Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 12 Października 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Grzegorz Hajdarowicz zapłacił Mecomowi za Presspublikę

Gremi Media, której właścicielem jest Grzegorz Hajdarowicz, objęło wczoraj większościowy pakiet Presspubliki, wydawcy m.in. dziennika "Rzeczpospolita" i "Uważam Rze". Spółka - za 50 proc. udziałów - zapłaciła Mecomowi 80 mln zł. więcej

Misyjny "Poziom 2.0" ma tylko 190 tys. widzów

Nadawany popołudniami w Dwójce nowy, adresowany dla młodzieży program “Poziom 2.0”, po ponad trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 187 tys. widzów. To wielokrotnie mniej niż osiągają w tym czasie konkurenci TVP 2. więcej

"Flesz" pozytywnie oceniany przez branżę reklamową

Nowy dwutygodnik Edipresse “Flesz” o gwiazdach i ich stylu to dobry pomysł wydawniczy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci. Ich zdaniem, tytuł powinien osiągnąć zakładaną sprzedaż i zyskać reklamy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Melog.com poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy internetowej

Novem poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. projektów internetowych

Novimedia poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Wydawca

Vacaloca poszukuje osoby na stanowisko
Analityk treści Web 2.0

Vacaloca poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

WyjatkowyPrezent.pl poszukuje osoby na stanowisko
GURU MARKETINGU ONLINE

Platforma Mediowa Point Group poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
comScore: 372,1 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W sierpniu z internetu korzystało 372,1 miliona użytkowników z Europy. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, Microsoftu i Facebooka. więcej

T-Mobile chce przejmować operatorów TV kablowej w Polsce

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC - operator sieci T-Mobile) może być zainteresowana przejmowaniem polskich dostawców telewizji kablowej, wynika z wypowiedzi dyrektora departamentu strategii i rozwoju firmy Marcina Kolczyńskiego. więcej

Nowy Nokia Tune wybrany (audio)

Nokia rozstrzygnęła konkurs na nową wersję dzwonka Nokia Tune do swoich telefonów komórkowych. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
PO wygrała wybory. Sukces TNS OBOP

PO, PiS, Ruch Palikota, PSL, SLD oraz Mniejszość Niemiecka biorą udział w podziale mandatów poselskich - podała PKW na podstawie danych ze 100 proc. obwodów. PO uzyskała 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; RP - 10,02 proc.; PSL - 8,36 proc.; SLD - 8,24 proc. więcej

Zyskują Radio ZET, Trójka, Radio Maryja - w dół RMF i PR I

Radio Track: w III kwartale 2011 r. zmniejszyła się przewaga RMF FM nad Radiem ZET - w górę Trójka, Radio Maryja, Eska Rock, Chilli ZET i Czwórka. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Najchętniej czytane tytuły prasowe w Polsce (raport)
Zmarł Steve Jobs, współzałożyciel firmy Apple (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Misyjny "Poziom 2.0" ma tylko 190 tys. widzów

Nadawany popołudniami w Dwójce nowy, adresowany dla młodzieży program “Poziom 2.0”, po ponad trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 187 tys. widzów. To wielokrotnie mniej niż osiągają w tym czasie konkurenci TVP 2. więcej

T-Mobile chce przejmować operatorów TV kablowej w Polsce

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC - operator sieci T-Mobile) może być zainteresowana przejmowaniem polskich dostawców telewizji kablowej, wynika z wypowiedzi dyrektora departamentu strategii i rozwoju firmy Marcina Kolczyńskiego. więcej

TVP 1: "Operacja życie" znikła z prime-time

TVP 1 zdjęła telenowelę dokumentalną “Operacja życie” z emisji w poniedziałkowe wieczory. Od wczoraj produkcja nadawana jest tylko we wtorkowe popołudnia. Serial nie cieszy się dużą popularnością i zdecydowanie przegrywa z konkurencją. więcej

Ranking kanałów dokumentalnych: rekord National Geographic Channel

Wśród kanałów dokumentalnych we wrześniu najbardziej dynamicznie rozwijały się National Geographic Channel i Travel Channel. W porównaniu z rokiem ubiegłym dobrze wypadła też  TVP Historia, która od kilku miesięcy systematycznie poprawia swój udział. więcej

Tylko Time Warner i Vivendi chcą kupić TVN

Grupy medialne Time Warner i Vivendi złożą oferty wiążące na pakiet kontrolny akcji TVN, wart ponad 800 mln USD, podał Reuters, powołując się na trzy nieoficjalne źródła. więcej

"Z Grzywki" - publicystyka na antenie Sportklubu

13 października na antenie kanału Sportklub zadebiutuje nowy program publicystyczny "Z Grzywki", który poprowadzi Marcin Grzywacz. więcej

HBO odkodowany dla abonentów Cyfry+

W niedzielę, 16 października dla wszystkich abonentów Cyfry+ zostanie odkodowany sygnał HBO. więcej

Radio
 
Eska liderem, zyskują rozgłośnie regionalne PR i Złote Przeboje

Radio Track: Radio Eska utrzymało w III kwartale 2011 r. pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Audytorium 17 i Złote Przeboje. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Reklama
 
Piękno Katarzyny Glinki w reklamach Garnier (wideo making of)

Jak przygotowano reklamy kosmetyków Garnier z udziałem Katarzyny Glinki? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of. więcej

Rozgłośnia i Star Media dla mebli Kler

Agencja reklamowa Rozgłośnia i dom mediowy Star Media będą odpowiadać za działania reklamowe firmy meblarskiej Kler. Zlecenie zdobyły w przetargu. więcej

,,Zakręć kran" - Drużyna AAA+ w kampanii Ministerstwa Środowiska

W internecie rozpoczęła się kampania edukacyjna pod hasłem „Zakręć kran”. Akcję - obejmującą specjalny serwis i fanpage na Facebooku - prowadzi Ministerstwo Środowiska. więcej

,,Wyrywaj nagrody" w kampanii kosmetyków Playboy

W sieciach handlowych trwają konkursy pod hasłem „Wyrywaj nagrody” promujące nowe linie zapachowe kosmetyków Playboy (Coty Polska). Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała i realizuje agencja Unlimited. więcej

Producent whisky Jim Beam chce zdobyć kobiety

Przez ostatnie 216 lat firma Beam Inc., producent whisky Jim Beam, kierowała swoje wyroby niemal wyłącznie do mężczyzn. Teraz chce przyciągnąć także płeć piękną. więcej

Anna Stando: z IDG Poland do Yellow Hat

Anna Stando została dyrektorem sprzedaży w agencji Yellow Hat. Poprzednio przez 11 lat pracowała w wydawnictwie IDG Poland. więcej

,,Podwójna ochrona" w kampanii Duo-Lactilu

W telewizji, radiu i prasie rusza kampania reklamowa preparatu Duo-Lactil. Produkujące go przedsiębiorstwo Polfarmex przygotowało akcję wspólnie z firmami EasyMedia, Cafe Ole, Nekk i Consulting & More. więcej

Małgorzata Bichta w Cormedia

Małgorzata Bichta objęła stanowisko afiliate manager w domu mediowym Cormedia, wzmacniając tym samym dział afiliacji witryn. więcej

14,8 mld USD na reklamę w portalach społecznosciowych w 2017 r.

W 2017 roku wartość globalnego rynku reklamy w portalach społecznościowych sięgnie 14,8 miliarda dolarów. więcej

Wojciech Koral: z Onetu do SoSocial

Wojciech Koral dołączył do zespołu Fotka.pl jako project executive sieci reklamowej SoSocial. Poprzednio pracował w Grupie Onet.pl. więcej

Prasa
 
Grzegorz Hajdarowicz zapłacił Mecomowi za Presspublikę

Gremi Media, której właścicielem jest Grzegorz Hajdarowicz, objęło wczoraj większościowy pakiet Presspubliki, wydawcy m.in. dziennika "Rzeczpospolita" i "Uważam Rze". Spółka - za 50 proc. udziałów - zapłaciła Mecomowi 80 mln zł. więcej

"Flesz" pozytywnie oceniany przez branżę reklamową

Nowy dwutygodnik Edipresse “Flesz” o gwiazdach i ich stylu to dobry pomysł wydawniczy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci. Ich zdaniem, tytuł powinien osiągnąć zakładaną sprzedaż i zyskać reklamy. więcej

,,Twój Styl" liderem, ,,Sukces" z największym wzrostem

W lipcu br. w zestawieniu luksusowych miesięczników dla kobiet liderem pozostał „Twój Styl”, zyskując w porównaniu z lipcem ub.r. Od dna lekko odbił się też „Sukces”, który poprawił swój wynik o ponad 23 proc. więcej

,,Szaleństwo zakupów InStyle" po raz drugi

Do listopadowego wydania miesięcznika “InStyle” (Grupa Burda) dołączone zostaną kupony rabatowe, które będzie można wykorzystać w ramach drugiej edycji akcji „Szaleństwo zakupów InStyle”. Numer wspiera kampania reklamowa. więcej

Magazyn "Kropka TV" w nowej odsłonie

Firma Concept Publishing Polska odświeżyła tygodnik telewizyjny “Kropka TV”, który jest wydawany na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Tytuł zyskał zmodyfikowaną zawartość, odświeżoną szatę graficzną i prezentuje program większej liczby stacji. więcej

Hity grupy Pod Budą z ,,Gazetą Wyborczą"

Największe przeboje grupy Pod Budą ukażą się 12 i 13 października z „Gazetą Wyborczą” (Agora). więcej

"Jamie Oliver-30 minut w kuchni" w "Gazecie Wyborczej"

12 października z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się pierwszy z trzech zeszytów z poradami Jamiego Olivera, jak w 30 minut coś ugotować. więcej

Internet
 
comScore: 372,1 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W sierpniu z internetu korzystało 372,1 miliona użytkowników z Europy. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, Microsoftu i Facebooka. więcej

Demotywatory rządzą na Facebooku - najbardziej angażujący fanpage

We wrześniu z facebookowych fanpage’ach polskich firm i marek zdecydowanie najwięcej interakcji wywołała strona Demotywatorów. Natomiast z celebrytów największy odzew miał Robert M. więcej

Media społecznościowe umacniają wpływy polityczne. Wydają miliony na lobbing

Społeczne media zawłaszczyły kampanię przed wyborami prezydenckimi w USA w 2012 w stopniu, który kilka lat temu byłby niewyobrażalny. Sponsorują i goszczą debaty kandydatów. Chcą być nieodzowne dla polityków, od których może zależeć ich przyszłość - pisze AP. więcej

Debaty i pomysły w zmienionym serwisie mBanku

Serwis informacyjny mBanku ruszył w zmodyfikowanej wersji. Na stronie zmieniono szatę graficzną i podział treści, pojawiły się też nowe funkcjonalności. więcej

Polscy internauci o kuchni: najpierw doświadczenie, potem Google

Polscy internauci częściej czerpią przepisy i porady kulinarne z własnego doświadczenia niż z internetu. W sieci najpopularniejszym źródłem takich treści jest wyszukiwarka Google. więcej

Google+ traci użytkowników

Wygląda na to, że Google+ po chwilowym skoku popularności związanym z udostępnieniem serwisu wszystkim chętnym internautom, zaczyna tracić użytkowników. więcej

Facebook przejął serwis Friend.ly

Facebook kupił społecznościowy serwis z pytaniami i odpowiedziami Friend.ly. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

Dariusz Piekarski dyrektorem zarządzającym Sare

Dariusz Piekarski, były prezes Infor Biznes, objął funkcję dyrektora zarządzającego spółki Sare. Będzie odpowiadał za strategiczne oraz operacyjne zarządzanie spółką. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Dla 44 proc. Polaków fuzje i przejęcia w energetyce złe dla pracowników

Ponad 44 proc. badanych uważa, że fuzje i przejęcia w sektorze energetycznym niekorzystnie odbijają się na sytuacji pracowników tych przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA na zlecenie On Board PR Ecco Network. więcej

Public Relations
 
Justa PR zadba o firmę Mediovski
Made in PR dla Koneckiego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości
Technologie
 
Nowy Nokia Tune wybrany (audio)
Samsung Galaxy S III - pierwsze szczegóły
Eksperci pozytywnie o przejęciu Polkomtela przez Solorza-Żaka
Facebook z oficjalną aplikacją na iPada
RhoElements - platforma do tworzenia aplikacji HTML5 od Motorola Solutions
Gospodarka
 
Wartość handlu zagranicznego Polski wzrośnie o 125 proc. do 2025 r.
Kredyt hipoteczny na wiele lat - jak sobie z tym radzić?
Dostałeś mandat? To nigdy nie będzie kosztem firmy
Samochód służbowy dla celów prywatnych?
Mieszkania coraz tańsze
Donald Tusk: Nowy rząd po zakończeniu prezydencji Polski w UE
Jak uniknąć kłopotów z UOKiK - reklamowe pole minowe
Niemiecki eksport ciągnie polskich eksporterów
Projektant popełnił błąd? Odpowie wykonawca!
Krzysztof Tryliński prezesem grupy Belvedere
Kultura/Rozrywka
 
Javier Bardem czarny charakterem w filmie o agencie 007
Ojciec Amy Winehouse napisze o niej wspomnienia
Rodzina Michaela Jacksona uczci jego pamięć
Beyoncé: moje pierwsze dziecko w lutym
"Signs" Mietka Szcześniaka w listopadzie (wideo)
"Giganci ze stali" doczekają się kolejnej edycji
Anna Dereszowska: Sex Appeal (wideo)
"The Company You Keep": Anna Kendrick złapie Roberta Redforda
Mickey Rourke w thrillerze "Java Heat"
Kate Bush: Wild Man (wideo)
 

Blog
SYMPATYCZNI BRODACZE

Eli Barbur

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

O Play i Wojewódzkim

Bartosz Konopka

Strategia firmy z perspektywy rynku

Jarosław Filipek

Polskie prawo medialne, czyli Frankenstein i to bez nogi

dr Lech Jaworski

Tyraliera na obcasach

Wanda Konarzewska

Mobilny Internet a Gemius, czyli coraz ciemniej zamiast jaśniej

Lucjan Exner

300 miliardów, czyli bajka.

Ewaryst Fedorowicz

Radek Sikorski - Heca Bowfingera!

Piotr Barełkowski

Czy blogerzy potrzebują informacji PRasowych?

Zbigniew Brzeziński

Nasz Gość
Agnieszka Doleżych, wydawca pism luksusowych i poradnikowych w G+J Polska

Z Agnieszką Doleżych, wydawcą tytułów luksusowych i poradnikowych w G+J Polska, rozmawiamy o m.in. relaunchach “Claudii”, “Naj Magazynu” oraz “Gali” i ich efektach, ruchach konkurencji i o tym, kiedy pojawi się polska edycja “Vogue'a”. więcej

Kwestionariusz
Łukasz Wołek: Pensja wystarcza mi na frytki

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Łukasz Wołek, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Eura7. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
stażysta
[ reo.pl ]  | mazowieckie
redaktor
[ reo.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy internetowej
[ Melog.com ]  | mazowieckie
Media Planner
[ Novem ]  | małopolskie
Specjalista ds. projektów internetowych
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
Redaktor / Wydawca
[ Novimedia ]  | mazowieckie
Analityk treści Web 2.0
[ Vacaloca ]  | mazowieckie
Art Director
[ Vacaloca ]  | mazowieckie
Koordynator Serwisu Trojmiasto.TV
[ Trojmiasto.pl ]  | pomorskie
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży
[ Media TV Plus ]  | mazowieckie
GURU MARKETINGU ONLINE
[ WyjatkowyPrezent.pl ]  | mazowieckie
depeszowiec / prezenter informacji
[ Radio Plus ]  | mazowieckie
Dyrektor Marketingu
[ Platforma Mediowa Point Group ]  | mazowieckie
montażysta AVID
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
SCENARZYSTA
[ Tako Media ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl