|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 27 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Układ warszawski" znika z TVN
Stacja TVN zdecydowała, że serial kryminalny “Układ warszawski” zakończy się po pierwszym sezonie. - Wyniki oglądalności produkcji nie są takie jakich byśmy oczekiwali - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
,,Bliżej" - nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP
Wczoraj zarząd TVP podjął ostateczną decyzję o podpisaniu z Janem Pospieszalskim umowy na nowy program w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wojciechowska: Najważniejsza jest ta podróż, która jest przede mną
- Czwarta edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, wyprawa na Kubę, rozpoczęcie współpracy z ONZ oraz liczne projekty towarzyszące polskiej edycji magazynu „National Geopgraphic” to najważniejsze przedsięwzięcia, jakie w rozmowie z nami zapowiada Martyna Wojciechowska.
więcej
|
|
TVP1 i TVP2 w HD naziemnie na Euro 2012
Kanały TVP 1 i TVP 2 od 1 czerwca 2012 roku będą nadawać w wysokiej rodzielczości w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - zdecydował wczoraj zarząd Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
,,Dlaczego ja?" zyskało widzów, przegrywa tylko z TVP 1
Emitowany na antenie Polsatu serial docu-soap „Dlaczego ja?” cieszy się tej jesieni wyższą widownią niż rok temu. Daje stacji drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
TPSA nie chce kupować TVN, rozważy przejęcie spółki dystrybucyjnej
Telekomunikacja Polska (TPSA) nie chce kupować telewizji, za to mogłaby rozważyć kupno spółki dystrybucyjnej, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Macieja Wituckiego.
więcej
|
|
Maciej Witucki: TPSA nie rozmawia z Vivendi o wspólnym przejęciu TVN
Telekomunikacja Polska (TPSA) nie prowadzi rozmów z francuskim koncernem Vivendi w kwestii ewentualnego partnerstwa przy zakupie grupy medialnej TVN - oświadczył prezes Maciej Witucki.
więcej
|
|
Wszystkie kanały HBO i Cinemax w HD w sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea 26 października dołączyła do oferty kolejne wersje kanałów HBO i Cinemax nadające w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rada Reklamy: ponad 3 000 skarg, najwięcej dotyczyło agresywnych reklam
Ponad 3 tys. skarg na reklamy rozpatrzyła Rada Reklamy w ciągu pięciu lat swojej działalności. Liczba skarg z roku na rok rośnie - w 2007 r. było ich zaledwie 121, w roku ubiegłym - już 1429. W 2010 r. najwięcej skarg dotyczyło tzw. reklamy agresywnej.
więcej
|
|
Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10)
We wrześniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły przychody reklamowe publicznej Jedynki i Trójki, a spadki jako jedyne zanotowały dwie rozgłośnie regionalne Eski.
więcej
|
|
Mimo skarg wracają ostre reklamy Visaxinum (wideo)
Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej preparatu na trądzik Visaxinum produkowanego przez Aflofarm. Firma nie zmieniła spotów, mimo że Komisja Etyki Reklamy przekazała jej dotyczące ich skargi.
więcej
|
|
,,Dwie to za dużo" - Microsoft reklamuje Internet Explorer 9 (wideo)
Pod hasłem „Dwie to za dużo” trwa kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcję na zlecenie Microsoftu przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann.
więcej
|
|
PZU reklamuje internetową ,,e-szkodę" (wideo)
W telewizji, internecie, prasie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa udostępnionej przez PZU opcji zgłoszenia i likwidacji szkód przez internet. Akcję przygotowały firmy K2 Internet, Starlink i ACR.
więcej
|
|
,,Czy jest w domu?" - rusza ,,telefoniczna" kampanii Łaciatego (wideo)
Rozpoczęła się loteria promująca mleko Łaciate (S.M. Mlekpol) i wspierająca ją kampania reklamowa. Obie akcje przygotowała i realizuje agencja San Markos.
więcej
|
|
AXA reklamuje, że ,,pomaga chronić to, co najcenniejsze" (wideo)
W telewizji, internecie i kinach wystartowała wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa AXA Polska. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett Praga, ARC WorldWide i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Nie porzucaj swojego pomysłu" w kampanii JEREMIE (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania promująca Inicjatywę JEREMIE. Akcję na zlecenie Banku Gospodarstwa Krajowego przygotowały firmy dsk, Samolot.tv i Value Media.
więcej
|
|
MEC z globalnym budżetem medialnym Marriott International
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla międzynarodowej sieci luksusowych hoteli Marriott International.
więcej
|
|
Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online
Wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Akcję przygotowały firmy GoldenSubmarine i Media Contacts.
więcej
|
|
TBWA dla WWF Polska
Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska, organizacji działającej na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
więcej
|
|
History promuje serial "Amerykańscy Zbieracze" (foto)
Kanał dokumentalny History realizuje pierwszą kampania promocyjną w polskich mediach. Działania wspierają emisję serialu “Amerykańcy Zbieracze”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wojciechowska: Najważniejsza jest ta podróż, która jest przede mną
- Czwarta edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, wyprawa na Kubę, rozpoczęcie współpracy z ONZ oraz liczne projekty towarzyszące polskiej edycji magazynu „National Geopgraphic” to najważniejsze przedsięwzięcia, jakie w rozmowie z nami zapowiada Martyna Wojciechowska.
więcej
|
|
"Przepis na zdrowie" - nowość od Phoenix Press
Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 listopada br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik społecznościowy “Przepis na zdrowie”. Kosztować będzie on 99 groszy.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne tracą. Najwięcej ,,Imperium TV"
Niemal wszystkie tygodniki telewizyjne w sierpniu br. zanotowały spadek sprzedaży. Jedynym tytułem, który poprawił swój wynik w stosunku do roku ubiegłego, był „Program TV”.
więcej
|
|
Pompidou będzie reklamować ,,Maxim"
Agencja Pompidou przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek magazyn „Maxim”. Czasopismo pojawi się w sprzedaży 9 listopada.
więcej
|
|
Lindsay Lohan dostanie milion dolarów od magazynu "Playboy"
Lindsay Lohan rozbierze się dla magazynu "Playboy" za okrągły milion dolarów.
więcej
|
|
Kampania "Dziennika Gazeta Prawna" tylko w mediach wydawcy
Infor Biznes wczoraj rozpoczął kampanię wizerunkową odświeżonego w ubiegłym tygodniu “Dziennika Gazety Prawnej” realizowaną pod hasłem “Partner pracodawcy, narzędzie specjalisty”. Działania obejmują tylko łamy “DGP” oraz serwisy internetowej spółki.
więcej
|
|
Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska
Wydawnictwo G+J Polska połączyło Dział Projektów Specjalnych i New-Business oraz Dział Corporate Media w nowy Dział New-Business i Corporate Media. Jego szefową została Joanna Chlebna.
więcej
|
|
Hajdarowicz: "Rzeczpospolita" nie tylko o ekonomii i finansach
Nowy właściciel Presspubliki, która wydaje "Rzeczpospolitą", Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że gazeta nie będzie informować wyłącznie o ekonomii i finansach. Według niego będzie w niej miejsce na politykę i opinie.
więcej
|
|
"Glamour" z kalendarzykiem z Audrey Hepburn
Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), które ukaże się w czwartek 27 października br., dołączony będzie kalendarzyk na 2012 rok. Na jego okładce znajdzie się zdjęcie Audrey Hepburn.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|