwodów. PO w wyborach uzyskała 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; Ruch Palikota - 10,02 proc.; PSL - 8,36 proc.; SLD - 8,24 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat szykuje "Dura Lex", "Komisarza Rozena" nie będzie
Telewizja Polsat zleciła nakręcenie pilotowego odcinka nowego serialu kryminalnego “Dura Lex”. Wcześniej przygotowywany dla stacji pilot serialu “Komisarz Rozen” nie spełnił bowiem oczekiwań stacji.
więcej
|
|
Pół miliona osób zobaczyło triumf Agnieszki Radwańskiej. Rekord Eurosportu
Niedzielny finał turnieju WTA w Pekinie, w którym Agnieszka Radwańska pokonała Andreę Pektović, oglądało ponad 500 tys. widzów, co jest rekordowym wynikiem z relacji tenisa w historii Eurosportu w Polsce.
więcej
|
|
"Dzień dobry TVN" wygrywa z "Pytaniem na śniadanie"
“Dzień dobry TVN” w pierwszych tygodniach jesiennego sezonu miało większą oglądalność niż “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn Dwójki zanotował większy spadek. Traci też “Kawa czy herbata?”.
więcej
|
|
Ponad 7 mln osób zobaczyło ogłoszenie wyników wyborów
Średnio 7,2 mln widzów obejrzało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych podczas wieczorów wyborczych nadawanych w niedzielę 9 października br. Najwięcej osób o zwycięstwie PO dowiedziało się z anteny TVP 1.
więcej
|
|
Tracą TVP1 i TVN, zyskały Polsat i TVP2
TVP1 pozostaje numerem jeden rynku telewizyjnego, mimo słabszego wyniku. W grupie 16-49 na pozycję lidera awansowała Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: Polsat JimJam i Nickelodeon z 50-proc. wzrostami
We wrześniu br. w segmencie kanałów dziecięcych największy wzrost zanotowały Polsat JimJam i Nickelodeon, poprawiając swoje wyniki o blisko połowę. Straciła natomiast cała pierwsza trójka zestawienia.
więcej
|
|
Jarosław Kordalewski w zarządzie Canal+ Cyfrowego
Jarosław Kordalewski, dyrektor wykonawczy Pionu Technologii i Systemów Canal+ Cyfrowego, decyzją rady nadzorczej spółki z 30 września br., objął funkcję członka zarządu firmy.
więcej
|
|
"Dancefloor" na antenie iTV
W jesiennej ramówce iTV pojawi się "Dancefloor" - nowy format muzyczny przygotowany i prowadzony przez Pawła Jasionowskiego - "Mastersa".
więcej
|
|
Platforma N promuje ofertę na kartę
W poniedziałek 10 września br. ruszył kolejny etap kampanii promocyjnej platformy N. Tym razem skupia się ona na ofercie na kartę, która jest promowana w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kot Rysiek reklamuje, że ,,w Heyah dostajesz za nic" (wideo)
Ruszyła pierwsza od dłuższego czasu duża kampania reklamowa Heyah. Akcja - przygotowana przez firmy G7, Engine i Starcom - jest oparta na wizerunku animowanego kota Ryśka.
więcej
|
|
500 SMS-ów ekstra w kampanii Play Fresh (wideo)
Play reklamuje pakiet SMS-ów dla nowych użytkowników oferty Play Fresh. Kampanię przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Konsorcjum z ADHD Warsaw przygotowało kampanię wyborczą PO
Za realizację kampanii wyborczej Platformy Obywatelskiej odpowiadało konsorcjum złożone z firm ADHD Warsaw, Brain, ATM Grupa i PanMedia Western.
więcej
|
|
Liberty Direct reklamuje zniżkę na OC i AC przez internet (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC w Liberty Direct. Akcję firma przygotowała wspólnie ze studiem produkcyjnym EasyHell i domem mediowym MPG.
więcej
|
|
Warzywa, owoce i polska prezydencja w kampanii ,,Nie marnuj jedzenia" (wideo)
Federacja Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię informacyjną „Nie marnuj jedzenia. To sprawa warta zachodu”. Akcję przygotowały firmy Drop by Drop, Hillbilly i MediaVest.
więcej
|
|
Kobieca demolka reklamuje ,,gwarancję niskich cen" w Agata Meble (wideo)
Sieć salonów Agata Meble rozpoczęła promocję „Gwarancja niskich cen”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy A/H1N1, Tomato, 3Monkeys i Infinity Media.
więcej
|
|
32 mld USD na mobilną reklamę w 2017 r.
W 2017 roku wartość globalnego rynku mobilnej reklamy sięgnie 32 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Oras reklamuje ekologiczną armaturę Eterna
W internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa ekologicznej armatury łazienkowej z linii Eterna. Produkująca ją firma Oras przygotowała i realizuje akcję wspólnie z agencją GlobalBrand Institute.
więcej
|
|
,,Zmień kategorię wagową" w promocji Good Food
Pod hasłem „Zmień kategorię wagową” trwa promocja wafli ryżowych Good Food. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową realizuje agencja Papert 360.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sąd: Edipresse nie można wypowiadać się o Annie Janickiej
Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach postępowania zabezpieczającego, zakazał wydawnictwu Edipresse Polska rozpowszechniania jakichkolwiek twierdzeń godzących w dobre imię Anny Janickiej - podało Wydawnictwo Bauer.
więcej
|
|
"Olivia" staje się bardziej luksusowa
Od listopadowego wydania miesięcznik “Olivia” (Marquard Media Polska) poszerzy swoją zawartość i otrzyma nową, bardziej elegancką szatę graficzną. Numer ukaże się we wtorek, 11 października br.
więcej
|
|
Iwona Karpiuk po 11 latach pracy odeszła z G+J Polska
Iwona Karpiuk, dyrektor ds. rozwoju projektów i szefowa działu New Business i Projektów Specjalnych w wydawnictwie G+J Polska, we wrześniu br. odeszła ze spółki.
więcej
|
|
,,Wręcz Przeciwnie" dzień później w kioskach. Wina Ruchu czy drukarni?
Bieżący numer „Wręcz Przeciwnie” trafił do sprzedaży w sieci Ruch we wtorek, a nie w poniedziałek. - Sytuacja jest dla nas niezrozumiała - przyznaje Jan Piński, redaktor naczelny tygodnika i członek zarządu wydającej go spółki Sentret.
więcej
|
|
,,Tina" na plusie. Tracą ,,Pani Domu" i ,,Przyjaciółka"
W lipcu br. w segmencie dwutygodników poradnikowych tylko „Tina” zanotowała wzrost sprzedaży. Pogorszyły się natomiast wyniki „Pani Domu” i „Przyjaciółki”.
więcej
|
|
Smyki.pl i Nianie.pl - nowe serwisy od Muratora
Wydawnictwo Murator uruchomiło dwa nowe serwisy parentingowe - Smyki.pl i Nianie.pl.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PO wygrała wybory. Sukces TNS OBOP
PO, PiS, Ruch Palikota, PSL, SLD oraz Mniejszość Niemiecka biorą udział w podziale mandatów poselskich - podała PKW na podstawie danych ze 100 proc. obwodów. PO w wyborach uzyskała 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; Ruch Palikota - 10,02 proc.; PSL - 8,36 proc.; SLD - 8,24 proc.
więcej
|
|
Za internet w komórce jesteśmy gotowi zapłacić maksymalnie 155 zł
Polacy dużo rzadziej niż z możliwości wysyłania wiadomości tekstowych korzystają w telefonie komórkowym z usług on-line. Najczęściej wykorzystujemy je w celu wyszukania informacji, najrzadziej - dokonujemy w ten sposób zakupów. Połowa z nas wysyła e-maile z komórek co najwyżej raz w tygodniu - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
|
Dla Polaków zdrowe odżywianie to trzy posiłki dziennie
Polacy utożsamiają zdrowe odżywianie przede wszystkim z regularnym spożywaniem trzech posiłków dziennie. Od trzech lat maleje odsetek osób kojarzących zdrowe odżywianie z żywnością ekologiczną czy niskokaloryczną. Jednocześnie, przy zakupach produktów spożywczych coraz ważniejsze staje się dla nas, aby kupowane produkty były wygodne w użyciu oraz wyprodukowane w Polsce - wynika z badania Ipsos.
więcej
|
|
Wakacje Polaków najczęściej nad Bałtykiem
Od początku czerwca do końca września 80 proc. polskich internautów zdecydowało się na wypoczynek. Zdecydowana większość z nich wybrała wyjazd w Polsce. Z wakacji za granicą skorzystało nieco ponad 30 proc. respondentów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Dane PKW z 99,5 proc. komisji: 39,2 proc. PO, PiS - 29,9 proc.
Cząstkowe dane Państwowej Komisji Wyborczej (PKW) zebrane z 99,48% komisji wyborczych, wskazują, że zwycięstwo w niedzielnych wyborach parlamentarnych odniosła Platforma Obywatelska (PO), uzyskując 39,19% głosów, zaś na drugim miejscu uplasowało się Prawo i Sprawiedliwość (PiS) z 29,88% poparcia, podała PKW.
więcej
|
|
Polacy pozytywnie o pracy prezydenta, krytycznie o parlamencie
66 proc. Polaków pozytywnie ocenia pracę prezydenta Bronisława Komorowskiego, 18 proc. jest z niej niezadowolona - wynika z sondażu CBOS. Krytycznie o działalności Sejmu wypowiada się 55 proc., dobrze - 26 proc. Praca senatorów podoba się 27 proc. Polaków, przeciwnego zdania jest 40 proc..
więcej
|
|
Dane PKW z 63,7 proc. komisji: PO 37,47 proc. głosów, PiS 30,61 proc.
Cząstkowe dane Państwowej Komisji Wyborczej (PKW) zebrane z 63,74% komisji wyborczych, wskazują, że zwycięstwo w niedzielnych wyborach parlamentarnych odniosła Platforma Obywatelska (PO), uzyskując 37,47% głosów, zaś na drugim miejscu uplasowało się Prawo i Sprawiedliwość (PiS) z 30,61% poparcia, podała PKW.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|