|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 25 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Za mały napis w spocie ,,Między nami". T-Mobile naruszył kodeks reklamowy
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że spot promujący taryfę „Między nami” w T-Mobile był sprzeczny w kodeksem branżowym. W reklamie pojawił się napis małą i białą czcionką umieszczony na tle jasnej kamienicy.
więcej |
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam
We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej |
|
Będzie trzecia edycja "Tylko muzyki", ruszają precastingi
W drugiej połowie listopada br. ruszą precastingi do trzeciej edycji talent-show Polsatu “Tylko muzyka. Must be the music”. Program znajdzie się na antenie stacji wiosną 2012 roku.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Werner, Wellman, Gessler i Michnik laureatami Wiktorów
Wczoraj na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się 26. gala wręczenia Wiktorów. Nagrody otrzymali m.in.: prezydent RP, Małgorzata Braunek, Maciej Stuhr, Justyna Kowalczyk.
więcej
|
|
Będzie trzecia edycja "Tylko muzyki", ruszają precastingi
W drugiej połowie listopada br. ruszą precastingi do trzeciej edycji talent-show Polsatu “Tylko muzyka. Must be the music”. Program znajdzie się na antenie stacji wiosną 2012 roku.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak właścicielem sieci Plus. 'Priorytetem budowa LTE do 326 Mb/s'
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kontroli nad Polkomtelem przez należącą do Zygmunta Solorza-Żaka spółkę Spartan Capital Holdings. W lipcu br. Spartan kupił 100 proc. akcji Polkomtelu.
więcej
|
|
"Pamiętniki z wakacji" Polsatu liderem w weekendy
Nowy serial Polsatu “Pamiętniki z wakacji” podnosi widownię pasma, w którym jest emitowany. Format wygrywa też z propozycjami nadawanymi przez TVN, TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. "M jak miłość" hitem tygodnia
Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku był zaś Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Różczka, Stenka, Małaszyński w "Szpitalu Alicji" TVN
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do nowego serialu medycznego “Szpital Alicji”. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Magdalena Różczka, Danuta Stenka, Paweł Małaszyński i Szymon Bobrowski. Emisja w przyszłym roku.
więcej
|
|
TV Puls w formacie panoramicznym
TV Puls w poniedziałek 7 listopada br. przejdzie na nadawanie swojego sygnału w formacie 16:9.
więcej
|
|
,,Kobieta na krańcu świata 3" z 1,3 mln widzów
Trzecia seria prowadzonego przez Martynę Wojciechowską programu podróżniczego „Kobieta na krańcu świata”, której ostatni odcinek telewizja TVN wyemitowała w minioną niedzielę, zgromadziła przed ekranami średnio 1,3 mln widzów.
więcej
|
|
Drugą edycję ,,Dragons Den" oglądało 240 tys. widzów
Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania.
więcej
|
|
Pudelek.pl i Lansik.pl muszą przeprosić Jolantę Pieńkowską i jednego z najbogatszych Polaków
Sąd nakazał właścicielom dwóch plotkarskich portali internetowych przeprosić jednego z najbogatszych Polaków Leszka Czarneckiego i jego żonę Jolantę Pieńkowską-Czarnecką oraz wpłacić 200 tys. zł na cel społeczny za naruszenie ich dóbr osobistych.
więcej
|
|
UOKiK: Zygmunt Solorz-Żak może przejąć Polkomtel
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kontroli nad Polkomtelem przez należącą do Zygmunta Solorza-Żaka spółkę Spartan Capital Holdings. W lipcu br. Spartan kupił 100 proc. akcji Polkomtelu.
więcej
|
|
AXN pokaże nowe "Aniołki Charliego"
AXN pokaże remake znanego z lat siedemdziesiątych serialu "Aniołki Charliego". Pierwszy odcinek kanał nada 7 listopada o 22:00.
więcej
|
|
Toya wprowadziła Multiroom
Sieć kablowa Toya od 24 października br. udostępniła abonentom usługę Multiroom, pozwalającą na niezależny odbiór różnych kanałów na więcej niz jednym telewizorze w domu, w ramach jednego abonamentu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Za mały napis w spocie ,,Między nami". T-Mobile naruszył kodeks reklamowy
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że spot promujący taryfę „Między nami” w T-Mobile był sprzeczny w kodeksem branżowym. W reklamie pojawił się napis małą i białą czcionką umieszczony na tle jasnej kamienicy.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam
We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej
|
|
IAB zmodyfikowała standardy reklam displayowych
IAB Polska zaprezentował zmodyfikowany standard i zalecenia dla internetowych reklam displayowych. Nowe zasady będą obowiązywać od początku przyszłego roku.
więcej
|
|
Polska reklama online: dominują double billbord, rectangle i preroll
Na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowuje się w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże są w pierwszej trójce rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie są double billbord, rectangle oraz preroll - wynika z badania gemiusAdMonitor.
więcej
|
|
Frugo w ,,(nie)winnej" wersji białej
Do sprzedaży trafiło białe Frugo. To piąty wariant kolorystyczno-smakowy napoju.
więcej
|
|
mBank obala mit w reklamie kredytu (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa kredytów gotówkowych oferowanych przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Papaya Films i MPG.
więcej
|
|
Alior Bank komputerowo reklamuje platformę Alior Trader (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca platformę forexową Alior Trader prowadzoną przez Alior Bank. Akcję przygotowały firmy PZL i Maxus.
więcej
|
|
SKOK: reklamy ubezpieczenia ze Żmijewskim, logo od Możdżera (wideo)
Z udziałem Artura Żmijewskiego ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń mieszkań, podróżnych i komunikacyjnych oferowanych przez SKOK. Te usługi zyskały też logo dźwiękowe, które skomponował Leszek Możdżer.
więcej
|
|
Bartłomiej Koprowski: z PKO BP do Martis Communication & Strategy
Bartłomiej Koprowski objął funkcję client service directora w agencji Martis Communication & Strategy. Wcześniej pracował m.in. w PKO BP, McCann Worldgroup, Ogilvy i Wunderman.
więcej
|
|
,,Świeżo i tanio" znów w kampanii Intermaché (wideo)
W telewizji, radiu i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej supermarketów Intermaché pod hasłem „Świeżo i tanio”. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.
więcej
|
|
Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę
Rozpoczęła się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear i Dunlop. Akcję przygotowała i realizuje produkująca je firma Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z GPD, Upgrade Marketing i Universal McCann.
więcej
|
|
Cztery agencje walczą o globalny budżet Philipsa
Cztery agencje przygotowują się do finałowych prezentacji w przetargu na globalny budżet kreatywny firmy Philips.
więcej
|
|
EFL reklamuje ubezpieczenie
Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mastermind.
więcej
|
|
ARBOmedia dla Empiku
Od 1 listopada br. agencja ARBOmedia Active Advertising będzie odpowiadać za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hajdarowicz dziękuje za "troskę". 'Może załatwicie reklamodawców'
Grzegorz Hajdarowicz ironicznie odpowiedział na list Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich z apelem o niezmienianie redakcji „Uważam Rze” i „Rzeczpospolitej”. Nowy właściciel Presspubliki prosi SDP o rady czysto biznesowe.
więcej
|
|
Wojna cenowa: "Show" kosztuje tyle, co "Flesz"
Najnowszy numer dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w poniedziałek 24 października br. w promocyjnej cenie 1,50 zł. Tyle samo kosztuje konkurencyjny magazyn “Flesz” (Edipresse Polska), którego drugi numer także wczoraj pojawił się na rynku.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Fakt" zarabiają coraz mniej z reklam
We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej
|
|
"Bella Relaks" i "Takie jest życie!" z jedną redakcją
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji magazynów “Bella Relaks” i “Takie jest życie!” oraz przekształceniu tych tytułów z tygodników na dwutygodniki. W związku z tą zmianą ze spółką rozstaje się sześć osób.
więcej
|
|
"Domowa Apteczka Zdrowia" bezpłatnie z "Super Expressem"
We wtorek 25 października do "Super Expressu" (Murator) dołączony został bezpłatnie pierwszy zeszyt z nowej serii "Domowa Apteczka Zdrowia".
więcej
|
|
Sąd zdecydował: "Polityka" musi przeprosić Zbigniewa Ziobrę
"Polityka" ma przeprosić Zbigniewa Ziobrę i wpłacić 20 tys. zł na cel społeczny za podanie nieprawdy, jakoby PiS zarzuciło pomysł otwarcia zawodów prawniczych po tym, jak Ziobro rzekomo wpisał się na listę adwokatów - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie.
więcej
|
|
"Joy" z dodatkiem "Shopping Online"
Do listopadowego wydania miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska), który ukazał się w piątek 21 października br., dołączono dodatek poświęcony zakupom przez internet pt. “Shopping Online”.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|