|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 28 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Presspublica chce znów być rentowna i wejść na giełdę
Presspublica, wydawca “Rzeczpospolitej” i “Uważam Rze”, zanotuje w tym roku stratę. Grzegorz Hajdarowicz, nowy właściciel spółki, chce wyprowadzić firmę na plus i w przyszłości wprowadzić ją na giełdę. Przejmie ona też wydawanie “Przekroju” i “Sukcesu”.
więcej |
|
Tomasz Wróblewski: "Uważam Rze" ma pozostać konserwatywne
Tomasz Wróblewski, nowy redaktor naczelny “Rzeczpospolitej” zapowiada, że zachowa ona swój konserwatywno-liberalny charakter. Wyraziście konserwatywny pozostać ma też tygodnik “Uważam Rze”, ale zostanie on wzmocniony strukturalnie.
więcej |
|
Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial ,,Plebania"
Emitowany na antenie Jedynki serial „Plebania” ma od września średnio 2,23 mln widzów. Dzięki temu stacja zajmuje drugie miejsce - za Polsatem - pod względem oglądalności w tym paśmie emisji.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
ITI gra na czas ze sprzedażą TVN? "Chce zwiększyć wycenę"
ITI Holdings, informując o negocjacjach z Grupą Canal+ ws. "strategicznego partnerstwa", może grać na czas ze sprzedażą Grupy TVN, aby zwiększyć wycenę - uważa część analityków. Inni sądzą, że Canal+ chce kupić tylko platformę N.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski: Bez wolności słowa nie ma demokracji
- Jeśli pojawienie się mojego programu spowoduje usunięcie z ramówki TVP Info rozmów Michała Karnowskiego, będzie to ograniczenie dostępu do publicznych mediów niedoreprezentowanej konserwatywnej wrażliwości - mówi nam Jan Pospieszalski.
więcej
|
|
Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial ,,Plebania"
Emitowany na antenie Jedynki serial „Plebania” ma od września średnio 2,23 mln widzów. Dzięki temu stacja zajmuje drugie miejsce - za Polsatem - pod względem oglądalności w tym paśmie emisji.
więcej
|
|
Vectra: ogromny wzrost liczby klientów internetu mobilnego
Sieć kablowa Vectra na koniec III kwartału br. obsługiwała w sumie niecałe 790 tys. abonentów. Najdynamiczniej w ciągu roku wzrosła liczba klientów internetu mobilnego - o ponad 4000 proc.
więcej
|
|
Pojedynek Najmana i Salety w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo transmitować będzie galę MMA, która odbędzie się w niedzielę 5 listopada br. na warszawskim Torwarze. Podczas wydarzenia będzie miał miejsce rewanżowy pojedynek Marcina Najmana z Przemysławem Saletą.
więcej
|
|
Sprzedaż TVN: ITI negocjuje już wyłącznie z Canal+
Wyłączność w negocjacjach dotyczących "strategicznego partnerstwa" z Grupą TVN ma należąca do francuskiego koncernu Vivendi Grupa Canal+ - podał w komunikacie TVN. Strony nie informują, czy Canal+ kupi pakiet akcji TVN od Grupy ITI. Sprawa ma rozstrzygnąć się do końca roku.
więcej
|
|
Dwie bokserskie gale jednego wieczoru w Polsacie Sport
W przyszłą sobotę, 5 listopada Polsat Sport wyemituje transmisję z gal bokserskich w Londynie i Connecticut. Zobaczymy na nich m.in. występy polskich pięściarzy.
więcej
|
|
"Zapytaj Harriet" od 31 października w Polonii 1
Pod koniec października na antenie Polonii 1 zagości amerykański serial komediowy "Zapytaj Harriet" ("Ask Harriet").
więcej
|
|
FOX dołączy do kolejnej sieci kablowej
Kanał serialowy FOX pojawi się w sieci kablowej Stream Communications, działającej w południowej Polsce.
więcej
|
|
Blogerki będą doradzać jak się ubierać w Eska TV
Kanał Eska TV rozpocznie emisję programu „J&J Fashion Show”, w którym autorki blogów o modzie będą doradzały jak ubierać się efektownie i niedrogo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wczuj się w klimat zakupów. Nowe trendy w POS marketingu
Czym jest marketing 5D i aromamarketing? Dlaczego może być skuteczniejszy od tradycyjnych działań POS marketingowych? Pisze o tym Paweł Kościelniak z agencji Notorius.
więcej
|
|
Reklama telewizyjna: Polsat i TVN w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół (TOP 10)
We wrześniu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam ok. 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych kanałów spadki przychodów reklamowych zanotowały TVP 1 i TVP 2, za to wzrosty - Polsat i TVN.
więcej
|
|
Krowa i bicz reklamują Igo lokatę w Inteligo (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa igo lokaty oferowanej przez Inteligo. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, OS3 Multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
więcej
|
|
Bartłomiej Dyliński: z Leo Burnett do Grupy IKEA
Bartłomiej Dyliński objął stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w dziale marketingu IKEA w Polsce. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych McCann Erickson, JWT, Scholz & Friends i Leo Burnett oraz w Grupie Żywiec.
więcej
|
|
Zdjęcia z kalendarza reklamują Lavazza a modo mio (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa ekspresów do kawy Lavazza a modo mio. Akcję przygotował włoski dział marketingu Lavazzu wspólnie z domem mediowym Star Media.
więcej
|
|
Magdalena Jabłońska szefem Stowarzyszenia Branży Eventowej
Magdalena Jabłońska została dyrektorem zarządzającym Stowarzyszenia Branży Eventowej. Natomiast funkcję PR managera związku objęła Gabriela Sobiech, a event managera - Agnieszka Ciesielska.
więcej
|
|
Karolina Grzechnik, Paweł Groszek i Marcin Łach w AdTotal
Dział sprzedaży należącej do Wirtualnej Polski sieci AdTotal został wzmocniony przez trzech nowych accountów – Karolinę Grzechnik, Pawła Groszka oraz Marcina Łacha.
więcej
|
|
Valkea wspólnie z Attention uruchamia agencję social mediową
Działalność rozpoczęła agencja social mediowa Valkea-Attention. To wspólny projekt polskiego wydawnictwa custom publishingowego Valkea i międzynarodowej agencji Attention.
więcej
|
|
TMW z europejskim budżetem reklamy cyfrowej firmy Brother
Brother, czołowy producent drukarek, zatrudnił agencję TMW do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wróblewski zamiast Lisickiego naczelnym "Rzeczpospolitej"
Paweł Lisicki został odwołany w czwartek ze stanowiska redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej"; zastąpił go Tomasz Wróblewski. Jakie ma plany?
więcej
|
|
Presspublica chce znów być rentowna i wejść na giełdę
Presspublica, wydawca “Rzeczpospolitej” i “Uważam Rze”, zanotuje w tym roku stratę. Grzegorz Hajdarowicz, nowy właściciel spółki, chce wyprowadzić firmę na plus i w przyszłości wprowadzić ją na giełdę. Przejmie ona też wydawanie “Przekroju” i “Sukcesu”.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski: "Uważam Rze" ma pozostać konserwatywne
Tomasz Wróblewski, nowy redaktor naczelny “Rzeczpospolitej” zapowiada, że zachowa ona swój konserwatywno-liberalny charakter. Wyraziście konserwatywny pozostać ma też tygodnik “Uważam Rze”, ale zostanie on wzmocniony strukturalnie.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski: ,,Rzeczpospolita" wierna konserwatywno-liberalnym ideałom
- „Rzeczpospolita” będzie wierna konserwatywno-liberalnym ideałom - zapowiada Tomasz Wróblewski, który został od czwartku nowym redaktorem naczelnym "Rzeczpospolitej" (Presspublica).
więcej
|
|
Zwolnienia i zmiany w redakcji "Newsweeka"
Ringier Axel Springer Polska wprowadził zmiany w strukturze redakcji tygodnika “Newsweek Polska”. Zlikwidowano część stanowisk i działów. W sumie z redakcją rozstaje się kilkunastu pracowników.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski redaktorem naczelnym ,,Rzeczpospolitej"
Tomasz Wróblewski został redaktorem naczelnym „Rzeczpospolitej” (Presspublica). Kierującemu wcześniej gazetą Pawłowi Lisickiemu zaproponowano pozostanie na funkcji naczelnego tygodnika "Uważam Rze", ale Lisicki tej oferty nie przyjał.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|