|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP szuka pomysłów na nowe seriale, rusza otwarty konkurs
W przyszłym tygodniu TVP ogłosi otwarty konkurs na projekt telenoweli o tematyce społeczno-obyczajowej oraz serialu kryminalno-sensacyjnego - zdecydował wczoraj zarząd telewizji. W podobnym konkursie wyłoniono niegdyś do realizacji m.in. serial "Klan".
więcej
|
|
"Kawa czy herbata?" zaczynać się będzie później
Od listopada br. telewizyjna Jedynka znów przesuwa emisję weekendowego wydania “Kawy czy herbaty?”. Program zaczynać się będzie o 9.00, a nie o 8.30 jak dotąd i kończyć o 10.30, czyli pół godziny później niż obecnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP miała 42 mln zł straty w I półroczu, ale chce wyjść na zero
Telewizja Polska zamknęła pierwsze półrocze br. z przychodami na poziomie 792 mln zł i stratą wynoszącą 42 mln zł - podała spółka w raporcie. Firma chce jednak na koniec roku wyjść na zero.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski nie będzie miał programu w TVP
Nie będzie powrotu do Telewizji Polskiej Jana Pospieszalskiego. Mimo zapowiedzi prezesa TVP Juliusza Brauna, że prawicowy publicysta otrzyma jesienią nowy program, wczoraj zarząd telewizji publicznej nie zaakceptował warunków umowy.
więcej
|
|
,,Tak to leciało!" ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu
Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry
Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych we wrześniu br. była stacja TLC. Największy wzrost oglądalności, wynoszący 500 proc., zanotowało z kolei Domo.tv. Najchętniej oglądaną pozycją w tym segmencie kanałów było reality “Moje wielkie cygańskie wesele”.
więcej
|
|
iTV uruchamia ,,Muzyczną Sferę"
Od 24 października br. na antenie kanału iTV emitowany będzie program „Muzyczna Sfera”, w którym prezentowane będą największe przeboje minionych lat.
więcej
|
|
PIKE: HBO, UPC, Next TV, AXN i FOX z nagrodami
Spółka telewizyjna HBO Polska i sieć kablowa UPC Polska otrzymały statuetki Złota PiKE 2011, które rozdano podczas XXXVIII Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2011, która odbyła się w Poznaniu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kondrat, Kot i Szyc najlepszymi celebrytami polskiej reklamy
Marek Kondrat dla ING, Tomasz Kot dla Netii i Borys Szyc dla Axe zdecydowanie najlepiej spośród rodzimych gwiazd sprawdzili się w reklamach - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jak sportowcy i ambasadorzy promowali Power Balance (case study)
W jaki sposób zrealizowano kampanię promującą opaski Power Balance w oparciu o narzędzia WoMM i liderów opinii? Zapraszamy do przeczytania opisu akcji, którą przygotowały i przeprowadziły agencje 6ix WoMM&Social Media i E_misja Interactive 360.
więcej
|
|
,,Vierność obrazu" - Panasonic reklamuje telewizory Viera NeoPlasma (wideo)
Panasonic Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowe modele telewizorów Viera NeoPlasma. Akcję pod hasłem „Viera NeoPlasma - Vierność obrazu” przygotowały firmy Brand at Heart i Vizeum.
więcej
|
|
Sharp zbada kulturę kibicowania Europejczyków (wideo)
Sharp, oficjalny partner UEFA Euro 2012, ogłosił rozpoczęcie projektu Sharp FanLabs. Eksperyment jest badaniem kibiców piłkarskich, które ma pokazać jak kibicują przedstawiciele poszczególnych krajów europejskich.
więcej
|
|
Pracownicy Kompanii Piwowarskiej reklamują w sklepach Żubra Ciemnozłotego
Przez kilka dni ponad 350 pracowników biurowych Kompanii Piwowarskiej będzie polecać w sklepach piwo Żubr Ciemnozłoty. To element kampanii wprowadzającej tę markę na rynek.
więcej
|
|
Karolina Klim: z Braughman Group Media do mediacore
Karolina Klim objęła nowo utworzone stanowisko key account executive w firmie mediacore. Dotychczas była związana z Braughman Group Media.
więcej
|
|
,,Zamieszkajmy razem" w promocji zmywarek Indesit
Pod hasłem „Zamieszkajmy razem” trwa promocja zmywarek Indesit. Wspiera ją kampania reklamowa w telewizji i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Headz Marketing Partner z ofertą na Euro 2012
Headz Marketing Partner przygotowała już ofertę nośników outdoorowych z myślą o Euro 2012. Obejmuje ona 134 tablice typu backlight i frontlight.
więcej
|
|
,,10 lat gwarancji na silnik Super Sileni" promuje pralki Hotpoint
Indesit Company prowadzi promocję produkowanych przez siebie pralek Hotpoint. Akcję - pod hasłem „10 lat gwarancji na silnik Super Silent” - wspierają reklamy w sklepach.
więcej
|
|
Lean Mean Fighting Machine z globalnym budżetem Domestos
Koncern Unilever zatrudnił agencję Lean Mean Fighting Machine do obsługi globalnego budżetu reklamy cyfrowej marki Domestos.
więcej
|
|
Grafiki i głos Kallwejta w kampanii Osiedla Gocławskiego
W prasie, radiu BTL-u i na outdoorze trwa kampania reklamowa Osiedla Gocławskiego, które w Warszawie buduje Budimex Nieruchomości. Materiały graficzne na potrzeby akcji - za którą odpowiadają firmy San Markos i MediaOn - przygotował Jan Feliks Kallwejt.
więcej
|
|
Mercedes-Benz: dogoń Justynę Kowalczyk na Facebooku
W poniedziałek na profilu Facebook: Mercedes-Benz Polska, rozpoczął się specjalny konkurs z udziałem ambasadorki marki - Justyny Kowalczyk.
więcej
|
|
HTC szuka globalnej agencji reklamowej
HTC szuka tzw. agencji wiodącej (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na blisko 115 milionów dolarów.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
41 proc. internautów zagłosowało na PO
Niemal 70 proc. internautów wzięło udział w tegorocznych wyborach parlamentarnych. Swojego poparcia udzielili przede wszystkim Platformie Obywatelskiej, rzadziej niż ogół Polaków popierali PiS, chętniej za to głosowali na Ruch Palikota - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych po zakończeniu głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|