|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 19 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Talk-show Kwaśniewskich w TVN Style ogląda 36 tys. widzów
Średnio 36 tys. widzów obejrzało trzy pierwsze odcinki talk-show “Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” prowadzonego przez Jolantę i Aleksandrę Kwaśniewskie. O ok. 20 tys. większą widownię miały poniedziałkowe powtórki.
więcej
|
|
Zmiany w TVN, część spółki trafi do Highgate Capital Investments
Akcjonariusze TVN, podczas zwołanego na 15 listopada NWZA, zdecydują o reorganizacji spółki poprzez wniesienie w formie aportu Segmentu Sprzedaży i Marketingu jako zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej pod firmą Highgate Capital Investments - poinformował TVN.
więcej
|
|
,,Sport" i ,,M jak miłość" z najdroższymi reklamami w cenniku TVP
W listopadowej ofercie reklamowej TVP najwięcej kosztują spoty przy „Sporcie” i „M jak miłość”. Ogółem reklamy w TVP 1 i TVP 2 są średnio o 9,8 proc. tańsze niż rok temu.
więcej
|
|
Telewizyjna rewolucja już trwa
Z satysfakcją przyjęliśmy odpowiedź Pawła Jagiełły z PanMedia Western na tekst „Telewizja potęgą jest, i basta!”. Jak rozumiemy, agencja nie twierdzi jednak, że obserwujemy masowy odwrót od telewizji, co wcześniej jednoznacznie wynikało z artykułów prasowych napisanych po przedstawieniu wniosków ze zleconego przez nią badania etnograficznego.
więcej
|
|
NBA i WNBA w Canal+ do 2015 roku
Canal+ Cyfrowy po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do amerykańskich lig koszykarskich NBA i WNBA. Stacja będzie mieć wyłączność w Polsce na pokazywanie rozgrywek przez najbliższe cztery sezony: 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 i 2014/2015.
więcej
|
|
,,Misja: Afganistan": Canal+ kręci pilota
We wtorek, 18 października br. ruszyły zdjęcia do pilotowego odcinka serialu „Misja: Afganistan”, realizowanego na zlecenie Canal+ przez Akson Studio. Główną rolę w produkcji zagra Paweł Małaszyński.
więcej
|
|
Nat Geo Wild organizuje konkurs wiedzy o zwierzętach
Stacja Nat Geo Wild wystartowała z konkursem, w którym uczestnicy mogą sprawdzić swoją wiedzę o dzikich zwierzętach. Na najlepszych czeka egzotyczna wycieczka dla całej rodziny.
więcej
|
|
BBC Knowledge z pasmem podróżniczym Lonely Planet
5 listopada na antenie kanału BBC Knowledge odbędzie się premiera nowego pasma programowego firmowanego przez Lonely Planet - wydawcę przewodników i informacji dla turystów, jak również programów telewizyjnych.
więcej
|
|
Polsat pokaże "Jubileusz Cezarego Pazury"
Telewizja Polsat w najbliższy piątek 21 października br. pokaże galę jubileuszową z okazji 25-lecia pracy artystycznej Cezarego Pazury, która odbyła się w minioną niedzielę w warszawskiej Sali Kongresowej.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Kamil Dąbrowa nowym szefem radiowej Jedynki
Kamil Dąbrowa będzie kierował radiową Jedynką. Zarząd Polskiego Radia zdecydował we wtorek, że obowiązki nowego dyrektora anteny obejmie w poniedziałek - poinformował rzecznik PR Radosław Kazimierski.
więcej
|
|
Łódź: RMF FM zyskało, Radio ZET w dół
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" w kampanii Gdańska
W Polsce i za granicą rusza kampania promocyjna Gdańska pod hasłem „Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” („Beyond the Frame”). Budżet akcji wynosi 2,5 mln zł.
więcej
|
|
,,Sport" i ,,M jak miłość" z najdroższymi reklamami w cenniku TVP
W listopadowej ofercie reklamowej TVP najwięcej kosztują spoty przy „Sporcie” i „M jak miłość”. Ogółem reklamy w TVP 1 i TVP 2 są średnio o 9,8 proc. tańsze niż rok temu.
więcej
|
|
,,Poczuj radość jaką daje rodzina" - cztery produkty Microsoftu w jednej kampanii (wideo)
Microsoft rozpoczął globalną kampanię reklamową swoich czterech głównych produktów: systemów Windows 7 i Windows Phone, pakietu Microsoft Office 2010 oraz konsoli Xbox 360 + Kinect. W Polsce za akcję odpowiadają firmy Wunderman i Universal McCann.
więcej
|
|
Henio i Irenka z Wenecji reklamują Tesco (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa hipermarketów Tesco. Wykorzystywany w niej spot przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Platige Image i Post Meridian.
więcej
|
|
,,Wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach" w spotach promujących polską prezydencję (wideo)
W internecie pojawiły się zabawne spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowały je agencje Young&Rubicam i Wunderman Polska.
więcej
|
|
ZOG w przetargu broni budżetu Toyota Motor Poland
Toyota Motor Poland zaczyna przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Do rywalizacji firma zaprosiła trzy domy mediowe, w tym pracujący dla niej od ponad 10 lat Zenithoptimedia Group.
więcej
|
|
Opony Fulda reklamowane jako ,,technologia na ekstremalne warunki"
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze startuje jesienno-zimowa kampania reklamowa opon Fulda (Grupa Goodyear Polska). Akcję przygotowały firmy Product BBF, Upgrade Marketing, Universal McCann i Glob Media Polska.
więcej
|
|
Marta Szafraniec: z Universal McCann do Mediapolu
Marta Szafraniec objęła stanowisko media plannera-buyera w domu mediowym Mediapol.
więcej
|
|
,,Odkryj Małopolskę" - zachęca Małopolski System Informacji Turystycznej
Pod hasłem „Odkryj Małopolskę” ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne tego regionu oraz Małopolski System Informacji Turystycznej. Akcja obejmuje reklamy outdoorowe i internetowe oraz eventy.
więcej
|
|
Skarbiec reklamuje swój serwis transakcyjny Skarbiec24.pl (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa uruchomionego właśnie serwisu transakcyjnego Skarbiec24.pl. Akcję przygotowały firmy Men at Work, Opus Film i Easy Media.
więcej
|
|
Innovations Media dla MNiSW
Dom mediowy Innovations Media wygrał przetarg na realizację działań promocyjnych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
więcej
|
|
"Odkryj domowy smak zup Knorr!" w Inmedio i Relay
W salonach prasowych Inmedio i Relay rozpoczął się sampling zup Knorr Barszcz czerwony ekspresowy. Akcję realizuje agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Flesz": ponad 300 tys. egz. sprzedano w cztery dni
Pierwszy numer nowego dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), po czterech dniach obecności na rynku, osiągnął sprzedaż wynoszącą ponad 300 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer broni się przed kryzysem. Nowa struktura i zwolnienia
Ringer Axel Springer Polska wprowadził nową strukturę organizacyjną. Spółka zdecydowała o powołaniu centralnego działu marketingu i zintegrowanego działu online. W związku z tymi zmianami wypowiedzenia otrzymało kilka osób.
więcej
|
|
Dziennik.pl bez szefa i product managera
Joanna Skrzypczak, szefowa portalu Dziennik.pl należącego do Infor Biznes oraz Michał Sankowski, product manager tego serwisu rozstają się ze spółką - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rośnie ,,M jak Mieszkanie", ,,Dom & Wnętrze" poniżej 10 tys.
W lipcu br. wśród miesięczników wnętrzarskich największy wzrost zanotowało „M jak Mieszkanie”. Na przeciwległym biegunie znalazł się magazyn „Dom & Wnętrze”, który w porównaniu z rokiem ubiegłym, zanotował sprzedaż niższą o ok. 40 proc.
więcej
|
|
Paulina Wrzesińska szefem biura reklamy Ginza Media Group
Paulina Wrzesińska została dyrektorem nowego biura reklamy wydawnictwa Ginza Media Group, wydawcy pism “Stuff”, “FourFourTwo”, a od listopada br. także polskiej edycji “Maxima”.
więcej
|
|
Agnieszka Gronowska przeszła z Bauera do G+J
Agnieszka Gronowska dołączyła do biura sprzedaży wydawnictwa G+J Polska, gdzie objęła stanowisko szefa zespołu ds. sprzedaży. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer.
więcej
|
|
"Trendy SMS" w "Naj Magazynie"
Od listopadowego wydania miesięcznik “Naj Magazyn” (G+J Polska) ukazywać się wraz z nową rubryką “Trendy SMS”.
więcej
|
|
"Party" z Dodą wsparte kampanią
Najnowsze wydanie dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) z Dodą na okładce trafiło do sprzedaży w poniedziałek 17 października br. w zwiększonym nakładzie. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|